- Linux - haladóknak
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Android programozás, Android alkalmazások készítése
- Aliexpress tapasztalatok
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #30937 üzenetére
ezt még csak a crx-en hirdették meg, biztos elmennék megnézni: 1.5ils fehér hecsi 450k
carstyling-os képeielsőként a pirosítást eliminálnám, illetve a hátsó lámpákat, ettől eltekintve sztem patent kis szaladgálóst lehetne csinálni belőle, jó alapnak tűnik
#30936 tboy93: az már megtörtént, wierra vette egy accordot, és meg sem kellett hirdetni a zöld vti sedant elvitték , így megy ez a jó autót árulni sem kell
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #31049 üzenetére
haverom vett cr-z-t, imádja, kb 150cm és 47kg, bőven elfér benne
váltógombja elég gyenge minőségű, azaz 60ekm után úgy nézett ki mintha már 200+t tekertek volna bele, lehet hogy a gyűrű is okozta ezt a problémát...ezen kívül semmi baja nincs veleLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #31078 üzenetére
gyári előírtat teszem bele, ngk bkr7en11 (unix, bárdi és hasonszőrű boltok)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #31082 üzenetére
nem írtam hogy abba is az kell, a vti-be az kell
kerestem de nem tudtam kihámozni milyen autója is van, annyit írt még egy képet sem mutatott
na nem mintha abból kiderülne a motorkód, csak úgy megjegyeztemLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #31093 üzenetére
Jól van, láttam, jobbanmondva kénytelen voltam leszedni a zipet és kitömöíteni, plusz munkát ne adjatok! Ennél már csak az fáj jobban amikor a képet egy .doc-ba teszik és úgy küldik el.
Na de a lényeg hogy jó kis autóra esett a választás!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #31099 üzenetére
6gen-be nem ültetnék már komplett családot, az a gyűrődési zóna nekem nem oké, emiatt nagyon sokat gondolkodok egy ats vásárlásán, cseréjén, mert az idő megy és én is a gyerekes vonalra fogok lépni a közel jövőben ... accord topikban mennek most ezek a reflash-elt ecu-s sztorik, azt mondják azzal dinamikusabb a bálna, hát remélem, majd visznek egy körre, meg ugye nagy egymás mellé állás lesz Lacházán
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz honda23 #31099 üzenetére
Mennyi lenne bele egy hasznát moci? Mert azért a többi rész igen csak egyben van, kár lenne szerintem kibelezni. Bár azt is megértem hogy Lacháza kellős közepén gyújtanád fel, mert igen nagy szoporollerra pattantál, amit nagyon sajnálok!
Amúgy nekem is van egy haverom, aki mindig opelt vesz és mindig beszopja valamivel, amit nem tudnak kibogozni. Úgy hogy a szerelőjéhez viszi az össze opeles a kocsiját. Valahogy mindig beletenyerel valami szarba. Behúzza a szart.
Kitartást!
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #31136 üzenetére
Nálunk meg az a helyzet hogy hiába tukmálom hogy vezesse, menjünk ki valahova, nem akarja, mert ez az én szemem fénye, ezt ha lezúzza akkor világvége. Erre meg mindig azt mondom, hogy nézd a nővéremnek is odaadtam, lementek 2000km-t és visszahozta. Mondjuk elölről a toldatot azé leszedtem, biztos ami biztos. Kérte, mondtam vigyed, bármi baja lesz van pénzed kifizeted, ennyi. Ezt is elmondtam, elismételtem neki már számtalanszor, nem nem vezeti. Úgyhogy a köv autót jól meg kell választani.
Többször mondtam neki még ésszerű okokat, pl mi lesz majd ha lesz gyerekünk és sos vinni kell valahova, a kocsi otthon, én nem, na mondom akkor mi van?! Szóval próbálkozok.Jöv héten egy kis alkatrész csere: váltó szimering + 4 gyertya ... nem lesz nagy beavatkozás, ide már nem is kell, szerencsére. Várom már a jobb időt hogy lehessen tekeregni, mostanában nagyon csúszós, nyálkás az út, vigyázzatok jóemberek!
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #31238 üzenetére
99-00 vti fl
interior
jujj itt még a perec kormány volt, na majd csinálok egy szép bendő képetsoha nem gondoltam volna h ilyen jó extra egy könyökölő
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #31258 üzenetére
Én is olyantól vettem aki nem nyelezte és 90-100km/h-val poroszkált Fehérvár és Sárbogárd között, így amikor először kipróbáltam és hazamentünk mondtam is haveromnak (Pók), hogy ez nem megy, ez az autó egyszerűen nem megy! Hovatovább annyira így gondoltam ezt hogy mondtam h ő is próbálja ki, amire ő azt mondta nincs ezzel baj Zolikám. Nem volt sprot kipuff ami még ugye ad neki egy kis többletet, érzést, így azzal is számoljatok hogy gyári kipuval nem lesz olyan érzet mintha menne mint a barom. És igen ki is kell kormolni, hogy újra erőre kapjon, természetesen nem a gazdája előtt. Apróbb pamacsok lehetnek, ill akkor lesz jobban füst ha a gyári kidörr lekerül és felkerül valami 110-es esőcsatorna.
Aztán beszámolni a fejleményekről!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #31270 üzenetére
Ne mondd már, nekem olyankor 8.4l körül eszik.
Vegyed kifele a cementes zsákokat!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #31272 üzenetére
igaz, inkább 4500fordulat az (+klíma) ... most hogy mondod
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #31281 üzenetére
Nincs különösebb, kicsit 'rángasd' meg, ki kell pattannia.
Sajnos anno nem találtam hozzá jégfehér ledes izzót, így maradt a sárga fény.
Az egyel hátrábbi pilács az jégfehér, ill a rendszám tábla világítás is.
Majd a bolt elérhetőségét kérem.>>>W!nman*
- első ködlámpák ~20k (importuning)
- hátsó szárny - ritka, szinte sehol, egy srác most vagy fél évig keresgélt, mákja volt, lett
- alufelnik - vti ubiszeletelő? 50-60k / szett
- 4db légterelő (Szatuna?). - heko légterelő szett 7k, nekem volt, eladtam 5ezerért, az istenért sem akart a helyén maradni a két első, pedig kétoldalúval szépen mindig visszatettem ... meguntam hogy 1-1.5havonta újra kell tegyem, eladtam a francba[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #31297 üzenetére
Nagyon szemügyre kell venni a kasznit.
Nemrég vett egy ~8éves kék fiat bravo-t az egyik ismerősöm, melynek elsőre kifogástalan volt a fényezése, aztán egy-két hét használat után látszódott (lehet volt mosás is) , hogy a motorháztető csupa kőfelverődés, tiszta pötty. Úgy eltüntették hogy akkor ott nem lehetett észrevenni! Beszarás.
Ahogy már előttem is írták nem lesz ez nagy autó?
Toyota Corolla E11/E12?>>>W!nman*
ködlámpa , szerintem p&p de azért kérdezz rá (vagy ebay)
"Ez szerintem nem a gyári 15-ös VTI felni, vagy igen!?" - ezt így ahogy van nem értem
ovál nincs[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #31348 üzenetére
Ezt elbaszarintottátok. Sajnálom.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
tegnapi apróságok cseréje:
- jobb féltengely belső gumiharang
- 4db gyertya csere (nkg bkr7en11)
- váltórudazat szimering csere ... jó volt látni hogy a munkám jól sikerült, azaz az itr rudazat sehol nem rozsdál, ugyanis mikor megvettem lecsiszoltam, lekentem fertrannal, majd száradás után feketével lefújtamLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31362 üzenetére
azaz, alakul az .... láncos = ~200ekm (hondáéknál, csak h pontos legyek)
olcsóbb fenntartani egy jobbkormányos ctr-t mint egy bubutmost vette egy srác egy piros ctr-t kintről, nem is fogja balosítani, megcsinálja pályaautónak, döbbenet milyen áron mennek kint ezek az ep3ak
#31357 >>>W!nman*: emelővel és szerelővel bizony könnyű, de azért egy ilyen operációba egyedül biztos nem vágtam volna, nincs is hozzá megfelelő szerszámom ... 5k volt a munkadíj, azt hiszem ez az igazán nem drága kategória
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #31366 üzenetére
Biztos nem 55-ös gyárilag, sztem 45ös lesz az.
Én is sokalltam a 60-ast, így lett 55-ös a rendszer.#31365 bbubby00: szólj és viszlek egyet, bár lehet az enyém nem lesz mérvadó mert lett azért minden jóval megáldva a kidörr szisztem
itt egy kis vidi még1 namég1Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Családi autónak nem vennék VTi Civic-et. 15éves gyűrődési zónáról és technológiáról beszélünk, azt hiszem ezzel mindent leírtam. Vennék egy körbe lufizott bármi mást. Családnál már más dominál, a biztonság.
Ellenben nagyon sok ismerősömnek van vti sedan-ja, gyerekesek, és még élnek vagy hogy írjam.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31396 üzenetére
a légzsákkinyílásra csak annyit hogy anno (~1éve) az accordt topikban egy ats-nek nem nyíltak a légzsákjai mikor a kamion sofőr elaludt és ráhúzta (2ajtó csere, fújás, stb)... nemrég adták el azt az ats-t (~2m), 2005-ös ezüst, szépen meg lett csinálva, és gondos gazdánál volt
ilyet, hogy nem nyílnak a légzsákok, eszméletlen!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
5. éve van meg a VTi-m, soha nem akartam több lóerőt bele, pont elég.
Kell egy kis kipuff, és itt nem a 110es esőcsatornára gondolok, ami még érzetre ad egy kis többletet.
Ha gondolod összefuthatunk és viszlek egy kis kört....bár az enyémen kicsit már több okosság van kidörrbe, így nem a halk kategória. De milyen jól jön az ha a gyökér a belső sávba megy 50-el a 60as táblánál, visszarakom kettesbe, és már kotródik is a külsőbe.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31434 üzenetére
Nincs 140km/h-nál zavaró hangja, esküszöm, de most csinálok egy felvételt, megyek le Balatonra a hétvégén.
Nekem öszvér kell, nem lesz két autóra pénzem. Azaz lehet hogy lenne, de nem akarok kettőt fenntartani.
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Na ma lebasztam a mugen toldatom, nem is értem miért nem durrant szét a fejem ott helyszínen. Úgy voltam vele hogy hátra, csavarhúzó, két csavar ki, hátrabasztam a toldatot, és mentünk tovább. Nem tudta elbaszni a napom. Amúgy csak a füle tört le a jobb oldalt, kis műanyagozás meg ha már le van szedve akkor lehet telibe fújatom, ~12-13ezerből megáll. De az is lehet hogy otthagyom 1-2 napra, van 2 olyan kis nüansznyi 'sérülés' amit el szeretnék tüntetni.
Videó megvan,110-120km/h tempo, 140-150km/h tempo, illetve van még egy, de az legyen meglepetés ...
csak jövő héten tudom feltölteni, addig türelem.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Nos akkor 1-2 videó amit a napokban csináltam:
110-120km/h 4000rpm
+140km/h 5000rpm (1:05-től ötös lepadlózás ... ez nem turbos, ez ennyit tud)
A visszafele útra betettem a silencer-t, esküszöm jól esett.
Nem biztos, hogy visszaadja, de rengeteget tompít, halkít.
Direkt hagytam a rádiót, mert utazó körülményeket akartam mutatni.A kis balesetet szenvedett toldat: kép
Holnap hívom a mestert és viszem amikor ráér, pikpakk újra szép lesz.
Most eszméletlen buta az eleje.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31522 üzenetére
Már miért lenne az jobb mint a gyári előírt?
Áhh, hagyjuk inkább.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
Nekem nagyon bejön az új Honda Civic Type-R, még ha sokat is faragtak az eredeti concept-en.
Friss ropogós cikk: katt
5ajtós, belefér a family, 350mm fék, igazi öszvér, KELL!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #31525 üzenetére
Igen igen, hidegindítás ésatöbbi...de ha azt nézzük hogy Mo éghajlata nem az a brutális hideg telűek közé tartozik, akkor a gyári előírt 10w40 pont hogy elégséges. Nem vagyok szakértője e témának ezért is kérdeztem meg Imit, Gyurit hogy mit ajánlanak, mert azért én nem csak tötymörgök vele, hanem pályázok is.
Imi: gyári 10w40 pont elég
Gyuri: motul 6100 hibátlan lesz, de ha nagyon akarod tehetünk bele 8100at is de azt verseny gépekbe teszik inkább
Én anno próbáltam valvoline 15w50 olajat is hátha az olajdfogyásom csökken, de ugye akkor már b*szhattam az ilyen fajta próbálkozásokat.
"Miért ne tennéd bele a fejlettebb technológiát?" -> azért váltottam eneos-ról motul 6100-ra, mert az elvileg jobb, de maradtam a 10w40-nél.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31559 üzenetére
Nem kell kiforgatni. Amúgy pont Ő, tényleg szerelőisten és pont.
#31558 BlacKSouL: értem én, és mint látjátok minden jót megadok az autómnak .. ebben az ügyben makacs vagyok, nem tudsz a 0w40 irányba megindítani ... tudom nem is ez volt a célod
hozzáteszem én nem két sufnitunung Józska szakit mondtam, azért elég sokan hordák az autóikat az említett szakikhoz, akik ha egy kicsit beszélgetsz velük sosem fogják neked azt mondani hogy jóvanazbele[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz szőröscica #31562 üzenetére
Hagyjuk, nem tudok kinematikai viszkozitás - hőmérséklet függvényt rajzolni.
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #31566 üzenetére
Elolvasom, nem tolom én el magamtól az okosságot, szó nincs róla.
Amúgy pont arra gondoltam amit Winner írt.Illetve még annyira, hogy én kicsit extrémebb körülményeken is használom az autót. Értem ezalatt, hogy nyáron is voltam pályázni, bár mint írtam soha többet eszement melegben, én voltam a hülye, mind1, a technika bírta csak a szett yellow ebc betétek bánták.
Namármost ha ideális esetben 24-25fok környékén ~30percig nyelezem az autót, akkor a vékonyabb olaj (ezesetben legyen 5w40) vs 10w40 a jobb? Racing módban nem jobb a kicsit vastagabb olaj?
Na elolvasom majd a szösszenetet, van lementve pár olajos cikk, amit még nem olvastam el, hamarosaaaaan...Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
15. kerületben csináltattam a hátsó ív cserét és fényezést, meg persze üregvédelem. (2éve)
Varga László (fényező) 30-991-1157 ... egy olyan crx fórumostól ajánlotta aki nála csináltatja ha van valami a vassal, és ha neki jó, mert ő aztán nagyon igényes akkor nekem 100% hogy jó, és jó is lett amit csinált.
~100méterre van tőle a lakatos, mellesleg ő is hondás, de nem fórumos, szóval egy helyen minden.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
kevesebbért jó vétel lenne: fekete ats 2005
naggggyon jól áll neki az ep3 gurulóLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #31714 üzenetére
Ha lenne balos, akkor már nekem is lenne.
Dózer múltkor mutatott egyet, valami ~1,5misi + behajóztatás + balosítás, az épp japóból lett volna.Itt egy kék és egy ezüst japánból, ~7k $
Agyalok ezen is hogy megérné-e behozni és Jugóéknál balosíttatni.
Vagy ugye lassan csak elmegy a accordos társadalom méretni, ha már lassan mindenkinek bent van a reflush chip.Life is too short to stay stock!
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen