-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTI-Totya
tag
válasz DroneZ^ #18017 üzenetére
De vannak.
5gen. Tehát a csíklámőás. 92-95ig gyártották.
De azokat is szét lehet taposni....... Így relatíve nem kell rá költeni.
Ha ésszel használod és vigyázol rá......meghálálja és nem esik szét.
6gen-t már nem kapsz ennyiért ami jó állapotban van.www.hondaforum.hu Itt nézz szét az adás-vétel topikban.
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
NoLF
addikt
válasz DroneZ^ #18015 üzenetére
92-95ig gyártott 5gen civic a te választásod, de:
ha találsz is olyat, ami megbízható forrásból van, még mindig ott vannak a következők:
megvételkor vezérlés, gyerya és olajcsere ajánlott, plusz futómű, fék átvizsgálása, ha baj nincs is, de cserések a cuccok, ez 100k körül
át is kell íratni, biztosítás, eredetvizsga, megint egy 60as
vti-ről besélzünk, élményautó, rúgni fogod: zabálni fogés itt nem meghibásodásokról volt szó.
na most ha nincs túl sok pénzed, főleg nincs melód sem, abszolút nem tartom jó választásnak.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
Snoop-y
veterán
válasz DroneZ^ #18015 üzenetére
Ha nincs pénzed akkor miből fogod egyáltalán megtankolni?
Gumit venni rá? Fék egyéb apróságok miből lesznek majd rajta?
Csak a kopó cuccokra el lehet költeni 100-200K-t évente. És akkor tulajdonképpen baja nem is volt az autónak. Egy idős autónak ami sportos valami gondja garantáltan lesz.
Ha csak megadja magát a gyújtás az is huszonezres történet.
Olajcsere minőségtől függően 15-20K közötti összeg és egy VTI-n illik 8 ezrenként cserélni ha rúgod. ( és rúgni fogod )
Nem is értem honnan jött a gondolat úgy venni sportos autót, hogy nincs pénzed rá.
Anno én is szenvedtem az első autómmal mert megvenni meg tudtam de amikor később anyagilag nem álltam úgy el kellett adnom mert nem bírtam normálisan fenntartani.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
olbeteam
tag
válasz DroneZ^ #18026 üzenetére
Ha szerencséd van, akkor évi 50-100 K elég javításra egy évben, ha nyírod a gépet, ha rajoskodsz az 1.4-el, azt nem hálálja meg...
mod.: van egy csomó dolog, amit Te is meg tudsz csinálni, ha van hozzá érzéked...és nem szerelőt fizetni.
[ Szerkesztve ]
I can resist everything but temptation.
-
orbano
félisten
válasz DroneZ^ #18026 üzenetére
évi 100-200 rámegy a javításokra, szervizelésre, djíakra. és akkor még nem mentél vele.
lehet nem én vagyok a legszerencsésebb krapek, bár egy nagyon jó állapotú kocsit fogtam ki, de ízelítőül a kevesebb mint kétéves együttlétünkből:
-egyből az elején féltengelyszimering csre, ha már ott voltunk kuplung is, plusz a kötelező szervíz: 100e
-következő évben alváz-és üregvédelem, rothadó sárvédőível, plusz a lököst leboxlták, javítani kellett: 100-150e
-futómű (semmi extra, csak a magyar utak, ugye kopik a lelkem): eddig úgy 60k, de még egyszer ennyi lesz nemsokára.
-téligumi 60k
-nyárigumi 70k (a felnit nem számolom mert az luxus)
-szélvédő, mert nem vizsgáztatták le aragasztott repedéssel: 25k
-vizsgáztatás, ZK, mittomén 25k körül lehetett
-futóműállítások, volt eddig vagy 3-4, kényes vagyok erre, darabonként 3-5e
eddig ennyi, de majd jön 1-2 éven belül a futómű többi része (gátlók főleg, illetve fékek)pedig tényleg jó állapotú autót vettem, azóta sem derült ki semmi rejtett hibája ,egyszerűen cask öregszik.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
wierra
senior tag
válasz DroneZ^ #18029 üzenetére
Ha nem veszel autót, akkor a vételára mellett a fenntartási költséget is megspórolod.
Ha nem azért veszel autót, hogy pl. pénzt keress vele-általa, és mindemellett nincs fix melód akkor az autó birtoklása inkább a luxuskategóriába tartozik...
Egy nem széthajtott VTI-re is kell költeni (életkori sajátosság a 10+ éves autók esetén, hogy jó eséllyel Nálad fognak elfáradni az alkatrészek), nálam bal első kerékcsapágy, kuplung (szerkezettel együtt), 4db kutyacsont lett szűk 1 év alatt cserélve. Ez kb. 200k magasságában állt meg gyári alkatrészekből (ohne munkadíj!).
És akkor még nem is tankoltál ~400 km-enként a remek 340-50 Ft-os bengából...ami egészen jól tud fogyni a vítíjájban."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
NoLF
addikt
válasz DroneZ^ #18034 üzenetére
aztán a minél nagyobb fekete felnikkel kinyírod a futóműalkatrészeket, amire annyit fogsz költeni, hogy behugyozol.
vagy csodás esetben fogsz egy kátyút, s dobhatod a picsába a minél nagyobb fekete felnidet.
raniconalitás!
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
zolynet
addikt
válasz DroneZ^ #18034 üzenetére
néha azért telibe lehet trafálni, pl: 5gen coupe vti
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik