-
IT café
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
A CISCO EPC3208 jó modem, nekem is ilyenem van (meg egy EPC3925 is), igaz UPC a szolgáltató! Van egy minimális diagnosztikai oldala, de admin felületnek nevezni azt némi túlzás, a DOCSIS jelszintekről kaphatsz infót rajta...
Szerintem szolgáltatást bővíteni bármikor lehet, csak csökkenteni nem engednek hűség alatt...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #13638 üzenetére
Szerintem látta már, az előbb linkeltem neki!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #13649 üzenetére
Fentebb írta, hogy kifogástalan net, most eggyel kevesebb sor lesz a gyűjteményedbe, ez szerintem kibírható!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13667 üzenetére
Itt hiába panaszkodsz... Írd meg a kötbérigényt, nyújtsd be, illetőleg a hibabejelentést is addig amíg nem lépnek valamit, és írd le a történetet az NMHH-nak, és az NFH-nak is!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #13672 üzenetére
Több féle vélemény van, ahány ügyfél, mindenki más-mást gondol! Amikor én Invitel-es voltam (most kb. 5 éve hagyhattam ott őket) igazából nem is nagyon volt technikai jellegű problémám, azt a keveset ami meg volt, tényleg gyorsan rendbe tették nekem is, bár itt is volt kábelnet alternatíva, csak az elég trágya volt akkoriban szerintem, ezért is váltottam DSL-re onnan! Elviekben lett volna 3M/768 kábelnetem, de a feltöltés az istennek sem ment 200-210kbps fölé, és hónapokig nem tudtak ezzel mit kezdeni, hiába is jelentgettem, így aztán ott hagytam a RubiCom-ot, és lettem Invitel ADSL-es, ahol megvolt 400-420k felfelé! Persze közben már visszaváltottam kábelre, de ez már más téma, most már UPC van itt!
[ Szerkesztve ]
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz headhunter #13703 üzenetére
Szerintem Invitel sajnos igen, mert ha jól tudom akkor ők nem az összegre vállalnak garanciát, hanem a Neked adott kedvezmény mértékére! Legalábbis amikor én Invitel-es voltam, akkor így volt! Elég gerinctelen tetű megoldás, mert ez így végülis őket mondhatni semmire sem kötelezi az árral kapcsolatban, de szerencsére nekem módom volt váltani, így már nem élvezem a szolgáltatásaikat!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #13706 üzenetére
Sajnos erre nagyon kevesen szánnak időt, meg aztán tenni úgysem tudnak semmit ha nem teszik benne valami, mert nem fogják a kedvükért módosítani, legfeljebb nem szerződnek az Invitel-el, ez viszont ott, ahol nincs más szolgáltató, nem opció! Ezen kívül listaáron sem nagy buli szerződni, szóval még áremeléssel együtt is nyilván így a legolcsóbb, de ez akkor sem ötletes, hanem aljas szemét és gerinctelen dolog a szolgáltató részéről, megkötni az ügyfelet, ugyanakkor ő semmilyen kötelezettséget nem vállal!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz atomchicken #13720 üzenetére
Nekem megszűnt, nagyjából aznap! De nincs ezen mit csodálkozni, ez az Invitel szolgáltatásának része, és onnantól, hogy nem vagy az előfizetőjük, semmi okuk fenntartani a fiókot!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz atomchicken #13722 üzenetére
Én épp ezért sosem használok szolgáltatós mail címet semmire, mert a szolgáltatók jönnek mennek, és ilyenkor azzal csak a gond van! Jó kis gmail cím ezer éve kiszolgál mindenféle levelezésre, és a tárhely is több, mint elég, a mindenféle regisztrációkra meg @mpp.hu eldobható címeket használok, szükség szerinti beállítással!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13747 üzenetére
"a hibajelenség kb. 17 órakor kezdődik és 22-23óráig tart utána megjavul"
Akkor lehet szimplán csak túlértékesítették a környéket, nincs elég kapacitásuk csúcsidőben!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz ScomComputer #13749 üzenetére
Egyértelmű, hogy ők azt mondják, nem is fogják bevallani soha, ha így is van...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #13751 üzenetére
Ez lehet, de amint azt már korábban is leírtam, attól nem fog megoldódni, hogy két hetente betesz ide egy speedtest képet, ha pedig a szolgáltatóval nem jut dűlőre, az nem tesz érdemi lépéseket az ügyben, akkor össze kell gyűjteni minden rendelkezésre álló infót, meg kell fogalmazni egy szép kerek levelet, és elküldeni azt a felettes hatóságoknak, hogy vizsgálják ki az esetet! Jelen esetben az NMHH és az NFH jöhet szóba...
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz frici69 #13773 üzenetére
Ez kamu, szerintem az ilyenek megvettek valami adatbázist az Invitel-től, vagy nem tudom! Lehet csak találomra próbálkoznak. Engem is hívtak ilyenek, 1-2 évvel miután felmondtam az Invitel-nél mindent, már régen UPC-s voltam, és erre jön nekem, hogy "mert régi hűséges ügyfele az Invitelnek"! Ja, mondom, hogyne...
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #13809 üzenetére
Hibaelhárítás kérdésében nekem semmi problémám nem volt az Invitel-el, amikor anno náluk voltam ADSL előfizető, bármi gond volt, többnyire legkésőbb a bejelentést követő napon ott volt a technikus, hozta a modemet, újrakötötte a kábeleket a dobozban, lement csesztetni a DSLAM-ot, bármi... Szóval ezen a téren nekem egy szavam nem lehetett rájuk, csak hát ADSL elavult, lassú, fejlesztés nálunk nuku, ezen kívül még drága is volt, így váltottam kábelnetre, amit azóta sem bántam meg.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nekem 8/0.5 volt tőlük a legnagyobb csomag, ami 7/0.42-t tudott stabilan, de hát akkoriban én 1000Ft-al olcsóbban kaptam meg koax kábelen a 16/2-t, amit egy évre rá, azonos áron maradva felemeltek 50/5-re, jelenleg meg 60/6, és szerencsére teljesen stabil is! Na ná, hogy nem gondolkodtam a váltáson...
Most nem vagyok otthon, de régebbi speedtest linkem van!
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz headhunter #13855 üzenetére
Ez így ebben a formában itt elég gáz, legközelebb ekkora kódot a pastebin-re tegyél ha lehet. Köszi!
Szóval az eredeti hsz rövidített tartalma:
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz atomchicken #13858 üzenetére
Szia!
8 nap a felmondási határidő, ennyivel előbb kell jelezned, de ha csomagban van az előfizetésed, akkor a telefon számhordozással megszűnik minden, nekem is így volt anno. Annyit tettem, hogy a számhordozás után azért egy megerősítő telefont engedtem invitelhez, hogy akkor nézzék meg, és mondják szalagra, hogy semmilyen élő előfizetésem nincs náluk.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #13864 üzenetére
No offense, tényleg csak kérdezem, bár egyáltalán nem is vagyok érintett, de hol kell tankolni ezzel a Shell Smart kártyával? Csak mert ha jól tudom a Shell lassan egy éve kivonult az országból.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #13976 üzenetére
Ez többnyire csak CFW-vel működik, mert a gyári firmware-ek nem engednek a routerétől eltérő tartományba portot forwardolni. Persze lehet akadnak kivételek.Azt tudom, hogy nekem Tomato alatt működik.Félreértettem a kérdést, azt hittem távolról akarod nézni ezeket! Természetesen LAN-ról minden további nélkül megy, bármilyen routerrel.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz #41133696 #13979 üzenetére
Semmit sem kell belőni, kábelnetnél nincsen név, jelszó, csak összedugod az eszközöket, és megy a net. Ettől függetlenül a szerelőt nem szokta igazán érdekelni, hogy a saját routered mit csinál, vagy mit nem csinál. Lepróbálja saját lapossal, működik, viszlát...
[ Szerkesztve ]
-
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz kabelmania27 #14067 üzenetére
DNS totálisan lényegtelen ebből a szempontból!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Indítottam egy új témát, ami kifejezetten az egyes szolgáltatók, és szolgáltatásaik összehasonlítására, véleményezésére született, ide lehet írni azokat a gondolatokat, amik a dedikált szolgáltatós témákban mindig OFF-nak számítottak!
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz annacska1983 #14098 üzenetére
Szia!
Azt meg tudod nézni a telefonon, hogy milyen IP konfigurációt kap a HGW-től?
IP cím, maszk, DNS, és Gateway...
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz annacska1983 #14100 üzenetére
Pedig ez ránézésre jó! Ezt a címet meg tudod nyitni a telefonnal?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz annacska1983 #14102 üzenetére
Na és a HGW admin oldalát? Az eddig írtak alapján http://192.168.1.1 a címe.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz annacska1983 #14104 üzenetére
Akkor sajnos passzolom a kérdést, de kicsit sem vagyok meggyőződve arról, hogy a hiba a HGW-ben van! Lehet érdemesebb lenne a telefon fórumán is próbálkozni, hátha lesz valakinek egy okos ötlete. Nem valami moddolt ROM van rajta véletlenül?
Annyit még próbálj meg esetleg, hogy a HGW-ben a WiFi beállításokban a csatornát állítsd fixre, 1-11 közé valahova, a csatorna szélességet pedig 20MHz-re. Ha így sem megy, nincs több ötletem.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz annacska1983 #14106 üzenetére
És az Invitel cserélt most HGW-t is, vagy az a régi maradt?
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
válasz annacska1983 #14108 üzenetére
Ennek fényében viszont végképp nem hiszem, hogy a HGW lenne a hibás a dologban! Attól, hogy a VDSL port sebességét átállítják, amit még csak nem is a HGW-ben tesznek meg, semmi sem változik a WiFi-n.
Más eszközzel működik a HGW WiFi-je?
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
- HP 14-ep0012nt - ÚJ - 14" FullHD notebook - Core i3-N305, 8GB, 512SSD, Windows 11
- Iphone SE 2.GEN 2020 64GB Független, karcmentes, Nagyon Jó AKKU, Garancia, Üzletből
- Ipad Pro 12.9" 1. GEN 256GB WIFI+Cellular, Szép Állapot, üzletből, garanciával
- Ipad Pro 12.9" 1. GEN 256GB WIFI+Cellular, Ezüst- fehér-Szép Állapot, üzletből, garanciával
- Smart Keyboard Folio for iPad Pro 11inch szép állapotban,
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen