- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
#90933760
törölt tag
Hányas koszorútól kezd vékonyodni a lánc? Montin.
-
belaazallat
addikt
-
#90933760
törölt tag
válasz belaazallat #42952 üzenetére
Akkor 8 és alatta végig egyforma vastag a lánc?
-
-
Teasüti
nagyúr
Milyen kritériumoknak kell megfelelnie a kerékpárnak?
Hogy állapítjátok meg a gyári felszereltséget? Talán eredetiségvizsgálatot is végeztek?
Mi a mérvadó az évjárat meghatározásában? Csak a vázat veszitek figyelembe?
Példa: van egy régi vázam és minden felszerelés és alkatrész új rajta.
Ekkor réginek minősül vagy újnak? (Gondolok itt főleg a 10 éves korlátra.)
Vagy fogom a régi alkatrészeket és veszek alá egy új vázat bagóért, ekkor kvázi a régi bringámra is tudnék kötni biztosítást? Szóval az épített bringákat hogy veszitek figyelembe? Hogy állapítjátok meg az életkorát és egyebet, ha már mondjuk nincsenek meg a papírjai?
Számla feltétlen kell, vagy elég egy adásvételi is?
Vagy mondjuk van egy értéktárgy jegyzékem (és semmi másom), ami bizonyítja, h az enyém, de nem derül ki belőle semmi releváns a biciklire vonatkozóan.Sportbiztosítási terméketek nincs esetleg?
Aminél mindegy ki hibájából következik be baleset, személyi és/vagy vagyoni kár, de biztosítani szeretném magam egyrészt a jövőmet illetően (lerokkanás és hasonló esetére), másrészt természetesen az azonnali kár értékére vonatkozóan.Köszi!
-
Auratech
őstag
Tegnap este hazafelé olyan ellenszél volt, mintha tengeren lettem volna. Ráadásul picit puhább gumival. Fullosan leizzadtam. Most meg újra itt a hó.. Remélem csak búcsúzik Holle Anyó. A többszáz behavazott jégtócsára tekintettel megint kihagyom a bicajt.
Auratech Field Recording
-
F_Gergely
őstag
válasz belaazallat #42954 üzenetére
koszi ez nekem is hasznos volt, most valtok 7-rol, 8-ra
-
rétisün
veterán
má' megin szakad a hó sose lesz vége már ennek a ****** télnek
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Doki-HUN1978 #42959 üzenetére
haláltusája
Én is mondtam ismerősömnek hogy itt nem esett a héten, erre miután letettem a telefont hallom hogy lapátolják a havat...
Már kezdem várni a balatonkört. Remélem innen is jönnek majd.[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
emre
veterán
Ez a teló 30-ért mennyire jó vétel?
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
-
emre
veterán
válasz ---Lasali--- #42963 üzenetére
Köszi, majd átnézem hogy ezeknél mi van készleten.
Mondjuk fehér nagyom nem kellene.Egy NRX6000-est kellene lecserélnem a tavasszal. Lehet lockout sem fog kelleni rá.
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Annál ezek jóval komolyabbak. Lockout nélkülibe nem nagyon fogsz minőségibb darabokat találni, már mindegyikbe van. De szerintem el is kél, ha kiállva tekersz akkor jól jön, én használtam sokat mikor még megvolt a trekkingem.. mondjuk én sokat sprintelgettem meg túrákon mindig leállok versenyezni azokkal akik ráindulnak a dombokra.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
Na ezzel indulj el :[link]
[ Szerkesztve ]
-
Auratech
őstag
válasz pengemetal #42966 üzenetére
Sajnos olyan fosós vagyok, hogy a millás cuccal(lapt. Ipad, Kamera, foto,telo) a hátamban nem kockáztathatok egy bukfencet. A régi piros(dirty, fék nélküli) bringámmal üres tatyóval a végletekig bevállalós voltam(lennék). Egyszerűen sajnálom lefektetni a bicót és utána nézegetni, mi ment tönkre...
Eddig olyan szépen egyben van még.Auratech Field Recording
-
hoffman_
nagyúr
Na megvolt az első havas tekerésem. 25-ös közel slick gumival nem egyszerű lejönni egy hegyről, 1-4 centis, helyenként lefagyott havon... Mókás, de nem egyszerű
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Aegon
csendes tag
válasz Auratech #42956 üzenetére
Kedves Auratech!
"Hogy állapítjátok meg a gyári felszereltséget? Talán eredetiségvizsgálatot is végeztek?"
Ha katalógusból választott kerékpárról van szó, akkor egyértelmű ennek meghatározása."Mi a mérvadó az évjárat meghatározásában? Csak a vázat veszitek figyelembe?
Példa: van egy régi vázam és minden felszerelés és alkatrész új rajta.
Ekkor réginek minősül vagy újnak? (Gondolok itt főleg a 10 éves korlátra.)"
Igen, a váz gyártási évét vesszük figyelembe, így 10 évnél idősebb vázra nem lehet biztosítást kötni."Vagy fogom a régi alkatrészeket és veszek alá egy új vázat bagóért, ekkor kvázi a régi bringámra is tudnék kötni biztosítást? Szóval az épített bringákat hogy veszitek figyelembe? Hogy állapítjátok meg az életkorát és egyebet, ha már mondjuk nincsenek meg a papírjai?"
Ha számlával tudja igazolni a váz és a felszerelés korát, értékét, akkor semmi akadálya."Számla feltétlen kell, vagy elég egy adásvételi is?"
Számlára mindenképpen szükség van."Sportbiztosítási terméketek nincs esetleg?
Aminél mindegy ki hibájából következik be baleset, személyi és/vagy vagyoni kár, de biztosítani szeretném magam egyrészt a jövőmet illetően (lerokkanás és hasonló esetére), másrészt természetesen az azonnali kár értékére vonatkozóan."Kifejezetten sportbiztosítás termékünk nincsen, de az AD–01 Baleset- és betegségbiztosítás termékünk érdekes lehet az Ön számára:
https://www.aegon.hu/balesetbiztositas/balesetbiztositas-kalkulator.htmlÉrdemes azonban figyelni az alábbi kizárásokra:
A biztosító nem viseli a kockázatot,
- ha a biztosított baleseti halála, balesete, betegsége gépi erővel hajtott szárazföldi, légi vagy vízi járműben országos vagy nemzetközi, illetve szervezett amatőr sportversenyen való részvétel következtében
vagy ilyen versenyekre való felkészülés során következik be.- ha a biztosított balesete extrém sportok következménye.
Nem minősül közlekedési balesetnek a bármely balesetre vonatkozó kizárások
esete, továbbá, ha az esemény:- a kerékpáros olyan balesete, amelynek bekövetkezésében nem hatott közre más mozgó jármű,
Vagyis az extrém sportok következtében, és a versenyeken való részvétel, vagy az arra való felkészülés alatt bekövetkező balesetekre nem térít a biztosító.
Üdvözlettel,
Aegon Ügyfélszolgálat -
rii
nagyúr
válasz deicide #42973 üzenetére
öröm? .-)
múltkor a frissen leesett, ftissen letaposott úton kellett 24-24 km-t mennem .. kerékpárutakon is csizmáktól volt letaposva, ami azt jelenti hogy hol le volt hol nem volt, és a hó alatti letaposott-nem letaposott részek közt bucskáztam, ami miatt az út első felénél, kb. 10 km után már szó szerint fját a karom, a vállam, annyira erővel kellett tartani a kormáynt .-) vagy már az első 5 km-nél? .-/ nemtom .... de azt tudom, hogy nem az a hátradőlök és 2 ujjal "fogom" a kormányt eset volt .-)amúgy ma este menni akarok csapatni egyet .-)
[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
-
rii
nagyúr
válasz pengemetal #42977 üzenetére
hány km? az van vagy egy 20-as nem?
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
hoffman_
nagyúr
válasz pengemetal #42977 üzenetére
Azért lehet ma is tekerni Igaz, én nem akartam, csak tegnap délután naivan azt gondoltam, hogy ma is lesz olyan idő, mint tegnap, és bringával mentem valahova, ahol ott aludtam, és azzal kellett hazajönnöm. Lenne dolgom most is, csak azért nem megyek el bringával és csinálom meg, mert nincs sárvédőm, az meg úgy elég csúnya lenne, de amúgy nincs hideg egyáltalán - csak a latyak :/
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Kakumix
senior tag
A biztosításos témához annyit szólnék, hozzá - bár biztos tudjátok -, hogy
a Kerékpárosklub tagsági mellé - vele együtt - lehet biztosítást is kötni, mely 2 millió forintig tartalmaz felelősségbiztosítást, de az Aegonossal szemben lopáskár-biztosítást nem.
Éves tagdíj 6500Ft biztosítással együtt. Szerintem már csak a biztosítás miatt is megéri és ráadásként még a klubot is támogatja az ember.
biztosítás, tagsági[ Szerkesztve ]
Legyen szép napod!
-
Bati0501
őstag
válasz salieri. #42982 üzenetére
Azért ismertem meg,mert oda járok 2,5 éve. Am azért vagyok itthon,mert nem kellett suliba mennünk ,mert felvételi van,nem irigylem őket,pont ma lett ilyen idő...Meg az furcsa,h miért pont ott állnak,hisz-a képen nem igazán látni-de pont jönnek lefele arról a jó kis dombról...Meg belsősávban nyitott ajtókkal áll a 35-ös.
Lehet várták a felvételin végzetteket. -
Eagl3
veterán
Sziasztok!
Mi a véleményetek, mennyi a reális összeg amennyit lehet kérni egy KTM Life Sprint 2012-es kerékpárért?
Szép állapotban van, alig pár száz km van benne.Olyan 140 körül elviszik szerintetek?
-
Teasüti
nagyúr
Köszönöm a választ!
Számlára mindenképpen szükség van.
Chat-en nekem azt mondta a kolléga, hogy elegendő egy adásvételi is, amennyiben természetes személytől vásároltam. Ellentmondás?Hogy állapítjátok meg a gyári felszereltséget? Talán eredetiségvizsgálatot is végeztek?
Ha katalógusból választott kerékpárról van szó, akkor egyértelmű ennek meghatározása.
A másik (érdekesebb) eshetőségre nem kaptam választ. Engem itt kifejezetten a nem triviális esetek érdekelnek!Igen, a váz gyártási évét vesszük figyelembe, így 10 évnél idősebb vázra nem lehet biztosítást kötni.
Ezt sajnálatosnak tartom, tekintve, h egy váz a kerékpár értékének csak egy töredékét képviseli.
Elég gyerekcipőben jár még ez a termék, bár mindenképpen pozitív, hogy már legalább van!Sportbiztosításhoz:
Megfordítva a kérdést, milyen biztosítást szoktak kötni a sportolók? Összetöröm magam fent a hegyen a természet közepén és erre szeretném biztosítani magam. "Extrém sportokhoz" is akár, illetve önnön hibából bekövetkező balesetekhez. Bár mondjuk a hobbi szintű hegyi kerékpározást pont nem sorolnám extrém kategóriába, de még a populárisabb szabadtéri sportokat sem (gördeszka, korcsolya, stb). Illetve küzdősporthoz való? Pl eltöröm a karom, lábam, nem tudok elmenni levizsgázni a félév végén, buktam a költségtérítéses félévemet, fizesse a biztosító, ha már van szerződésem! Vagy hát ugye fent kell tartanom a családomat és vagyok olyan felelőtlen hogy sportolok is mellette, aztán kiesek a forgalomból pár hónapra és hát enni azt ugye kell...
Álomvilágban élek?[ Szerkesztve ]
-
Eagl3
veterán
válasz Doki-HUN1978 #42990 üzenetére
Igen és szeretem is nagyon, de azóta vettem egy hasonló felszereltségű KTM montit is, így kihasználatlanság miatt eladom az egyiket.
-
Teasüti
nagyúr
Igen, a váz gyártási évét vesszük figyelembe, így 10 évnél idősebb vázra nem lehet biztosítást kötni.
Tovább megyek (feltételezve, hogy ha elegendő egy adásvételi szerződés is):
beviszek egy biciklit, hogy hát akkor én erre szeretnék kötni vmit. Mihez kezdtek vele? "Kigúglizzátok" a vázat, hogy ez mikori lehet? És ha az adott típust a mai napig gyártják, de a kérdéses darab már túlkoros?
Eleve milyen hiteles forrásokból merítitek az információt? Google adott találata véleményem szerint nem perdöntő.Más:
Hogy kapcsolódik a szerződés egy konkrét biciklihez?
Mi van olyankor, ha megkötöm a szerződést, és utána alkatrészt cserélek, adok-veszek? Akár a vázat is.
Kicsit bővebb választ remélek ezekre a kérdésekre.Aztán mondjuk egy lopásnál benyújtom a kárigényt "egy eltűnt biciklimre", de az bizonyítható-e, hogy konkrétan az a bicikli volt az, amire a szerződés szólt? A korábbi példánál maradva mondjuk a meglévő túlkoros gépemhez veszek egy fiatal vázat, ideiglenesen átépítem rá a bringát, megkötöm a szerződést, majd visszacsinálom. Elviszik a bringát és benyújtom rá a kárigényem. Ki és hogyan képes azt megmondani, hogy nem is a szerződés tárgyát (ami konkrétan csak egy alkatrész, maga a váz - ha jól értem) tulajdonították el?
Persze ezek nem épp fair kérdések, számomra is világos, hogy már a biztosítási csalás tárgyát feszegetem, de praktikusan megközelítve a dolgot ezek szerintem teljesen életszerű helyzetek - itt Magyarországon. Hisz ez ugye köztudott a gazdasági szektorban, hogy a magyarok mindent kifacsarnak és megtalálják a kiskapukat.[ Szerkesztve ]
-
gázművek
újonc
válasz superecneB #13183 üzenetére
van egy hibás ugyan ilyan órám! Szeretném megkérdezni hogy nem e lehetséges hogy megvegyem az óráját vagy esetleg önnek eladjam az alkatrészeket? Előre is köszönöm a válaszát!
-
Halihó!
Kis segítség kellene nékem pedál ügyben.
ehhez miféle cipő való?mutatok egy gyöngyszemet is (sajna ezt buktam :/ )
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Jelentős előnyt kínál az egységes memória az OpenFOAM keretrendszerrel
- Gumi és felni topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- ZTE Blade A34 - nem a legélesebb kés a fiókban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Napelem
- Motoros topic
- További aktív témák...
- Asus 22"-os FHD monitor kiárusítás!!! AkciÓ!
- JBL Xtreme 4 - Csomagolás bontott, garanciális, akár beszámítással
- Asus X512, Ryzen5 3500U, 12GB RAM, 500GB NVME, Radeon540X VGA, FullHD IPS, ujjlenyomat, megkímélt HU
- Asus TUF Gaming F15 (i5 11.th, 32 GB , 256 GB, 3050, 2 év gar, számla) AkciÓÓ!
- Apple iPhone 14 128gb - Újszerű, független, garanciális, akku 98%, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen