- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Microsoft Excel topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- DIGI kábel TV
- Rendszergazda topic
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #30196 üzenetére
28-as vékony kerék, 38/17 vagy 38/15 ha nagyon sietek 38/13. Óra szerint 25-28-as tempó.
Szerk:
(#30197) Toomy:
"(#30195) belaazallat - A hátizsák az duplának számít ám! Főleg ebben a hőségben. "
Szinte üres, csak pénztárca és egy pumpa van benne. Csak azért hordom magamnál, hogy legyen mibe elhoznom a kaját napközben, illetve ha megyek egyik telephelyről a másikba, akkor legyen mibe pakolni a papírokat, adathordozókat.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
Zebu
addikt
Sziasztok!
Egy 168cm-es barátosném szeretne bicót. Szerintem trekking, vagy cross trekking lenne neki az igazi. Max 100 ropit szánna a dologra. Ha jól számolom, 16-os, vagy 48-cas trekking lenne az igazi neki.
Csak igazából nem ismerem őket. Melyik lenne a best buy 100 alatt?
MATTS 05-V most 70e 16os vázmérettel, Alboin 300 CRS 48-cas 100e...
Vagy még nem is tudom mik vannak!Használt is jöhet. Mit gondoltok? Milyet nézzünk neki?
-
Toomy
senior tag
Végeztem az outi kerék ragasztással. Kb. 4napig volt satuba befogva egy foltozott belsőm, amit tegnap betettem egy tartalék első kerekembe. Felnyomtam, de már délután éreztem, hogy ez úgy sz@r ahogy van. Most reggel nézem totál 0-án van.
Marad a belső vásárolgatás a "Decában" ha fogy a két tartalék. -
amargo
addikt
válasz Cathfaern #30179 üzenetére
de az ilyen "most nem tekerek mert meleg van", "most nem tekerek meg esőre áll", "most nem tekerek mert recseg valami", "most nem tekerek mert hiányzik valami" dolognak egy vége van:[link]
(#30186) tjokai: Kényes vagy. Én meg büdös gatyarohasztó melegben, amit a tömegközlekedés Budapesten képvisel, nem szeretek lenni. Haza felé meg betámadom valamelyik dombot és laza pulzussal felmegyek még is kevésbé izzadok meg, mint a BKV-n.
venember83: Hozzáteszem itt is forró levegő van, de legalább mozog!
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
ludsimon
veterán
Segítsetek!
Szemben állok a jobboldali hajtókarral, becsavartam a leszedőt, imbuszt ráhúztam, merre jön le a hajtókar, merre csavarjam?
undefined
-
ludsimon
veterán
NEEEE!!!!!!!!
Nem jó hozzá!!
undefined
-
ludsimon
veterán
NEEEE!!!!!!!!
Nem jó hozzá!!
undefined
-
ludsimon
veterán
b) megoldás!
Ha valaki lát leharcolt, lánctányér cserére szoruló Ultegra 6703-as hajtóművet szóljon!
Köszi mindenkinek aki megpróbált segíteni!
De sajnos nem jött össze. A kistányérnak a felfogatásai pont oda esnek ahol ennek a fránya Ultegrának van a merevítése.
Ez nagyon rosszul esett, azt gondoltam összedobom és megyek is egy próbakörre.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #30202 üzenetére
Mert az Ultegrában merevítések vannak és a pedál miatt nem ment rá a hajtóműre, ezért hátulról kellett megpróbálni, de ott meg sajnos a kistányér felfogatásai még azt se engedi, hogy közép - nagytányért tegyek fel, mert fel se tudom fogatni a középtányért.
salieri.:
Nem vagyok én kerékpár zseni. Sajnos.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
Tommy!
Te milyen hajtóművet vettél?
Közben már beszélek a bike-components-el, hátha találunk rá valami költséghatékony megoldást!
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Doki-HUN1978
senior tag
-
belaazallat
addikt
válasz salieri. #30218 üzenetére
Elkopott volna a csapágy? Érdekes.(#30220) venember83
nem csak a váltófül?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
venember83
nagyúr
válasz belaazallat #30221 üzenetére
Nem tudom, ahhoz élőben kellene látni. De esésnél sokszor valamennyire a váltókanál is megcsavarodik, nem csak a váltófül görbül. Itt viszont mintha meg lenne csavarodva a kanál, nem csak befelé dől.
[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz venember83 #30222 üzenetére
csinálok mindjárt normális képeket.
-
Doki-HUN1978
senior tag
Valaki jön erre?
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
belaazallat
addikt
válasz venember83 #30222 üzenetére
Akkor én szerencsésnek mondhatom magam, nálam esés után a csak a fül görbült el. Miután kicseréltem újra jól működött a váltóm.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
ludsimon
veterán
Németországban nem igazán ismert a kölcséghatékony dolog.
Megvettem duplán annyiért mint az Ultegrát a 105-ös 42-es lánctányért, ismét újabb 1 hét várakozás következik, de Neuzerrel eldöntöttem, TEREPEZNI FOGOK csak azért is!Délután feldobom rá a Land Cruiser-eket és este valamikor elmegyek csapatni, mert elegem van most a Scottból, tudom, nem az ő hibája, hanem az én faszságom, de nem baj, most terepezni fogok.
Janihegy aszfalton fel, terepen le. Remélem nem tévedek el.
undefined
-
ludsimon
veterán
Ha valakit érdekel (lánctányér), jövőhét hétfőig hirdetem, aztán visszaküldöm, ha nem viszik el!
undefined
-
szki
őstag
válasz ludsimon #30212 üzenetére
No, nyugi!
"A kistányérnak a felfogatásai pont oda esnek ahol ennek a fránya Ultegrának van a merevítése."
Minek Neked kistányér?
Nem ismerem a pontos szerkezet kialakítást, de lehetséges megoldások:
a.) a kistányér elhagyása
b.) egy flex csodákra képes Persze egy felszerelt műhely sem árthat... -
Bati0501
őstag
-
ludsimon
veterán
Ezt próbáltam körbeírni, de sajnos nem igazán tudom.
Ahol a kistányérnak van a felfogatása, van 5 db kiálló anya rész a hajtókarból. Szóval képtelenség bárhová is felcsavarozni az egészet, mivel se a kistányér helyére, se a középtányérhoz nem ér egyszerűen oda, mert a 5 db kiálló anya a kistányérnak nem engedi, mert az Ultegra merevítései pont ott vannak.
Rétisün pedig mondta, hogy tuti jó lesz hozzá, de ezt Ő se gondolhatta, hogy ilyen szar ez.
Nem baj! Az nyugtat, hogy még így IS olcsóbban megúszom, mint ha megvenném az Ultegra integrált szettet, ami 55-60k lenne, ha feladja valamikor a nagytányér, azzal együtt került össz olyan 20k-ba. Ugyan úgy el fog menni még 15-20k kmt ezzel, mint a 60k-s szettel menne, de azzal lehet kevesebbet is, mivel az már 10es rendszer és mint láthatjuk eléggé gyorsan elhasználódik sajnos a 10es rendszer.
Hacsak nem lesz ilyen eső itt. Ez jutott rögtön az eszembe, mert akkor minden ipari csapágyat lehet kukázni a francba.[ Szerkesztve ]
undefined
-
szki
őstag
válasz rétisün #30231 üzenetére
Nekem tripla a hajtómű, de a kistányért a rozsda eszi meg Pedig mostanában a szőlőhegyre is a trekkinggel tekerek fel 38/28 áttéttel terepen. 2 hónapja Botfát meg 38/21-el másztam meg próbaképpen. Az mondjuk kemény volt, de fel tudtam tekerni. Kell egy kis combizom, és nem kell kistányér. Még egy kis bicaj súlycsökkentés jól jönne
#30232) ludsimon: ebből nem értem hogy van összerakva a hajtómű. Ha nem teszel fel kistányért, akkor nem lehet összecsavarozni a cuccost? Egyéb csavaros megoldás nem lehetséges?
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
Montisok!
János-hegy sárgán van valami akadály, vagy lehet neki csapatni?
undefined
-
ludsimon
veterán
Nem akarok szemétkedni, de azért megnézném, hogy tekersz fel 38-as középtányéron 7%-os emelkedőn...
Nem rövid, hanem hosszúra gondoltam!
Az azt jelentené, hogy 25 km/h-val tekersz 7%-os emelkedőn felfelé (ha ez tényleg valós, akkor minden elismerésem! ). Tudom mi az a 7%-os emelkedő, én nekem ott normál pulzuson 19-22 km/h megy egyelőre.Tommy, Imre tudja, mert középtányéron nyomták ki azt a 8%-os emelkedőt Velence10x-en, de az volt 50 méter hosszú összesen!
Hidd el! Hegyi edzéshez kell az a kistányér aki komolyan tolja, az se fog rögtön középtányéron mászni! Középtányéron 7%-os emelkedőn 50-60-as fordulat hosszú emelkedőn nem egészséges.
Ezért kell a kistányér, hogy menjen az a 65-75-ös fordulat (ekkor fejlődik legjobban izomra a láb ezt olvastam).
Hajtómű ügy:
Felejtsük el! Nem akarok már rá gondolni, úgy ahogy van le is sz#<om most már.. Mérges vagyok magamra.Nem lehet sehogy felfogatni, mert az Ultegra fém részei oda esnek ahová a kistányér felfogatása ezáltal sehogy sem megy fel rá.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #30232 üzenetére
Hacsak nem lesz ilyen eső itt.
Nem csak eső tud ilyet csinálni:
[link]a zöldön múlthéten volt egy kidőlt fa, de azóta feldarabolták.
Nem kell feltétlen 90-es pedálfordulat, a kilátóba én is középtányéron járok fel, igaz csak 60-as fordulattal..
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #30235 üzenetére
"hogy tekersz fel 38-as középtányéron 7%-os emelkedőn..."
42/27-ben lennék kénytelen feltekerni, mert nekem olyan van......de persze én könnyen beszélek, mert itt mifelénk nincsenek ilyen emelkedők.
mondjuk nem 25-el, csak 14-16-al......
(#30240) Vasinger!: " az árirány ár!" helyett "az ár irányár"-t javasolnék
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Vasinger!
nagyúr
Balaton körre érdemes lenne lecserélnem a Cube-on a Nobby Nic külsőket egy kopottasabb Continental Vapor-ra?
A drága Schwalbe gumit nem szívesen koptatnám betonon, inkább ezt a kopottabbat.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz ludsimon #30235 üzenetére
"A puding próbája az evés". Ha majd tekerünk együtt, akkor megmutatom 7% nekem nem sokat mond, hisz azt még ki se táblázzák Azt az emelkedőt látni, vagyis tekerni kell! Az se mindegy, hogy 38/21 v. 38/28 a max áttételem (kétféle hátsókerekem van).
Ha 38/28-al tekerek, akkor 15 km/h-s sebességhez tartozik 87-es pedálfordulat nálam. Míg a 12 km/h-hoz 70-es.
Igaz, hogy országúton tekerek, de nem épp az Alföldön. Idén 5800 km-t tekertem, amiben 25200 m szint volt a Garmin Connect szerint. Futottam is 460 km-t 5000 méter szinttel... -
04ahgy
nagyúr
válasz Vasinger! #30240 üzenetére
Bele fogsz halni. A Nobby Nic-be biztosan, az kizárólag terepre van, de a Continental Vapor is elég heterogén futófelületű.
Továbbá sokallom is azért a kopott külsőért a 4500-at.Ha montival szeretnél körbe menni, és a tüdőd, beled nem akarod feleslegesen kiköpni, akkor ilyesmi futófelületűt nézz: [link].
Persze amazokkal is eljöhetsz, edzésnek nem lesz rossz, de kicsit demotiváló lesz 150km után kapkodnod a levegőt, mikor a többiek, akikkel együtt tekersz még a just fun résznél tartanak.HGyu
7855.94MHz CPU-Z valid \ Pulchra tibi facies, oculorum acies, capillorum series; o quam clara species! Rosa rubicundior, lilio candidior, omnibus formosior; semper in te glorior!
-
dqdb
nagyúr
válasz Vasinger! #30240 üzenetére
Ha határozottan jobban gurul a Continental Vapor, akkor igen, ha nem, akkor én hozzá nem nyúlnék. Meglepően jól bírja a Nobby Nic Evo az aszfaltot, én 4000-4200 kilométer könyékén fogom lecserélni (az elsőt simán át lehetne rakni hátulra, a hátsón a futófelület bütykei most kopnak le annyira, hogy a keresztirányú bevágás szépen lassan eltűnik, a másik két bütyöksor még itt is jó). Ja, és a táv 2/3-a aszfalton jött össze
04ahgy: nos, igen, 1,5"-ös slickek ellen komoly meló tartani a tempót, de 26-27 km/h-s átlag hozható ezzel is síkon. Egyértelműen egy keskeny slick az optimális a túrára, de a fenti kettőből én az NN mellett szavaznék.
szki: nekem 26000 méternyi szint 2000 kilométer alatt jött össze (a városi közlekedést most nem vettem bele a statisztikába, amúgy 4000 kilométer és 28500 méternyi szint lenne), és még így is keveset mentem a hegyekbe.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
SOAD19
addikt
Ebben a melegben még az állatok is betompulnak... Most hazafele tekerés közben, gyakorlatilag elütöttem egy galambot. Szemben áll velem, totyog, látja hogy közeledek, semmi reakció, pedig azt várná az ember, hogy tovareppen. Aztán az utolsó pillanatban elhúztam a kormányt, de így is érintette az első gumim, csak ekkor vette a lapot, és arrébb reppent. Figyeljünk oda mind egymásra, mind az állatokra, ez a meleg mindenkinek betesz.
[ Szerkesztve ]
Eladó új Barton tropical óra szíj fekete és fehér színben.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz 04ahgy #30242 üzenetére
Ugye azt tudod, hogy veled fogom tekerni a Balatonkört?
A képek nem adják vissza, de nem olyan kopott az a külső és 4500 Ft a párra vonatkozik, meg úgy is fognak belőle alkudni, tehát olyan 3k lesz a vége, annyi meg rális.
Venni nem akarok külsőt, ezért van ez a 2 variáció.
dqdb:
Hát, a másik fullymon most Schwalbe Racing Ralph külsők vannak, azokat jobbnak éreztem, a Vapornál, még betonon is. Valahogy ilyen a sorrend:
Racing Ralph > Vapor > Nobby Nic.
Amúgy ha nagyon elvetemült lennék akkor ezt a külsőt fel lehetne rakni a Cube-ra?
1.5"-os, de iszonyat hülyén nézne ki szerintem
-
-
Teasüti
nagyúr
Mekkora pedálfordulattal?
Én speciel ha 70-80 alá esek, inkább leszállok a bringáról és feltolom.
A térdnek se tesz jót, meg a hajtásláncnak se a túl nagy nyomaték.
Nálam 1:1-es áttét a legkisebb, ehhez 26-os keréken 12-15 km/h társul ideális pedálfordulat mellett (90-100 1/min) óra szerint.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen