- Linux - haladóknak
- Ubuntu Linux
- Elindult a Gondosóra program
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Windows 7
- Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
- ASUS routerek
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26811 üzenetére
nekem is 32k a első ebc sárga betét, azt akkor az csak 262
fel lesz újítva és rendbe lesz csak eszméletlen szarkor jött
illetve az a tény h fingom sincs hol lehet
új gyári 65k ... mennek a picsábaLife is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #26862 üzenetére
toldatom van, le van ültetve (ésszel), van egy szakasz ahol nagyon ritkán muszáj vagyok menni olyan fekvőrendőrökkel hogy ha nem úgy mászok át rajtuk akkor leér az alja, stb, ... egyszóval még mindig fent van a toldatom, nem törtem le egyszer sem
ügyesen kell vezetniLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #26865 üzenetére
nekem is sima acélon volt, csak azért adtam el, mert úgy jött ki a lépés
szépségért majdnem mindent, pl most nálam ez a helyzet:
szegénykém, de hát ez az első lépés annak h rozsdamentes legyen
mocitető is kap egy telifényt, ha már ott van
úgy néz ki hétfőn kapom visszaLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #26870 üzenetére
szerintem már egy gyári vti toldattal sokkal szebb lenne, nem vagyunk egyformák, illetve ízlésről nem vitatkozunk
és még egy közhely, csinálja úgy ahogy neki tetszikLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26881 üzenetére
csakisafehéééér nagyon baba, grat
honda23: jóféle az a t1r, 205/45R16 méretbe vti-re kiváló árértékarányú
miért húzna bármerre is?Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26894 üzenetére
úgy néz ki egybe lesz a gép, így megyek
tegnap hoztam el a fényezőtől, nagyon meg vagyok elégedve
- jobb hátsó ív csere
- első toldatba csak bele kellett volna fújni, de azt mondta nem ge*izik inkább telibefújta (4ért)
- csomagtérajtó alja elkezdődött, azt elég volt csak köszörülni illetve fújni
- ha már ott volt akkor régi vágyam teljesült, a mocitetőt telibe fújattam (nincs janati szemem de sztem szépséges lett)
- hátsó lökösbe volt két karc bal oldalt, az csak belefújást kapott és polírt (nem kókler, így jól sikerült)hi5!
hazafelé az m3 de szépen durúzsolt, nagyon jó lett a hangja, még Pók is irigykedik
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz BlacKSouL #26898 üzenetére
az első talira teljesen gyári állapotban mentem, akkor volt meg ~1 hete az autó
már ott nézelődtem a felni ötleteket, meg hogy ki mit csinál rajta, stb
nincs azzal semmi baj sem h gyári ... sőt vannak páran akik pont ennek örülnek h van még olyan amihez nem nyúltakLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26589 üzenetére
ha ezen is jó a stoptech akkor neked is jó lesz
Life is too short to stay stock!
-
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #26907 üzenetére
mindig van 1-1 bejegyzés fb-on h kiszedtek eztaztamazt, vagy pozitív a sztori vagy negatív, mindig akad valami sztori ... az a baj ezzel h nagyon bürökratikus a rendszar, és még ha be is akarnám jegyeztetni mondjuk a verseny futóművemet akkor az egyrészről pénz a másik nagyobb rész meg az ideg hogy milyen köröket kell futnom, így én a leszarom tuningolok, ésszel
az a baj még ezzel az egésszel hogy az átlagos tuningolóknak alig van pénzük rá és akkor ha kiveszik akkor meg az árát mindjárt a sünök kezébe lehet adni
azért gondolom a wörthi-tónál nem úgy állnak a dolgokhoz mint nálunk, akik arra mennek minimum arride van a gépben, nyom egy gombot azt akkor rendőr kompatibilis (gondolom németéknél 2havi fizuból becuppantják a kocsiba, de lehet h tévedek)nem azért mert kint vannak a rendőrök hanem egyéb elfoglaltság miatt nem megyek arra, de egyszer megnéznék egy ilyet h kivesznek és akkor mibe kötnek bele .... jójó persze annyira nem várom
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Napfénysüti #26938 üzenetére
az a köv gazdának fasza lesz, mikor megy átíratni az okmányirodába
ma felpattannak: (kupakkal még majd foglalkozok: terv)
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #26956 üzenetére
2.4+ értéket még a mérőműszeren sem láttam
nekem ez vállt be ... de holnap esküszöm megnézem 2.1-en úgyis ilyen bp-kecsó-lakitelek-kecsó-szeged a csapásiránymás szélső érték:
a) drag-on a paradákat 1.6ra állítottam és akkor menetem a legjobbat
b) ringen a paradákat szintén 1.6ra engedtük ... volt hogy 2.3környékre felugrott 7kör utánpróbálgatjuk a gumikat, hogy hol komfortosak, nekem eddig ez vált be amit írtam 1.9-2.0
rákérdezek Boonál, majd ő megaszondja
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #26959 üzenetére
ha kell a hely akkor inkább C-RV irányba tolnálak, apósjelöltét vezettem több ízben 2.0 benya full extra, teljesen élhető a kg/lóerő arány, fogyasztás városba 11-12liter, városon kívül ~9-10liter de utóbbiban nem vagyok biztos ... ahogy néztem kb egy árban mozognak (csak ugye nem mindegy h egyhat 125ló vagy 2lity 150ló, meg ugye az ehhez párosuló kaszni amit vinni kell)
amit vezettem abban 200ekm van, 2006-os, egy kuplungcsere amit a számlára fel lehet írni, ez 140ezer volt munkadíjjal együtt (nem tudom hol)BlacKSouL: anno mindig néztem a paradákat és ellenőrízgettem mert nem hittem el hogy 2.0 van bennük, annyira laposnak tűntek
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz orbano #26968 üzenetére
érdekes módon a 2évet használt paradám amik ~15ekm alatt láttak mindent azok nemhogy nem koptak félre de még csak a hiedelmekkel ellentétbe alig voltak kopott állapotúak, 5.3-5.5mm-esek voltak
a paradáknál is kísérleteztem a nyomással, nem származott bajom belőle, nem csavarodtam fel fára, nem tettem tetőre, élek, tesztelek....ésszel!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz orbano #26971 üzenetére
nem kioktatásként értelemezem, beszélgetünk, tapasztalatokat osztunk meg
aztán csak úgy lett h nem fújtam a gummákba így Szegedre jövet 1.9-2.0ás értékekkel jöttem pályán és sima közúton egyaránt, ha nem lustálkodom el a dologot akkor maholnap 2-2.1et teszek a gummákba egy teszt erejéig
a kormányreakciós dologra még nem tudok mit írni mert 3napja van fent a 16"os nyári és teljesen más vezetni vele mint a 15" télivel, kapaszkodni kell a kormányba, nehezebben tekerhető, nem annyira habkönnyű a szervó, amit én konkrétan szeretek ...szóval arról később tudok nyilatkoznijól mondja a kolléga a paradákat nem sokszezonra és főképp nem sok km-re találták ki, utcai versenygumi (ára tükrözi is) 2-3szezonos, de az végig fültőlfülig mosolygós ... ez a hogyismondjam olyan nincs hogy nem tapad be
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #26989 üzenetére
horgászni én is inkább az após crv-jével mennék
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #27005 üzenetére
uuu bááázz, az mi ideg lehet, valamit biztos ott azon nyomban széttörtem volna vagy én nem tudom, sajnálom, remélem a pingáló ügyesen megcsinálja ... szólj ha fényező kell, tudok egyet mondani, jó áron dolgozik (referenciaképpen Solymi is ott csináltatja, ha tudod milyen szőrszálhasogató akkor többet nem kell mondanom)
kupak project a végefelé közeledik, már csak egy réteg lakk és mehet vissza a helyére
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
több mint 4éve együtt [SMIL:/szeret/inlove.gif]
ami mostanában változott:
- két hátsó felújított féknyereg (köszönet Pedálnak illetve Iminek a szerelésért) + hőálló pirossal lefújva
- itr váltórudazat és itr váltórúd (köszönet Attisnak illetve Iminek a szerelésért) ... csiszolás, fertran, feketére fújás
- csavarok átfestése (persze már szart sem ér, mindegy megpróbáltam)
- új ebc fékbetétek elől/hátul (sárga/zöld) (köszönet az ebc betétekért Boonak)
- óra szerint a 200.000km-t átléptük (199999km), így a motorban már ~14ekm [SMIL:/smile2.gif]
- jobb hátsó ív cserélve és ha már ott volt akkor a mocitető telibe lett fújva, első toldat is, illetve a csomiajtó sarkánál kezdett megindulni, az is gyorsan orvosolva lett
- momo atr kormány + újrabőrözve ... így már ek9
- teljes kipurendszer rendbetétele (köszönet a Haspereseknek)
- kupak upgrade, magam sem gondoltam volna h ilyen jól sikerül
- kapott egy teliporírt, matricák eltűntek
- megjöttek szombatra az R888-ak isLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #27053 üzenetére
A szép ótó az szép ótó, grat hozzá, el ne add!
Lacházán odajött egy sárc és olyan burkoltan kérdezte meg hogy meg akarja venni a kocsimat, hogy hirtelen nem értettem. Utána mondta tisztán és kivehetőn, hogy azt akarta volt kérdezni, hogy eladó-e, mondjak egy árat. Úgy meglepett és ugyanakkor boldogság dörzsölte kis szívemet, hát nem tudtam árat mondani.
Ugyanis hiába mondok be teszemazt 1.6misit, abból még igen messze van egy jóféle 2.0 wrx sti, ami csak egy dolog, a fenntarthatósága meg a második.
Végre kész van és élvezhetem, dehogy adom el.
Majd akkor lesz probléma ha bővül a család mert akkor valami soklégzsákos kéne, de ez még talán 2+év.Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz xcbiker #27055 üzenetére
5gangosat nem veszek, viszonylag sokat megyek hosszabb távokat is, 2hetente, így nekem megéri majd az ats, legalább megy is. Eddy 15.9es időt ment a 18" felgennel, az azé nem rossz.
Ugyan azt már nem racsingra használnám, de azért legyen power a seggem alatt.szerk: fehéret csak akkor veszek ha lesz garázs is hozzá
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #27067 üzenetére
menj fél éven keresztül minden nap az Ajtósi Düreren és kijön az, vagy hasonló úton, nekem akkor jött elő mindkét első kerékcsapágy ... ez van ilyen jók az útjaink, legszívesebben a számlát vinném be valami közútért felelős szervnek h akkor itt van, utalhatjátok vagy most kp-ban is jó
mindegy, építsünk inkább stadionLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #27076 üzenetére
jobb hátsó nekem ennyibe került:
ív: 9k
lakatos munkadíj: 15k
fényezés: 18k
üregvédelem: 1kha kell elérhetőség, szólj ... én elégedetten vettem át a táltost
kieg xcbiker-nek:
mocitető telibefújás: 20k[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Winner_hun #27126 üzenetére
csak nehogy úgy végezze mint a crz
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
cimborám most vett egy astra g opc-t és látta a papíron h a kereskedő mennyiért vette svájcban, a papírosra 800chf volt írva ... ja, és megsúta neki h a kereskedő h nem annyiért vette mint ami a papíron írva vagyon, baazzzzeeee, emberünk ~150-180kért vette egy opc-t, jah még egy adalék, opel kereskedésből
(én mondtam neki hogy inkábbmenjen ki és hozzon be egyet )[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27184 üzenetére
na mi újság, megvan?
utólagos engedelmeddel crx-en is kérdezősködtek eme gépjármű iránt és a képeket megosztottam,
de ha nem okés akkor kiszedetem egy adminnal (autóvásárlás topikájában)Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27187 üzenetére
najólvan, remélem pöpec kis autót vettél, grat és sok balesetmentes km-t
jó takarítástLife is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz Integra #27217 üzenetére
tegnap megzenéltettem a skunk2-t, gyááá állt a kezemen a szőr, füligérőszájjal
aztán lemostam, plussz még egyszer neki kellett esni a fehér felniknek, de az ultrás vizzel jobban jött le az égett fékpor mint a sonax extreme-től ... többet nem veszek olyat, ultra, olcsó és 'finom'Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz neduddki #27220 üzenetére
nem tudom mi az a ville, ilyet próbáltam ki: felnitisztító
egy accordos srác is ilyet használ a fehér felnijére, gondoltam egy próbát megér, annyit megértnekem semmi bajom az ultrás vizzel, nem báncsa a kis kezem
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz runner 125 #27232 üzenetére
ez igen gyors volt ... jó két évig nézegettem h milyen felnit vegyek
#27227 DeathAdder: fogkefével ... de állat vagy, én már annyira nem csutakolom, f*aszombele, csak egy felni, ő van értem ...persze ahol elérem benyúlok én is, de egyre kevesebb időt szentelek rá
Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #27309 üzenetére
"esőben meg sajnálnám kihajtani az autót" ... nahaggyámá
nem te voltál az aki esőben is a szélső értékeket próbálgatja?!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
addikt
válasz DeathAdder #27238 üzenetére
na csak azért h ki van a felniért, kocsiért, meg h ki szeresse...
szóval tegnap két vödörrel le, egy tiszta vízes és egy ultrás, mind a 4 felnit kisuvickoltam
világít, néztem a tévét, és dől be a fény a nappaliba, me' rásüt a hold fénye és tolja be a lúúmmeneket
már csak a kocsit kell lecsutakolni, de azt majd szombat reggel TC pályanapra és akkor csilivili leszsajnos a csavarok olyanok amilyenek ... tuti lekapom, valszeg megy fel helyette a gyári,
ugyan nem lesz peros, de legalább nem rontja el az összképet, mert így nagyon bántja a szemem
50k-s wolk szettre meg nem fussa, azaz fussa de akkor már hozzáteszek még 50et és megy bele a sperrLife is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Trollok komolyan
- OLED TV topic
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen