Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • orbano

    félisten

    válasz Spancer RE #18877 üzenetére

    helló!
    ne csak a szelepfedélnél, a dekninél/váltónál is nézd meg. plusz VTInél a kasztni épségét (volt-e huzatva, épek-e a tornyok). és személyes mániám: a vásárlás feltétele legyen egy általad meghatározott helyen készített zöldkártya (bár nem tudom van-e még ilyen, de ha nincs akkor simán méress valahol, ezzel lehet a legjobban kiszűrni, ha valami gáz van a motorral szvsz)

    A vér nem válik VAZZE!™

  • wierra

    senior tag

    válasz Spancer RE #18877 üzenetére

    Belül a fogdosott felületek kifényesedése is árulkodik, hogy volt-e tekergetve a km óra. Jól indul-e hidegen is (ha meleg motorral fogad az eladó, már lehet gyanakodni). Meleg motornál oda nem illő zörejek, mennyire jár finoman a motor. Ha teheted, akkor nézz alá aknában/emeléssel. Ha alá tudsz nézni, akkor nézd meg a szilenteket, mennyire vannak szétszakadva (pár repedés nem számít). Felemelve a stabilizátor ikergömbfejeket is meg tudod nézni, ha ráütésre hangja van (kotyog), akkor cserés lesz. A kuplungot feltétlenül nézd meg, ha fel van keményedve és hónaljban fog, akkor kapásból alkudhatsz ~70k-t mert kb. ennyi a cseréje (+munkadíj). Nézd meg, nincs-e beázásnyom a csomagtartóban.
    Én továbbra is csak fészlifteset vennék, de az mindig drágább is :DDD
    Ha VTi-t választasz, akkor készülj fel arra, hogy többet fog enni, mint az LSi...elnehezül az ember lába ;) :K

    "In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda

Új hozzászólás Aktív témák