Aktív témák

  • FefeeX

    veterán

    válasz manchester85 #23593 üzenetére

    Amúgy pont ma olvastam a T-mobile-ról, ami már alapjában megrengeti a feltételezéseid, miszerint itthon nem javítanak (@Appleblog):
    "Üdv! Adott egy 2 hete vásárolt iPhone 4s aminek tegnapról mára elszállt a hangszorója, olyan mintha felén lenne a hangerő . Ez össze is lett hasonlítva egy régebbi iPhone 4 el. Ötletek?
    U.i. :Most vagyok úton a tmobileba!:) "
    Ez volt 9kor.

    10kor:
    "Elküldik garanciális javításra illetve ha nem tudják javitani akkor cserélik. Adtak egy csere készüléket de,fuuuuuuu valami ezeréves lerobbant samsungot sztem kicsit nem egy kategória"

    Hogyisvanez? :F

    Az meg hogy a magyar APR milyen... Hány sztorit hallottam már, hogy a magyar APR elküldte a rákba az USA-ban vásárolt iPad2-vel, aztán Ausztriában meg szó nélkül cserélték... Megjegyzem egyik nagy cég itthoni márkaképviselete sem méltó a márka viseletére, legalábbis amikkel eddig találkoztam, a jómagyar mentalitás sajnos mindenhol beleszól a dolgokba. Csak akkor éred el az akaratod, ha a barátnőd jogász, és elmondja a lehetőségeket... Érdekesmód, többnyire ilyenkor megpróbálják betartani a törvényt, amit addig igyekeztek kijátszani...

Aktív témák