Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tsebacsi

    nagyúr

    válasz zsolti75 #122669 üzenetére

    Félreértés, félreértés.

    Azt nem szeretik, hogy egy nem magyarországra szánt gép mégis itt köt ki, és pontosan tudjuk, miért. Pl. az a probléma vele, hogy lehet nincs hozzá helyben alkatrész, oké ez főleg más régiós gépeknél lehet probléma (EMEA), vagy aki behozta, tett bele magyar billentyűzetet, aztán az elromlik, te gariztatod, és szomorúan konstatálod, hogy a gyártó svéd nyelvűt küld. És akkor indul a hiszti, de ebben magyar van... :U

    Az ügyfél által beszállított gép helyett lesz a futárral szállított szolgáltatás az alap.
    Mi változik ettől?

    Jelenleg is ez van már tudtommal, neked egy forintodba nem kerül futárt kérni a szerviztől a garanciás géped beszállítására, vagy pedig leadod a vásárlás helyén, legyen az notebook.hu, Tesco, MediaMarkt, Euronics, stb és ők küldik el a szerviznek.
    Ez azért jó, mert rendesen be lehet vizsgálni a gépet, és nem a user bemondására kell valamit szülni, hogy vajon mi a hiba. Én ettől személy szerint rosszul tudok lenni még üzleti gépek esetén is, mert ha egy multicég technikusa is tud hót kuka lenni, egy egyszeri ügyfél, aki életében nem installált windowst, az milyen szerinted?
    És akkor soroljam mit vár el a gyártó az ügyfelektől? :C Hadd ne...

    [ Szerkesztve ]

    Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

Új hozzászólás Aktív témák