-
IT café
Az eddig párhuzamosan futó T, X, A és W, valamint R, Z és SL topikokat összevontuk, hogy egy topikban lehessen ezekről a notikról beszélni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Sziasztok!
Mire tippeltek egy L560-asnál, ami akkuról jól működik, de ha nincs benne akku, akkor tápról nem kapcsol be, nem is jelzi a táp bedugást. Ha az akku benne van minden oké, jelzi a tápot.
Esetleg van olyan BIOS beállítás amivel kontrollálni lehet, hogy ha nincs benne akku akkor tápról sem megy, vagy egyértelműen gyanakodjak alaplap hibára?!
Köszi előre is!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
nagyúr
válasz donjohnson #122353 üzenetére
Maradjunk annyiban hogy ha minden klappol akkor valóban működik a tápegység és az alaplap védelmi áramköre, aztán valahogy mégis elromlanak dolgok.
Régi beidegződés ami ma már valóban alaptalannak tűnhet de az ördög nem alszik, én igyekeznék minél kevesebb esélyt adni egy hibára.
Mellesleg alapból azért tette fel a kérdést hogy idáig jussunk de válaszolni/segíteni persze ő nem akart a fórumtársnak, csak várt egy lehetőségre hogy valakibe beleszálhasson.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #122355 üzenetére
Mindenhol ez van, kérdés esetén a legtöbben lapítanak, senki sem mer felvállalni egy véleményt, mert tuti jön valaki és beleszáll a válaszába. Nem az van, hogy kultúrált módon válaszolna, hogy bocsi, én mást olvastam, esetleg erről beszéljünk még. Egyből jön a bújtatott lehülyézés, hogy a saját kis egóját növelje vele.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz vicze #122357 üzenetére
Várom a cáfolatodat, hivatalos forrásokból, tényekkel és tesztekkel igazolva, hogy az én verzióm NEM JÓ! Ha viszont azok szerint mind1 a sorrend, mint írtad, akkor továbbra is csak direkte kötözködsz, szóval észreveszed végre magadat?
De hogy nyugodt legyél, utánakerestem én is a kérdésnek, és valamiért szinte mindenhol, de példaként a Huawei mint gyártó is hivatalosan azt írja sorrendnek:
1. Adapter a falba
2. Kábel a telefonbaÉs lecsatlakoztatásnál meg fordítva
1. Telefonból
2. FalbólÉs tökmind1, hogy telefon vagy laptop, a lényege ugyanaz...
Tehát továbbra is várom a hivatalos, mindenre kiterjedő cáfolatodat, hogy ez így NEM JÓ.Neked szerintem valamiért szimplán Én bántom a szemed, valószínű korábban is valahol belémakaszkodtál, mint egy kullancs, mert akkor sem értettünk egyet valamiben, és neked valahogy lételemed a "csakisnekemlehetigazam" elv.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz barnam_ #122401 üzenetére
Igazából nem éri meg a T14 a nagyobb árat hacsak nincs benne valami olyan, ami neked kimondottan nagyon fontos. Garikiterjesztést pedig szerintem a németeknél is tudsz venni pluszban, és talán olcsóbban is, mint 500 euro.
Elviekben a T14-ben is pont annyi alu van, mint az E14-ben, és könnyebb nála.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Pöttön #122492 üzenetére
LCD, LCD kábel vagy akár sajnos alaplap hiba is is lehet (LCD csatlakozó pl.). De első blikkre ez a jellegű hiba LCD vagy kábel szokott lenni
Vagy teszt LCD-t kell keresni, vagy szerviz ahol bevizsgálják rendesen.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz donjohnson #122651 üzenetére
Véleményes... Sajnos általában nemet mond a gyártó. Ilyenkor inkább más hibát mondanék be... Aztán reménykedsz, hogy amit kapsz javított alaplap nem más hibás-e vagy nem ugyanilyen sípolós...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz totron #122655 üzenetére
Kicsit túl nagy pénzmag lenne donorozni.
Garis gépnél meg nem szórakoznék, mert a Lenovo is szinte pontosan tudja, milyen azonosítójú alkatrészekkel (pl. Alaplap, SSD) adta el a gépet.Azt sem igazán szeretjük, amit sokan csinálnak itthon is, hogy szürkeimportoznak, és ki tudja milyen előéletű Svéd, Finn, stb. desztinációs thinkpadeket árulnak. Ezek persze garisak, de a Lenovo sem igazán szereti, mikor ezek magyarországon bukkannak fel...
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz azbest #122666 üzenetére
A Vostro atomszar minőségű lett, ez még 8 éve nem így volt, max kijelzőből tudtál silányat venni ha nem figyeltél, de a többi részével belépő üzleti szinten nem volt gond. Most meg egy olcsó zakóba öltöztetett Inspiron
A hibaleírást minden alkalommal küldi a gyártó, mellékeli a hibajegyhez, ha a technikusnak fogalma sincs róla, az:
1. Baj, mert nem olvassa el a rögzített hibaleírást csak tippel az alkatrészekből.
2. Még nagyobb baj ha nem is rögzítik a saját rendszerükbe a hibaleírást amit kapnak.A telefonos részleg amúgy blfasz, csökken ott is a talpraesett emberek száma, már csak max 2 van, 1-2 éve még ez a szám 3-4 volt. Plusz gyakran hülyeséget mondanak az ügyfeleknek.
Viszont a leggázabb user error okozta hibákat is szó nélkül befogadják, míg a szervizeket a webes felületen a másik csoport szivatja... Rettentő gáz, hogy a szerviznek jelentett hibára a szerviz esetenként kénytelen azt mondani, hogy nem engedélyezték, aztán meg dühödben felhívod a telefonos ügyfélszolit, ott átmegy és kiküldik azt a szervizt, amelyik előtte nemet mondott. Aztán számon kéred őket, a technikusnak erről persze fogalma sincs (mert nem ő intézi) és csak bután pislogni fog rád, de rajta csapódik le a dühöd, nem a fsz gyártón és a rendszerén.Amúgy a Lenovo-nál is lassan megszűnik a carry-in garancia, 1-2 éven belül.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Bogyi007 #122668 üzenetére
Nem erre gondoltam.
Az természetes minden gyártónál, legalább Dell és Lenovo esetén is, hogy a support oldalon a serial beírása után meg tudod nézni a géped kvázi pontos gyári specifikációját.
Ők azt is tudják, milyen egyedi azonosítójú alaplap, SSD, egyéb alkatrésszel volt gyárilag szerelve a géped.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122669 üzenetére
Félreértés, félreértés.
Azt nem szeretik, hogy egy nem magyarországra szánt gép mégis itt köt ki, és pontosan tudjuk, miért. Pl. az a probléma vele, hogy lehet nincs hozzá helyben alkatrész, oké ez főleg más régiós gépeknél lehet probléma (EMEA), vagy aki behozta, tett bele magyar billentyűzetet, aztán az elromlik, te gariztatod, és szomorúan konstatálod, hogy a gyártó svéd nyelvűt küld. És akkor indul a hiszti, de ebben magyar van...
Az ügyfél által beszállított gép helyett lesz a futárral szállított szolgáltatás az alap.
Mi változik ettől?Jelenleg is ez van már tudtommal, neked egy forintodba nem kerül futárt kérni a szerviztől a garanciás géped beszállítására, vagy pedig leadod a vásárlás helyén, legyen az notebook.hu, Tesco, MediaMarkt, Euronics, stb és ők küldik el a szerviznek.
Ez azért jó, mert rendesen be lehet vizsgálni a gépet, és nem a user bemondására kell valamit szülni, hogy vajon mi a hiba. Én ettől személy szerint rosszul tudok lenni még üzleti gépek esetén is, mert ha egy multicég technikusa is tud hót kuka lenni, egy egyszeri ügyfél, aki életében nem installált windowst, az milyen szerinted?
És akkor soroljam mit vár el a gyártó az ügyfelektől? Hadd ne...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz azbest #122672 üzenetére
Minden alaplap, gyakran SSD, LCD is megy az adott eszköz javítására szakosodott szerviznek és megjavítják, úgy ahogy... Ez már 30 éve így megy legalább.
Szóval amikor csere alaplapot kapsz, az 90%, hogy javított alaplap.Meg van határozva milyen alkatrészeket kér vissza a gyártó, ezek döntően az elektronikai alkatrészek.
A festés és a billentyűzet tragikus jelenleg Latitude szinten is, ha nem vigyázol rá, akkor kopik, mint... Nem is tudom mihez hasonlítani. A billentyűzet festés is, ami különösen gáz. Azt még mondjuk cserélik gariban, de a borítást nem.
Gondolom te is üzleti szériás lenovoról beszélsz, az szomorú lesz, ha nem lesz üzleti szériás géphez üzletileg igényelt gari egyáltalán.
Ez szinte biztos, hogy nem szűnik meg. Valamint ez sales-es és egyéb szerződésektől függ, ki mit kér.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122673 üzenetére
Pozsony?? Rossz oldalon lennék, és ez a szlovák Prohardver?
Viszont meglehet, hogy a szervizgaris think gépekhez nem adnak/adtak ingyen futárt, jelenleg inkább az Ideak-ra vagyok fókuszálva, ott igen. Valamint a thinkek nagy része onsite garival van árulva, legalábbis itthon tudtommal. Kivéve az olyan hibbant típusok, amiket nem igazán lehet onsite javítani...
Arról akarunk beszélni, amikor mondjuk egy problémásabb gépet melegítenek rá itthon gyanútlan ügyfelekre, és a sokadik fődarabcsere után is hibásan működik a gép?
És akkor kér (vagy a gyártó benyög gazdaságtalan javítás címén) egy visszatérítést, de a gép éppenséggel német/osztrák/svéd, akkor hogy kapod vissza a vételárat? Na?[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122676 üzenetére
Valóban nem figyeltem kellőképp.
De annyi difi van, hogy ha Te viszed be, az neked idő, pénz, persze a futár is, ha nincs gyárilag térítve, viszont akkor házhoz is kapod vissza, nem kell érte menni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122679 üzenetére
Hogy jön ide a Pozsonyi szervizközpont, amikor minden itthon bejelentett gépet hazai szervizpartner javít? Ezt különösebben nem értem.
Az ügyfélszoli valóban nem magyar székhelyű, de ez a Dell-re is igaz.
Mi hibajegyekkel kapcs leveleztünk már Dél afrikai, Angol és Német technikussal is.
Valóban ez a helyzet, hogy a sima Depo valószínűleg megyszűnik és lesz helyette courier/depo, Idea-nál már ugye ez van, és lehet az is meg fog szűnni, és akarnak helyette telefonos bejelentős onsite-ot, de hogy ebből mi igaz, az passz. Jelenleg is alig van magyarul beszélő ember a Premier vagy Premium garis gépek esetében.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122686 üzenetére
Szerinted amikor egy Legion gépre premier gari van, azaz helyszíni, és megkapod az alkatrészt, akkor mit csinálsz? Az teleportál a gépbe? Nem tudom itt most mi a vicc tárgya vagy mit nem értek amit te annyira tudsz?
Nem tudjuk mi jár a régiós vezetők fejében, hogy éppen milyen garanciatípust miért akarnak behozni vagy megszüntetni, melyik éri meg nekik jobban. Majd egyszer csak bejelentik aztán azt kell csinálni.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122691 üzenetére
Életemben nem hallottam ekkora butaságot, hogy egy Think, Onsite premier garis gépre GLS futár menjen
Alapból telefonon kellene bejelentened a hibát a Premier supportnak.
Ha ehhez nincs kedved, akkor egy Think szerviznek, ők eldöntik a leírásod alapján milyen alkatrész kell és kimennek megjavítani.A Precision-omnál is így volt. Nincs ezen semmi meglepő, nem fog egy szervizes sem autózni egy napot 1db gép miatt.
Totális képzavarban vagy, egy Dell Precision Onsite garis gép esetében is helyszíni gari van, ha Balatongyörökön vagy, akkor bizony oda megy a technikus.
Megértem, ha a 4IG-nél azt szeretnék, hogy minden gép pemier onsite (nem is tudom mennyi) 3 vagy 4BD gari lenne, mert az jobban fizet, és a szállítás(futár) idő meg nem számít bele, szóval simán teljesítik.
Megint mi van? Dell esetén minden sima NBD és annál feljebb lévő gari Onsite-os...
Lenovo esetén tudtommal minden Premier/Premium gari Onsite-os. Miről beszélünk megint? Hogy Téged átvernek vagy Te ragaszkodsz valamihez??? Kivel szoktál javíttatni? Biztos nem a 4iG-vel!a 3-4BD gari alatt 3-4year Next Business Day garit érted? Az új Dell gépek 99%-ra már most is NBD gari van csak, megszűnt a Carry-in.
Naná hogy jobban fizet a kiszállós javítás, de macerásabb is, és több melót kíván, mint a 10+ napos Carry-in/Depo garancia, és ha nem jó az ügyfél hibaleírása vagy nem oldja meg a hibát a vitt alkatrész akkor megint mehetünk oda, ezt a fiúknak inkább fáj, mint hogy a cégnek szar vagy jó lenne.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122694 üzenetére
Ja Aloha? Akkor értem, mintha Ők nem közvetlen szerződött partnerei lennének a Dell-nek, legalábbis most nagyon úgy tudom, hogy nem.
Olvasd el nyugodtan a Dell leírásait a garanciatípusokkal kapcs, és ha NBD Onsite gari esetén a leírás ellenére olyat mondanak, hogy márpedig ezt vidd be vagy GLS akkor az illető nem a Dell-el szerződött hivatalos szervizpartner, hanem max egy olyannal szerződött magánzó.
Ha a Precidet GLS-el Budaörsre küldted a C-szervizbe akkor az nem Onsite garis gép volt. Vagy a C szerviz nem merte vállalni helyszínire...
Értem, hogy Veled mi volt, De NEM ez a hivatalos eljárás Dell NBD Onsite garanciás gép esetén...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz zsolti75 #122699 üzenetére
Mutass nekem olyan gép serialt ahol onsite ellenére nem ment ki a szerviz, ellenőrizni akarom, mert ez így részedről félretájékoztatás, vagy téged vezettek meg.
Ha a gépre a support site onsite garit ír, az onsite, és nem más.
Akár Dell, akár Lenovo.
Komolyan nem hiszem el, hogy ezen vitázunk, mikor átlag napi 20-50 közötti jegyet kezelek.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz azbest #122700 üzenetére
Fejezd be kérlek ezt a nincs rendes onsite szerviz szöveget Lenovora mert felmegy a vérnyomásom...
Komolyan mondom várom ide azokat a gépeket/serialokat, amiket onsite-nak hisztek (vagy azok, tökmind1) és a szerviz azt mondta nem onsite, és be kell küldeni. Nagyon kíváncsi vagyok!!!![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz ricsip #122714 üzenetére
Ha bármilyen olyan problémád lesz ami miatt a gyártó végül azt mondja már nem gazdaságos a javítása a készüléknek, akkor itthon nem kapsz vételár visszatérítést, mert nem hazai disztribútor hozta be a gépet. Ha pl. Svéd akkor oda kéne visszamenned ezt elintézni.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Laca0 #122721 üzenetére
gyenge hangszóró és mikrofonra nem lesz alaplapcsere. Először ezt a 2 alkatrészt és vagy EDP kábelt cserélünk, ha ezek után sem javulna meg, akkor megy a hibajegy a gyártónak alaplapcsere végett, és vagy elfogadják, vagy nem.
Az meg, hogy milyen alaplapot kapsz, hát az lutri. Erről a Lenovo és az a szerviz tehet, akik a hibás alaplapokat javítják és hitvány/fos a MEO javítás után.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz fatpingvin #122723 üzenetére
Kitől?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz FoxiestFox #122736 üzenetére
8-asa van! (ott van fentebb a kép)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz fattyu #122819 üzenetére
Itthon bevallom ezzel a hibával Lenovo esetén a legritkábban találkoztam, Dellek esetében (főleg Vostro egyes szériái) sokkal gyakoribb.
Ez tervezési hiba is amúgy, és ha kicsit is szorosabb táskába teszed, plusz sokat viszed a válladon, akkor esélyes, hogy ilyen lesz.
A Lenovo is, a Dell is, és az összes gyártó is amit lehet újrahasznosít, egyelőre csak a burkolati elemeket nem kérik vissza, de majd egyszer az is eljön...Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz donjohnson #122906 üzenetére
Írjon nekünk persze
A Premium care, ha nincs olyan gari a gépére, nem fog szóba állni vele, ők sem általános "helpdesk"-ek a szó szoros értelmében, csak a meghatározott garis gépek esetében tudnak segíteni.
A Lenovo és a Dell is gtszi ilyen szempontból, de a Dell-nek legalább ott a telefonos ügyfélszolija. Aztán vagy szerencséd van, és kifogod a 3-4 emberből azt a max 2-tőt aki értelmes és tudja is mit csinál, vagy szívsz.
Üdv a 21. Században![ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Bélabácsi #122914 üzenetére
Nem csinálnám naponta négyszer, mert ahogy írod, pont az veszélyezteted, hogy idő előtt adja meg magát a csatlakozó, és akkor alaplapcsere.
Jó ötlet az USB-C toldó esetleg, bár... Az se jó, ha egy hosszú kábelt lógatsz rajta mert azzal is feszíted. A legjobb lenne nem ki-be húzgálni, de hát ha egyszer muszáj.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 50 Ultra - szépen kifaragták
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Asszociációs játék. :)
- iPhone topik
- Úgy tűnik, hogy jön a Horizon Zero Dawn Remastered
- Nők, nőügyek (18+)
- Gaming notebook topik
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Vicces képek
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
- HP ProBook 450 G5, 15,6" FHD IPS, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- Lenovo B50 notebook bontás
- Asus Zenbook Oled 14" UM3402YA-KM465W (7730U, 16/512)
- AKCIÓ! Clevo Hibrid Gamer Laptop 144hz Asztali CPU i5 10600 20GB DDR4 RTX 3060 140W! Új Akku
- Lenovo Legion Gamer Laptop i5 7300HQ 16GB DDR4 256GB SSD 1TB GTX 1060 6GB JBL Hangrendszer
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook P771 - i7-2GEN I 4GB I 128GB SSD I 12,1" WXGA I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen