Aktív témák

  • Xantomas

    őstag

    válasz csabi94 #47558 üzenetére

    9 sebességes hajtóművön 8 sebességes lánc: elmegy, de kicsit imbolyog rajta a lánc oldalra -> gyorsabban kopik. Acél tárcsánál nem vészes, de az alu már komolyabb falat. Gyakrabban kell cserélni a láncot, egyből, hogy a nyúlásmérővel nézve eléri a 0.75-ös nyúlást, és akkor nem lesz baj.

    9 sebességes váltó: Deore elmegy vele vígan de ahogy mértem, pl a 9 sebességes XT kanalai közt a távolság kisebb, és bele tud marni az alu kanalakba a lánc. Nem árt a görgőket kicserélni 8 sebességes lánchoz.
    Egyrészt lassabban kopik, másrészt javul a váltás minősége, jobban kíméli a sort, mert jobban meg tudja vezetni a láncot, és így egyből átdobni az adott fokozatra.
    A láncfeszesség beállításánál figyelj, tartsd be a gyári ajánlásokat, hogy a soron, a legnagyobb lánckerékre, a hajtőművön a legkisebb tányérra váltva, akkora legyen feszítés, hogy a (felső) tererő görgő pont ne szorítsa a láncot a a görgő, és a lánckerék közé, de legyen annyi helye, hogy a kisebb lánckerékre át tudja dobni.

    (#47581) venember83, Nem sok az. Láttad tavaly hogy eltunyultam 24h-ra, de nem baj, idén revansot veszek :)

    40e km? nem sok az. 4,5 évre, majdnem 5 leszámolva évi 8e, ennyit a többi topiclakó is lenyomott, pláne, hogy tavaly épphogy megvolt a 3000km.
    Idén még csak kb 700nál járok, és ebből kb 500 ebben a hónapban.

    Csak fűzni kéne a lányokat, hogy induljon idén a Guruló Lyukas Kockák Team, de ha megint lesz olyan hülye letörés, mint tavaly, akkor esélytelen.

    [ Szerkesztve ]

    "Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"

Aktív témák