-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#63761920
törölt tag
válasz Hasaggymeg #72911 üzenetére
Szia!
EljutottamGiant kerékpárhoz, majd vissza olvastam elsőre pozitív majd nem annyira és teljes kétség .
Tudnál esetleg jobb felszereltséggel hasonló merev villás nem túlárazott kerékpárt 250~?[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #72997 üzenetére
Az egy 20 éves lánc volt, nulla karbantartással.
IMIIKE1998: csak a nagyáruházi szervizes ilyen. A bringaboltos jámbor fajta.
Egyszer menj el a Bringalandba Pesten.. ott még téged is lebaszhatnak....[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #73005 üzenetére
Akkor lehet, hogy én vagyok gyenge és nem bírom eltépni a láncom.
Cathfaern: pedig itt sok ember azt mondja, hogy XT (most már Deore) alatt mindegyik kaki... akkor hogy van ez? (A 14 éves Altus-om teljesen jól működik, eddig csak görgőt cseréltem benne.)
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
veterán
válasz Hasaggymeg #73005 üzenetére
Minek tolná, ha rollerozhat is vele.
A szakadt lancot meg össze lehet alkotni, hogy lightosan hazáig kibírja.
(#73006) 6030D
Tourney béla a kerékpáromon más véleménnyel van a történetről, így tizenpárezer km után, még mindig jelen van, köszöni szépen.[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Hasaggymeg #73058 üzenetére
Biztos, hogy ugyanazt a képet nézzük? Egyértelműen látszik, hogy egy jó nagy darab ki van törve belőle. Gyakorlatilag a fog egyik fele a levegőn "támaszkodik". Van egy pár hajtóművem itthon, tudom, hogy kell kinéznie.
Na ezért nem fogom soha szervizbe vinni a bicómat! Dilettánsok kezébe nem adom."Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #73117 üzenetére
Kiegészítésként van nálam készleten(alkalmi vételes) teflonos láncolaj azzal simogatom láncot a montin most.
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
#63761920
törölt tag
válasz Hasaggymeg #72998 üzenetére
Szia!
Nézegetem, keresgélem, de csak ha feljebb megyek az árral
akkor találok jobb alkatrészből összeállított kerékpárt. -
Tomekgabi
csendes újonc
válasz Hasaggymeg #73130 üzenetére
6030D
Köszönöm a válaszokat. Lehet mégis a gepida lesz a befutó. Most láttam, hogy 25.000 Ft- al olcsóbban meg lehet venni akcióban, több helyen is, és talán az alivio váltó egy hangyányival jobb is. -
gooool
őstag
válasz Hasaggymeg #73130 üzenetére
Koszonom a valaszt!
Az also a pici holtjatekkal ha megporgetem, akkor erzodik, hogy siman porog, nincs hangja se. A felso viszont olyan, mint egy fogpiszkalon megporgetett kabatgomb, oldalmozgasra es hangra is.
Ezek cserelhetoek kulon vagy csak egeszben?Üdv, Balázs
-
veterán
válasz Hasaggymeg #73149 üzenetére
Annyira nem nagy extra, habar hang alapjan nemi kenest megkoszonne, szetszednem es adnek neki.
A valto az, aminel menetrogzitot szoktam hasznalni, egyszer szetesett, nem kerek belole ujbolEverybody lies.
-
veterán
válasz Hasaggymeg #73158 üzenetére
Pontosabb illesztesektol meg mozognia kell, mert keresztbevaltast valamennyire turnie kell
Szerintem ott a csapagyazassal van gond, akarmilyen is van benne, hianyolja a kenest.Everybody lies.
-
gooool
őstag
válasz Hasaggymeg #73149 üzenetére
Szétkaptam a görgőket, mindkettő a helyén volt, az alsó még elmegy egy jó darabig, de a felső perselye az totál szét van kopva. Szóval a kanalat szépen megtisztítottam és egy gyári 5700/Deore váltógörgő szettet berendeltem, annyira nem vészes költség és legalább alsó-felső is van benne.
Crytec210:
Ennek már a kenés nem segített volna.geotigris9:
Én nem értek az ilyesmihez. Csak nézni szoktam tecsőn a videókat, a Google profilom teljesen ki van takarítva.Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Hasaggymeg #73171 üzenetére
Épp vennem kell úgyis zsírt meg láncsprayt, mert a napokban elb@sztam valahová és az Istenért sem találom.
Így most egy darabig rendben lesz a hajtás, a láncban és sorban 500 km ha van, a nagytányér vatta új, és a görgők is akkor azok lesznek.Köszönöm!
Ja és fotó a gépről, így fest jelenleg (első két képen a mostani, a másik kettő a régi kecske).
Üdv, Balázs
-
gooool
őstag
válasz Hasaggymeg #73174 üzenetére
Használtan vettem, beszámított bicikli volt.
Beállítottam apránként magamra, illetve Aliról rendeltem rá Speci Toupe karbon replika nyerget (amit másoknak is ajánlok, baromi jó nyereg, 110 gramm körül van, és betétes nadrággal nagyon kényelmes, 5000-ből kihozható) meg ment rá egy LOOK Keo rendszerű pedál.
Illetve ugye a nagytányér és a hátsó görgők, amit cseréltem/lek.Maga a bringa:
Nagyon merevnek érzem, elképesztően mutatós, egyben van. A váz geója nekem baromi kényelmes, kicsit slopingos, de ez Race kivitel, szóval alapvetően a régi vonalat képviseli. Kicsit hosszabbra van hagyva a villaszár, én középre raktam (így 15mm-nyi hézagoló van alatta és még ennyi felette), így bőven van mozgástér még. 56-os a váz, 176 centi vagyok, pont jó.
A kerékszett mondjuk nem gyári, mert egy Easton szettet adnak hozzá, de a volt tulaj vett bele egy Fulcrum Racing 5 CX szettet, így picit más kategóriába lépett a gép, az 5700-as 105-ös szettel baromi jó egységet alkot, amiben még én vagyok jelenleg a szűk keresztmetszet.Üdv, Balázs
-
Tottinho
csendes tag
válasz Hasaggymeg #73281 üzenetére
Köszi az eddigi ajánlásokat! Jelenleg a Sigma BC 8.12 ATS felé hajlok (az igényeimnek megfelelő) és ahogy néztem a Decathlonból érdemes megvásárolni.
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz Hasaggymeg #73372 üzenetére
Hétvégén nem dolgozom, szombat/vasárnap 203+212 lett. Hétköznap meg melóba is bringával mentem, az rögtön 80km, plusz azért kerülővel mentem
Azért a héten a kedd és a péntek is pihenőnap lesz, mert a hiedelemmel ellentétben én is húsból, vérből vagyok.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
Tottinho
csendes tag
válasz Hasaggymeg #73372 üzenetére
Bocsi, véletlen az új hszra nyomtam rá, nem pedig a válaszra
Erre kérdeztem rá:
"Az ATS nem kódolt jelátvitellel dolgozik, így működés közben a nagy teljesítményű villanyvezetékek, plusz még ezaz bezavarhat, ezért tud érdekes dolgokat mutatni/mérni." (Sigma BC 8.12 ATS) -
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #73371 üzenetére
Na igen régi telefon =
első osztályú képek. ááá csodát ne várjunk.
(Pár éve kaptam egy jó kis Fujifilm gépet, de egyszer sikerült ráülnöm miközben a székre volt rakva a gép persze kivont optikával. Bár nem ültem rá teljes súlyommal az optikája meghalt és az egész gép kuka lett javíttatni nem volt értelme. Aztán közben előkerült egy régi fényképezőgép is hagyatékból [digitális az is], de csak homályos képet csinál így nem igen használom az "Hyundai" gép.)[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #73390 üzenetére
E-bike -l most a Kossuth rádión. (Hangtárban visszahallgatható de. 10.35 -tol)
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #73415 üzenetére
Ha az a kulacs az a kulacs kép alapján (Emag) igen ami nekem van az jó kulacs, nem folyik ha zárva van még lefele fordítva sem elég merev stb. csak pozitív és már egy - két éve használatban van ...
Írtam nekik panaszt és kértem csomagcserét, majd meglátjuk ..
A régi kulacsom a képen (nem innen rendeltem boltba vettem saját kezűleg anno még):
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
imyourfriend
őstag
válasz Hasaggymeg #73431 üzenetére
Itt már izomból kell tekerni, mi sem mutatja ezt jobban minthogy 91 volt az átlag pedálfordulat és 100 a maximum. 100-at nem is értem hogy miként, mikor mindig váltottam felfelé ahogy tudtam max 95rpm-nél. Mindenesetre felteszek egy 11-23-at még a mai nap úgy érzem, aztán a többit meglátom hogy mikor rendelek 52 vagy 53-as tányért de minél hamarabb kell.
(#73433) bandus: Egy egyszerű strada 3500-as karbon gépet hajtok, de már rájöttem hogy nem a bringa hanem a lábaim érik el az egyre jobb átlagot, no meg most egészen jó 15km/h környéki hátszél volt ezért mertem végig főúton kamionok között az újraaszfaltozott 86-oson jönni. 32-34-el nem mernék már tekerni közöttük.
-
szjoci
őstag
válasz Hasaggymeg #73515 üzenetére
Ilyenektől tartok mindig melóba jövet-menet. Szinte nincs olyan alkalom hogy ne kereszteznék az utamat vaddisznók vagy szarvasok/őzek csordában. Most reggel ahogy jöttem haza, 2-300 méteren keresztül végig volt potyogtatva a betonút, lapátolni lehetett volna... Lehetnek egy páran
-
llori
csendes újonc
válasz Hasaggymeg #73370 üzenetére
Köszönöm. Mennyire gond ha a kerékpár fölé állva, a felsőcső minimálisan érinti az ülepem, (utcai nadrágban)? Vásárláskor próbáltam az egyel kisebb, 50-es vázméretet, de kicsinek találtam, így az 55-ös lett. A magasságom 184 cm, 83 cm átlépő magasság.
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #73515 üzenetére
Nekem egyszer másfél métere ment el egy ilyen növényevő gyorsvonat egy magasabb erdős oldal felől keresztbe az úton ahol éppen álltunk.
(Pont megálltunk ekkor a haverral, mert szemüveg hiányában befigyelt valami rovar a szemei közé .. aztán fordulhattunk is vissza, mert nem tudta kiszedni ott és alig látott ..)
Sajnos erdei tekerésnél ez védhetetlenül bekövetkezhet ahol nagy vad előfordulhat, bár relatíve kicsi az esélye.
(#73517) szjoci Nálam is bennem van a para főleg jó negyvennel a hegyről lefelé haladva éjszakai tekerésnél, éjszaka kicsit megélénkülnek csöppet..
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
r.levente75
addikt
válasz Hasaggymeg #73541 üzenetére
Igen én is így éreztem, azért gondoltam is hogy megkérdezem. Köszönöm.
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #73541 üzenetére
Kézzel igen,csak nem merem annyira mióta a kezemben maradt egyszer egy váltófül,igaz az már repedt volt
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #73551 üzenetére
Régen anno még tartottunk sertést amit adtál neki mindent megevett szóval újat nem mondtál nekem vele. (Nyilván mi nem tyúkkal stb. etettük ha nem általában darált kukorica búza főt-krumplit meg megmaradt kaját kapták meg vegyítve ["moslékot"]).
A vaddisznó akkor támad, ha a kicsinyeit veszélyben érzi.
A másik eset ha teljesen sarokba van szorítva és nem tud más irányba menni csak feléd akkor neked mehet szándékosan amúgy jobban fél tőled mint te tőle.[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #73552 üzenetére
Már én is csak megnézem a kerekescigányozókat, kicsit mosolygok, hogy desokahülye, aztán zárom.
A sok sötét barom sajnos meggyőzhetetlen arról, hogy nincs igazuk, illetve hogy esetleg nézni kéne a mások érdekeit is.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #73551 üzenetére
Köszi szépen a segítséget,úgy tűnik megoldottam,valamilyen oknál fogva a váltón a bovden feszítő/lazító úgy ki volt tekerve,hogy nem fogott rá a menetre így kotyogott és feszítette a bovdent.Kapott egy kis wd40-et és visszatekertem a helyére,ne kérdezd mitől volt így kitekerve mert nem tudom
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #73611 üzenetére
Miért van a telefonszám mellett Süllysáp?
Amúgy nem rossz az az ár, szerintem.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
kw3v865
senior tag
válasz Hasaggymeg #73245 üzenetére
Végül is a térfigyelő kamera felvétele jobb belátásra bírta a vétkes autóst, és végül biztosítós ügyintézés lett a vége. Most arra várok, hogy jelentkezzen a biztosító, én megcsináltatom a bringát, utána meg fizesse ki. Jobban járok így, mint a feljelentéssel, hamarabb és egyszerűbben megoldódik.
-
inifini
tag
válasz Hasaggymeg #73742 üzenetére
Azzal egészíteném ki, hogy a jóleső fáradtság és a korábbi teljesítményed túlszárnyalása is baromi jó érzés...
-
korcsillio
őstag
válasz Hasaggymeg #73742 üzenetére
Eddig kb.35-40km tudtam egyben tekerni,hétvégére tervezek egy 60-70km körülit.Ha azt sikerül megállás nélkül végig csinálnom,akkor már fejlődtem magamhoz képest .
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #73742 üzenetére
"egyik legfontosabb tényező a gumi (bordázat,keménység,szélesség) másik meg a bringa súlya,hisz nem mindegy milyen súlyt kell mozgásban tartanod."
A bringasúlyos részével egyáltalán nem értek egyet. Egyik az, hogy a mozgásban tartáshoz nem kell akkora energia, a bicikli többletsúlya inkább gyorsításkor igényel nagyobb energiát. A másik: tökmindegy, hogy a bicikli és az ember súlya hogyan oszlik el egymás között, neked az összsúlyt kell felgyorsítanod, aztán mozgásban tartanod. Ugyanott vagy, ha lefogysz és egy nehezebb biciklivel mész, vagy van rajtad túlsúly, de egy könnyebb biciklivel mész. 1-2 kg-t gyakorlatilag észre sem lehet venni, még +10 kg-val is kevesebb, mint 5%-al leszel lassabb (ez átlag tempóban 1-2 km/h óra, de 10 kg-t biciklin nem fogsz összeszedni, csak a saját testsúlyos csökkentésével). Persze emelkedőn felfele már rosszabb a helyzet, de ott sem számít annyira a súly. Gyakorlatilag számtalan tőled függő és független tényező sokkal jobban befolyásolja a sebességed, mint egy pár kg-val nehezebb bicikli (mondjuk ha éjszaka rosszabbul alszol, vagy pár tized bárral alacsonyabb a guminyomás, azzal sokkal többet vesztek).
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Hasaggymeg #73768 üzenetére
Talalkoztam a problemaval, egy jo 40 km-es tavot tettem meg noveremmel, nem haltam bele a tizes atlagba, de nem engedtem
Everybody lies.
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #73751 üzenetére
Ez nem pályán, ideális körülmények között is így van, emelkedőn felfele is minimális hatású pár kg túlsúly.
Canyon: a dizájn szubjektív, azt nem is néztem, de a felszereltség gyengébb (ez várható volt, csak nem számítottam ekkora különbségre).
#73754 rétisün: Pl 1000 eurós merev MTB: Grand Canyon AL 6.9: tavaly SLX hajtómű volt ennyiért átütős Rebával: [link]. Még ezt is kapni, gondolom amíg ki nem fut, de az árát 100 euróval megemelték. Viszont pl 5.9 felszereltsége kb ugyanazt maradt, csak 850 helyett 900 euró.
Országútiból az Endurace AL 6.0-t néztem, ezt csak átírták 2017-re és megemelték az árát 100 euróval (de a link még 2016-ot ír). Több modellt nem néztem még, meg sokból nincs is fent a 2017-es[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #73768 üzenetére
Érdekes,nálunk akkor jobb a tempó ha nejem megy elől... Nálunk meg én vagyok jobb erőben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #73772 üzenetére
Akkor ha egyszer lesz egy PH kerékpáros összejövetel, mindenki hozza az asszonyt, és nyomunk nekik egy köredzést. (Te kettlebellezel, ugye? Feleségem 32 kg-mal swinggel, és tud 60 kg-mal sumo-zni, de bezzeg a biciklizés az nem megy neki. )
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
válasz Hasaggymeg #73778 üzenetére
Két dolgot írtál: a gumit és a bicikli súlyának a csökkentését. Az elsővel teljes mértékben egyet értek, a másodikkal nem, ahogy azt írtam. Ha vesz egy könnyebb biciklit, akkor azzal sík úton gyakorlatilag nem nyer semmit, emelkedőn azért már megérezni. Ahogy a -=RelakS=- által linkelt videóban az 5 km-es, elég meredek emelkedőn is kevesebb, mint 10% előny jött ki -5 kg-val. Annyi súlykülönbség viszont egy nagyon alap és egy csúcskategóriás, azonos típusú kerékpár között van csak (a kettő között meg több százezer forint különbség). És tegyük hozzá, hogy jópáran azon az emelkedőn fel se tudnának menni az itteni kérdezők közül. Ha egy kisebb, rövidebb emelkedőt veszünk, a 10% mindjárt lecsökken felére/harmadára. 25 km/h-ás tempónál 10% (számoljunk a legrosszabb esettel) az 2,5 km/h, az nem elég ahhoz, hogy elhúzzanak melletted (Victoryus mellett elhúz a többi biciklis). Ennél sokkal többet számít egy merev váz és hajtás (az Alboin 100 egy hi-ten acélváz egy nagyon alap négyszögtengelyes hajtóművel és ki tudja, milyen középaggyal), megfelelő nyeregmagasság (itt már pár cm is sokat számít, sokan mégis alacsonyan hagyják, mert úgy biztonságosabbnak érzik). A legfontosabbról, a kerékpáros erőnlétéről nem is beszélek. Szóval ha valaki vesz egy könnyebb biciklit (-2-3 kg azért még ésszerű áron elérhető), akkor ha csak a súlyt nézzük (merevséget, stb nem), akkor sík úton szinte semmit sem nyer, emelkedőn minimális előnye lesz. Aki szerint nem így van, az hazudik, mert az objektív tesztek és a fizika szerint így van.
-
nagyúr
válasz Hasaggymeg #73806 üzenetére
Dehogynem számít. Én ugye egy elég alap kerékszettről cseréltem egy sokkal jobbra (kb 800-1000gr mínusz) és durván érezni lehet a különbséget. Kb mintha új bringát kaptam volna. Nem mellesleg a márkás kerékszettemnek sokkal frankóbb a csapágyazása, gyönyörűen forog.
Més que un club!
-
Normi™
őstag
válasz Hasaggymeg #73944 üzenetére
Értem,köszönöm!
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Hasaggymeg #73947 üzenetére
Pedig annyira nem lehetetlen.
Csak mikor a homokos hegyoldalhoz értünk, inkább leszálltam a bringáról, mert gyalog, tolva a szerkezetet is kb oxigénsátorra lett volna szükségemItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Agostino
addikt
válasz Hasaggymeg #74000 üzenetére
szerintem is elég lenne, de ahol találtam 805-öst, ami elvileg 10mm-es ott 120 cm volt asszem a minimum. találtam itt kryptot, neki van 10mm-es láncuk, de ez valami bbb márka. ránézésre a lakat részt érzem gyenge pontnak
hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74038 üzenetére
Pár alkatrész csere vs. új bringa vásárlása?
pc360: azért ezeket a csodalakatokat is elvinném egyszer egy zárszervizbe, hogy ki tudják-e nyitni 3 perc alatt. Nem elvágni, kinyitni. Ismerek olyan embert, aki kizárta magát a lakásból a félmillás ajtón keresztül. 2 zár volt az ajtóban, meg talán 8 két ujjnyi retesz, ami megy a betonozott tokba. Kijött a muki, 10 percen belül nyitva volt az ajtó, zárat sem kellett cserélni, mert nem roncsolódott...
Egy rendes lelkületű járókelő azért csak rákérdez a bicikli mellett erővágóval hadonászó illetőre, hogy mit szeretne. De ha guggol valaki a bringa mellett egy pedikűrös tokkal a hátizsákja felett, és matat a lakaton, attól nem fogják megkérdezni, hogy mit csinálsz.
Szerintem túl van lihegve a lakat téma. Az meg, hogy a lakat árához viszonyítjuk a bicikli árát... Ha ellopják a 100e Ft-os bringát, akkor azt mondom, hogy jó'van, a 12e Ft-os lakat ennyit tudott... buktam rajta 112e Ft, majd legközelebb veszek 20e Ft-ért lakatot, de ahhoz már vehetek 200e-ért is bringát. Én a 20e Ft-os bringáért is ideges lennék, ha ellopnák.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #74064 üzenetére
A váz meg triál, úgyhogy majdnem mindegy.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
geotigris9
tag
válasz Hasaggymeg #74038 üzenetére
Nincs jelentősége biztonság szempontjából nem fog 3 vagy pl. 6 ragasztás miatt kevésbé üzembiztos lenni a belső. (Persze feltételezve a szakasszerű jó minőségű ragasztást.) Ritka eset, de ha szelep megy tönkre akkor kuka ténylegesen nekem már ment szét prestás szelep az teljesen javíthatatlan.
Ami gond lehet amiért tényleg látom értelmét a cserének a folt kapcsán fellépő enyhe aszimmetria a gumin a folt kapcsán amitől esetleg "döcögős" lehet a kerék futása. Persze ez első sorban vékony guminál outinál jelentkezhet első sorban. De ez függ a folt méretétől nagyban van nagyon vékony és nagyon kicsi folt is ..Persze az újrahasznosításnál is van előállítási költség (itt nem kifejezetten most pénzre gondolok) lehet triviális eset, hogy semmilyen tekintetben nem éri meg. De legtöbb esetben megéri és csak ez ami járható út. És konkrét esetre amit felvettél nem vagyok benne biztos, hogy jelen eset is a triviális eset lenne ..
[ Szerkesztve ]
((( Hallgass Szabad és Független Tilos Rádiót FM90.3./Tilos.hu Mert megéri! )))
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #74123 üzenetére
Valamikor a kanyarban éri a lábamat az első kerék, bár lehet, hogy túlságosan előrenyomom a lábamat.
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #74126 üzenetére
Pontosan hogyan kéne ráhelyezni? Az rossz, ha a talpam közepe van a pedálon?
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #74128 üzenetére
ha tényleg ez volt a cél, akkor sikerült......
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz Hasaggymeg #74145 üzenetére
Akkor túl hátrateszem a lábam... De ha előrébb van, akkor meg kevésbé stabil. Mondjuk az én pedalom olyan mindenes, se nem tüskés, se nem SPD.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen