-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30137 üzenetére
megvan, itt olvastam: katt
majd számolj be, h bevált-eLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Tele von Zsinór #30144 üzenetére
ep3 ctr az 2.0 liter, sose vót 1.4
az 1.4 az ep2 ... melyből van 1.6 sport amit inkább ajánlani szoktunk (1.4 90ló vs 1.6 110ló)
200ekm egy ilyen autónál valós, nem kell megijedni tőle ha rendesen szervizelték (olajcserék, stb)
én simán vennék egy 300ekm+ accord type-s , ha tudnám az előéletétLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30179 üzenetére
Eddy-nek volt ctr felnije fekete ats-en, sztem adta: kép
#30152 honda23: igaz
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30184 üzenetére
Nekem Yuasám van 2éve, ami nem egy hosszú idő ahhoz hogy azt mondjam, bevált hosszú távon, vedd ezt.
Eddig rendben működik, teszi a dolgát. Előtte bosch volt, az csak 3,5évig bírta.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz EQMontoya #30225 üzenetére
anno nekem ~110k volt az ebc tárcsák+betétek (előre-sárga, hátra-zöld) gyári méret 262/242
még az első betétek megvannak, most azokat tettem vissza (6mm), egyet elnyírtam nagy melegben egy pályanapon, és még van egy 'betaposott' új sárgám előre ... nem lehet eléggé felkészülniLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #30231 üzenetére
én pályázásra/pályázáshoz vettem, nyilván vehettem volna egy ate/ate kombót fele/harmad áron (ahogy nézem inkább harmad áron) ... de nem méretet növeltem hanem minőségben ugrottam inkább, és bevált
#30233 demars: igen dot4 ... bár lehet hamarosan dot5.1-re váltok (normál használatra teljesen jó a dot4)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #30235 üzenetére
tudnál írni pár adatot a fenntartási költségekre, leginkább a kopó alkatrészre gondolok: féktárcsa, betét, egy vezérlés csere, futómű mennyi alája, ha a difit javítani kell akkor azt tudom hogy igen borsos, turbó javítás vagy csere ára mennyi, stb
ahol leteszem az autót, mindig megsasolok egy fekete subaru imprezat, sima sti kis szárnnyal (veselámpás), azt is tudom hogy egy csaj vezeti, egyszer már túrtuk neki, aztán letettük az autót és a lámpánál gyalogosan csak egymásra mosolyogtunk na azt az autót átvenném tőle
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30247 üzenetére
atr momo-jó p&p a 6gen-be, nekem is az van
#30248 m3tr0: ep3 kormánya sem rossz de az olcsóbb jóval mint a momo, utobbi kicsit cult-abb, talán nehezebben elérhető (az ára miatt)
#30245 Snoop-y: kösz, hát ebből lehet csak fn2 lesz
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30246 üzenetére
#30325 m3tr0: nekem ugyan nem jön be a felni, de a csüccsentéssel tényleg pazar a verda ... bajba lennék ha ezüst autóm lenne, hogy milyen felnit tegyek rá ... mondjuk a feketével is bajba voltam, kb 1évig nézegettem, ps-eltettem
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
a bal hátsóval én is kétszer szopiztam, az rohad be leghamarabb sajnos
van 2 hátsó 242-es fékem amit csak fel kéne újítani és akár el is lehetne adni , lehet rámegyek, csak mostanság nem vet szét az idő (ez az első hét is elrohant)milyen alternatívák vannak, mi lenne a következő?
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #30391 üzenetére
na akkor csak működik a 'varázslat'
a macskaalom piacot is feldobjuk kicsit ... nekem azóta hogy lekezeltem az ablakot különösebb párásodásom nem voltLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #30421 üzenetére
van aki úgy közlekedikm, mondjuk kvára idegesítő, mert meg kell várni ugyanis bizonyos szakaszokon csak 60-70-el tud menni, ott ahol mi 90-100-al megyünk
NoLF: neked megvan még a kópéd?
épp valamelyik nap nézegettem a régi képeket és bukkantam rá a kupédra[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30469 üzenetére
Teljesen letisztult gondolatok, semmi csapongás hogy mi legyen, így aztán azt mondom most fájó szívvel hogy a vti-nek mennie kell. A két autó árából meg akár idén akár jövőre meglehet az álmod,
ami akár lehet az SI is, de egy fehér FN2 is. (nem turkálni akarok a pénztárcádban!)
Az áresés (ami elég valószínű) is majd az új autó felé terel.Lehet nekem is eljön hamarosan ez az idő, előtte még az fn2 tulajdonosoknak vinniük kell egy-két karikát.
Bár az sem kizárt hogy, ats lesz. Illetve hogy végképp összekavarjam a dolgokat még a 2literes subaru (224ló) wrx sem kizárt,vállalnám.
Szóval nekem még van mit tisztába tenni, te meg már tudod mit akarsz, az a jó.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30479 üzenetére
még érettségire kaptam (15éve) egy 5000ft-os otp gépkocsinyeremény betétkönyvet, azóta is nyerek vele, már többet elvittek tőlem árában
DeathAdder: Grego-tól szart nem tudsz venni
Nekem is jobb lett az integra short shifter-től, én sem gondoltam volna, azt hittem ez is csak egy ilyen hájpolás mint a jazz spricni. Az a baj h én is szeretem ezt a nyers erőt és ezt a stílust, nem vágyok még egy ats-re annyira hogy ezt feladjam. Mindenhova eljutok ezzel is, értem ez alatt hogy nem csak pályanapokra, hanem pecázni, síelni, stb,stb....#30478 Winner_hun: az nagyon korrekt
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz !Overdose! #30497 üzenetére
én questor-ozok, de már nézelödök h mit lehetne még (küldhetsz nekem is)
egyrészt egy fundamentát megindítok, meg van részvényem (ami most épp nem okés, de nem is kell belőle a pénz, kivárom, nem rövid távra vettem)más, kinek kell pénz?
uzsora lvl 999Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
nem mondod
ez mikor történt? lezúzás hogyan történt, nincs kedved elmesélni? (hátha tanulunk belőle)mai heftölés:
- olajcsere (eneos-ról motul 6100 synergie+ olajra váltottam, meglátjuk) + szűrő természetesen
- féltengely gumiharang cserék
- 1 tőcsavar menet vágás
- gyertyák ellenőrzése, na ezek sem sokáig lesznek bentami még kell: váltó szimering csere ... mehetek vissza, pfff (épp nem volt plussz a polcon)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
a látásról jut eszembe, a gyári ablaktörlő lapátok kezdtek csíkozni meg homályosra hagyták a szélvédőt ~1.5év után, amit anno 7500ft-ért vettem...úgy voltam vele hogy legyen egyszer már egy frankó, mert előtte pl belefutottam egy ilyen nekem bejött a valeo, vegyük akkor azt, hát betettem és azzal a mozdulattal dobtam ki a francba (2200huf kuka), és ekkor mondtam h legyen, kipróbáljuk a gyári törlőket, hát eddig bírták
aztán most ezek is csereérettek lettek, nézelődtem, akcióba champion törlök 4990ről 2490re, mondom az jó lesz, bemegyek és már nincs /homasita, na ide se sűrűn járok/ ... látom hogy van két féle
ablaktörlő gumi, egyiknek darabja 280ft, másiké 360ft (mindkettő 61cm), megkérdeztem a jóembert hogy melyiket, mondta ez esetben az olcsóbbat, azon van valami grafit bevonat, hát mondom futok vele egy kört, kb 1hetet cseréltem ki a gumicsíkokat, azt hittem macerásabb lesz, nem volt, a jövőben is magam csinálom, és ezekkel, igen ezekkel a 280Ft/db áron mért gumicsikokkal ... hibátlanul törölnek, nem vártam volna ezt, inkább gondoltam hogy majd maszatol és dobhatom ki , kereshetek mást, kellemes csalódás, csak ajánlani tudom 560forintért úgy töröl mint 1-2 jobb márka, aki nem hiszi próbálja kiLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30591 üzenetére
irány nyíregyháza
#30585 xcbiker: én is el tudnám viselni de csak szívóban ... amíg ~15ekm-t megyek egy évben addig dízel szóba sem jöhet
#30592 Napfénysüti: nekem inkább a hátsó lámpa az ami nem annyira tetszetős, a ködös még hagyján
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30679 üzenetére
na akkor
a) átmegyek érted (átjössz) és ugyanezt eljátsszuk
b) átmegyek és nálad játszunk
melyik a szimpatikusabb
ergo majd kérek segítségetszerk: de rohadtul fogsz unatkozni ha meglesz a si qp, hogy már nem tudsz ilyeneket csinálni
csak hajtod, hajtod[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30681 üzenetére
baszki szűz még az autóm, sőt az előző is az volt ... mondtam is már a csajomnak h a bakancslistáról egy tételt le kéne húzni
így aztán ezt az autót addig nem adom el még a Nordschleife-ra ki nem megyek és ....#30682 EQMontoya: ISkéccázat szeretik a némberek?
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #30692 üzenetére
Szia!
Mutasd mit találtál, mi az ami a fogadra való.
Az 1.5ils egy jó alternatíva sok városi használatra, nagyon jól fogyasztanak. Nem leharcolt példányt jobban ki lehet talán fogni mint egy 1.6vti-t. Mindkettőnél típushiba a rozsdásodás a hátsó íveken, jobb hátsó fék berohadás, és ha füstöl akkor bizony motorgeneráloztatni kell, nem kevés pénz. (ekkor az olajat is zabálja)
A lápmák már elég idejét múltak, nem csak a mattulásra gondolok,egyszerűen nem látsz ki bármilyen izzót is vegyél bele. Ha meg xenon akkor egy rendőri igazoltatásnál megy a forgalmi, nem alternatíva.
Alkatrészekből van bőven választék, könnyen fenntartható autók ezek.
Írásodból azt veszem ki nem vagy nagy szaki, így mindenképp vinnék magammal egy embert aki azért konyít hozzá, vagy egy átvizsgálásra bevinném, 15-20ezret megér hogy aztán ne valami csúnyába nyúljál.
Nem igazán értem milyen szervó szivattyút kellene felújítani, a kormányműre gondolsz?
Egyelőre ennyi.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #30716 üzenetére
ott kapja a legtöbb kosz, ugye az út széléről is oda veri a dzsuvát, nekem 2x állt be a JH féknyereg (tárcsa, vti)
#30715 bbubby00: nem rossz alap, meg kell nézni, korrekt áron adja ... füstölést nézzétek a kipufogónál (kék, fehér ... egyik sem jó)
#30718 DeathAdder: várd ki mikor majd én feljebb tornászom
xcbiker: szép lett, jobb is hogy nálad kötött ki, örülök neki .... így aztán semmivel sem többért tudod majd eladni a vti-t
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #30751 üzenetére
tegyük hozzá hogy mindkettő más vezetési élmény, nem hasonlítanám össze
nincs is efféle tapasztalatom, neked már van hátsó kerekessel (ha jól tudom)
fogyasztás leszarós sportautónál főleg ha pályázás van ... ott a VTI is megeszi a 14-18litert[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
pénteken este (22felé) lenéztünk egyik szegedi cimbimmel az arénába
elég vegyes vágott autók voltak lent, de leginkább olyanok, melyekkel igen csak foglalkozni kellene,
nem akarok nagyképű lenni de szerintem mi kitűntünk a tömegből, azokhoz képest patika gépünk van
persze voltak ott olyan gépek is, hogy ha befejezik amit elkezdtek akkor nagyon komoly kis verdát kapnaknéhány kép (ps mentes)
ez most a kedvencemLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30805 üzenetére
ahogy írták a mazda előszeretettel rohad, több ízben hallottam én is
hamarabb vennék egy toyota corollát: E12 szervízkönyves , ha kellene városi rohangálós tuti megnézném
haveromnak E11-e van, nincs panasz rászerk: van ebből 4/5 ajtós is, pl haveromnak az E11-e pont az ... így beleférhet a listádba
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz Zsombe #30868 üzenetére
Meglepően jól vezethető az 1.6 dízel CR-V. Bár hosszú távon nem vezettem (sajnos most úgy jött ki a lépés hogy nem is fogom), de rövidke tapasztalattal azt mondhatom hogy ahhoz a kasznihoz elégséges az a motor. Eddig ~10ekm-t ment el apósjelölt, 5.9-es átlagja van. Ebben rengeteg a város.
Én eddig venném a kisebb motorral azt a CR-V-t, igaz meghibásodási tapasztalatok nincsenek, itt legalábbis.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz bbubby00 #30891 üzenetére
nem kell azért 100k-t kipura költeni, bár lehet
haspernél csináltattam, 55ös csövezés, 1középdop, hátsó dob(ez adott volt) újra fülezés 40k
szóval egy kipu upgrade-et ilyen áron is meg lehet úsznija, szerintem így képek alapján eléggé jónak tűnik,biztos elmennék megnézni
vagy ha messze van kérj még 1-2 nagyobb képet, motortérről, ülésekről, ívekről
bár inkább jobb ezt személyesen ... milyen messze kéne menned?
én 2x mentem megnézni az enyémet Sárdbogárdra anno[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #30902 üzenetére
egyen 9lityót a kocsi, ilyen olcsó benzin mellett matricával 15k-ból kijön az út, nevetséges ... bár azt is tudom hogy autó vételnél minden ki van fillérre számolva (sajnos)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #30915 üzenetére
ehhez képest: mennydörgés i love my subie
hasper 55csövezés + középdob 40k-t fizettem, hibátlanSnoop-y: a rozsdamentes más sebből vérzik, arra is mondtak valamit, az sem örök élet ám ... erre az 55-ös csövezésre 5-8évet mondtak, az meg szerintem kiváló
ha jól emlékszem vissza akkor a rozsdamentes a hajlítási pontokon tudja megadni magát, nem vagyok 100%-ig biztos benne[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen