Új hozzászólás Aktív témák

  • Haradim

    csendes tag

    válasz Intruder2k5 #17829 üzenetére

    Akkor az a lényeg, hogy a netem egy kalap sz*rt se ér és nem én néztem be valamit...

    A bejelentést meggondolom, de értelme nem sok van, mert innentől kezdve a további opciók léteznek:
    -felhívom, hogy rossz a net, közli hogy ő mindent rendben lát, de rögzíti a hibajegyet és 2 nap múlva felhívnak, hogy lezárták
    - diszpécser közli, hogy nem lát hibát, de kiküldenek 1 szerelőt, vele közlöm a száraz tényeket és mutatom neki a speedtesteket, ő ismét közli, hogy nincs hiba és közli, hogy örüljünk, hogy nem számolja fel a 7000 ft-os kiszállást
    -legutóbb kicserélték a modemet, de továbbra is egy sz*r...

    és ez megy kb az utóbbi félévben, de persze ők hívogatnak minket, hogy bővítsük fel 15/30/60 megára ugyan ennyiért, de nem fogom lekötni magam 2 hosszú évre...

    Gondoltam a VPN szolgáltatásra is, amit itt említettek, de nem tudom, hogy az megoldaná-e az ilyen jellegű problémámat, meg mondjuk nem is jelzett vissza az illető...

    kabelmania27: el van osztva, fényképezzem le?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák