-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #38199 üzenetére
Nem fogok, olyan munkám van hogy elkerülöm a várost, pont jó a forgalom, nekem kedvez reggel is és este is, ordas nagy mázli. Amúgy szerintem vti + 1litert tudom tartani minden körülmények között, de lehet kevesebb lesz az nem plusz.
Meglepődtem a dinamikáján, nem ez maradt meg bennem, kellemes meglepetés.
Vittek a napokban leömlő + reflush kombóval, igen meggyőző volt. Ezért is léptem meg.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #38212 üzenetére
Amíg nincs garázsom nem lesz fehérem, volt már tudom mivel jár.
Ha meg lesz garázs akkor lehet körbefóliáztatom fehérre mint Dávid.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38237 üzenetére
Hasonló esetet láttam, ott ~450ezer volt amit a biztosító kiszabott, nem őzike eset volt.
~300k körül hozta rendbe az emberünk. Oda vitte ahova mondtam és ott nem húzta le se a fényező se a lakatos. Ha kell kontakt akkor szólj. (Bp)
Kitartást és fel a fejjel!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Meggyőző ez a accord type-s, bár ott 4000-6000rpm között van egy kis "megtorpanás". Ezen segít a reflush ecu meg egy leömlő. (esetleg cai)
Reflush ecu a 6100-7100rpm vtec tartományt kiszélesíti 4600-7600rpm-es tartományra.
Vittek is ilyen autóval pár hete, nagyon meggyőzően húzott a 4. fokozat 200km/h-ig.
Most még azon is dilemmázok hogy legyen-e rá 4dugós wilwood fék előre....egy jó időre fékkel sem kellene bajlódnom.
Most tetszik a suhanás, a csönd. Viszont lehet pár hét múlva meg a bubogás, az ordítás kell majd. Kiderül.
Első körben még nem hírdetem a civic-et, meglátjuk mi lesz.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #38272 üzenetére
Igen, igazad van. Ezért is őrlődök hogy mi legyen. Mindkét vasat fent tudom tartani.
Leömlő+reflush ecu tuti hogy lesz, azon nem múlik.
CAI-val már egyszer beszotam, újra nem akarom, így azt nem tartom szükségesnek.
Gyári rendszer marad szerintem és utazó autó lesz.
Nincs kapkodás, szépen átgondolom.#38273 demars: csináltass egyet, olcsóbban kijössz
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz demars #38296 üzenetére
Egyik accordos fórumtag most csináltat kipuffosnál egy magnaflow univ 200 cellás sportkatból számára megfelelő sportkatot. Még nem tudom hol és mennyi, ha megvan az info átdobom.
gaga1: civic most nincs nálam, hf túrán van ... ne is foglalkozzunk vele mert csak felbasz
Tegnap a nyári szettet is felvarázsoltam, mindjárt más a leányzó fekvése.
Illetve már van magyar rendszám is!
Örülök, hogy nem feketében vettem. Talán abban egy kicsit vagányabb, de ebből a színből nem sok van magyarországon, mármint type-s. (de lehet rosszul tudom)
Kezdek rohadtul beleszeretni.Annyit érezni vezetési élményben, hogy ez sokkal de sokkal nehezebb autó. Forgalmi szerint 1468kg és ezt érezni is. Per pillanat a jó értelemben, mert biztonsági érzetet ad és a 160-180km/h sem tűnik fel úgy mint a civicben. Még hosszúnak tűnik a váltó út, de már ez is a megoldás felé, egy CT copy short shifter már úton van felém. Illetve majd egy blox (450g) váltógombot is kap, hogy csak bepattanjon a fokozatba.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Flashback #38308 üzenetére
Van, és cuki, pont ilyet akartam, kösz Frank hogy rátetted.
s2000 kipuff vég, csak dísz ... bejön ez is, nem egy ízlésficamostól vettem
(itt még export német rendszámmal)#38309 Snoop-y: pályázásra, racsingra nem gondolkoznék ilyenbe, nagyon érezni azt az 1400+kg-t...bár én ezzel is kinézek hogy milyen vele, csak tesztelni, nem vadul nyelezni körökön át
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Flashback #38314 üzenetére
Crx-en keresd Patrik86-ot, valami 30€ért vette német ebay-en. Kint dolgozik, még a logisztikában is segít.
Tessék az accord fórumot olvasgatni!demars: köszi ... elég sok keresés előzte meg a vételt
Tsebacsi: ugyan csak a hátsó ülésén ültem annak a kék crt-nek, de úgy is nagy élmény volt ... valami iiiiirtózatosat lép ... 2-3éven belül meg kell oldanom hogy nekem is legyen egy olyanom
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #38334 üzenetére
A cai a leggyorsabban megvalósítható,mert vagy egy ilyenem: k&n rf-1048 , kicsit elszámoltam és a civicbe nem fért be, akkora böszme nagy. Ha beférne az accordba akkor már csak egy bpi velocity stack kell (~40€) és csövezés, amit a lengyelektől fogok beszerezni szerintem: ~25k , így az egész móka ~50k körül kijön.
Csak nem 100k mint egy k&n typhoon.
Leömlőt és a csippelést megbeszélem Szabbal a hétvégén, átfutási idő, pénz, stb.
Most 9.7-et mutat az átlag, de most sok élvezkedés van benne, és ahhoz képest sok dugó is, nagy a jövés menés.
40/40 AP rugók vannak a gyári gátlókon, kellemes, bár a bálna test miatt kicsit billeg azért.
Nem olyan feszes mint a civic ... szerencsére.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #38351 üzenetére
Az általam tervezett szentháromság: leömlő+ecu+cai nem új, nem az én találmányom, accord topikban már sokan megcsinálták, közép tartományban kb +20le/+20nm.
Előtte és utána is fogom méretni. Azt hiszem Eddy mérette előtte is és utána is, azaz van valamiféle minta, abból van ez a kb +20 egység megaszondva."ATS-eket nagyon lehet nyomni igaz?" - Ezt nem értem.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #38376 üzenetére
Van bennük, az a reflush ecu megoldás igen jó.
Ma Kisorosziba kirándultunk egyet, egyre jobban szeretem.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Nekem is ez tűnt fel először hogy végre értem miért mondták azt hogy nyomatéééééék. Bár a vti-nél épp nem érdekelt, nem ejtem le a fordulatot 6000alá és le van a gond.
Ats ugrik már alul, kezd kicsit elfogyni ~5000környékén, és 6100tól nyit a vtec,ott megint megindul, csak egy hibája van hogy 7100rpm-ig teszi mindezt, azaz nagyon gyorsan el is fogy. Erre megoldás a reflush ecu.
Reflush ecu-s 0-200km/h ~22sec, ami nekem bőven jó lesz, főleg mert nem szoktam vandálkodni közúton.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Akkor az a 22sec 0-200km/h-t valószínűleg rosszul hallhattam, nem lesz az olyan brutál.
0-100km/h-ra tutira emlékszek arra ilyen 6.3s -et mondtak, ami már ingen jó ettől a bálnától.Winner_hun: köszi
#38399 LógaGéza: én csak azt mondom amit egy 2.2dizel 8gen tulajtól hallottam, NE!
A részecskeszűrő egy kalap szar benne, letiltja az autót és nem lehet vele menni. Többször is ment kikormolni de azért nem ez lenne a módja. Szenved emiatt, el fogja adni. 7gen dízelben nincs, már sajnálja hogy anno nem azt vett[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #38491 üzenetére
Szét jön az hajszárítóval is.
Hőlégfúvóval csak óvatosan.Vti bal hátsó kerékjáratot 2012-ben csináltattam meg, ott már egy kis puposodás látható.
Csomagtartó ajtaját kellene kicserélni, anno elcseréltem egy zöldre mert azon volt vti szárny, de sajnos az alsó részeken kezdi enni. Lehet azt már az új tulajra bízom, legyen neki is dolga.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
Már nem tudom ki akarta a gyári ats kipuffomat, de most tettek fel egyet az crx adásvételbe, gyárit!
Katalizátortól hátrafelé minden + a gyári végek hozzá. 135k
Fehér holló szindróma, sokat ne gondolkodjatok.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38626 üzenetére
Nekem a multikormány résznél az előző tulaj fóliáztatta, szépen sikerült: kép
Nekem a H jelet kellene cserélnem, iszonyat szúrja a szemem. Első körben azt hallottam hogy csak lufival együtt lehet, de ezt nem nagyon akarom elhinni. Majd Imi megmondja a frankót.
Ha jól tudom ilyen kis tűk vannak a H jel hátulján és azzal kapaszkodik fel, nem tudom hogy lehetne lefeszegetni. Ha Imi felvilágosít akkor bentebb leszek.
Illetve még a belteret is fóliáztatta, plusz az ajtóknál az ablaklehúzó résznél: kép
Ezzel sem kell már piszmognom, kösz Frank!Talán időtállóbb vtn technológiával: http://www.vtn-hungary.hu
Eddy barátom vtn-eztette a belső elemeket, ilyen volt előtte: kép
utána
mocitere
Stílusos a srác!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38634 üzenetére
Attól függ mekkorát ingázól egyszerre nap mint nap.
Nekem most hétvégén volt egy Szegedi utam, lefele 140km/h, levitte az átlagfogyit 8.2re (talán 8.7-ről)
aztán visszafelé már kicsit haladósabb 160km/h, akkor visszajött a 8.7es átlagfogyi, teljesen jó, sőt nekem meglepő ettől a kettőnégyestől.
Imi, meg a Tóth Imi, de nem Imre mert akkor szétvág mint a parízert!
Szerelő, az egyik legjobb Pesten. Neki 2.0ás accordja van, azzal 10-11liter neki városban.
Ats-el max 1liter plusszal lehet számolni, de sok esetben még azzal se ... jó az a 6gang!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38636 üzenetére
Accord Type S
2.0 - 5gang
2.4 - 6gang
felszereltségi listát nem tudok most mellé párosítani[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #38645 üzenetére
Nekem azt mondták, aki tapizta/nyomkodta, hogy full gagyi, nincs sok értelme, főleg ha telkón van egy waze vagy traffi hunter. Nem olyan minőségi az a kijelző sem. Mondjuk az nem montivált volna executive választás esetén, csak és kizárólag a napfénytető. Csak semmi Call Home, Call Wife, meg többi sületlenség.
Kíváncsi leszek arra a DC5-re, izibe vedd meg amíg zőld zászlód van.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38716 üzenetére
Németből Japánt!
Ahogy látom most a nonFL ats-eket szórják ki, de azokat szép számmal.
Mivel nagyot akartam fiatalítani ezért nekem csak a FL játszott, nem beszélve arról hogy szebb is. (bár a nonFL frontja/lököse mindig tetszett)Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38718 üzenetére
1-2 hónapja volt a lengyeleknél 2-3 FL ats, de azok svájci rendszámosak voltak, az meg ugye + költség és az már a nem éri meg kategória. Bár eggyel beszéltem, hogy tegyen rá polák rendszámot, annak az árát felezzük be illetve egyezünk meg az általam kínált árban, de az nem érdekelte.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38726 üzenetére
Tessék újra feltették: ezüst FL type-s 117ekm
Eleje törve volt (van képem róla, küldött a gyerek), szerintem szépen helyrepofozták.
Szervízkönyves, svájcból behozott, ott biztosítóval rendbe rakták.
18" felni nélkül akartam elhozni, de minden áron azzal akarja eladni. (egyikből hiányzik a kupak)
Ja és még videot is küldött az arc. Nagyon el akarta adni, csak annyit én nem akartam adni érte. 35k zlotyit mondott,hogy az a vége.
Na mit mondjak még?Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #38763 üzenetére
Egyetértek. Ez is egy ok volt amiért elengedtem.
Bár akkor még tudtam egy eladó type-s felniszettről, szóval az lett volna mindenképp.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38798 üzenetére
Szépséges, főleg ezzel a felnivel! Grat és sok balesetmentes km-t!
#38804 sunny84: 2.4 - 1468kg a forgalmi szerint
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
Ezüst FL ATS 2.5M-t valakinek?
"Kocsi belügyminisztériumé volt,jobb eleje tört,akkor betették garázsba,mivel ott dolgozik így megtudta venni és elkezdte felújítani ,csinosítani. Km valós,le lehet kérdezni.Jobb oldali függönylégzsák nyílt,cserélni kellett.Ajtó cserélve lett,motorháztető fújva."[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38924 üzenetére
Nem én infóztam le, azért van idézőjelek között.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz z123456789 #38926 üzenetére
Még csak nem is nekem. Engem nem érdekelt, crx-en és fb-on dobnak fel 1-1 jó kiállású autót és járkálnak utána hogy akkor most ez jóféle vagy sem.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Első moddolás tegnap megtörtént, végre helyén az új pedál szett.
Érezhető felül, de inkább közép tartományban hozott, 2-3nyúlmókus.Szőnyegcsere folyamatban...
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szabonagyur #39193 üzenetére
Azt ugye tudod, hogy ez a tsx pedál szettje?
Nem hülye gyerekes szerintem. Nem sparco, meg mugen jdm, stb.Még ilyen ajtó küszöböt is vadászok, azzal lenne teljes.
más: csak nekem k.lassú a ph ?
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szabonagyur #39195 üzenetére
Nem kötözködtem, csak rávilágítottam hogy nem egy bóvliszar.
Gondoltam hogy beleírom a hsz-be hogy az is egy vélemény, nem kell hogy mindenkinek tetsszen.
Azért ne rohanj mindjárt a Dunába ... ez nem az a topik ahol megköveznek.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szabonagyur #39198 üzenetére
Elég csúnya volt előtte. kép
Ugyan csak egy gumit kellett volna pótolni és egyet cserélni, de akkor sem lett volna szebb az én szememben mint most.Before-After
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #39208 üzenetére
Köszönöm.
A tippet is köszi. Most akarok venni kárpit ápolót, meg egyéb ilyen tisztító cuccokat.Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs