- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 11
- Sweet.tv - internetes TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
- Linux kezdőknek
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Mikrotik routerek
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #196301 üzenetére
Az váltóbeállítás lesz, olyan nincs, hogy már középen beleér
Nincs olyan széles a váltó, hogy a nagy tányért több mint 3 hátsó fogaskerékkel használni tudjam. Ha hátul a legkisebb fogaskereket használva nem ér bele elől a váltó a láncba, akkor három fogaskerékkel feljebb fog. Mit lehet ezzel kezdeni?
De amúgy mondom, frissen hozom a szervizből[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #196307 üzenetére
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Major Lion
senior tag
válasz Hasaggymeg #196301 üzenetére
Kösz megpróbálom. Eddigi tapasztalat az hogy ha sima az út és nem terhelem akkor nem kattog, amint ráz az út vagy terhelem elkezdi.
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #196307 üzenetére
Ez egy puruttya 3x8 (acera+alivio), minden gyári.
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #196317 üzenetére
Nem az a bajom, hogy nincs megfelelő áttétel, hanem hogy idegesítő a két váltóval zsonglőrködni minden lámpánál és szeretnék valamit, amivel ezt csak a hátsóval meg tudom oldani. Felőlem lehet ez 2x8-9-10 is, ha azok is tudják, amire szükségem van. Sosem használtam még olyat, sajnos nincs ilyen tapasztalatom.
Azért gondoltam 1x10-re (meg mert pont feljött az aprón egy teljesen jónak kinéző hibrid bicikli 200k körül egy ilyen setuppal), mert ott fel sem merülhet, hogy van használhatatlan kombó
A 40x11 nekem biztosan kevés, mert már most is elég sokszor megyek 48x13ban (asszem 13 jön a 11 után a 8ason), ami hosszabb, és remélem, később nem rosszabb lesz a kondim (a következő, asszem 48x15 már annyira csapkodós, hogy lassulok). Lehet, hogy pont a lényeget nem írtam az elején, de nem közlekedésre használom a kerékpárt, próbálok vele sietniSzerk: de, volt hajtómű csere. Kicserélték, de amikor elindultam vele, észrevettem, hogy beleér az első váltó a láncba. Visszamentem. Srác nem tudott mit kezdeni a helyzettel, azt mondta, nem megy eléggé ki a váltó (pedig elmondása szerint lemérte az eredeti tengelyt), úgyhogy betett egy rövidebb tengelyt (5mm-rel asszem).
Kifejezetten azért vittem egekig magasztalt szervizbe a biciklit, hogy biztosan jó legyen...[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #196307 üzenetére
Én egy kicsit csaltam a 2x10-es 4100-as szettel. Felszereltem elméletileg jó volt az első váltó szöge de mégis kicsi-kicsi karcolt egy bizonyos ponton. +1-2 fokkal elforgattam az első váltót jobbra azóta van 20 sebességem.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #196322 üzenetére
Amúgy gyorsan kiszoroztam, 48/15 26os keréken 80-as pedállal csak 30.72 km/h. Az annyira azért nem sok, nem? Nem hiszem, hogy bárki ne tudna kilómétereket tekerni annyival minden probléma nélkül.
[ Szerkesztve ]
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Zsohi
őstag
válasz Hasaggymeg #196254 üzenetére
A folyadék vízszerű vagy sűrűbb? Ideális esetben a főzőtejszínhez hasonlít. Elég nehezen tudom elhinni, hogy azt az apró rést nem tömíti.
Az évek alatt megjártam a "poklot" a tubeless kerekekkel és kitanultam minden csínját-bínját a dolognak aminek köszönhetően megy minden, mint a karikacsapás. Hátha segít:
-A felniszalagot a szeleppel ellentétes oldalon szoktam elkezdeni, átfedés nincsen, így a folyadék nem tud befolyni a szalag alá. Figyelve még arra, hogy "ráncok" ne legyenek.
-Az ajánlottnál jóval keskenyebb szalagot használok, lényeg a küllőlyukak legyenek befedve. Úgy vettem észre jobb ha nincsen semmi a felni és a külső között.
-A folyadékot szigorúan fejjel lefele töltöm be a kerékbe, miután alaposan felráztam a flakont.
-A kereket az ajánlott maximális nyomásra fújom fel, majd a kereket döntögetve eljuttatom az anyagot mindenhova a kerék belsejében. Az olyan pontokra külön kitérve ahol gyanítom a szivárgást majd egy kicsit hagyom állni az anyagot a résen....és még néhány dolog:
Sok szalagot kipróbáltam már és végül a Kapton szalagnál maradtam, olcsó és nagyon könnyű, jól bírja a nyomást.
Az abroncs belsejéről ne kapard le a rászáradt anyagot, az tömíti a külsőt és a következő alkalomra kevesebb anyag is elegendő lesz.https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #196336 üzenetére
bevallom arról lemaradtam, hogy 26"-os.
így elméleti a lehetőség (ha rámegy egyáltalán), 26-oson inkább semmit sem kellene fejleszteni.[ Szerkesztve ]
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #196336 üzenetére
Mekkora az a csapásszám, ami már soknak számít? 100?
eladó Aromamizer RDTA V1
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #196351 üzenetére
95ös pedál 26-os keréken 48x15-tel 36.5 km/h. Ennél minden utamon megyek gyorsabban, éhgyomorra is
eladó Aromamizer RDTA V1
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #196408 üzenetére
vagy egy haver autóval amiben minden bent van és követi a bandát Nem 20kmh-val mögöttük hajtva hanem kijelölt pontokon várakozva (pl 40km-enként), de ha s.o.s. akkor a helyszínre hajtva
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Melorin
addikt
válasz Hasaggymeg #196407 üzenetére
Ha sok az olaj, azt alul a féknél tudom leengedni? Vagy mi a módszer rá?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #196419 üzenetére
Az az alap, hogy ki kell venni a betéteket a légtelenítéshez. Könnyen össze lehet olajozni, akkor mehet a kukába, illetve muszály, hogy a dugattyúk alap helyzetbe legyenek. Ehhez kell a bleed block.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196422 üzenetére
Nem a Zsótirol (bocsi) vót szó. Róla tudom, hogy rakéta man. Bár egyszer szívesen kipróbálnék egy országútit is, azt állítólag hajtani se kell, szinte magától megy.
Az nem túl fárasztó? Mire mindenkit végig masszírozok elfárad a kezem is. -
válasz Hasaggymeg #196422 üzenetére
Legszarabb, amikor tudod, hogy már csak valami 20 km lenne hátra, de 5 percenként meg kell állni valami nyűg miatt, mert itt szorít, ott nyom, szomjas vagyok, éhes vagyok, pisilni kell, kicsit pihenjünk, ezen a dombon most toljuk fel... Ahhh...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz Hasaggymeg #196428 üzenetére
Pontosan ez történik. Sosem értettem, hogy hogyan tudok kikészülni 4-5 óra 40-60 km tötymörgéstől ugyanúgy, mint egy 3 órás 100k-tól.
Amúgy ezt már futásnál is csinálta (mi futottunk együtt maratont), és jobban belegondolva ott is mindig ez volt, csak ott nem jött ki annyira, meg nem volt ekkora edzettségbeli különbség, mint a bicajon. No meg a csajok genetikailag jobbak hosszútávfutásban, mint a pasik.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #196428 üzenetére
Én pont ezekért szeretek a haverinával tekerni, mert a turistatempót szereti aerob zónás pulzussal vagy alatta és vele bármikor meg lehet állni pisilni vagy fotózgatni . Mostanában kicsit meghajtottam az új haverok miatt főleg felfeléken, így amikor a múltkor mentem egy lazát végre a haverinával, olyan jól esett... Én ha 60%-os pulzuson tekerek, kb. kigurulok a világból, képtelen vagyok elfáradni. Itt pl. a múltkor a végén még képes voltam montival aszfalton KOM-ot csinálni, annyira pihent voltam .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #196438 üzenetére
No, csaknem kezdett inspirálni a strava? Ha már emelkedő és fehérnép, a haverinám durva mennyire gyenge lett terepen, egy éve nagyrészt csak outizik és szalad, ezek szerint az mtb-s emelkedőkre ezekkel nem lehet felkészülni teljesen, terepre és montira muszáj visszaszokni, ha ott is formában akar lenni. Pedig outin nem nyom rossz tempókat, a múltkor is 30km/h átlagot ment és allítása szerint nem tekerte ki a belét. Terepen emelkedőn mégis nagyon lassú lett, egy helyen a végén legutóbb már tolta a bringát, pedig ott én nem igazán éreztem kihívásnak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #196444 üzenetére
szegmens: 43-mal ment rá, és 38 lett az átlaga, szóval nem kell ide nagy stéher, csak jó erő. Vagy egy jó hátszél. Amúgy előtte 2 órát tekertek alacsony pulzuson, szóval a lehető legjobbkor lőtte el. De névről én is ismerem, erős outi versenyző.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Melorin
addikt
válasz Hasaggymeg #196447 üzenetére
Biztos, hogy nem fogok venni csak bicajhoz cipőt Épp ezért írtam, hogy sima utcai cipőhöz való pedált keresek.
-
paler
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196422 üzenetére
Na, én pont ezért vettem a páromnak egy e-bikot, ezzel már tudja tartani velem a tempót, sőt emelkedő előtt én elkezdek vadul pörgetni, olyankor el is hagyom a drágámat. Majd egyszer csak azt veszem észre az elmelkedő közepén, hogy utolért, majd szépen lassan vigyorogva megelőz, miközben én kezdem kiköpni a tüdőmet, ő lazán halad felfelé.
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
paler
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196459 üzenetére
Az ő baja én viszont a Gaint Toughroad EX után lehetséges, hogy beruhazok majd egy e-bikeba is. Nekem tetszik a pedelect életérzés is
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
paler
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196461 üzenetére
Inkább kettős ügynök
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #196473 üzenetére
ez nekem sem egyértelmű, melyik két pont között kell szintezni?
-
evilskati
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196444 üzenetére
Nehéz körülírni, de nem úgy hagy ki, hogy olyankor "könnyebb" előremozdítani a hajtókart, hanem mintha valahol kicsit megszorulna, és nagyobb erővel kb. 5 fokot kell előrébb mozdítani a hajtókart, ez generálja a kattanást is, majd utána megint megy rendesen.
Az is érdekes, hogy nem mindig ugyanannál a hajtókar állásnál történik, hanem bárhol előfordulhat és időben sem periodikus a dolog.
Megpróbálom megfigyelni, hogy hátulról vagy középről hallom-e. Köszi!
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #196459 üzenetére
Annak idején az enyém is azt mondta, hogy nem kell, aztán találtam egyet, ami ahhoz képest, hogy mit tud, kifejezetten olcsó volt. Azóta nagyon dicséri, és mióta vettem egy tartalék akkut, nincs gond a távolságokkal se.
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #196487 üzenetére
A Shimano azért (vagy legalábbis azzal az indokkal) tart ki a kónuszos csapágy mellett, mert a kereket nem csak függőleges terhelés éri, hanem oldalirányú is, és ezeket az erőket a kónuszos csapágy jobban tolerálja, lévén a hatásvonal nem függőleges. De valahol azt olvastam, hogy a Shimano új 12 sebesség kompatibilis agyában nem kónuszos csapágy van, tehát lehet, hogy feladja az eddigi koncepciót.
-
ígyvanferi
addikt
válasz Hasaggymeg #196317 üzenetére
A szerkesztett részhez kapcsolódva szeretnék kérdezni: én monoblokkot nem cseréltem, csak hajtókart. 3x7-es rendszer, az új hajtás fogszáma megegyezik a régiével, más paramétert viszont nem néztem ezen túl. A csere óta az istennek se tudom beállítani az első váltót rendesen (igaz csak egyszer futottam neki, akkor elég hosszasan próbálkozva). Gyakorlatilag egy teljes lánctányérnyit mászott arrébb a dolog, a váltó középső állásában van a lánc a legnagyobb tányéron, ha tovább tolom, akkor meg ugye túlrakja. A határoló csavarok csavargatásával nem tudtam ezen változtatni, a bovdenhez viszont eddig nem nyúltam. Ha azon mondjuk feszítek, akkor visszatalálhat a váltó a helyére? A beállítós tutorialokban nem térnek ki ilyen problémára, nem tudom mivel próbálkozzak vagy mi a hiba oka. Lehet, hogy nem is beállítási probléma, hanem valami más méretnek is stimmelnie kellett volna.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196517 üzenetére
Ez kibaxot nagy, szakadok a röhögéstől.
-
J.C.G.
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196520 üzenetére
Én montis vagyok.
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #196553 üzenetére
Ilyen melegben napi 50 km többet nem is nagyon szabad menni
BENEFON DELTA--------N8
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #196557 üzenetére
Én vettem egy összecsukható fűrészt, az ilyen kidőlt, veszélyes ágak levágására. Nem sokat használtam még, de 10-10 centis darabok levágása már nagy különbséget tud hozni. Itteni erdészek csinálnak gyönyörű dolgokat, egyik jelölt ösvényre rádöntöttek egy fát, miközben tolatgattak a gépükkel, aztán ott hagyták. Így majd kialakul egy másik ösvény mellette, amit kijárnak a túrázók.
'92 Honda VFR 750
-
arcitec
addikt
válasz Hasaggymeg #196557 üzenetére
Ez mikor volt, óra tól - ig? A Balatonon szálláshelyről egy körre, mindig kora reggel kb 7óra
az indulás, de 12-ig vissza kell érni ha nagy nyári meleg van. Pl tegnap este 7-kor mentem egy karikára, eszement kellemes volt, ismét érezni lehet a nyári meleg levegő illatát, a suhanó szelet a fül mellett, stb. Na nekem pl. ez az egyik megunhatatlan velejáró élmény.[ Szerkesztve ]
-
SpaceKombajn
tag
válasz Hasaggymeg #196553 üzenetére
Ez jó volt.
vagy tolasson, hátha úgy csökken a regenerálódási időspacetime
-
válasz Hasaggymeg #196560 üzenetére
Az élet apró örömei. Én ma annak örültem, hogy ma jobb kézzel meg tudtam vajazni a kettévágott kroászont. Jó, nem egy dizájn-díjas gourmet fogás lett, meg aki látja, ki is röhögött volna, de na...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #196563 üzenetére
Főleg, hogy az utcán úgy nézel ki ilyen alkarral, mint aki összeveszett a macskájával.
Szolgálati közlemény, a Sponser kulacs 3 mm-rel vastagabb, mint a High5, és kicsit magasabban indul a bemélyedése, ezért jobban szorul az Elite Custom Race kulacstartóba. Holnap főpróba.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #196557 üzenetére
Hasaggymeg: Jobbulást!
peterkeT:hát ja, nem gondoltam volna, hogy az ember ilyeneknek is tud örülni, de aztán mégis. Nekem az volt a mákom, hogy a belesetem előtti napon főztem kb 1,5 hétre való kaját, így az meg volt oldva (tudom, lehet rendelni, de azt annyira nem szeretek). A következő cél nálam az,, hogy fel tudjam venni a hátizsákot mindkét vállamra.
Görgős tipp: a ventilátor mellett mindenkinek
melegenhidegen ajánlom, hogy törülközőbe tekerve rakjon a nyakára egy kis jégzselét.[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
őstag
-
parkr
őstag
válasz Hasaggymeg #196630 üzenetére
ha kedden rakom ezt fel, és a szín sorrend is stimmel az lett volna jackpot
amúgy valami iskola/óvoda, gyerekek szeretik a színes dolgokat[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #196630 üzenetére
Fájlnevet észre sem veszed? Meg a szelep az egyik keréknél az R betű alatt van, a másiknál meg a két szó között.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Major Lion
senior tag
válasz Hasaggymeg #196654 üzenetére
Hát a britek lehet tettek róla
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #196654 üzenetére
2 hét van még vissza papíron. Szóval az a tervem megdőlni latszik, hogy a gyerek előtt jól kibringázom magam
Runner: mindenképp!https://barbieripnk.hu/
-
Melorin
addikt
válasz Hasaggymeg #196658 üzenetére
[link] Ilyenem van. Az a legfőbb bajom, hogy a leváltó (amelyik a kisebb lánckerékre teszi a láncot) ravasz nekiütközik a fékkar testéhez így nem tudok az ujjammal mögé nyúlni rendesen. Ahhoz, hogy odaférjen az ujjam, el kell fordítanom a kormányon a váltókart de még így sem az igazi, ráadásul így nem is látom a váltó "kijelzőjét".
-
Melorin
addikt
válasz Hasaggymeg #196663 üzenetére
-
rmehesz
tag
válasz Hasaggymeg #196551 üzenetére
-
bringasisti
őstag
válasz Hasaggymeg #196707 üzenetére
Az országúti kilométer kövek a hidegháború okán vannak találomra letéve
BENEFON DELTA--------N8
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #196707 üzenetére
Egyszerű. Körbebiciklized a Velencei tavat, ha 27,5 km-t mutat az óra, akkor rendben van.
Ugyanez hosszabb távon: a Balaon körül a bicikliúton 204 km. Ha nem jön ki, ennek megfelelően kell beállítani az órát, és egy újabb körrel le lehet tesztelni. -
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #196739 üzenetére
Igen elvileg aszfaltnak írja a térkép.
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #196755 üzenetére
Én biztos nem gyertyázok Olvasztani, mártogatni, stb nyáron, melegben....és szerintem a wax wattokat is elvesz (tippre)
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest