Új hozzászólás Aktív témák

  • zebra_hun

    Topikgazda

    válasz Találtgyerek #8274 üzenetére

    Bf5 szépen profitál belőle. Sajnos az új rész számomra elnapolva. Nem szeretném minősíteni, de sok évet csakis ezzel az egy játékkal nyomultam.
    Tegyünk egy próbát. A legjobb az MSI AB monitorozása. Az teljesen egyértelműen megmutatja, hogy mennyi az annyi. Ha beállítod pont úgy, ahogy nálam van, játszol fél órát egyhuzamban, aztán lefotózod. Érdekelne, hogy nálad hogy fut, én melóban vagyok, így nehéz lenne. Olvastam a másik topikban, gondolkodsz a 12700k-ban. Lebeszélni, és rábeszélni sem szeretnélek. Abban segítek, hogy egy 4133MHz-esre tuningolt rammal, 5GHz allcore 10850k és egy Rtx3080 mellett milyen. Lentebb már linkeltem egy 4.8-as eredményt, mutatok még egyet.

    2560×1440@144 limit RT-ben
    Minden ultra, de:
    Ray Tracing kikapcsolva
    TAA élsimítás kikapcsolva
    Aljnövényzet kikapcsolva (nem emlékszem a nevére)
    Főoldalon a chromatic és lens flare anyám tyúkja szintén off az az 5-6 db filter.

    Ez a grafikon tökéletesen méri, mennyi volt a negatív peak, mennyire volt képes egyszer is mégha csak egy pillanatig is beesni.

    [link]

    Készíts egy ugyanilyet, így összehasonlítható. Én a játékot megtúrtam kicsit, alapon 12 process-el dolgozik a Bfv, ezt notepaddal át lehet írni 20-ra, így jobb, mintha a win ütemező csinálná. Ezt a Bf oldalon leírják, ha sokszálas a cpu, ezt érdemes kézzel átírni, nem teszi meg a játék magától. Dx11, ez fontos, itt is egy spéci kódot használok, a FFR Dx 11-nél 3 Frame. Ezért olyan sima mindenkinek a Future Frame Renderrel. Én ezt átírtam 2-re, így gyorsabb a renderidőm 7ms-al. Dx12-ben alapon 2 FFR, ott nincs is állítás. Így egy ál Dx12-t használok, csak nincs az a nyűves cachelés a Dx12 miatt, amíg bejárja az ember a pályákat. Bf oldalon van magyarázat minden kódhoz, amivel jobbá lehet tenni a játékot. Ha van időd, készíts egy ilyet, ezekkel a beállításokkal. Akkor kijön a különbség.

    [link] Ez itt egy videó, ahol tesztelem a különböző ffr tulajdonságokat. Van ffr1 is, ami semmi késleltetés, olyat menüböl sem lehet választani. Rosszabb fps-ek, de azonnali kép, nincs renderidő.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák