- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Synology NAS
- Linux kezdőknek
- 47,5 milliárd dollárt költ chipekre Kína, várja a Samsungot is
- Windows 10
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Hasaggymeg #183787 üzenetére
A kettő nem zárja ki egymást.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183790 üzenetére
Az, hogy nem csak számodra, ha ilyennel élsz kinyír a féltékenység. Kivéve persze ha a gangbang-et szereted . Alkalmi gyors menetre oké.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz Hasaggymeg #183741 üzenetére
Ebben az a szép, hogy a sarok a pedálon nyeregmagasság sem csontra kinyújtott lábhoz kell, hanem minimálisan behajtotthoz, szóval az az ökölszabály se tökéletes. De a kettő egyébként nagyjából jól kiadja ugyanazt. A tavasszal megvett bringát az eladó a telefonos beszélgetésünk alapján állította be, a boltban ugyanúgy ráültetett, megnézte, hogy a lábujjaim épp, hogy érik a talajt a nyergen ülve, azt monda, hogy akkor ez jó. És valóban majdnem tökéletes lett, pár út után állítottam be véglegesre, nagyon minimálisan (1 centinél kevesebbet) kellett rajta emelni.
Mivel - ahogy minden más - egyénenként a kerékpározási stílusnak megfelelően változik, az összes ilyen szabály csak irányadó, hosszabb távon érdemes rá figyelni. Én azt az elképzelést fogadtam el - és ez be is jött - hogy elsőre állííts be kicsit alacsonyabb nyeregmagasságot, és egy-egy közepes vagy hosszabb út után emelj a magasságon fél/egy centit, és a következő úton figyeld, hogy nem érzed-e magasnak. Ha igen, akkor ereszd vissza a legutóbb megemelt magasság felét, akkor lesz jó.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #183796 üzenetére
Ha már ennyire hajszálhasogatunk akkor a stopli magassága sem mindegy
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #183803 üzenetére
BHUÉK!!!
Boldog, Hátszeles, Új Évet Kívánok
és nem "csak" Neked....mindenkinek[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #183803 üzenetére
Boldog új évet mindenkinek!
Kinek van még tekerése betervezve mára? Én tervezem hogy a görgőn töltöm a szilvesztert, a karácsonyi zabálás jópár kerékszettnyivel és alis karbon ülésnyivel megnövelte a tömegem
-
_adaml21_
őstag
válasz Hasaggymeg #183741 üzenetére
Köszi! (És Neked is, Friczy !)
Én amúgyis tervezek elmenni egy bikefitre még tavasz előtt, ott majd azért próbálom magamat kiokosítani, de az is lehet, hogy idővel majd barátnőmet is benevezem egyre
Egyébként itt egy gyors fotó a line-upról, tavasztól ezekkel faljuk majd a kilométereket
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #183825 üzenetére
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183846 üzenetére
Az éjjeli menetek 4 körül szoktak kezdődni. Majd csinálok rá Strava eventetet.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183850 üzenetére
Viccen kívül, amikor elindult a Strava, sok olyan szegmens volt, hogy az emberek a kertből indították, és tartott a hegytetőig. Szép, szép, de ha reggel arra kelsz, hogy you lost your KOM...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #183852 üzenetére
Pl az autópálya építése miatt eltüntettek pár forgalmas utat erre amin van KOMom, azt már senki nem veszi el, de én sem javítok időt rajtuk....szóval ha a statisztikádba véglegesen rögzített szegmens a cél akkor javaslom az eldózerolás előtt készített szegmenst ahol addig senki sem tekert vagy csak nálad lassabban.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183880 üzenetére
Asszongya blocked. De adtam kugyót.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #183896 üzenetére
eddig az év hsz-a. A gép meg még jobban néz ki itt a természetes közegében mint a lakásban
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
zsocy
őstag
válasz Hasaggymeg #183898 üzenetére
Ez a bringa nagyon jól néz ki tényleg! A skinwall gumik külön feldobják, a kék pedált meg mintha direkt ide vetted volna, pedig ha jól emlékszem az volt az előző gépen is. szép!
-
gabro0
őstag
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Kérdés, hogy míg kiveszed a fagyóból, mennyi víz csapódik ki
- a peremre
- belső felületre, amit aztán beszorítasz oda ahová lehet nem kéne.De ez csak egy gondolat, nem csináltam még ilyet.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Szerintem nem sok értelme van a csapágyat hűteni, megfelelő szerszámok kellenek és akkor gond nélkül a helyére megy. Viszont amit érdemes hűteni azok a Fox villa szimmeringek. A Fox szimmeringnek van egy fém gyűrje és ha nem figyelsz, simán elgörbül miközben a helyére ütöd. Aztán dobhatod a kukába, 16-17 ezer ft mínusz. Ezeket be szoktam tenni a fagyasztóba beszerelés előtt. Bár még így is észnél kell lenni, de valamit segít.
Szép a Cube!
Én is kivittem egy kicsit az újévi levegőre. -
Tothgera30
Ármester
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
A váz aljára dobj egy fóliát, illetve ahol sár és kövek elegye összekaristolhatja. Én tettem a kulacstartó alá, és top tube-ra is. A linkelt markolat nekem is bejött, szerintem tartós (a Unit-on azt használom), bár nem egy ESI Grips. Judy RL helyett vadásznék egy Reba vagy Sid teleszkópot, nem sokkal drágább, de más világ.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
Az RL nekem ugyanilyen, de nem mindig. Mosás után simán pattanva megy vissza, ezt valamikor tudja szárazon is, valamikor nem. Nem jövök rá, hogy mitől függ, sajnos van olyan, hogy a bovdenvéggel kell visszahúzni. Aztán mosás, és jó. Ez ugye azért fura, mert a telóba nem megy víz a mosáskor, így csak a bovden szorulhat, de zsír új, vagy olajozott bovdennek se egyértelmű. Volt már, hogy hívott a szerelő, hogy nem jó, kuka, aztán mondtam, hogy de, ez ilyen, azóta megy.
Nem mondom, hogy megnyugtató, hogy a tiéd is ilyen, de legalább nem dobtam ki egy húszast egy újra, ami szintén rossz.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
Üdv a Schwalbésok között, bár ha Performance verziók, akkor lehet hamar ki fogod vágni, az EVO sokkal jobb. Én adtam a Forekasterrel még egy esélyt a Maxxis-nak, de nem vált be, szerintem nyáron én is váltok vissza Schwalbe-re, vagy előre visszarakom az egyetlen még jó állapotú Nobby-mat és hátul felrakom a Forekaster-t, oda valszeg tűrhető lesz az is. A következő szettem meg majd úgy fog kinézni, hogy előre veszek új áttervezett Nobby-t, hátra meg Rocket Ron-t. Sajnos az új Nobby nehéz (800+g), de cserébe a Rocket Ron hátul könnyű (600g) és így együtt annyit nyomnának, mint két régi Nobby, ami 700g körül volt. A Maxxisokkal nagyon hiányzik a tökéletes kiszámíthatóság, mindíg pontosan érzem a Schwalbe gumik határait, hiányzik sáros terepen, nedves köveken-gyökereken a tapadás és a legjobban talán azt hiányolom, hogy a Maxxisokkal nincs az az elementáris földbe harapós feeling, amikor behúzom a fékeket. A Nobbyval éreztem, ahogy foggal-körömmel kapaszkodik a gumi, a Maxxis-ok viszont ha tehetik, mindíg sodródnak és vesztem el az irányítást.
Kicsit furcsa lesz most egy ideig elöl-hátul különböző márkájú gumikkal menni, olyan, mintha felemás cipőt húznék .[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #183916 üzenetére
Ja, mert érzékeny vagyok erre . De amúgy szerintem tényleg meg lehet valamennyire jósolni a mintázat alapján a menettulajdonságokat . Persze számít a bütykök mérete, az anyagkeverék, számít, hogy mennyire szögletes a gumi profilja stb.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183898 üzenetére
Ez gyönyörű . Ez a halványszürke nagyon szép alapot ad hozzá. Még a tárcsákat cserélhetnéd SM-RT70-re, optikai tuningnak sem utolsók . Annak meg kifejezetten örülök, amiket a Deore 1x12-ról írsz, mert ha valamikor "kinövöm" a motsanit, valószínűleg valami hasonló lesz. És ötöt is lehet vele váltani, wow.
Runner_fxr: a Te géped is gyönyörű.
[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #183907 üzenetére
Nekem nagyon tetszenek az új Shimano agyak, SLX-től fölfelé. A kazetta ratchet-es, és Scylence technológiás. Érdekes érzés, ahogyan néma csendben gurul egy bizonyos fordulat után és valószínűleg az élettartamnak is jót tesz, hogy nincs a kazettában állandó reteszelés, hanem szabadon forog, ellenállás nélkül.
Az új 4 dugattyús SLX M7120 fékek is brutálisak.
Ami az M8100 váltót illeti, az is rendben van, a félelmeim ellenére gyorsan és pontosan vált. Jobban megvizsgálva nekem úgy tűnik, hogy azért ennek a váltónak a merevsége, anyaghasználata sokkal jobb mint pl a 12 sebességes SLX-nek, és ez a működésén is egyértelműen érződik. Ha így marad a későbbiekben is, akkor a jövőben váltó cserét nem tervezek.Nekem szerencsére kábel zörgésem nincs, az alsó csőbe az akku alatt kényelmesen hozzáférek a vezetékekhez és egy stabil kábelrögzítővel vannak odafogatva. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Ha aluba megy, akkor én inkább azt melegíteném. Nagyobb a hőtágulása, mint a vasé. Ez tapasztalat, több motor alukerekéből szedtem ki így a csapágyat.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #183899 üzenetére
Szia működhet, mert sok gépnél mi is ezt a módszert alkalmazzuk. Sok esetben elegendő 0,1mm átmérő változás. Bár ugyan nem engem kérdeztél , csak mezőgazdasági gépszerelő a szakmám, így sok ilyen csapágyat szerelünk. Amúgy bringánál jobban működik az ,ha hőlégfúvóval az agyat kb 50-60 fokra felmelegíteni és bele a csapágy. Kiszedés is mehet így ,ha csak valaki előtte nem kente be a csapágy külső vezető gyűrűjét csapágy rögzítővel. Mert az 220 fok környékén old.
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #183929 üzenetére
Ha attól nyugodtabb vagy, bedobhatod a csapágyat a hűtőbe préselés előtt, baja nem lesz. Bár én az elmúlt 10 évben nem emlékszem olyan esetre, hogy egy csapágyat ne tudtam volna viszonylag könnyen a helyére préselni. Gondok inkább a kiszedésnél lehetnek.
-
Sleek
senior tag
válasz Hasaggymeg #183929 üzenetére
Igen egyszerűbb lehet az a megoldás Bár a hőlégfújó is kb 1 perc alatt megmelegíti annyira amennyire kell. Haver pl bringánál azt alkalmazza ,hogy a csapágykülsőt bekeni kicsit zsírral majd bepréseli a kerékagyba. Egyik esetben sem lesz gond
[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183940 üzenetére
Egy világ omlott össze bennem. Azt hittem harmonizálni akarnak a régi Elite vázakkal.
Akkor bocsesz.#zsiguliszürke
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183988 üzenetére
Nálad könnyen visszamegy a helyére? Nekem az a kis fekete menetes rész, ami a vázba van illesztve, és amibe beletekered az átütőt, az a hátsó tengelyen sosem akar normálisan visszamenni. Amikor tekerem vissza, akkor a tengely mindig kifeszíti azt a kis menetes részt.
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
ZolkoW
őstag
válasz Hasaggymeg #183988 üzenetére
majdcsak eljön, hogy te is megtérsz ;)
más, nem is kérdeztétek a telót: a régi (majdnem retró) Reba 51mm-es offsetű, a gyári Judy 44 vagy 42, már nem emlékszem. Hát... hazudnék,ha azt mondanám, BÁRMI különbséget éreztem (úgy értem, a kormányzásban. A működésével már-már ki lennék békülve a fehérnek), de ha mégis mondani kellene valamit, inkább lett talán idegesebb, ez alapján.. zavarni szokott a tudat, hogy "mi van ha", tehát ezekből egyértelműen következik, hogy inkább ragaszkodom a gyárihoz közelebbihez, abból baj nem lehet később sem, ha véletlenül kialakulna az ilyen irányú érzékelésem . Hanem az elég zavaró volt, hogy a felszedett falevelek egyfolytában súrolták a lábat, tulajdonképpen ez a 2.35ös gumi eléggé a felső határ benne. Ha más miatt nem is, ebben jobb a búsztos elöl is..
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
INTELligent
senior tag
válasz Hasaggymeg #183996 üzenetére
Kuplung nincs a váltómon, meg átlagban szoktam arra is figyelni, hoyg a legkisebb fogaskereken legyen. A kereket úgy érzem, hogy a helyén van, úgy tűnt, hogy a tengely nyomja ki azt a menetes alkatrészt (nem értem, hogy miért csak egy csavar fogja, mert így pont az lesz, amit leírtam).
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #183996 üzenetére
Kicsit állhattál volna hátrébb, pont az a lépcső az érdekes benne, amin állsz.
A tubeless meg nem akkora macera amit írsz, csak ide mindenki csak sírni jár miatta. Akinek működik, az nem fogja beírni naponta, hogy nincs gond. Nekem egy gumi egy összeszerelés, ez kb 2500-2700 km a hátsó keréken. Ott voltam többször a szerelésnél, nincs trutyi, fecskendő/kisflakon van meg szelepméretű gumicső. Annak szopó, aki havonta cserélgeti a gumit, de te sem ilyen vagy.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #183988 üzenetére
a fék mit szól ehhez, hogy így fejreállítottad a Kockát?
nekem 23-án volt defektem, akkor pont én is Kockáztam. azon hidrós tárcsafék van, nem mertem fejreállítani, hátha utána nem lesz fékem hazafelé....
mondjuk ebben a 2 hét szünteben akár ki is próbálhattam volna, mi történik, ha fejreállítom a bringát
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #184005 üzenetére
Az egyik montis haverom valszeg olyan stílusban teker mint te, vagy max pulzuson mászik vagy sehogy, síkon sem igazán szereti az aerob zónát, mert unja. Amikor vele tekerünk muszáj mi is csőmaxon nyomjuk, ami nekem azért egy 50km/1500m terepezésen már annyira nem esik jól, én nem vagyok versengős típus, ő meg igen, ha más nincs akivel, saját magával is szeret versengeni. Most nekiálltam az alapozásoknak, azon vagyok, hogy tavaszig felépítsek egy tűrhető formát és bírjam a tempót vele anélkül, hogy folyton elszállna a pulzus .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #184008 üzenetére
4720-as Tiagra. az összeszerelést, légtelelenítést én csináltam. valószínűleg nem csesztem el semit, mert fog, ahogy kell, avval nincs is gondom, de a múltkori defektszerelésnél (amit egy hosszú idő után végre kimozdulós bringázás kb. 10 km-e előzött meg ) inkább nem állítottam fejre a bringát. de most amúgy is szerelhetnékem van, megpróbálom, mi lesz, ha felfordítom.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #184010 üzenetére
Szerintem nem vagy zakkant, sőt, valszeg a magas pulzuson tekerő emberek vannak a többségben, egyszerűen sokan szeretik hajtani ahogy kifér, nincs türelem átlagolni, tartalékolni. A futóknál látszik amúgy ez a legjobban, ha megfigyeled a legtöbb szaladó már az elején, kezdőként 6:xx /km átlagtempókkal fut, akkor is ha a pulzusuk végig 160-170bpm körül van, az alapozó tempót egyszerűen unalmasnak tartja majdnem mindenki, mert az már nem is szaladás, inkább gyors séta és kb. bele lehet aludni . Ha innen nézzük, inkább én vagyok zakkant, mert képes vagyok az alacsony pulzus miatt akár nagyi tempóig lassítani . De remélem idén jól sikerül az alapozó, valamikor elkezdek hosszabb aerob zónás köröket is menni és majd márciusban talán kipróbálok valami interval edzéseket is, hogy szoktassam azért magam a magas pulzushoz is. Ha minden rendben megy és beválik a tervem, akkor remélhetőleg tavasztól, amikor a többieknek kezdődik a bringaszezon, bírni fogom én is a csőmaxos haverral a tempót .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #184012 üzenetére
15 perces fejenállás nem okozott semmi elváltozást a fékrendszerben, nem esik be a fékkar, úgyanúgy és ott fog ahol eddig is. ezután azért akkor nem parázok annyira a fejreállítástól, bár nyilván inkább ne legyen rá szükség......
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
maximilian4
addikt
válasz Hasaggymeg #184010 üzenetére
Csak rád várt. Aztán a bokrok mögül előbújt mikor elhaladtál mellette, és megpróbált megalázni. Biztos egy rajongód volt.
Maxi
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #183996 üzenetére
Nem csoda, hogy benézted a defektet carbon kényelemnek...hiszen amúgy is lapos kerekekkel mentek
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
rétisün
veterán
válasz Hasaggymeg #184015 üzenetére
#184011: "az összeszerelést, légtelelenítést én csináltam."
mentem is vele azóta eleget, hogy azt mondhassam, jól is sikerült. csak ez a fejreállítósdi volt még, ami nem volt tiszta, de az előbbi teszt alapján ettől sem kell annyira félnem, úgy látszik kellően zárt a rendszer, hogy 15 perc fejenállás ne okozzon gondot.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Maximum1
őstag
válasz Hasaggymeg #183988 üzenetére
Ezért utálom a schwalbét, rengeteg defektem volt velük, megfogadtam többet nem veszek, pedig ez tetszett, gondoltam adok egy esélyt ennek az addix technológiának, de már el is vetted a kedvem.
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #184025 üzenetére
Jesszusom, nem rengeteg az a nyomás terepen? 2,2-n nekem már feltűnően rossz, a tapadás sem az igazi.
'92 Honda VFR 750
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #184025 üzenetére
Ha tetszik és nem elég a defektvédelem, irány ugyanebből az EVO, könnyebb, jobb, tartósabb. Te mióta nyomod a gumit 2.2 bar-ra? . Anno úgy rémlik 1.5-re pumpáltad. Kalkulátor neked ennyit ajánl?
INTELligent: nem szoktam, de valszeg nem ártana.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #184010 üzenetére
Máskor szólj, hogy tartalékon mész és megyünk kicsit gyorsabban!
INTELligent: jó a kettlebell, de ne otthon kezd el yt videók alapján, mert csúnya sérülés lehet belőle. Vannak képzett instruktorok, akik figyelik, jól csinálod-e illetve tudják, milyen sorrendben lehet felépíteni a gyakorlatokat, hogy ne sérülj le. Az első edzés után, amikor csak kb fal előtt fogsz guggolni 8 kg-s súllyal, meg pár alap mozgást tanulsz, olyan helyen lesz izomlázad a derekad mélyén, ahol nem is tudtad, hogy van izom. 2012 szeptembere óta járok, kisebb kihagyásokkal.
Ha szeretnéd, rákérdezek az edzőmnél, hogy a környékeden kihez érdemes bejelentkezni (bár most pont olyan időszak van, hogy ugye nem is lehet).Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #184031 üzenetére
Ha trail helyett cross country-ra állítod, még magasabb nyomást ajánl . Amúgy ha a terrain-t loamy-ra rakod és a trail conditions-t wet-re, szerintem az a nyomás a minimum ami még teljesen biztonságos sziklás terepen is, sőt, tubeless-el lehet még 1-2 tizedet nyerni. Schwalbe kalkulátor egy picit magasabbat ajánl, mint mások, pl. ez.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #184008 üzenetére
Mondjuk aki annyit bringázik mint Te, meg még páran itt a topikban, azoknak illik is megtanulni kerékpárt szerelni. Főleg ha egy bringa van mindenre, nyilván nem opció szezonban egy esetleges probléma esetén az akár 2 hét bringa nélkül. Én úgy gondolom, hogy 2 lehetséges út van a sokat kerékpározóknak, vagy az ember megtanulja amit lehet és beszerzi a szükséges szerszámokat, vagy tart több bringát és akkor nincs katasztrófa ha az egyik kiesik egy időre.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #184051 üzenetére
Az 50/30at rengetegszer használtam tavaly....pláne mikor nem volt jó 2 hónapig az első váltóm....és írtam mennyit bírt ki km-ben a mezei shimano láncom és még nem is hulladékként szedtem le szeptemberben....vésztartaléknak el is tettem.
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz Hasaggymeg #184059 üzenetére
belegondolva, hogy olcsóbb az új tányér mint a fentlévő lánc újonnan szerintem ráengedem a az új tányérra....de van ráció abban amit mondasz. Még alszom rá párat....az új tányér sincs meg még
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Teasers
tag
válasz Hasaggymeg #184068 üzenetére
Igen. Nincs keret átalakítani tárcsásra.
-
Csokicsibesz
tag
válasz Hasaggymeg #184080 üzenetére
Na látom megjelent a topik főni volt bringája az aprón.
Éppen semmi poénosat nem tudok rá írni. Szerintem teljesen korrektül lett beárazva, főleg ha a kereket is nézzük.[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Hasaggymeg #184082 üzenetére
22 centi nekem is szimpi ( ). Van valami szabály a távtartóra? Alulra kettő, felülre 1 és jónapot (csak egy példa), vagy meg van szabva "a sorrend"?
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen