Aktív témák

  • manchester85

    addikt

    válasz joey04 #45993 üzenetére

    Persze, ez tény, de szerintem keveseket érint, gyakorlatilag csak a Kanadában vett iPhone-okat. (ha a legális gyári függetlenből indulunk ki, és eltekintünk az extrém esetektől, mint távol-kelet vagy Ausztrália) Ráadásul meggyőződésem, hogy ez csak egyirányú dolog, tehát nálunk nem világgaranciás az iPhone, de az USA-ban már igen (gyakorlatban). Nekem 2 hónappal a gari lejárta után, szó nélkül ingyen cserélték a T-mobile-os 3G-n az üveget az USA-ban, 10 perc alatt kb. Majd miután elkezdett repedni a hátlap, és felhívtam a Starkinget (elmesélve a történetemet, hogy üvegcsere miatt kaptam ráadás garit, és hogy kiterjed-e hátlaprepedésre is) végig se mondtam, amit akartam, közölte, hogy a buborék esztétikai hiba, nem zavarja a működést, így azt se érti, hogy ezzel az Apple garanciálisan miért foglalkozott, majd közölte, hogy az apple nem javít, hanem új készüléket ad. :U Jó, hogy itt ezek a senkiháziak jobban tudják, mi garanciális hiba, mint maga az Apple... Aztán elmaileztem a számlát, és néztek, mint a borjak. :) Szóval oké, nincs világgarancia, de ha lenne itt is normális genius bar, vagyis tényleges apple szerviz, akkor nyilván más lenne a helyzet. Persze ez nem tudom, kinek a hibájából fakad, (nyilván az apple nagyon szigorú szakmai és felszereltségi kritériumokhoz köti a szervizelési engedélyt) viszont az tény, hogy amit az USA-ban megveszel, azt ők gond nélkül helyben tudják javítani, nyilván ezért nincs rá itt garancia, amit amúgy is oda kéne visszaküldeni. A gyári függetlenek meg elsősorban Európában kaphatók.

    i6 Silver

Aktív témák