- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- DIGI kábel TV
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Windows 10
- A Sony szerint Japánon kívül is hódíthat az anime
- Autodesk - Revit
- PHP programozás
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
Új hozzászólás Aktív témák
-
V.Stryker
nagyúr
50-es endurot??? Nem gyenge egy kicsit??? - Volt szerencsém egyszer kipróbálni egy 80cm3-is,olajhűtéses TM crossmotort...igaz versenygép volt...60LE volt benne, kuplung nélkül lehetett váltani,csak ez 1-esnél kellett kuplungolni....eszméletlen durva volt a moci..remegő lábakkal szálltam le róla. Ha csak 12LE egy mostani 50cm3-is enduró, akkor az bőven elég. Szvsz egy robogó, ami csak 50-et megy tényleg kevés Pestre.
A lefulladáshoz hozzászólva, nem gond ha lefulladsz vizsgán. Nekem annyit mondott az oktató, amikor rákérdeztem,hogy azért 5-nél már szólnak,hogy akkor vegyél még órákat, de 2-3 az simán belefér.Nem kell kapkodni, szépen újraindítod és csinálod tovább a feladatot. Gyakorlott sofőrökkel is megesik,hogy lefullad.
Ha meg vkit azért buktattak meg,mert egyszer lefulladt, akkor az nyugodjon meg, mert biztosra mondhatom,hogy ha nem fullad le, akkor valami más miatt buktatták volna meg. Vagy a másik lehetőség,hogy előtte még volt pár olyan hibája,ami a lefulladással együtt már tényleg okot adott pár plusz óra vételéhez.[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Jamby18 #6084 üzenetére
Nem vészes a dolog. AZ alapvető dolgokat tudd a gyakorlatban, mint lélegeztetés, stabil oldalfekvés stb. A kihúzott tételnél normálisak, nálunk volt akinek majdnem a szájába rágták...persze ahhoz is hülye volt.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát velem ráb.sznál. Bár én csak akkor megyek rá vkire, ha több sávos úton a belsőben tötymörög a megengedettnél lassabban. Marha pipa tudok lenni, mikor rákényszerítenek ezzel a jobbról előzésre. Persze ilyenkor én vagyok a hülyegyerek....a jobbratartási kötelezettség meg smafu.
No meg ha mi van ha azért megyek rá a seggére közúton,hogy ki tudjak előzni gyorsba? hát ha rámfékeznél ilyenkor, akkor elédmennék oszt tolnék egy lightos féket én is, hogy tanulj a f.szságaidból. És ezeket még mondod baszod egy tanulónak. Ahelyett,hogy arra tanítanád,hogy ne foglalkozzon vele, nézzen előre és lehetőség szerint a felezővonaltól kicsit húzódjon bennebb, hogy a másik könnyebben el tudjon menni, ahogy lesz rá lehetősége, mivel gondolom az a célja. Jópár éve vezetek nem keveset és még egyszer nem történt meg velem, hogy ráálljanak a seggemre csak úgy szivatásból.
Aki meg a tanulókat cseszegeti az sz.rjon sünt!
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Én nem tudom,hogy te csak villogtatsz-e vagy fékezel... Hisz az a célod,hogy pont azt higyjem.
Áhh sok hülye van. Én nem vagyok agresszív, csak sportos. Mondjuk nálam néhány alap dolog van amire felkapom a vizet: nem kapcsol világítást rossz látási viszonyok között és még lakott területen kívül sem. Ha indokolatlanul (pl. nem vontat semmi szart, nem látszik,hogy szar a kocsi) a megengedettnél lassabban megy. Ha nem tartja be a jobbra tartási kötelezettséget. Nálam pl ennyi.
Mondjuk vannak vicces vezetők. Pl mikor előzől pár autót és jönnek szemből, te meg mennél vissza, de k.rva nehezen enged be és ha csak beerőszakoltad magad, akkor még mutogat meg lámpáz. Na az is egy agyas madár, mert ugye fingja nincs a követési távolságról, amit ha megtartana, akkor nem kéne olyan közel elviseljen maga előtt.
Szal csak szépen kell KÖZLEKEDNI! Nem vezetni, KÖZLEKEDNI!
Egyébként meg aki bizonytalan, az igenis inkább menjen tényleg lassabban, mint bizonytalanúl gyorsabban.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Nekem motorossal nem volt ilyen gondom, mondjuk nagyon figyelek is rájuk, mivel magam is a szívemben hordozom ezt a tevékenységet. De a biciklisek, na hát az egy külön állatfaj. Én tényleg elnézést kérem minden bringástól, de iszonyatosan útálom őket, mint a közlekedésben lévő részüket. És pontosan tudom,hogy nekik sem jó a helyzetük és áttételesen a BP-i önk-öt útálom, mert ők meg nem csinálnak bicikliutat, ahol szegények mehetnének.
eddie17: Az ilyet le kell szarni. Nagy részének amúgy sincs esze. Figyeld meg,hogy nagyrészük egyenesbe megtolja, kanyar előtt nagy fék, a kanyart beveszi kettővel, aztán ha egyenest lát, akkor megint tapossa.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz VR6-Fan #7298 üzenetére
Mert nem b.szod fel az agyam. Egyébként azért, mert jót tesz a fogyasztásnak, a dinamikus vezetésnek/haladásnak...kevesebb a gyorsítás mértéke, ergo kevesebb a fogyasztás, tehát környezetkímélő. Meg egyébként is balf.szság.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz deicide #7317 üzenetére
Én is így gyakorlom az előzést, tök igazad van, de nem akartam tanuló emberünket összezavarni. A lényeg,hogy ne foglalkozzon az ilyenekkel.
A követési távolságról annyit, hogy a 2-3 méter nem biztonságos, de ezt te is tudod. Ha melletted vagyok, szerintem nem látod ha villogok. Ha necces a helyzet, amúgy sem könyörgök, hogy engedj be, hanem betolom magam, aztán majd fékezel, ha csupa köcsögségből úgy ráálltál a másikra,hogy egy autó ne férjen be, amihez mondjuk 5-6 méter bőven elég átlagos autónál. Egyébként miért is ne engednél be? Ezt nem is értem? Ha neked kevés a paci vagy ráérsz vagy bármilyen okból nem akarsz előzni, hanem szépen elgurulsz a célodig, az feljogosít,hogy másokat szivass? Akarom mondani, akadályozod a másikat, ráadásul balesetveszélyes szituációban. Mert mondjuk ha normál követési távolságot tartva megelőznek, simán befér a kocsi, még a gázról sem kell a lábad levenned...de ez a normális követési távolság megtartásánál van. Miközben a pár méteres követési távolság tartása ön és közveszélyes?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz deicide #7326 üzenetére
Na, akkor ezt meg is beszéltük.
Egyébként a tanuló vezetőkkel megosztanék egy esetet, amit pl nekem a kutya nem tanított, de BP-en gyakran találkozni a szituációval.
Szóval pár éve történt, Üllői út, 3 sáv. Én a legbelsőben, épp a népligeti felüljáróról lefele jöttem és már ahol ismét három sáv, igyekeztem indexelve a középsőbe menni. Ezzel párhuzamosan, a legkülső sávból egy olasz turistacsapat a ford galaxyjával szintén a középsőbe jönne. Én nem láttam, mert kicsit hátrább voltak az anyosülésnél lévő ablaknál, a kocsi meg dobozos,hátul nincs ablak, a tükörben még nem voltak. Na de mellém értek, félig én is, ők is a sávban, persze nagy a pofám, integettem, mondtam a magamét, ahogy ők is. Aztán engedtem őket, mégiscsak turisták, de fúrta az oldalamat, ezért rögtön aznap utána néztem a dolognak. És igen, nekik volt igazuk, az olaszoknak, én voltam a f.sz, ugyanis ebben az esetben is a jobbkéz szabály érvényesül és mivel jobbról jöttek volna ők a középsőbe, én balról, ezért övék az elsőbbség.Csak okuláskén, nekem sem tanították.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tothgera30 #7328 üzenetére
Áhh, figyelek azért. Bár volt még egy ilyen szitum a hungárián, akkor direkt nézek jobbra, semmi, index, húzom át, ekkor meglátom az anyosülés ablakában,hogy egy lexus félig már bent van, visszahúztam, előrenéztem és előttem állt a sor már. Mindez másodpercek alatt persze...hát nem tettem volna be a kezem a két kocsi közé, ahogy megálltam. Rendesen fájt a talpam, ahogy beleálltam a fékbe. _ Áldásos ABS. (Kivéve mikor olyan útfelületen fékezel, amikor az egyik kerék tapad, a másik mondjuk vízes részen van.)
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tothgera30 #7330 üzenetére
Én többször. De csak kisebb kereszteződésekben, meg ahol nincs villamos. Szóval csak ésszel. Legalább, akkor utána zöld sávom lesz.
Egyébként csak így lehet közlekedni, én bevallom az ilyeneket,mert úgy vagyok vele,hogy ki mit szeret, azt igyekszik jól csinálni és tanulni a hibáiból.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Tothgera30 #7335 üzenetére
Jah, hogy jogsi megszerzését nézzük? Akkor nekem plusz 26k 12 hónap alatt még pluszba. Három és fél éve vezetek, azóta sikerült ennyit mennem.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát ne adja az Isten, de biztos lehetsz benne, hogy inkább téged tollak be jobbra az árokba, mint a szembejövő forgalmon keresztül menjek balra. Agyas...te is ha megtartod a biztonságos előzési távolságot, akkor nem kell emberkedjél.
Tökre úgy érzem,hogy egyre több az olyan nagyszájú, aki nem mer megelőzni egy 70-80.al közlekedő teherautót, de nagyokosan rámegy a seggére, hogy hátha lesz vagy 2 km-es szabad szakasz, ahogy megnyomizhatja az előzést. Persze a saját gyámoltalansága miatt, mindenkit utál, aki simán megoldja az ilyen rutinfeladatokat.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Persze, mert a te felfogásoddal úgy rámentel a másik seggére,hgoy egy kisebb féknél fent akadtál a vonohorgán. Így naná,hogy nem lesz helyem.
Egyébként meg a vitához vitapartner kell, te meg nem vagy az. Milyen felfogásról beszélsz? Hogy ráméssz a másik seggére és ott méssz órákig mert nem tudod megelőzni, de nehogymá bejöjjön más eléd, amíg te nem szerencsétlenkeded magad végig az előttedlévőn?
nagyszájúaknak kamionnal még az ajtaját is leszedtük - Apa sokat mesélt mi? Mindjá kilenc, ideje lefeküdni.- Oszt a méh-be mennyit adtak a fímért?
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát lehet,hogy 3,5 fél éve vizsgáztam, de szerintem a három év alatt megtett közel 50k km-er nem kevés.
Másrészt, ezt a másik zavarását kár mondanod, mert ez természetes,hogy úgy kell közlekedni, hogy mást ne kényszeríts semmiféle manőverre, fékezésre, stb. De te meg az okos fejeddel azt nem érted, ahogy sajnos k.rva sok autós sem, hogy ha megtartja a követési távolságot ami biztonságos (és mivel a legjobb autók is 30m-en állnak meg 100-ról, ezért akár maradhatunk is nagyvonaluan 15 méterben), akkor bárki simán befér eléd úgy, hogy nem kényszerít semmire. Továbbá, ha te is előzésre készülsz és ennek szándékát adod úgy,hogy nem nyomizol már 10 km-en át, akkor valószínűleg vagy megvárlak, vagy veled együtt előzőm meg az említett járművet.
De persze neked csak az jön le, hogy nehogymá elém erőszakosan betedd az autót, há nehogymá, há nem látod,hogy már egy félórája itt nézek kifele,hogy mikor lehet előzni....csak lehet másnak vagy egy pár lóval több és kevesebb elég neki az előzéshez, de ez nem ok a "nehogymá"-ra.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Te miről beszélsz? Van jogsid vagy csak a kamion ajtókat szereled le? A 30 métert még nagyvonalúan számoltam és abban a reakció idő nincs benne. Persze ezt kiegyenlíti valamennyire, hogy valszeg nem 0-ra kell lassítani, ha bejönnének eléd.
Te meg vagy szerezz jogsit vagy olvasd el, esetleg ha nem megy olvastasd fel magadnak a közlekedési szabályokat, a kreszt és a hozzá való tananyagot, amiben igen szerepel, hogy úgy kell közlekedned neked is,hogy a manővereiddel a közlekedés többi tagját hirtelen fékezésre, manőverre ne kényszerítsd, hacsak másképp nem elkerülhető a balesetveszély.
De te biztos okos vagy, meg aztán megy az előzés is, mert a "Józsi most heggesztett az ezerkettes alá új kipufogót. Há gyorsul az, csak meg kell várni...Mi van most? Fél 11? Akkor kettőre meg is lesz a lendület" Csak azt ne várd,hogy én megvárjam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
De ezt írtam! Másrészt nálad szalajt valami, mert ha a mögötted lévő nyomorék is betartja a követési távolságot, akkor a hirtelen fékre neki is lesz ideje és távolsága megállni.
Szóval ne magadból indulj ki meg az autós játékokból.
Mint mondtam, te nem vagy sem közlekedési partner, sem vitapartner. Hülyeségekről és butaságokról én veled nem fogok vitázni, mert úgysem érted meg.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Nem igazán tudom,hogy most hol tartunk ilyen téren, de lehet,hogy elvárnak egy kis csúszópénzt. Én nem fizettem egy dekát sem, és nem is fizettem volna, de pl. nekem mondta az oktatóm,hogy van olyan vizsgabiztos,hogy elvárja a suskát, hanem nem enged át az életben, de aznap reggel már tudni fogja ki lesz a viszgabiztos és akkor jelzi,hogy kit kaptunk. Szerencsére, egy becsületes emberkét kaptunk, én voltam az utolsó, esőben, sötétben. Simán ment. Egyszer szólt,hogy ne türelmetlenkedjek, mert az egyik forgalmas kereszteződésnél szép lassan toltam ki az orrát,hogy valaki engedjen már ki.
Szóval ezzel csak azt akarom mondani, hogy nem biztos,hogy te vagy a buta. Olyanok veszik meg pénzért a jogsit, hogy hidd el, nem tőled kéne tartani a forgalomban. Esetleg kérdezd meg az oktatót,hogy ilyen téren mi a helyzet, csak finoman.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Apollyon #7389 üzenetére
Hát ez is olyan, hogy pl nálunk most felújítottak egy utcát és ott pl elfelejtették vagy ne, tudom felfesteni a szaggatottat a záróvonal mellé,hogy balra kanyarodj. Eddig lehetett ott kanyarodni, meg most sem látom értelmét,hogy miért ne lehetne, tábla se tiltja,meg egyébként ha ott nem kanyarodhatnál be, akkor jópár lámpán és k.rva nagy kerülővel tudnál arra menni....szóval én régi jó szokás szerint a mai napig ott becsapom, és ahogy elnéztem, más is. Szóval megesik még az is,hogy sz.rul van felfestve. De hát a vizsgán sajnos ezt nem mondhatod.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz killer1203 #7409 üzenetére
Hát amikor én volt, akkor a mentősök nagyon komolyan vették, vagy két embert is meghúztak. Egyik sem én voltam.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz revcsongor #7974 üzenetére
Én javaslom az óravételt. Nem nagy szám, de azért tényleg illik tudni alap dolgokat. Ne akarjunk átesni rajta. Hátha engem kell egyszer kihúzz a kocsiból. Szeretném, ha szabályosan csinálnád. Ennyi szociális felelőssége szvsz mindenkinek kell legyen.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz revcsongor #7977 üzenetére
Egyébként érdekes. Én pl ettől a hülye egészségügyi vizsgától fostam a legjobban az egész jogsi ügyben. Persze minden ment elsőre, de nem mondhatom,hogy az eü vizsgát nem vették komolyan a vizsgáztatók. Kedvesek, rendesek, nem bonyolult, de az alap dolgokat könyörtelenül kérik.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Tegnap kezdtem az A kategóriát a B,C után. A szakoe-n csinálom a tesztsorokat...hát van egy kettő, amit nem tudok lekövetni.
Kérdés: Mire kell ügyeljen gyalogosok zárt csoportjának a hídon való áthaladáskor?
Helyes válasz: Arra, hogy a csoport ütemes lépésben nem haladhat.Mi van???? Valaki magyarázza már el.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Ukrajnai háború
- PlayStation 5
- Milyen notebookot vegyek?
- Azonnali játékos kérdések órája
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Spórolós topik
- Politika
- Hány kalóriát éget el a bújócska?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest