- Gépész 3D tervezőrendszerek
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- DIGI kábel TV
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- AI-alapú, mobilos lopásgátlót tesztel a Google
- Mikrotik routerek
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
-
IT café
Invitel (Telefon, IPTV, kábel TV, DSL, kábelnet, optikai)
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Gergosz2 #8526 üzenetére
Minden szolgáltatónál vannak szerencsésebb területek/ügyfelek ahol/akiknél minden rendben van.
Fórumokon/Facebook-on/neten inkább azoknak a véleményét lehet olvasni akiknek valami bajuk van az adott céggel, kevesebben vannak az elégedett ügyfelek mivel ami jó arról nem kell/lehet panaszkodni.
Hasonló a helyzet a volt Rubicom-os területeken is, ott vannak gondok az átállás után de a régi helyeket nincsenek így onnan nem is lehet panaszt hallani (nagy általánosságban).Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P
Új hozzászólás Aktív témák
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!