Keresés

Aktív témák

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz syberia #3513 üzenetére

    Nekem a krypto van. Elégedett vagyok vele. Viszont nem egy méret a kettő, citadel egy kicsit hosszabb. Leírás alapján ugyanazok, más infó meg nem áll rendelkezésre (mechanikai tulajdonságok, gyártási technológia, anyagösszetétel, stb).
    Ezek hiányában hasonlónak tekinthetőek, vagyis az ár a döntő tényező.

    Mondjuk én márka fanatikus vagyok, olvastam, h a krypto a #1 így nem volt kérdés, h mit veszek. :)

    Ajánlott megtámogatni egy láncos lakattal is, bármelyiket is veszed. ;]

    szerk: zárat érdemes megvizsgálni rajta tüzetesebben, én jobban féltem az intelligens támadásoktól, mint az agresszívtől. :)
    Mikor lakatot vettem a láncomra, az emberem (üzletvezető, de vmi szakképzett fajta :F ) azt mondta, h 10 mm-es kengyel vastagság felett már erővágó sem viszi a kéreg edzett anyagokat, csak a flex (de annak nincs ellenfele - vagyis állítólag a biztonsági láncokon lévő műanyag borítás a flex korongot hivatott tönkretenni, de a konzumer láncok ilyesfajta képessége megkérdőjelezhető).

    [ Szerkesztve ]

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz syberia #3563 üzenetére

    Hát, lezáráskor már eleve eldöntöd a c***** helyett, hogy érdemes-e próbálkozni. :)
    Én inkább eltöltök még 1-2 percet, mire kiötlöm a tökéletes helyzetet, vagy odébb tolom egy másik lehetőséghez.
    Még a tescos U lakatot is csak letámasztva tudták elnyírbálni egy házi videóban. Ezért nem is feltételezem, h két kézi erővel bárki nekileselkedne egy jobb fajtának. Meg ugye két helyen kell elvágni a lakatot, h ki is tudd szedni a bicajt. :) És elég necces hozzáférni, ha ügyesen zárja le az ember. (már ha nem akar kárt tenni a bringában :U )

    Mini U lakatnak nem vagyok a híve, elég könnyű hozzáférkőzni.
    Inkább vmi speckó biztonsági lakat kengyel védelemmel. Meg eleve a biztonsági zárak előrébb járnak technikailag, mint a biciklis/motoros gyártók zárai. :)

    Én egy magno-t használok a láncomhoz, ki van centizve a szélesség, egyszerűen nem lehet hozzáférni rajta a kengyelhez. :)

    Amúgy meg én hordom magammal a 4 kilónyi záramat, azon a 6 km-en kibírom, míg odaérek a sulihoz. :P

    szerk: ránézésre nincs érdemi különbség, azt vidd, amelyik tetszik! :))
    Vagy esetleg keress rá külföldi fórumokon, krpyto-ról vannak kinti topicok, talán a citadel-ről is.

    [ Szerkesztve ]

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz syberia #47302 üzenetére

    Amivel munkába járnék az egy 30k értékű bringa. Semmi extra, egy régi outi ami fel lett újítva. A friss fényezés és felújítás miatt egy laikus drágának is nézheti, pedig nincsenek drága dolgok rajta, csak szimplán friss egy csomó alkatrész.

    (#47306) TripleB: Csapágyas a kerékagy. Erre az esetre is van tipped? :)

    Gondoltam rá, hogy beadnám egy szervizbe átnézésre, de nem akarok megfutamodni. Gyerekkorom óta nem bringáztam, akkor szereltem utoljára bringát apám segédletével, jobban csípném ha magam jövök bele a bütykölésbe. Tavaly vettem ezt a bringát, de már nem tudtam vele sokat menni, jött a szar idő.

    (#47310) ---Lasali---: Neked is köszi. Előbb vagy utóbb meglesz a tettes. Amúgy nem vészes a dolog, de érezhetően nehezebben gördül mint a hátsó ha megpörgetem. Nem akarom fokozott kopásnak kitenni.

    [ Szerkesztve ]

  • aram01

    nagyúr

    válasz syberia #47323 üzenetére

    na :)
    nem is láttam hogy posztoltad, nekem ötletem sincs hogy milyet kéne venni, neked?

    Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...

  • Teasüti

    nagyúr

    válasz syberia #47422 üzenetére

    Shimano Tourney, Revoshift, Prowheel, Logan V-fék. Eddig jó közönséges kiránduláshoz, de a villa alapvetően használhatatlan. Bár kirándulásra nagyobb igénybevétel nélkül megfelel. Főleg ha nem érdekes még a bringa minősége, teljesítménye sem. :)
    Kocabringások vesznek ilyet. Arra jó is, amire ők használják.
    Mondjuk a 21 fokozat elég karcsú, főleg 28/38/48 fogszámú hajtóművel.
    De hát nem szégyen tolni felfelé. :)

    Én ugyanilyen konfigurációt hajtok városban több, mint 6000 km óta. Az alkatrészek több, mint 10 évesek. Túlélték a kamaszkoromat is, amikor még semmi nem számított és ütöttem, vágtam.
    A kopott hajtásláncon kívül minden jól funkcionál.

    Mondjuk én inkább a használt piacon keresgélnék, ennyiért már lehet kapni minőségit.

    (#47423) G@ben
    Hát ez már ugye egyéni szociális probléma. :P

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák