Aktív témák

  • fero02

    veterán

    válasz aXXon #3972 üzenetére

    Az a cikk, amit olvastál az sztem gányolás, egy trabin, szakadt golf1-en megcsinálnám, de az Opelemen már biztos nem.

    Ha mély a bibi, akkor azt érdemesebb festővel csináltatni, mert (mint ahogy a cikkben is írták) azt gittelni is kell (glettelni a falat szokták ;] :DDD ), és csak ezután festeni, lakkozni.

    Ha a komplett elemet telibe fújják, akkor érdemes az egész autót telibe políroztatni a fényezővel. Régi autónál meg pláne, mert ugye nagyon eltérő lenne az évek alatt nap szívta, UV fakította a frissen fújt színhez képest.
    Amit kloss mondott az jó. Ha pl lenne díszcsík az elemen, akkor meg lehetne játszani, h csak azt a kis darabot fújná, de akkor is érdemes kis polírt adni neki, de azt már otthon is meg tudod csinálni magadnak, mert nem muszáj az egész kocsit, elég csak a szomszédos elemeket. Viszont ha telibe kell fújni, akkor valóban szoktak "beleködölni" a szomszédos elemekbe, szintén ezzel valamelyest mérsékelni a színek közötti különbséget, de ilyenkor az van, amivel kezdtem (full polír).

    Jah, amúgy meg avagy te autóbuzi! ;] :DDD :R

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák