Keresés

Aktív témák

  • dqdb

    nagyúr

    válasz Napfénysüti #9151 üzenetére

    A hozzászólás számát nem néztem :B

    Szóval az, amit Ariadne leírt. A sima rugós addig jó, amíg nem kopik ki, utána csak bosszúságot okoz, és felesleges súlyt cipelsz onnantól kezdve. A paralelogramma kialakítású még nehezebb, az jobban bírja, de drága, és annyiért bőven kapsz egy jobb minőségű alumínium nyeregcsövet némi hátrahajlással, és az is képes azt a komfortszintet hozni.

    Másik apróság, hogy a tekerésbe fektetett energiád eléggé jelentős része a nyereg rugójában fog elveszni. Már sík terepen is észre lehet venni, hogy pogózik alattad a bringa, emelkedőn pedig hatványozottan büntet: nehéz, ezért több energia kell a mászáshoz, de a befektetett energia jelentős részét a hajtás helyett a rugós nyeregcső nyeli el, és még ráadásul pogózol is miatta, ami zavaró.

    Az állítható nyeregcső már más terület, és az finom darab :D Bár az nem utazási kényelemről szól, hanem arról, hogy AM felhasználásnál ne kelljen minden lejtő és emelkedő előtt megállni, és a nyeregmagasságot a terephez igazítani.

    (#9154) Ariadne: Sosem cserélnék le alkatrészt olyanra, amivel aztán félteném használni, hiszen pont azért cserélem le, mert használni akarom, hogy még jobb legyen!
    Pontosan :K

    Ja és ne gondold, hogy milliomos bármelyikünk is, aki itt van a topikban, csak sok más dolog helyett a bringára költjük minden pénzünket.
    Igen, és a legtöbben már megfelelő végzettségekkel sok éve dolgozunk, így egy diák számára elérhetetlennek tűnő dolgok kicsit közelebb vannak számunkra.

    [ Szerkesztve ]

    tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek

Aktív témák