- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
madmike
őstag
válasz Doki-HUN1978 #48087 üzenetére
Ezt egyébként már ki is próbáltad? nem lehet hogy hamisitvány? Ahogy nézem már csak a 800as tipus van neki, az pedig nem tud pulzus zónát kezelni.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
szki
őstag
válasz Criton #48089 üzenetére
Egyáltalán nem kényelmetlen a pulzusmérő mellkaspántja. Bicajozásnál fel se tűnik, hogy rajtam van. Futásnál néha érzékelem, hogy lötyög picit, de nem probléma.
Azt javaslom először vmi olcsóbb mérőeszközzel kezdj (5-9 eFt). Átlagpulzust tudjon, meg mutassa a pillanatnyi értéket. Az se árt, ha max is kiolvasható belőle utólag. Aztán ha beválik a módszer, akkor a komolyabb eszközök vásárlását csak a pénztárca határozza meg.
Én futásnál mindig használom a pulzusmérőt. Szépen segíti a különféle edzéseket, és a tejsavküszöb tolást. Félmaratoni versenyeken is segít nekem, hogy ne fussam el magam 190 fölé, és ne is kényelmesedjek be 175 alá. Bringázásnál nem sűrűn használom a pulzusmérést, mert ott jobban érzem a megfelelő távhoz illő tempót.(#48103) Muton : mintha tricikli lenne, és azért nem dőlt el Amúgy hasonlót én is tudok művelni
[ Szerkesztve ]
-
Muton
addikt
ezeket full nem vágom, hogy hogy nem dűlnek el
Nagy királyság van amúgy, ma kiderült hogy az új deuter race exp air-eknél már nem sárga az esőkabát huzat, hanem neon zöld, és lehet külön is kapni, szóval le tudom cserélni a sárgámat Deuteres zöldre (mert nem Deuteres van, csak gondolom azt mindenki érzi, hogy ez így nem az igazi )
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
zoli03
őstag
Felniről mennyire nehéz leszedni a matricát? Le lehet úgy, hogy a felnin ne látszódjon meg utána? Konkrétan egy Rodi Airline Evo-ról lenne szó.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz zoli03 #48104 üzenetére
Próbáld meg egybe lehúzni, hogy ne kelljen kapargatni, mert akkor megkarcolhatod, a maradék ragasztót meg valami oldószerrel próbáld meg leszedni ronggyal, féktisztító, aceton, stb, de előtte próbáld meg olyan részen ahol nem látszik, pl belül, hogy nem-e marja meg a felületet. Pl konyhai zsír oldót Tilos használni anodizált alun.
Én gyári shimano kerékről szedtem le egy-egy matricát kb másfél órás acetonozással...egybe le tudtam húzni de ott hagyta a ragasztót, volt egy piros csík a matricán, ami totálisan elütött a bringától.[ Szerkesztve ]
-
madmike
őstag
válasz Doki-HUN1978 #48107 üzenetére
Neked még sikerült 1300ast venned?
Ez a 800as max és átlag pulzust se tud sajnos, ettől függetlenül lehet lecsapok rá."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
mrst3ph3n
csendes tag
válasz Criton #48100 üzenetére
Amit linkeltél, ott nincs a dobozban a mellkaspánt, szóval azt külön meg kell venni hozzá.
Amúgy jók a polarok igaz hogy drágák, nekem rs100-asom van és eddig nem volt gondom vele. Annyit hozzátennék, hogy szerintem arra figyelj, hogy a mellkaspánt kódolt legyen. Engem párszor megszivatott az első olcsób órám, ami kódolatlan volt... -
zoli03
őstag
válasz ---Lasali--- #48105 üzenetére
Egyelőre még nem vettem meg, mert jobban tetszene teljesen feketén. De akkor nem keresek másik felnit emiatt (ár-érték arányban nemigen találtam jobb aero felnit), hanem valahogy leszedem róla (csak eddig nem voltam benne biztos, hogy ez működne-e a gyakorlatban is).
#48106 lsebestyen: ilyenről is hallottam már, bár ott WD40-el szedték le.
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz Stauffenberg #47911 üzenetére
+1 Teljesen egyet értek!
Én ugyan symbian alatt, de sports-tracker nevű programot használom már 2009 óta. Androidra is van!
Konkrétan symbian alá a legjobb program ami létezik ilyen gps trackernek! Be lehet állítani az autó start stop-ot 5 km/h alatt. Nagyon jó program!undefined
-
Toomy
senior tag
válasz Criton #48100 üzenetére
Az SPD-s móka tényleg nem hülyeség, főleg ha annyit fejlődsz majd, hogy már kiállva is fogsz tekerni. Mert olyankor ha lecsúszik a lábad a pedálról, irgalmatlanul nagyot zakózol ám!
Tini koromban a BMX-el akkorákat pereceltem emiatt, hogy öröm volt nézni. Bár amiatt is, mert a haverok mind favorittal vagy csepel OUTI-val nyomultak én meg az 1 sebességes BMX-el bohóckodtam mellettük. Lehet hogy igazából akkor tanultam meg nagyon pörgetni.(#48112) Criton - Azzal a bluetooth-os mellkaspánttal nagyon vigyázz, mert zabálja az elemeket. Konkrétan a gyári gombelemmel nekem 8 órát tudott a specifikációjában megadott 150 órával szemben. Egyedül a DURACELL elemekkel működik 40-50 órát. De a textil övet én kinyírtam 5 hónap alatt, mert általában napi 3-4órát használtam minimum. Ráadásul a pántra csak fél év gari van! Amiből pont kifutottam.
(#48114) hoffman_ - Jó is az. De a városban való sebességhajhászással nagyon vigyázz ám!
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
tavaszmező utca 8.ker - amfiteátrum utca 3.ker, 25 perc egyéni rekordot futottam, most örülök magamnak pedig még meg is álltam margit hídon fél percre beszélni egy cimbivel, akibe belefutottam, hogy 2 óra múlva ugyanitt partí
életcélom levinni ezt a távot 20 perc alá, még van rá majdnem két évem
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
szki
őstag
válasz Stauffenberg #47911 üzenetére
Nálam lényegesen kevesebb hozzáférést kér az Endomondo az Androidos telefonon. A megfelelő Endos support oldalon kaphatsz felvilágosítást miért is kér ennyi engedélyt az alkalmazás.
Pl. a telefonkönyvi adatok esetében nekem látszik a gmail-es címtárba felvett ismerősök esetében a normál névjegyzékben az, hogy éppen mikor, mit sportolt az illető.
A közösségi élet már csak ilyen, hogy rá kell bíznunk bizonyos információk kezelését az alkalmazásokra. Szerencsére különféle jogosultságok állíthatóak a telefonon, és a web-en futó Endon is. Azonban az igazán fontos adatokat csakis papír alapon szabad kezelni
Ha meg vki nagyon ódzkodik, akkor használjon két telefont![ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz lsebestyen #48115 üzenetére
nektek is? basszus. vagy nem vagy a cimbim endo-n? valszeg az a baj, látnod kéne!
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
D.Orion
veterán
válasz RigoJancsi #48051 üzenetére
No most így este meló után böngésztem egy kicsit a neten. 100.000Ft-ig nagyon kevés olyan kerékpárt találtam amin lenne minimum egy Alivio hátsó váltó. Acera-t és Altus-t nem ismerem, még nem volt velük dolgom. Úgyhogy most én is kérdezek másoktól:
Acera és Altus váltók bírják a földutas rázkódós közlekedést? Tourney-t meg se merem kérdezni...
-
beci
őstag
válasz Doki-HUN1978 #48068 üzenetére
Értem,koszonom szépen.
Jelenleg egy Genesis Theseus mtv-om van.
Akkor nem sokkal jobb a linkelt mtb?Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
D.Orion
veterán
válasz ---Lasali--- #48120 üzenetére
Thx. Anyum 99'-es Neuzer Hurrican-ját akarom kicsit feljavítani és arra gondoltam, hogy első lépésben keresek hozzá 3x7-es váltókat + karokat. Ami gyárilag rajta van az konkrétan ez. Hát olyan is...
Utána pedig dobok rá két értelmes féket plusz két normális felnit.
Jelenleg az egész gépben nincs még 10000km se 1999óta. De már ugye egyszer elütötte egy figyelmetlen autós tavaly... Sajnos ilyen vázkialakítású jó felszereltségű(normális fék + minimum ilyen váltó) női kerékpár bőven 100ezer felett indul. Így inkább költök erre 30K-40K-t, de legalább olyan lesz amire azt mondhatom neki, hogy tessék ez jó.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
Kétkerék mobilalkalmazással
A 2011 júniusa óta elérhető Kétkerék applikáció sajátossága, hogy a kijelölt célpontokhoz vezető útvonalat elsődlegesen kerékpárutak figyelembevételével, azok elsőbbségi használatával tervezi meg. Az alkalmazás emellett számos közösségi funkcióval rendelkezik, ami lehetővé teszi bevált útvonalak megosztását. Az androidos alkalmazás térképe közel 19 ezer POI-t, azaz hasznos, érdekes térkép-pontot tartalmaz, pl. szálláshelyeket, éttermeket, múzeumokat, közeli látványosságokat, de az adtabázisban megtalálhatóak kerékpár szervizek is.És ez kép az Outi-soknak akiknek nincs szükségük a kerékpárutakra.
Az új Ultegra:
További képek és infók.(#48124) ---Lasali---: Költségbeverés előtt kinézek majd a "piacra" és lehet szerzek egy donorbringát olcsón, a nekem kellő felszerelésekkel.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz D.Orion #48122 üzenetére
Igen néha jobb a felújításra áldozni mint új biciklit venni, de ha minden reménytelen rajta akkor viszont csak egy mókuskerékbe kerülsz aztán a végén rájössz hogy jobban jártál volna egy új bringával..
Nem láttam a biciklit, de amikre ezeket a váltókart feltették, azoknak a 10 ezer km elég húzós.
Agyak meg a küllőzet megérdemli az új felnit?
K Szabó the best bicicle components.Remélem javítottak a fékváltókar mechanikáján, mert az előző az egy gyötrelem volt..
Meg most a 11 esnél ugyan az még a bowden húzás mint eddig, mert akkor nem fog működni.
10 es ultegra SL -em kb 8-9 ezer km ig működött világbajnok módon, de sok finom állítást igényelt, valamint patika tisztán kell tartani, következő 10 ezer km en már romlott a helyzet, de még mindig jó, csak a lényeg hogy eredeti shimano lánccal használd. Connex el meg Yaban al már úgy vált mint egy K Szabó.
Minden esetre hogy szépen cseréltem a láncot, még szerintem új lánccal nem szalajtana a sorom, 18 ezer km van benne. Szóval annyira nem szemét ez a 10 es rendszer, na de a 11 esre, meg az új mechanikás fékváltókarra valahogy nem izgultam fel..[ Szerkesztve ]
-
Bandi18
tag
Sziasztok
Még tavaly estem egy nagyot bringával amikor a váltószem elferdült. Kiegyenesítettem és minden ok, de azért jó lenne lecserélni mert azóta félrevált a váltom. Miskolcon hova érdemes bevinni ?
Köszi
-
Doki-HUN1978
senior tag
Nem tudom milyen felszereltsége van a kerékpárodnak...
Ha adsz egy linket amin látszik a felszereltsége, össze tudjuk őket hasonlítani.
Én csak olyan linkeket találtam, ahol nem írják le rendesen a gyári felszereltséget.(#48124) ---Lasali--- : Suntour Raidon-nal van esetleg valami tapasztalatod?
[ Szerkesztve ]
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
fpeter07
veterán
válasz D.Orion #48119 üzenetére
Touneyrol tudok
nyilatkozni azt hasznalok mar lassan 4 eve. A hatso valtoval emelkedon nagyon ovatosan kell banni egyebkent jol mukodik. Elso valtot aliviora kellett cserelnem uj hajtomu miatt. Azert boven lehet erezni a kulonbseget a ket alkatreszcsalad kozott.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #48126 üzenetére
Kimondottan még nem szereltem Raidont, de úgy emlékszem adtunk el meg hoztak is olyan bringát amiben volt. Fekete, piros felirattal, 33 ezer körül van az ára kb?
Elég egyszerű holmi, komoly teleszkópokhoz képest kicsit lomha mozgás, kicsit gyenge megindulás, egyszerű patronos szorulós lockout egység. Annyit tud amennyibe kerül. Vannak drágábbak, azoknak lehet teljesen mása belseje, mert pl az alap raidon szerintem biztos műanyag perselyes, míg az 55 ezres már lehet teflonos, legalábbis remélem hogy annyiért nem ugyan azt a hulladékot adják.. Pl a RUX volt teflon perselyes az olcsóbb teleszkópjaik közül, és az persze jóval szebben is mozgott.[ Szerkesztve ]
-
Katsu
aktív tag
Sziasztok,
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Még mindig naponta böngészem az apró hirdetéseket egy normális outi miatt. Munkába járás, napi 20km kb. Ez alkalmas rá szerintetek? Íme
Előnyök, hátrányok? Első Outim lenne. És eddig sem voltam nagy sportman. De majd ezután. :-)Előre is köszönöm az észrevéleményeket.
-
lajbi101
tag
Sziasztok!
Szerintetek is ez túl van árazva?
http://www.testbike.hu/velemeny/trekking/kellys-result
Shimano Tourney rajta minden 40 centis teleszkop.... -
Mathematics
csendes tag
válasz ---Lasali--- #48120 üzenetére
Érdemes ragaszkodni legalább a Shimano Deore -hoz használt Trekking kerékpár keresésénél? Az ennél gyengébb váltókkal rövidebb vagy akár hosszabb távon mi lehet majd a baj?
A legolcsóbb shimano agyváltókkal be lehet fürödni? Bírják ezek a trekkinges igénybevételt?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Mathematics #48134 üzenetére
Deore-al is lehet baj, ugyanis azokból csak 9 est találsz, és az érzékenyebb rendszer mint a 8 as vagy a 7 es. Tehát ha kikopnak a forgáspontok, nem futnak finoman a bowdenek, akkor katasztrofális lesz a váltás. De azért elég sokat bírnak ezek. 10 ezret nevetve el szoktak menni.
Valamint egy hátsó deore sor már 9 ezer ft felett jár a magyar nagyker és a shimano áremelés jóvoltából.
Alivio is teljesen jó, bizonyos modelleknek szoktak típus problémái lenni, pl az alivio karba olyan gyenge a visszahúzó rugó hogy benyomva szokott maradni a pillangó karja.. Acerából csak az új homlik értelmesek, a régebbiek elég műanyag gagyiba vannak átrakva, de alapvető túra felhasználásra az is teljesen jó, ahogy az altus is. Főleg ha pl egy 7 sebességes altust veszel, lehet a hajtás később fog lekopni mint egy deore nál, és egy lánc is harmad annyiba kerül.
Szóval ilyen egyértelmű örök igazságokat nem lehet mondani, hogy csak ezt meg csak azt, mindennek meg van a maga helye.Olcsó shimano agyváltóknál sincs szerintem olyan iszonyú különbség, ezek kb ugyan olyan minőségűek a sram al sachs al egyetemben. Érdemes ellenőrizni a csapágy hézagot sűrűn pl defekt, centrírozás, gumi csere miatt ha ki van véve a kerék, valamint nem árt újra kenni a csapágyazást, főleg ha vizezel, mert tömítésük nem nagyon van.. tehát ha vigyázva van rá akkor nem lesz vele baj.
[ Szerkesztve ]
-
Mathematics
csendes tag
válasz ---Lasali--- #48135 üzenetére
De a Tourney kerülendő?
Az Alivio/Acera/Altus típusoknak hol lehet utána nézni, hogy melyik a jó és melyik nem? A leírásokban csak egy típusszám van, de nem tudom honnan lehet tudni, hogy melyik jó, és melyik nem.
Szerk.: Pontosítok kicsit. Szóval ilyenekből hogy lehet megtudni, hogy melyik jó, és melyik nem:
Shimano Tourney, TX35
Shimano Tourney, RD-TX35
Shimano Alivio, RD-M410
Shimano Acera, FD-M310[ Szerkesztve ]
-
A_ScHuLcZ
addikt
Az ALDI-ban kapható óráról tud valaki nyilatkozni, átmeneti megoldásnak érdemes belefektetni? (kép, másik kép)Normálisabb órát tervezgettem, de az mostanában nem fog beleférni a büdzsébe, ezért gondolkozok egy átmeneti megoldáson.
Illetve érdekel még, hogy hol lehet mobiltartót kapni, ami bringára építhető, és mi ezeknek a pontos elnevezése? Olyanra gondolok, mint az autókban a GPS tartó, csak kormányra szerelhető, túrázáshoz hasznos lenne.
Ezen kívül tervezek még beszerezni valamilyen eszközt, amivel meg tudom növelni a mobil akkumulátorának élettartamát, mert aktív GPS esetén sajnos akár 3 óra alatt le is merül. Tehát vagy valamilyen külső hordozható töltőre lenne szükségem, amit otthon előre fel tudok tölteni, vagy a dinamós töltőmegoldás felé kell nézelődnöm (valami ilyesmire gondolok), nem tudom melyik az ésszerűbb, használhatóbb."I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Mathematics #48137 üzenetére
Tourney az igen, meg a TZ váltók is.
Sehol nem tudsz utána nézni, ez tapasztalás kérdése.
Special ez az amiben gyenge a rugó: [link] De az új 9 es meg tök jó és sokkal olcsóbb mint a deore. [link]
Hátsó váltóból pl a régi alivio még majdnem ugyan az volt mint az akkori deore, csak műanyag házban fordul a kanál: [link] Ez a 8 ast ugyan úgy rakja mint a deore, csak kicsit gyengébb a kanál rugója és a műanyag forgáspont sem annyira fasza.
Aztán utána jött az olcsósított verzió: [link]
Majd újabban már 9 es és megint olyan mint a deore: [link]
Acera és az altus első váltó közt kb semmi különbség, ugyan az a lemez bilincses cucc, belevág a vázba szépen. 7-8 as hajtóművel és lánccal tök jól működik, viszont 9 es hajtóművel nem fog. Ha úgy van beállítva hogy felhúzza nagyra könnyen, akkor nem fogja letenni a kicsire csak teljesen elvéve a nyomatékot, állíthatod órákig nem lesz jó, így pl fejlesztésnél nem árt erre figyelni, mert igazán jó hajtóműből már csak 9 est lehet kapni. És ha teheted került az alsó bilincses váltókat, nagyon gyönge a merevségük a felső bilincsesekhez képest.[ Szerkesztve ]
-
SOAD19
addikt
Hali!
A Sportsdirectben néztem ki egy cipőt, ami a debreceni üzletben nincs abban a színben, ami nekem kellene. (már kb. 3 hete hetenként egyszer benézek, de eddig nem kaptak az adott modellből)
Az eladó csajszi mondta, hogy sajna nem tudják megrendelni nekem, így nekem kellene megrendelnem a címemre. És mondta, hogy a szállítási díj benne van az árban, ami fel van tüntetve a terméknél. Viszont a "Szállítás" pontnál írják, hogy Mo-ra 3,5k a szállítás, és a terméknél se írják, hogy az árban a szállítási ktg. is benne van.
Nincs valakinek tapasztalata ez ügyben?Köszi!
MOD:
"A szállítási költségeket a megjelenített árak nem tartalmazzák, és azok a választott szállítási módtól, az országtól, a mennyiségtől és súlytól függenek."
Azért, holnap még rákérdezek az üzletben.
[ Szerkesztve ]
-
-
Manitou
addikt
bikemag apróval mi a fene van?
Nem tudok feladni hírdetést.
Másnak sem működik a hírdetés feladása funkció rendesen aki be van regelve ? -
Mathematics
csendes tag
válasz ---Lasali--- #48139 üzenetére
Huh, még a kormányon lévő váltók is ilyen fontosak? Én azt hittem, hogy az teljesen mindegy. Hogy csak a hátsó váltó, ami számít...
Egyébként köszönöm a segítséget. Kár, hogy nincs olyan, aki használt alkatrészekből rakna össze kerékpárokat úgy, hogy figyelne ilyen dolgokra. Sajnos csak olyanokat ismerek, akik még annyira sem értenek hozzá, mint én (de úgy gondolják, hogy igen), és emiatt nem jót építenének.
Használt bringát is nagyon nehéz találni úgy, hogy rövid idő alatt, jó méretben, jó felszereléssel, ne drágán, a közelben vásároljon az ember.
Szerinted trekking célokra az általad megfelelőnek ítélt használt alkatrészekből mennyiből lehet építeni egy biciklit?
-
SOAD19
addikt
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Mathematics #48143 üzenetére
Újban 100-120 körül, de akciósan kész bringába olcsóbb lehet egy két tíz ezerrel. Mi építünk használtat, csak a használt cuccokkal az a baj, hogy nem mindig van, rengeteg féle használt cuccot kéne raktározni hogy csak úgy összedobj belőle egy kívánság biciklit, azt meg nehéz beszerezni jó áron, úgy hogy meg is bizonyosodtál róla hogy nincs baja és garanciát tudsz rá vállalni..
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz A_ScHuLcZ #48138 üzenetére
Munkatársamnak van. Alapvetően jól működik. A napelemes rész az csak amolyan rásegítés az elemnek(kell bele).
Annak a tartónak amit keresel az a neve, hogy kerékpáros mobiltartó. Én a helyedben nem tenném a kormányra, mert esésnél vagy váratlan bukkanónál/gödörnél/döccenőnél kellemetlen meglepetés érhet. Főleg ha nagy kijelzős a mobilod.
Aktív GPS mellett 3 órát bír a telefon akkuja? Az nagyon kevés. GPS mellé nem kell bekapcsolni a netet(pl. endomondo) pluszba, csak az elején, hogy hamarabb pozicionáljon, utána ki lehet lőni a netet elég csak a gps jel engedélyezés. Egyébként nekem ma a ~70km-en ment a net és a gps is, így is csak 68%-ra merült az akku 100%-os állapotról(SE WT19i).
Páran használnak itt a topikban kiegészítő akku-kat, majd biztos bedobják estére, hogy ő nekik épp milyen van és mik a tapasztalatok. Most sztem majdnem mindenki teker.fanatic
[ Szerkesztve ]
-
beci
őstag
válasz Doki-HUN1978 #48126 üzenetére
Váz: alumínium; váltómű/-kar: 24 sebességes Shimano Deore/EZ-Fire;
fékek:Tektro V-fékek; villa: Suntour XCT V2; hajtókar/első váltó: FSA-CK/
Shimano Altus;Olyan nincs,hogy valami ne lenne sörnyitó....
-
Mathematics
csendes tag
válasz ---Lasali--- #48145 üzenetére
"Mi építünk használtat"
Kik azok a mi? Csak nem valami bolt? -
---Lasali---
Közösségépítő
-
Katsu
aktív tag
válasz lsebestyen #48133 üzenetére
177cm magas 77-es átlépővel.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!