Új hozzászólás Aktív témák

  • INTELligent

    senior tag

    [alltricks][rossz kiszolgálás]

    Amit én az alltricks-szel szívok már több mint egy hónapja. Leadtam egy rendelést, elsőre nagyon megörültem, mert beragadt náluk egy CB Stamp2 (az utolsó darab), és mivel az illető nem fizetett, így felszabadították, én meg egész jó áron meg tudtam venni.
    Rendeltem egy RS Dual Shock telópumpát is (ez volt május ötödikén), mert az volt készleten és gondoltam, hogy jó lesz nagyobb túrára kereket fújni is.

    Csúsztak a covid miatt, az eredetileg 05.26-ra tervezett rendelésemet pünkösd után kaptam meg. Ok, ezt elfogadtam, azt már viszont nem, hogy a megkérdezésem nélkül (mert akkor már nem votl készleten) kihagyták a telópumpát (ez már olyan 05.26. körül történt), ráadásul egy darabig a rendeléseim közül is eltűnt a tétel, én pedig azt is kifizettem.
    Felvettem velük a kapcsolatot, hogy mi van. Erre csak marketingszöveget toltak :((( , meg nehezen jött egy automatikus üzenet franciául (az angol honlapot használom). Volt olyan üzenet, amire nem is válaszoltak. Pedig háromszor írtam nekik, hoyg srácok, ezért kompenzálni fogtok (főleg, hogy csatoltam enkik egy képet, amin látható volt, hogy már raktáron van a pumpa, de még nem adták fel), meg hogy szeretnék valami vezetővel beszélni.

    Erre megint csak egy automatikus mail jött, hogy kérhetek refundot. Szerintetek fel tudok valahogy lépni, hogy megkapjam a pumpát is, meg valami kiengesztelést. Vagy hagyjam őket a fenébe? Ha utóbbi, akkor van normális áron itthon RS telópumpa? Nem ragaszkodok a dual shock-hoz, ha szerintetek fölösleges olyat venni (mint írtam, ez volt készleten, és nem volt kedvem még egyzser 10€-t fizetni szállításra, mert akkor ugyanott vagyok).

    Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok

Új hozzászólás Aktív témák