- Hálózati / IP kamera
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- Windows 11
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- Linux kezdőknek
- Linux - haladóknak
- Az Apple szerint ejteni kell az USA trösztellenes perét
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 10
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27372 üzenetére
kösz, van benne melóm ... jó magaménak tudni, h ezt én csináltam nem másnak fizettem és lett úgy kész
ma megyek a gyári csavarokért, holnap a hungaroring után már remélhetőleg a gyári csavarokat kell meghúznom...majd csinálok képetaddig is itt egy kormányizés, nagyon imádom
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #27381 üzenetére
most töltöm fel a videókat, madj drag topikba teszem felfele
nagyon nagy feeling volt most is, bár jobb időt nem sikerült menni, őőőőrült meleg volt
nyár végéig nem is megyek többet 30fokban ... inkább összekaparom a sperr-rekipróbálhattunk egy toyota mr2 v6 swapot, Rikk jóvoltából: video ... kéne az a nyomaték
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #27391 üzenetére
de, nagyon is, több hűsítő kör ment 1-1 gyors kör után
sőt volt úgy hogy kicsit emelkedett a vízhőfok és fűtöttem a kocsiba...kocsiban alap 60fok és még ráhúztam 100at, sima szauna nap, -2-3kg ... megérte, jó volt, nyár végéig semmi, ahogy írtam
TC-s nap, ide jó kimenni, most is milyen kuriózum volt h live strem közvetítés volt
fékbetétek koptak rendesen, rendeltetés szerű használatnál ugye nem csodaLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27374 üzenetére
csavar csere
még szoknom kell, mert szerintem dobta a piros csavar is (csak nem úgy hogy kopott)
work csavarra nem fussa, azaz inkább azért az árért még hozzáteszek ugyanannyit és akkor sperLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #27412 üzenetére
neochrome volt még alternatíva, de valahogy nem akartam már baxakodni vele
szintén alternatíva lett volna: red nuts ... mert még ha ki is szívja a nap akkor megcsinálom újra, alapozó, meg piros féknyereg festék és akkor az nem kopott volna le mert ugye belső csavaros vagy hogy írjam ... jövőre lehet, 8k nem egy nagy tétel
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27415 üzenetére
viszonylag sokat cserélem a kereket a pályázások miatt, így az ecsetelés is csak fél megoldás
olyan csavar kellene ami anyagában színezet, ami ugye heroinárban van, vagy
olyan amit linkeltem, mely a csavarnak nem a külső részénél húzza meg, hanem belülről így a külső sérülés elkerülhető lenneLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
voltam én gyári ate tárcsa betét kombóval is pályán, 6kört bírt, pesze akkor pumpálva fékeztem és nem akkor a féktávokat vettem, még az elején mikor elkezdtem
262 gyári méret elől, nem növeltem, hibátlan, csak jó minőségű tárcsa + betét kombó kell
fékek most sokat kaptak, majd össze kell párosítani a régiekből hogy a ferdén kopottság vissza álljon
ebc tg + yellow ... köszönöm a mérnököknek[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #27511 üzenetére
~204ekm, felújítás óta 16ekm
dobtam ringen egy jó kis fogyasztást, ~18liter
6-7kör és leugrott pár rublikát a fogyimérő#27508 Integra : hagyadmár a hülyeséget, sztem igen is jobban néz ki ezüstre kenve a hátsó dob, mithogy valami elütő szín legyen, ez sztem pont hogy ízléses
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27577 üzenetére
szép munka, mennyivel jobban néz ki
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
tegnap teletankolás napja volt, nagyon vakította már a szemem a csórójelző
felvillanás után még elmentem 40km-t és úgy tankoltam rá 42,57litert
504km-t tettem meg 4személlyel, autópályán 140km/h + klíma (+silencer )
átlagfogyi: 8,45 liter ... szeressem ezt a kis b16-otLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #27601 üzenetére
tavaly nekem is közel fél milla volt az éves benya költségem, 14ekm-re 8.5átlaggal
mennyi az átlagfogyasztása ennek az ufónak?
írnál néhány példát h az ufónál pl mennyi a féktárcsa betét és mennyi az a vti-nél
5-6tételt írhatnál amin úgy meg is mutatkozik a differenciaLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
accord K24 turbo
280HP / 350Nm , nagyon kellemesLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #27616 üzenetére
már épp írtam volna hogy Arni barátom 6xx km elment egy tankkal,
neki is mondtam h én biztos megmartam volna magamén régebben tesztelgettem ezt még a lancer-en, de valahogy kikopott, nem tud érdekelni h 8 helyett, 7et egyen...inkább élvezem az autózást és fizetek ~2ezerrel többet tankolásonként
szerk.: előttem van hogy nyomnak le az utakról az autók, villognak, dudálnak rád
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #27631 üzenetére
kerékanyákkal ne bíbelődj, hülyeség
én a gyári kerékanyákat amikor a ubiszeletelőket szintereztettem akkor azokat is,
hát nem kellett volna, mert ugye nem csak kívül kapott színt ... úgy voltam vele egy próbát megér, hát nemLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27638 üzenetére
mert motorozik
nekem most kerek 10lityó lett, volt egy kis Mecsek rallyzás
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #27647 üzenetére
ha én is ennyit költenék a vti-re és nem használnám ki akkor fájó szívvel de eladnám
bitangul hiányozna, de a ráfordított összeget én is tudnám másba tenni
de
nekem még ez egy nagyon jól fenntartható minden szempontból ideális autóorfűi taliról 1-2 kép: katt
az a mecsekrally ha beszélni tudna
tulajdonképpen tud is:
video1
video2Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #27674 üzenetére
emlékezni fogok
2éve vezettem már egy ats-t (~80km), aztán visszaültem a civic-be, mondom de kemény ez a kurva kuplunk, meg mintha jobban pattogna ... úgy elringatott az ats, igazi családi autó, simán vállalnám következőnek, és azzal már 2-3000km-es utat is szívesen bevállalnék talán (bár arra ott a replülő, nincs nekem annyi szabim, még fiatal vagyok )
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz neduddki #27757 üzenetére
ebből is csak 1,5évig jött ki olyan fény mellyel láttam is (xenon)
ráférne egy felpolírozás, ami volt is ~1éve kétezerért, valamivel jobb lett, de pont 2ezret ért nem többetsajna hondáék fos pilácsot gyártanak, Imi szerint még a 7gen accord xenonja is szar,
a versenytársakéhoz képest sehol nincs[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27816 üzenetére
most volt egy opelos cimbim egy ilyen felporíozom és dobok rá egy fóliát megoldásra, 10k volt, jól nézett ki de közelebbről látszott hogy hanyagul tett fel a fóliát a srác (csálén állt, pöndörödött a vége ) , ott majd nézd meg tüzetesen mielőtt a pénzt átadod
jöhetnek a képek és a tapasztalat, lehet megér 8-10ezret, bár ha azt nézzük hogy az új pilács 26k a pár akkor már lehet elgondolkozok egy új szettenLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27818 üzenetére
a 10éves toyota corolla lámpája is teljesen matt tud ám lenni, nem arra értettem azt h a honda nem tud csinálni megfelelő pilácsot, hanem arra hogy a vetélytársak jobb fényhatást érnek el xenonnal ... ezt nem tapasztalati úton szereztem hanem beszélgetve 1-2 emberrel
holnap lefotózom az apósjelölt 2005ös crv fényszóróját
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27826 üzenetére
a 9éves crv pilácsa ... na erre mondom (nem a mattulásra), hogy a honda sajnos nemigen tud csodalámpást csinálni
jobbos
balosLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Aladdin #27828 üzenetére
közel 20évesnek tűnik a 2005ös forma, bumfordi, nekem spec nem tetszik
pilácsnak én is nekimegyek valami vizes csiszolóval aztán meg felpolírozom, és ha ugy sem tetszik akkor lehet valami összeget rászánok a történetre ... de csak a sperr után
hazajöttem vihetem műszakira, egybekötöm egy kellemes sperr update-el
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #27969 üzenetére
azóta sem vittelek, hogy halld a görénykettőt munka közben
én imádom a hangját most így ahogy van, fülig érő szájjal ülök be nap mint nap a kocsiba
hovatovább úgy is fülig érő hogy nem rugdosom el neki, még úgy is annyira élvezet hallgatni azt a muzsikátLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz barack1997 #27976 üzenetére
jó legyen borz, bár valamiért én mindig görénykettőnek mondom/írom
spoon cucc nincs benne, valahogy sajnálom rá ... első spoon féknyereg (262) 360kLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz wierra #27986 üzenetére
van előfutárom, járva vagyon az ... alias Pók
vagy ha Imi helyett Gyurit értetted, akkor tulajdonképp az is ki van járva
mindamellett már voltam ott 1x (mindennek van oka)Integra: kösz
Jaffa75: kösz ... ebbe család is befér (jelenleg 1 kutya)
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz zolynet #27985 üzenetére
ma hoztam el a táltost, hazannyát, ez nagyon dúúúúrva
szokni kell ezt a sperr-t, iszonyatosan csavarja ki a kormányt a kézből
most már tudom, miért kaptam 4-5mp-et Póktól a Hringen ... remélem lesz valami szeptemberi 20fok környéki időjárás és letesztelem
harmadik fokozatba egészen másképp húz, új autót kaptam vissza, meg kell tanulnom vezetniszerk: nem torsen sperr csak natúr itr, nekem tökéletes ... ennyiért sztem semmilyen autóba nincs sperr
pl a clio rs-be 3-400k[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
harmadjára futottam neki a rohadék fékbetét cserének, mondjuk kellett egy jó 'füles' hozzá, miszerint elég csak az alsó csavarokat meglazítani és már fel is lehet hajtani a féknyerget, na ezt eddig nem tudtam és a két felső csavarral kezdtem, melyeken a fejet kicsit el is nyúztam (már úton a 4 új csavar)
szóval tegnap 1.5óra alatt pikpakk kicseréltem a betéteket, mint látszik a sárga ebc betétek jól odalettek, kb 2hónaposak, kaptak egy igen nagy pakkot pályázáskor melegben, na azt soha többetLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #28028 üzenetére
de, kibaszott jó, azért mert bolond mód nyomattam hősében attól még egy nagyon jó árérték arányú kombináció a következő is sárga betét lesz, tárcsa 2-2,5éves még egy mili válla sincs!
előző sárga betétek melyeket most tettem vissza (5mm hús van még mindig rajtuk) 2évet elmentek, pályázással és közúton egyarántLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz neduddki #28037 üzenetére
egy ilyet kellene venni, wilwood 262 p&p
vajon mennyit lehetne eladni a 262 első fék szettemet (tárcsáknak 1mm válla sincs)
ki kellene matekolni hogy menyibe fájna ez az upgradeilletve még egy mókolós eljárással atr 300as nyergeket: katt
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #28039 üzenetére
többször megírtam hogy ezzel is nagyon szépen megálltam, sőőőőt, veszek olyan féktávot mint Pók a 282-vel, hát most a meleg és a tiprás eredménye lett a legyalult fékbetét
meglátom még mi lesz, kikalkulálom h mibe kerülne az upgrade, de azt már sztem csak jan-feb környékén, nincs most kedvem locsolni a pénzt minden hónapban ... most csak egy szett betét vétel lesz majd szeptemberben, azt viszlát
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #28055 üzenetére
Én meg arról olvastam crx-en pár éve,hogy a Ferodo DS2500 a szar, nekem az tűnt fel h azt húzzák le. Lehet h túl van hájpolva az Ebc, de sztem most ez nem véletlen, és akkor ezt már tapasztalatból írom, több mint 2éve használom, meg is rendelem a 3. szett betétet hozzá.
Anno ate+ate kombó volt a kocsin, azzal is kimentem a ringre. Természetesen úgy hogy már az új szett is megvolt és a rákövetkező héten már az volt a kocsin. 6-7kört bírt az ate aztán elmelegedett, meghót, de ezt tudtam, azért is gyalultam le.Csak néhány esetben olvastam hogy az ebc szar lett volna, egy pl élő példa is volt, most július 7.-én pályanapon, az egyik hondás cartárs a piros betéteket durrantotta el 2etap alatt.
Mondjuk ott sem volt valami teljesen tiszta de az most mindegy.Pályára ne sajnáld, mész két kör gyorsat majd 1kör lassút és máris nincs folyamatosan vtec felett nyelezve.
Másképp leírva, ~5perc nyelezés után 3-4-5perc hűtés és utána megint 5perc nyelezés, aztán lejössz a pályáról és vársz 30percet vagy többet a következő etapra.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #28069 üzenetére
ez nagyon dúúúúrva
lesz-e annyira életveszélyes h majd megszaporodnak a halálesetek?!engem meg még 'megszóltak', h miért cserélek fékbetétet, merthogy az nem játék ... de könyörgök azért az nem egy ördöglakat, hovatovább nem kell levegőtleníteni a rendszert, nyílván egy fékcsövet már nem cserélnék, mert ahhoz kellenek már speckóbb szerszámok
DeathAdder: azok a piros ebc betét ledurrantások úgy történtek, hogy van egy turbós hecsi, elől nagy fék, hátul dob! ... pilótánk nem volt épp jó (vagyis nagyon úgy tűnt), mentünk utána Pókkal, nem jó helyen fékezett, illetve többször is megfordult a pályán, ez nem tudom minek tulajdonítható be, mind1 is
de nem írnám csak a fékbetét hibájára a dolgot!
tapasztalás útján legjobb tényleg ezeket megélni, és néha átsiklani hülyeségek felett,
vegye mindenki azt amit akar, jónak lát[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #28080 üzenetére
azzal jönnek h baze Zoli, az féééék, azon múlik az életed ... erre meg mondom h nekúrjmárfel, 5-6 csavarról beszélünk amit le és fel kell tenni (4-5csavaros felni + 1 féknyereg csavar)
ja, meg ha vatta új a betét akkor lehet h kicsit reszelni is kell h ne szoruljon, uramisten ... pontosan úgy csinálom mint Imi vagy mindenki más
természetesen réz pasztát is használok, ahogy azt láttam Imitőlnekem csak egy akna hiányzik és akkor az olajcserét is el tudnám végezni (ami késik nem múlik)
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen