- Aliexpress tapasztalatok
- ASUS routerek
- DIGI internet
- Hálózati / IP kamera
- Ennyit spórol az AI a pénzügyi tanácsadóknak
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Videó stream letöltése
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- SUSE Linux
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
orbano
félisten
áhh megnéztem. undorító izléstelen EL lapokból kialakított számlapok. gondolom adnak hozzá egy hipergagyi invertert, ami fél év múlva úgy fog sípolni, hogy leszakad a fejed.
ha a gyári narancsos színben lenne, még azt mondom oké. de ilyen kék undormányt hogy rakjak be a kocsiba. inább valami narancsos plexi mutatószettet mutassatok nekem, ha léteik olyan. ha nem létezik, gyártatok magamnak madj egyszer valami faint. zavar, hogy sötétben néha alig látom őket, főleg a hőmérőt.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz !Overdose! #6548 üzenetére
báhh, ha már fogyasztás: én most megetettem 8.2-t a kicsikével mondjuk csak város, de soknak tűnik, pedig nem mondhatni, hogy nyomom neki, legfeljebb nagy ritkán.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz !Overdose! #6556 üzenetére
én is jóformán csak kerületen belül mozgok, mire bemelegszik a motor, meg is állok. 6gen 4d 1.5ils
hmm, tényleg hideg motorral hajtod szegényt? sok mindent kibír egy honda, de ezt nem szereti emlékszem egyszer véletlenül felpörgettem 3000-ig induláskor, és a hondás barátom úgy nézett rám, mint ha a családját írtottam volna ki pedig akkor még csak nem is fagyott...[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #6557 üzenetére
1500-2500 között mozgatom, és általában óvatosan nyomom neki.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #6565 üzenetére
igen utcán. akkor jó, megnyugodtam, köszi. egyébként mennyit ront a fogyasztáson, ha 1500rpm alá engedem a motort? nagyon dízelhez vagyok szokva és azért ahogy nézem visszaváltáskor sokszor leengedem 1000-1200rpm-re a motort és onnan szépen visszamászok (pl. ha beragadok busz mögé, ilyesmi). valahogy egyesben, kettesben fura járatnom a motort 2000rpm-en és afölött. akkor már olyan érzésem van, mint ha tolnám neki
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
erről meg tudja mondani valaki a típusát. az oldalon h-171 van írva, de az minden más katalógusban totál máshogy néz ki, ilyet pedig nem találok sehol. ötlet?
egyébként egy ilyen, vagy egy h-125-ös szerintetek hogy nézne ki egy sötétszürke sedanon? egyáltalán jó márka ez a hijoin?A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #6585 üzenetére
foglalkoztunk. egyébként csak arról a tipikus esetről van szó, hogy valaki lúzer módon vesz egy autót egy lúzertől, aztán lúzer módon nem nézi meg mitt vett, amikor meg megáll alatta, lúzer módon leírja az egész márkát. ezt aztán egy land cruiserrel is el lehet játszani, nem kell hozzá megbízhatatlan autó.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #6594 üzenetére
viselkedésben, komfortban mi a különbség? 185/60-hoz képest mit fogok érezni? az alacsony zaj miatt néztem ki ezt a yokohamát, illetve tetszik a mintázata. olyan hűdenagyon hajtani nem akarom szegényt, a 115 lovammal nem is nagyon tudom szerintem.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #6594 üzenetére
dani emlegeti itten, hogy te, meg xc csináltatok valami hangszigetelést. milyen anyagokkal dolgoztok. egy nagyon jó barátom ipari hő- és hangszigeteléssel foglalkozik (erőművek, kazánok, stb.), teli van hasonló cuccal. ha jók azok is erre a célra, az nagyon faja lenne, amit nekem odaad 1-1 alkalommal hulladéknak, az egy autóra elegendő cucc.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
a hitelt a bank adja, nem az eladó szerintem menj be egy hitelügyintézőhöt vagy hogy a tököbe hívják ahol autóhiteleket intéznek hozott autóra és vedd meg nolfét. a 6gen 1.4-esek között is találhatsz 1 misi környékén jókat szerintem, de csak türelemmel, ne kapkodd el a vásárlást, mert megszívod. amúgy abszolút KP nélkül akarsz venni, vagy van azért valamennyi spóroltpénzed?
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #6669 üzenetére
láttam ilyet minap, de valami 40e volt darabja asszem
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-hol és mikor találkoztok
-mennyire alkuképes az ár
-eljön-e veled kompressziót, emissziót méretni valamint alánézhet-e egy karosszériástöbbire amúgy a sablon duma jön: komlyabban törve nem volt, korának megfelelő állapot, szép, meg jó, olajat nem eszik, a benzint viszont termeli.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
áhh gyerekek, szétbarmolták a lökőst jobb hátul valamelyik idóta nem tudta meddig ér a kocsija orra tudtok jó-olcsó karosszériást? mondjuk szerintem most még visszapattintom (a sárvédőínél lévő csavar kiszakadt a helyéről lemezestül, ott már megkezdte a rozsda, az oldalsó patentről pedig lejött, de ahogy nézem kétemberes azt visszatenni. ezen felül maga a lökős repedt el a hajlításnál.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #6817 üzenetére
pajerokból 3-4 misiért találsz jót simán (volt családban). esetleg hunyadi galloper, nem egy rossz konstrukció, de az kicsit fapad lehet. nissanból én újabb pickupban ültem, nem egy élmény. land cruiserek szintén jók, tesómnak van egy fullextrás 7-8 éves, isteni egy dolog, bár én a régebbi, szögletesekre bukom, azokból szintén kapni jó árban. de majd megkérdem apámat, ő sokat nézegette a terepeket az elmúlt időszakban. én próbálom rábeszélni egy pajerora, de a 60e kilóméteres 2000-es makulátlan corolláért kár lenne
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz Integra #6831 üzenetére
2.5, 2.8-sa TD 9-10 éves pajerok , 9 literes fogyi kb, de 10-ben megáll a dolog. esetleg a szögletes pajero utáni modernebb szériát is lehet nézni, azok kevésbé terepesek, jobbak autópályán, jobban felszereltek, azokba pakolnak 3.2 dízelmocit is asszem. 4 millióig van miből bőven válogatni.
én spec az l200-t is nagyon szeretem, abba pakolni is lehet rendesen
szerintem menj el, ülj bele 1-2be aztán meglátod.a crv az rendes 4 kerekes, vagy csak összkerekes? ha az utóbbi, akkor felejtős. rendes felezős, de legalább diflockos hajtáslánc nélkül egy kisebb sár is megfogja a kocsit.
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
na ja, a régi lr-ek és a klasszius land cruiser az terepjáró, de nem hinném, hogy olyan h
de nagyon terepre kellene neki. "hétköznapi" offroadra simán jó egy galloper, egy samurai, vagy patrol, pajero (niva, uaz ). nyilván ezekbe nem teszel bele olyan lazán 1m km-t, mint egy régi dízelmotorba.
nekem továbbra is nagy álmom egy régi toyota. utcánkban van egy felmatricázott, fullextrás "tuning" verzió (illetve néha még másik 2), odáig vagyok tőlük de az inkább hobbiautónak való, nem autópályára. pláne mert traktorgumival nem egy élmény az aszfalton teperés...
a land rover pedig most uganúgy gyárt nevetséges, terepjárónak csúfolt sz*rokat is, mint a többi.A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
a land cruiserről nekem nem a fullextrás, elektromosan állítható felfüggesztésű 24 millás verzió, hanem a régi szívómotoros kocka jut eszembe, ami bizony uaz képességekkel rendelkezik
egyébként persze, igazad van. de az ilyen autópályán is teperős kategóriában a pajero is ott van szerintem. de nyilván nem olyan legendás, mint a toyota vagy a régi jó elnyűhetetlen landroverA vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
-
orbano
félisten
válasz Winner_hun #6905 üzenetére
Ez a kocsi is jól mutatja, hogy a hibrid csak egy fél-, vagy átmeneti megoldás a benzinmotorok leváltásáig (ezt talán pont a Hondánál mondta valaki).
A fogyi elég nagy csalódá, én iylen 3 litert várnék egy hasonló kocsitól városbanA vér nem válik VAZZE!™
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!