-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
flash-
veterán
ha az országúti kerékpár hátsó kerekét megpörgetem a levegőben,viszonylag egyenletesen -fokozatosan normális sebességgel lassul ,de amikor már egészen lassan forog akkor hirtelen megáll mintha megakadna, az mitől lehet?(ha nagyon picit mozgatom meg az ujaimmal finoman akkor is ezt a hirtelen megállást produkálja ha már lassan forog)
(felnifékes gyorszáras, a fék tuti nem ér bele)
a kerék specialized axis classic "gyári axis agyakkal..[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz MPowerPH #243789 üzenetére
Még nem biztos
Más, segítsetek már dönteni s reggel rendelem is meg . Akarok olyan hátsó gumit xc-re, ami olcsó, mégis van oldalfal védelme. 27-30 eur körül ezeket találtam: Kenda Booster Pro 120 TPI és Chaoyang Phantom Dry 60 TPI. A Kenda mintázata és a 120 TPI szövetsűrűség jobban tetszik, de nem hagy nyugodni, hogy milyen lehet a Chaoyang
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
zeus_2k14
senior tag
Sziasztok
Teljesen tanácstalan vagyok, ezért gondoltam megkérdem. Van egy Genesis Impact ( Insportline vásárlás) , 2022 Szeptemberében vásároltam, tehát még garanciás. Azóta tekertem párszor, van benne olyan 300 km kb. Január óta nem volt használva, garázsban volt. Ma delután gondoltam tekerek egyet, elővettem, fújtam a kerekekbe, olyan 2,5-7 bar körül. Tekerés közben azt vettem észre, mintha lenne egy minimális nyolcas a kerékben. Tárcsafékes, és ha tolom a bicot, akkor olyan, mintha a tárcsa bele érne a fékbe, de ezt csak néha csinálja. Nem titulaltam neki nagy dolgoz, viszont ezt a minimalis nyolcast lehet látni, ha jól megfigyeli az ember.
Mikor télire elraktam, nem tapasztaltam ezt. Bent a garázsban nem dőlt el, semmi sem.
Mitől lehet ez? Gondolom ez nem természetes dolog. Még garanciás, lehet felhívom őket. Ötletet elfogadok!
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
fulton
addikt
válasz Ringman #243800 üzenetére
Nem zavarja a combom, a korábbi na az vágta rendesen. Pedig az leskenyebb volt.
chubby2o6
Nem, az smp még anno próbáltam nem jött be - arra írtam.Fékezéssel kapcsolatban: most megtesztelgettem kicsit. Ha egyszerre fogok az első és hátsó fék re akkor a hátsó fék minimális fékerő nél is állóra fogja a kereket De ha csak a hátsó féket fogom értelemszerűen akkor nagyon minimális ami időre állóra fogja úgy van beállítva. El nem tudom képzelni akiknek hidraulikus über fék jük van Mikor egyszerre ráfognak pánikosan elől hátul ne fogná állóra hátsó kereket...
[ Szerkesztve ]
-
Fifaisshit
őstag
Valaki tud nagyon SOS-ben segíteni Strava előfizetésben ???
-
válasz fulton #243777 üzenetére
Én még annyit gyorsulok folyamatosan, napról-napra, hogy úgy se tudom megmondani, hogy a külsőtől van e..
Most hátul egy kölcsönkapott Conti Ultra Sport van, amíg megjönnek a GP 5000-ek. Én nem vettem észre sok mindent. De hát tapasztalatlan vagyok, szóval nem is csoda.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #243809 üzenetére
Kíváncsi leszek, mert egyrészt tetszetős a Sram ötlete és kinézete is ( leszámítva az új fék kinézetét, mely szerintem kész katasztrófa ) ugyanakkor van logika abban is amit a srác mond...majd az idő megmondja kinek van igaza.
#243810
6030D...hasonlít a specire.#243812
petiwr...ez 20e-rel többe kerül és 150e-rel többet ér.(NX,Tektro, NCX Air, Mavic...)[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Maximum1 #243804 üzenetére
Nálam 120 TPI eddig jobban teljesített, mint a 60, a vágásokat a vágás elleni védelem kivédi, a sűrűbb szövet miatt valamivel jobban csillapít a gumi és mintha nehezebb szúrásos defektet szerezni vele.
#243810 6030D: nagyon szimpi a Chaoyang, de Kenda lett végül bikeinnről 27 euróért . Szerintem a sűrű mintázat nem lesz gond, cserébe ez egy 120 TPI abszolút top kategóriás gumi, valószínűleg puhább anyagkeverék és elvileg picivel könnyebb. Meg ami még tetszett, hogy hasonlít a megszokott Maxxis Rekonhoz és mivel picit agresszívebb a Chaoyangnál, talán jobban talál az első gumimhoz (Forekaster).
De egyszer tuti lesz Chaoyangom, nagyon szimpi az árazásuk, hogy a belépő tubeless gumikba is raknak oldalfal védelmet, elvileg a minőség nagyon jó és a mintázatuk is tetszetős. Egy Dry hátra és egy Wet előre kéne, kb így néznek ki: [link] . A képen ebben a sorrendben vannak: Mud, Speed, Wet, Dry. Az Elite verziók vörös felirata meg b*romira menőFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #243815 üzenetére
~ Annyiért már vehettél volna rendes gumit is. ...milyen széleset vettél, mert látom ebből van 2,4" is? Amúgy 2,2-es is nehezebb mint a Speci 2,35-öse.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243817 üzenetére
Abban nincs vágás elleni védelem, csak 60 TPI és ez a Speci legkeményebb anyagkeveréke. Jó vétel, de a Kenda és a Chaoyang többet tud.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz varsam #243769 üzenetére
Na végre!
Már egy ideje lógott a levegőben, hogy jön egy axs v2 rendszer és az udh kapcsán is lesz valami. Tavaly már tesztelték több versenyzőnél és ilyen van már Jack Moire gépén is, akármennyire takargatta.
Az, hogy mennyire erős az besz@rás: [link]
Az elmúlt években már minden értelmes gyártó átállt az UDH-ra tehát van elég közönség hozzá és végre emtb terhelésre tervezve. Az, hogy 1000W fölötti terheléssel is lehet váltani nagyon komoly.
Bike24-en már in stock, a sima x0 verzió amit hajtókar nélküli verzióban is meg lehet venni kb 1380€. Ez se kevés.
Már csak azt kell megvárnom, hogy (jövőre?) kiadják a GX verziót is, aminek az ára már értelmezhetőbb lehet és mehet a villany paripára.A code ultimate esetében viszont valami komolyabb újítást vártam volna. Na majd jön még hamarosan az új vivid tag, ami feltűnően az x2-re hajaz.
A Shimano már beindította az évet a cues és egyre erősebb linkglide vonallal az emtb-kre koncentrálva. Tetszik nem tetszik a piacon ez megy a legjobban és hajtás téren erre az igénybevételre nem voltak kiforrott megoldások. Most meg itt a sram válasza.
Kicsit olyan érzésem van, mintha felosztották volna a piacot. Annyira más árszegmensbe jött a cues és az új axs, hogy a két termék nem konkurense egymásnak.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #243818 üzenetére
Kenda és a Chaoyang többet tud...majd beszámolsz tényleg jó-e.
#243819
sebgutkopf... mintha felosztották volna a piacot...meglehet, a Shimano mindig is jobban lehajolt minden fillérért, ugyanakkor még mindig adós az elérhető árú vezeték nélküli elektromos váltással, a GX AXS riválisával.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
SRAM Eagle Transmission & Stealth Brakes Review - Electronic MTB Drivetrain Redefined
Sok képpel, tapizós videó is van.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #243820 üzenetére
Ugyan csak spekuláció, de nekem van egy olyan érzésem, hogy a wireless váltás nem is célja a shimano-nak, ők teljesen másként közelítik meg a rendszert a di2 felől. Az oka pedig ebike irányból közelítve teljesen logikus és valós igényeket szolgál ki.
Van ugye shimano motor, hozzá való shimano akksi, vezérlés minden, sőt már automata váltás és tekerés nélküli váltás is. Ezek mind rá tudnak kerülni a bringára. Eleve van 1 db nagy kapacitású akksi az ebike-ban, így célszerű minden egységet erről a nagy központi akksiról táplálni, amit úgyis feltölt az ember minden ride előtt, cserébe még nem lesz 2-3 másik akksi a bringán amikkel külön szórakozni kell, figyelni mi mikor merül, leszedni a bringáról és külön töltögetni. A központi akksit a bringáról leszerelés nélkül csak bedugja az ember és kész, semmi egyéb teendő. Ebike vonalon nekem ez szimpatikusabb megoldás mint az axs, ami a mozgásra kapcsol be és nincs külön ki/be kapcsoló gomb.Amikor nem otthon bringázok és kocsival viszem a gépet akár egy hosszabb úttal a pályára, akkor a rázkódástól az axs bekapcsol, kvázi akár pont a pályára kiérésig félig lemeríti önmagát. Mivel nincs rajta kapcsoló gomb, ezért ezt csak az akksi levételével lehet elkerülni, ami nem csak plusz macera, de plusz egy pici kütyü, amit otthon lehet felejteni, el lehet hagyni. Nekem az a vágyam, hogy 1 bringa 1 akksi és nem 6-7 db.
Ebben az új axs-ben a nagy gurítás szerintem az egész rendszer robosztussága, az ütésállóság, mennyire nem állítódik el, már limit csavarok és b tension csavar sincs, na meg persze az új sor és lánccal jóval hosszabb élettartama, ami ebike terheléssel kompatibilis.
A vezeték nélküliségről simán le tudnék mondani, egy 2 eres villanykábelt nem kell cserélgetni mint a bowdeneket és mivel feszülnie se kell, ezért a vezérlő oldalon a kormányon belül olyan szépen el lehet ezeket vezetni, hogy nagyon szép tiszta cockpitot lehet létrehozni. -
6030D
Ármester
válasz Hasaggymeg #243814 üzenetére
Azt hittem csöcsök... Nekem valamelyik Schwalbe-ra hajaz, de nem ugrik be. Bár a régi Rekon is ilyen volt, amit te is próbáltál.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Fall-N
veterán
válasz fulton #243808 üzenetére
Tárcsafékkel simán szoktam városban ilyenkor farolni. Hiába "csak" mechanikus simán állóra fékezem a biciklit, meg egyébként is egyszerre szoktam mindig fékezni mindkét fékkel. A mechanikus voltát nagyobb tárcsákkal kompenzáltam, meg a kábelezés miatt jó lett a fékerő. Nem véletlenül kurtítottam a bowdeneket tegnapelőtt.
Hasaggymeg: Hogy őszinte legyek nekem nem tetszenek a Shimano karok sem, holt szög egyszerűen néznek ki. Sokkal szebbek a Magura karok. De nem lényeg, mert a hátsó váltóhoz tartozó váltókar úgyis kitakarja, az első fék meg látszik, de sebaj.
sebgutkopf: Kapja akkor be a Shimano. Nem mindenki akar eBikeot, így nem releváns, hogy azoknak van akkujuk. Azért elég nagy piac lenne a versenyzők analóg géppel, meg akik miattuk vesznek/vennének komolyabb elektromos váltást.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz sebgutkopf #243824 üzenetére
Csak jelenleg meg bicajokrol beszelunk, nem pedelecekrol. A tobbseg meg rendes biciklin ul, a versenyeken is azzal indulnak a sportolok, es ez nem fog valtozni. Az, hogy a koca riderek hetvegente villognak az ebike -al, nem azt jelenti, hogy ez a jovo.
A Shimano ezzel a huzasaval el is kapalna magat a fold ala. Az egyetlen remenyuk, hogy a Shimano groupset joval olcsobban kijon, mint az az uj AXS. Ezeket nem fogjuk latni, csak olyan bringan, amit egy szuk reteg es a sportolok engedhetnek meg maguknak.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
szimpláncsak
tag
Nah végre megszületett minden look keo, spd-sl-t használó álma a cipőre tehető papucs Mezzsebben vajon elfér? (amúgy pl spinningre tényleg jó lehet vagy házon belül menni benne a bicajig )
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
válasz MPowerPH #243829 üzenetére
Igen. A Cues is csak hozza a kötelezőt, már rég piacon kellene lenni az olcsó 1x-es hatásoknak. A SRAM DUB középrésze is jó ötlet volt a cégtől, Shimano még a Cuesnél erőlteti a négyszögletes hajtást az olcsóbb modelleknél. Az GX AXS ellen is kellene alternatíva. Vicces de még a SunRacenek is van olcsó clutch-csos 1x-es kitje.
szimpláncsak: Jövő héten lesz április elseje.
[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #243829 üzenetére
De miért gondolod azt, ha te máshogy látod, mint a Shimano, akkor ők a hülyék és te egyedül jobban ismered a piacot, mint ők, akik ezt nem kevés pénzzel kutatják és alakítják is?
Egyértelmű, hogy az ebike a jövő, ha a számokat figyeled. Csak annak nézz utána, hogy mit mutatnak az eladások. A többség? Hol, melyik többség? Ne a magyar piacot vegyük figyelembe, mikor fejlesztéseket meghatározzák a cégek.
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
válasz Toobee #243832 üzenetére
Jo, akkor a Shimano ezzel a huzasaval kihullana a versenysportokbol. Mert a kutyanak nem fog kelleni az elavult XTR, ott meg a penz meg csak nem is szamit.
Marad nekik a road, de gondolom mar oda is jon egy uj szeria, ami valoszinuleg lazan a Dura Ace fole no majd.En azert messze nem latom azt a nagy ternyerest. A gazdagok megveszik hetvegekre.
Akik sportolni kivannak, nem vesznek pedelecet, foleg nem 2000EUR -s hajtassal. Ezt nem lehet lenyomni senkinek a torkán sem azzal, hogy ez a divat, foleg nem olyan emberen, aki szereti a termeszetet es a mozgast, es nem az elektromos sz@r hangjat akarja hallgatni az erdoben.
Persze, az elhizott, lefingott, puhany fiatalok erre ulnek majd ra, es az idoseknek jo lesz, de azok meg nem MTB -t vesznek, hanem turara keresnek bicajt.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
petiwr
senior tag
válasz Hasaggymeg #243814 üzenetére
Kint élek Németországban és most a Cube 520€ ba lenne mert akciós a Riverside 920 pedig 900€ lenne.
-
Maximum1
őstag
válasz MPowerPH #243833 üzenetére
Járom az erdőt villannyal és gravelal is, outival sem kerülöm ki a hegyet, én szeretem hallani amikor szenved a motor.
1000+ méter szintet összeszedsz a villannyal azért azt érezni fogod, és ugyan úgy le is kell hozni az ösvényeken, úgyhogy netto hülyeség hogy nincs sportértéke.
Egészségi okokból csak ebikal tudok terepre menni, nem tudhatod ki miért van villannyal, de ezt már leírta más is. -
Toobee
veterán
válasz MPowerPH #243833 üzenetére
De kik tartják el a kerékpáripart, kik mozdítják előre azt, kik azok, akik miatt létrejöhetnek az új rendszerek, például az AXS? Nem a sportolók, akik szponzori cuccokkal mennek, nem is a magyarok, akik 250 ezres biciklire azt hiszik, hogy megvették a legjobbat. Azok tartják el, akik képesek kifizetni a legújabb fejlesztéseket.
Ez miért csípődött be nálad, hogy sportolni nem jó a pedelec? Csak nézd meg, hogy akik itthon edzenek gravity vonalon, azok mivel járnak ki a felvonó nélküli pályákra? Én is szívesebben mennék 10 kört a pályán, de most csak 2-3 fér bele ugyanannyi idő alatt.
Ugyan párszor már felmerült, le is írtam szerintem, hogy a demagóg, szűk látókörő hozzáállás soha, semmit nem lendített előre a világ fejlődésén. Most is pont így van. Ha pár évvel korábban születtél volna, valószínűleg még mindig a lovaskocsit preferálnád
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
MPowerPH
félisten
válasz Maximum1 #243836 üzenetére
En is leirtam mar sokszor, hogy nem azokra gondolok, akik csak az ebike -nak koszonhetoen ulhetnek vissza a bicajra.
Toobee: A kerekpar egy sporteszkoz. A sportertekerol meg annyit, hogy eleg megnezni, kik ulnek rajta. Mondhatnam en is, hogy szegenysegi bizonyitvany, ha egy eleteros fiatal nem tud kikohogni magabol 2000 szintet, meg x kilometert. Persze, mert cigi meg pia megy az este, 4 mekis buresszal, aztan masnap reggel mennek ebike -ozni. 50 evesen meg havonta latogatjak a dokit, es 10 fele gyogyszert szednek.
Egyebkent kotve hiszem, hogy barmelyikunk is ralat a globalis eladasokra. Okoskodni lehet latatlanban.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz Fall-N #243827 üzenetére
Tetszik nem tetszik az új bringa eladási trendekre építik a fejlesztési stratégiát, ami nem tükrözi a használatban lévő gépparkot. Mondhatni az egyik a státusz, a másik pedig a jövő, üzletileg meg a jövőre készülünk.
Lemaradása és adóssága így is van a shimanonak, ebben teljesen igazad van. Ha jól rémlik az analóg bringára való di2 rendszer is talán 1 db henger akksival működik, ezért logikus, hogy annak nincs sok teteje, hogy elektromosra is azt tegyék be, amikor ott már van egy nagyobb.
Az eladási volument viszont nem a versenyzők adják, ők reklám arcok, akik a menő faktort adják. A hobby versenyző saját zsebből már racionálisabban költ, mint az XX-ek árazása, még a világ boldogabbik felén is.Annyiból pedig tényleg kezeld fenntartással, amíg írtam és hivatkoztam, ezek mind a piacon látható mozgások alapján általam levont következtetések és spekulációk. Nincs belső infóm, valószínűnek tartom ezt az irányt, de tévedhetek.
-
Csokicsibesz
tag
válasz MPowerPH #243833 üzenetére
Németországban (ami Európa legfontosabb piaca) az eladott montik 90% az elektromos.
Nyilván nincsen rá igény...Anyagilag szerintem egy gyártónak kevésbé éri meg high end cuccokat gyártani, mert azt kevésbé tudja eladni. Tök jó az új Sram AXS tetszik nekem is, de 1500€ egy váltás nem ér az tuti. World Cup versenyekre biztos teljesen jó, de a sima mindennapi embernek szerintem feleslegs.
Mindenesetre, ha a kiakciózzák a korábbi GX AXS-t, akkor beszerzek egyet.
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #243829 üzenetére
Shimano groupset joval olcsobban kijon,
Ez igaz is és ezért nem kapálják magukat és az is igaz, hogy amíg nem jön ismét GX az új axs-ből addig max bemutató bringán fogunk ilyet élőben látni és az általad írt szűk rétegben. Ez a piac felosztása. Shimi lejjebb pozícionálta a hajtását, így több gépre fog kerülni linkglide és cues, mint ez az új T-link-es axs.Arról te is megfeledkezel: A tobbseg meg rendes biciklin ul, = ez a jelen a korábban eladott bringák. A jövőben eladandó volumen nem egyenlő a múlt interpolációjával. Kérdezd meg a boltokat miből mekkora értékben adnak el bringát. Nem is a darabszám, hanem az érték.
-
Toobee
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Csokicsibesz #243840 üzenetére
Persze, en is erre gondoltam, ez brutalis arcedula, es a lekoszono AXS most nagyon jo vetel lesz, foleg a GX.
Az eladasokkal pedig ovatosan bannek ilyen idointervallumban. Divat lett, meglatjuk, mikor kezd csokkenni a nepszerusege.
Covid beinditotta, nem lehetett plazazni, meg mekizni, mentek a termeszetbe. Most megvan a lendulet, ami egyszer ugyis elfogy.Irtam mar a peldat. Futasra is majd kitalalnak egy elektromositast? Meg uszasra? De hozhatnek ide barmit, ami sportolasrol szol.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz MPowerPH #243838 üzenetére
Érdemes lenne kicsit távolabbról és több nyitottsággal nézdni a nagyobb témát. Próbáld megérteni a trendet, ahelyett hogy vehemensen küzdesz ellene.
Azt írod "a kerékpár egy sporteszköz", én meg azt mondom, hogy nem mindenki így látja. Szerintem a bringa egy remek szabadidős szórakozási eszköz, ami ráadásul szabályozható intenzitással megmozgat. Élvezetből csinálom, szeretem és brutálisan tolja az adrenalint. Ugyan a szemedben nem sport, de valamiért mégis jobb az állóképességem mióta elektromos is van az analóg mellett és valamiért bringás társam lefogyott 10+ kg-ot azalatt a 6 hónap alatt mióta megvan a villany gépe. Miért? Legfőképpen azért, mert sokkal gyakrabban és sokkal többet megy vele, ráadásul élvezi és még egészségesebb és erősebb is lett tőle.
Kik ülnek rajta? Nagyon meglepődnél, ha azt mondom hogy a dh world cup versenyzők, amikor a technikájukat csiszolják, vagy valami újat akarnak megtanulni és elsajátítani pont ebike-okkal veretik (Greg Minnaar-al az élen). Közben olyan erejük van, hogy csúcsra 1800W okat tudnak kitekerni és bőven van állóképesség.
Tényleg csak annyi, hogy ne utáld, értsd meg. Ha a fiatalok értékrendjével van generációs konfliktusod azt ne vetítsd ki egy eszközre.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz andrisbandi #243823 üzenetére
Már akartam írni, hogy inkább egy Sram reklámnak tűnik mintsem egy objektív tesztnek mikor kezükbe került a fék, annak is főleg a karja, melynél kábé visszaköszönt az amit én gondolok róla.
#2438256030D...a bütykök amolyan féloldalas L mintája ami hasonló és amit máshol nem igen láttam.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Pedelec...nem kérdés, hogy sporteszköz-e ez is mint egyéb élő, vagy mechanikus rásegítéssel végzett sport esetében, a motorozástól a lovaglásig, még akkor is ha pedelecen, ugyanúgy mint pl. motoron vagy lovon értelemszerűen több túlsúlyos puhány ül mint hagyományos kerékpáron. Lehet vele intenzíven sportolni úgy, ahogy itt a fórumon hagyományosat hajtók közül kevesen, lehet egészségügyi okokból, vagy simán életkor miatt terepezésről lemondani nehezen akarók kompromisszuma, ahogy lehet gazdagok, esetleg kevésbé gazdagok múló hobbija is, mely a padlásra fog kerülni a korcsolya, teniszütők, sílécek és megunt fittneszgépek mellé porosodni.
7végén a BUBÁN egy olyan házaspárral előzgettük egymást akik leginkább 65 fölöttinek tűntek, hapsi országúti, a nő meg valami túra pedelec-el...Szulejmán nézés helyett tiszteletreméltó tevékenyég!
Aztán ha még mindig eszi az ember beleit az ellenszenv arra kell gondolni, hogy addig sem éget (annyi) fosszilis üzemanyagot és szennyezi (annyira) a levegőt mintha pl. autóban ülne.#243835petiwr...akkor látod is mennyivel jobb, tehát akció ide, vagy oda jobbat kell venni annyiért. Ugyanakkor arra amire neked kell jó az a Cube is, természetesen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #243814 üzenetére
Szóval a Speci kínait másol, mert a Fast Trak az újabb modell?
Szerintem amúgy teljesen más a mintázat, csak az L formájú bütykök hasonlítanak, meg mindkettő nyílszerű mintázat. A Speci bütykei egyszerűen csak arányosan szét vannak szórva a futófelületen. Szerintem úgy száraz gumi, hogy próbál univerzális is lenni, a Chaoyang meg vérbeli száraz gumi, futófelületen sűrűbb, gyorsabb mintázattal, hogy a lehető legjobban guruljon, szélek felé meg egyre agresszívebbé válik, hogy kanyarban azért legyen tapadása. Szóval a Chaoyang mintázata szvsz átgondoltabb és verseny orientált. A Specit én előre és hátra is feltenném, hátra a T5-öt, előre a T7-et (mert ez puhább), a Chaoyangot viszont csak hátra, előre én inkább agresszívebb Phantom Wet-et raknék. A Kenda Booster Pro amit rendeltem Rekon, Fast Trak, Barzo, Rocket Ron, Cross King riválisnak tűnik és remélem van is annyira jó, mint azok . A Chaoyangról főleg azért mondtam le most, mert elöl Forekaster van és ahhoz hátra aránytalanul apró mintázatú lenne gondolom, az a Phantom Dry 1-2 szinttel gyorsabb gumi a felsoroltaknál.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
andrisbandi
őstag
válasz Hasaggymeg #243847 üzenetére
Amikor párhuzamosan volt Srammal együtt, valamiért nekem is jobban tetszett az XT kar. Jobban mondva Shimi vallású voltam
Lett közben melléjük Magura mt5, akkor a kétújjas karral adták gyárilag. Kb használhatatlan, venni kellett rá a tuning egyújjast, ami kinézetre is szinte az XT kar. Úgy már tetszett, és tökéletesen tette a dolgát.
Ahogy belejöttem a fékezősdibe, kiderült, h a Shimi nem nekem való, áttértem Sram vallásra Már kicsit furán nézek az xt-s karokra, nem értem a nagy rajongásomat.
Akinek bevált a Sram, annak tetszik ez az új is szerintem. Én venném!
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
Új hozzászólás Aktív témák
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- Turbo Racing 1:76 RC DRIFT C64 Giroszkópos távirányítós autó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest