- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
fulton
addikt
válasz dom1n0 #267041 üzenetére
emlékeim szerint azon gp5000 gumik vannak, picit talán agresszívebb is, szerintem ez adhatja. Ezen már agyaltam, hogy vajon egy endu gép, és egy race gépen ugyan az lenne e a "sebesség érzet" ha az endut is ugyan olyan pozicióba állítjuk be (máramennyiben meg tudjuk tenni). Szerintem igen (ha minden más - kerék gumi azonos). Itt valszeg a kerék gumi és a pozi különbség adja a sebesség érzet különbséget, nem okoskodok csak hangosan elmélkedek.
Egy mély felnivel (aero) kerékkel azonos gumi mellett kapunk olyan durván 10 w különbséget 40 tempónál, nem hiszem hogy vázak közt akkora különbség lenne 1-2 w ami bakfitty, mármint az endu és race közt. Aero vázaknál valamivel több. Inkább a rider pozija a meghatározó.
Szakik szerint 10w az kb 0.7-1 km/h többlet sebesség. De érzetben szerintem több, mint pl sebesség tartás és hasonló[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen