- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- AI segítségével csábítanák el a nagy cégek szakembereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Asustor NAS
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Amazon
- Videó stream letöltése
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Gigantikus chipgyárat vihet az Egyesült Arab Emírségekbe a TSMC és a Samsung
- ASUS routerek
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
egykori
őstag
Sikerült!
Végül is totál törlést csináltam, még az áruház könyvtárból is. Azután memória törlés, optimalizálás is megvolt. Majd telepítés és minden engedély stb. beállítás, ahogy előzőleg volt. A kártya digitalizálása így 5 mp-en belül megtörtént!Köszönöm az ötletet és a segítséget - a többieknek is!
-
egykori
őstag
Igen, ahogy írtad, nekem is egy értesítés jön a tranzakció megtörténtekor, az app megnyitásakor a második. Ez éppen nem baj, de elég lenne, ha csak pl. fizetéskor jönne egy.
(Az első telefonos fizetéskor szerencsém volt, mert az a ritka eset fordult elő, hogy a pénztárnál nem volt mögöttem senki, így nem stresszeltem egy esetleges felsülés miatt. Ezt az általad említett 50-es hibakód miatt írtam.)
-
User42
csendes tag
Köszi.
Engedélyezve van az app háttérben való futása, nem ez a gond. Na meg ha nem futna a háttérben, akkor nem kapnám meg az iSMS-eket még napokkal később sem, csak amikor megnyitom az appot legközelebb, nem? Azt pedig magamtól soha nem szoktam nyitogatni, csak akkor, amikor iSMS jön. -
addikt
nah, mostmár sikeresen fizettem vele egy olyan helyen, ahol eddig nem tudtam (tesco önkiszolgáló kassza)
szóval egyelőre úgy néz ki a "Gránit Pay szolgáltatás megújult" gránit marketing nyelven azt jelenti, hogy "közel 2 hónap után sikerült kijavítani"....
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
ACE-
addikt
Így van, egyre szarabb lett, ez most így nem is fejlesztés, hanem visszafejlődés a korábbihoz képest, mert az SMS felugró ablakban látszott a szám, akár egy gombnyomással ki is másolható volt, most még külön az app-ba is be kell lépni (egy örökkévalóság), hogy lásd, és ki sem lehet másolni, gratula a fejlesztőknek. Ez így csak nekik spórolás, nem fejlesztés... Bár én már leépítettem a Gránitos számlámat, lassan meg is szüntetem...
[ Szerkesztve ]
Revolut (7000 Ft azonnal) Curve (1% visszatérítés 30 napig mindenre)
-
Brandynew
őstag
3 éve Torontóban nem ment Visaval a tömegközlekedési jegyvásárlás, 2 éve Kijevben nem tudtam fizetni egy üdítőautomatában. Ryanairen többször is próbáltam korábban a fedélzeten, nem működött (más cégnél, pl. Finnair, ment).
Nem mondom, hogy dombornyomott MasterCarddal nem volt még gondom, de arányaiban kevesebbszer.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Én azt se értem, hogy ha már basznak a netbank funkciói közé berakni a bankkártyával kapcsolatos dolgokat, akkor az appban miért nem nézheted meg a saját kártyád teljes kártyaszámát?
Most elhagytam nemrég, aszongya mondjam a tiltandó kártya számát. Mondom igen az utolsó 4 jegyet mutatja és ennyi. Vagy ezentúl minden friss bankkártyámat szkenneljem be vagy fotózzam le? LOL
-
egykori
őstag
Megnyugodtam abból a szempontból, hogy nem én rontottam el valamit kártya ügyben az appban, mivel neked is ugyanígy viselkedik. Van, illetve lett egy aktív és egy inaktív kártyám.
Nekem is most jár le ebben a hónapban, és hétfőn nem tudtam már online fizetni vele, de másnap a Lidl-ben igen.
Én nem telefonáltam, mert gondoltam, hogy hamarosan küldik az új plasztikot, ám ha valami lényegest megtudsz tőlük, lécci írd meg itt, köszi.[ Szerkesztve ]
-
addikt
Tekintve, hogy továbbra sincs használható bankkártyám az alábbit küldtem el ma a Gránitnak, mintegy utolsó figyelmeztetés:
Tisztelt Bank,
Panasszal élnék és magyarázatot kérnék az elmúlt hét eseményei miatt.
Hó végén jár le a kártyám. Még nem érkezett meg az új.
Kedden nem tudtam fizetni az eBank appal, "zárolt kártya" hibaüzenettel. Az appban 2 kártya is látszott, melyeket nem lehetett megkülönböztetni. A fizikai (régi) kártyával tudtam fizetni.
Ezt megírtam Önöknek a múlt héten.
Csüt.-re, már a fizikai kártyával se tudtam fizetni, az appból eltűnt az egyik kártya (mint kiderült, a régi).
Csüt.-ön telefonáltam, hogy se nem tudok fizetni, se kp-t felvenni, pedig épp nyaralni készülök. Az ügyintéző szerint, már csak az új kártya látszik és átadja az ügyet a bkártyásoknak azzal, h. minél előbb keressenek fel. Nem hívott vissza senki...
Vasárnapig nem érkezett meg az új kártyám, ezért felhívtam az ügyeletet, hogy tudja-e aktiválni a régit. Nem tudta, de megerősítette, hogy az appban már az új kártyát látom, melyet 6-án adtak postára. Ígérte, h. emlékezteti a hétfői kollégákat, h. hívjanak, és adjanak választ, lehet-e aktiválni a régi kártyát; és h. hogyan állt elő ez a helyzet.
Ma kétszer is kerestek Önök, de csak annyit tudtak mondani mindkétszer, h. csüt.-ön postázva lett az új (szemben a korábbi 6-ával). [Nem is értem, hogy miért hívtak kétszer, tartok tőle, h. az egyik kolléga nem tudta, h. a másik már hívott.]
Tehát a következőkre várom a választ:
- Hogyan történt, hogy a régi kártya deaktiválódott, az új használata előtt?
- Aktív-e az új kártya ma úgy, hogy nincs a kezemben (az ebank-ban természetesen zároltam)?
- Miért nem hívtak vissza még csütörtökön?
A sok idegeskedés, megalázó helyzetek és minimális anyagi kár (utalások tr. díja, hogy költőpénzhez jussak) -- melyekért, csak a mai első ügyintézőnek jutott eszébe, hogy elnézést kérjen...; szóval mindezek után, az érdemi(!) válaszaik alapján fogom eldönteni, hogy ügyfelük maradok-e (maradunk-e). Az elmúlt 2 év alapján borzasztó káosz lett önöknél, szeretném látni, h. legalább utólag tudják rekonstruálni az eseményeket.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
István89
tag
Én pont ugyanígy jártam 3 éve, csak nem a Gránit pay-el, hanem egy carsharing szolgáltató nem tudta online levonni a szolgáltatási díjat, mert a rendszerben már az új kártya látszódott, a régi meg inaktív volt, ami azért érdekes, mert hónap végig még érvényes lett volna nekem is, bár vásárolni tudtam a fizikai kártyával, csak ennél a szolgáltatónál nem ment. Amúgy akkor a Gránit engem még visszahívott és elmagyaráztak, hogy ez így rendben működik.
Nekem most (még)1 kártya látszódik az appban. (szerencsére )
Igen, idén kaptak még egy tízmilliós büntetést is az MNB-től pénzforgalmi jogszabálysértések miatt.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
"Nem ideális, jogos"
Azért panaszban adtam le az "igényt" , mert így kénytelenek lesznek vele érdemben foglalkozni, és nem azt megtenni, hogy válasz nélkül nem tesznek semmit.Semmilyen biztonsági előírásra, szabályra, szintre nem lesz alapos a hivatkozásuk, ugyanis az Erste Bank, a Budapest Bank, talán a K&H bank is, stb. az Android rendszeren is engedi, hogy képernyőmentést készítsen a felhasználó, ez már egy régi hülye hivatkozási ok, hogy biztonsági szempontból nem lehet.
Akkor az IOS rendszerén meg miért lehet pl. az UniCredintél is Ott nem számít a biztonság?A legnagyobb 4 banknál lehet Android rendszeren menteni képernyőképet, a CIB-nél nem, de elég hivatkozás volt a 4 legnagyobb bank is.
Nem tudom, hogy hogyan lehetne PC-én menteni a telefonos képernyőmentés..., valamiről hallottam 1 éve, de az sem működött a CIB-nél pl.
HiSuiten sem mutatja a PC-én, ha megnyitom az UniCredit appot, és a CIB appnál sem a képet. -
RR-13
őstag
Köszi a tippet, de egyelőre nem tudom, hogy mit telepítsek fel az Adb-hez (Win7-re).
Aztán, ha az megvan nem tudom, hogy hogy kerül a kép a számítógépre, mit kell megnyitni hozzá, mert ahogy írtam a HiSuite-on keresztül sem jeleníti meg a CIB és az UniCredit alkalmazás képét.
Az USB debugging az be van kapcsolva. -
cocka
veterán
Na pont ezt akartam kérdezni én is.
engem meg arról nem lehet meggyőzni, hogy nem az a természetes, hogy a saját eszközömön én vagyok az admin.
Ez talán összefügg azzal a kérdéskörrel, hogy Androidban mit össze kell szerencsétlenkedni a reklámokkal, tudtommal nem nagyon vannak reklámblokkolók. Vagy legalábbis olyanok biztos nincsenek, amik appfüggetlenül érzékelik, hogy na most reklám jönne és automatikusan blokkolják. Na többek közt ezért IS utálom az okostelefonokat, mert az a koncepció, hogy majd mi megmondjuk mit és hogy akarjál és vagy megszokod vagy nem használod opciók vannak.
Egy asztali rendszeren azért nincs ez így előre meghatározva, de ez irányban kb. a win10-től gurult el a fejlesztők gyógyszere. Sokkal szélesebb spektrumon mozog a szabadságod mértéke desktop rendszeren.Plusz szerintem még mindig helytálló az a megállapítás, hogy egy okostelefon nagyon sok mindenre jó, de semmire se jó igazán!
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
Persze és tudjuk, hogy a VPN szerverek nem a sebességükről híresek. Tehát emiatt talán egy-két reklám még így is "átcsusszanhat".
Azért arra rohadt kíváncsi lennék, hogy mondjuk a pornó után vajon a reklámok generálják-e a második legnagyobb forgalmat a neten.
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
senior tag
valóban ios-t használok egyébként, mindig sírva menekültem az androidtól ízlések és pofonok. a root témában a kulcs szerintem az, hogy beavatkozás szükséges ehhez a legtöbb eszközön, és ha történt beavatkozás, az banki oldalról mindenképp jelenthet plusz kockázatot. jó, hogy nem elvárás az, hogy jailbreakelt iphone-okon is menjen minden korlátlanul, az valamilyen értelemben (még ha részleteken lehet is vitatkozni) ugyanaz
vpn-es adblockert a saját adatok védelme érdekében szintén nem javasolnék használatra soha, senkinek
-
tonyrulez
őstag
Egyébként nem értem miért van ennyire túlmiszitifikálva a rootolás, már a bankok részéről. Ez csak annyit jelent hogy írási jogot kapunk olyan rendszerfájlokhoz amikhez eddig nem volt. De ebből nem következik az ég világon semmi. Aki meg mókolni akar, azt úgysem ez fogja megállítani (de még az átlagfelhasználót sem, mert aki ma rootol, 99% hogy Magisk-al fog, ott pedig egy checkbox ezt elrejteni bármely alkalmazás elől).
4 8 15 16 23 42
-
sifarr
senior tag
a telefon root-olására pont ugyanaz igaz, hogy csak pár százalékot érint, jellemzően a profibbakat, pont ezért tehetné meg a bank, hogy nem öl abba energiát, hogy kicsesszen velük.
Nem akarom magam ismételni, de az utolsó 3 mondatra azért visszautalnék.Másképp közelítem meg a kérdést.
1. Jogszabályellenes-e, ha a bankok próbálják kizárni az appok használatát rootolt telefonon? Tekinthető-e az ügyfél jogai csorbításának? Jogellenes diszkriminálásnak tekinthető-e? Ha igen, akkor fel kell nyomni őket az MNB-nél, és az meg fogja rendszabályozni őket.
Ha viszont nem, akkor ez a gyakorlat a bankok szuverén döntése, joguk van hozzá.2. Kezdetben nem, mára a honi bankok többsége (mindegyike, nem tudom) próbálja kizárni ezt a használatot. Valami oka ennek van. Hogy mi, nem tudom. Ha más nem és igazatok van, akkor mindegyiknél ugyanaz a hozzá nem értés jelenik meg az IT-vonalon. Bombázni kell a bankokat panaszokkal. Hátha helyrekerül a kérdés.
3. Ha a root használatának igénye az ügyfélbázison belül eléri az üzletileg értékelhető mértéket, a rámozdulás reálisan profittal kecsegtet, akkor biztos lesz egy/több bank, amelyik erre rámozdul. Akár a korábbi gyakorlatának megváltoztatása árán is. Ha nem, akkor előáll az általános helyzet: a kisebbségnek el kell viselnie a többség(hez igazodó) döntését.
4. Ha másnál (külföldi bank, fintech) nincs ilyen, át kell váltani valamelyikre. Pl. a Wise-ra, ha annál nincs ilyen gyakorlat (nem tudom, sosem volt rootolt mobilom). Mondjuk ezzel a legkönnyebb egy magyar bankszámlát komfortosan pótolni. És itt is igaz, ha az elvándorlás üzletileg érzékeny veszteséget okoz a honi bankoknak, akkor változtatnak a gyakorlaton.
5. Ha kényszerűen egy magyar bankhoz vagyok kötve (pl. hitel), Akkor kombinált használatra térek át. Minimalizálom a bank használatát: jövedelem be, törlesztő ki, egyenleg átutalva egy rootot megengedő bankhoz/fintech szolgáltatóhoz. Ehhez nem kell mobil appot használni sem.
6. Nincs minden igényt tökéletesen kielégítő bank. Egy se.
Lehet kritizálni a honi bankokat, lehet morogni, ez a gőz levezetésére jó is lehet, de eredménye nem lesz.
-
sifarr
senior tag
az egy érdekes kérdés, hogy mennyire van joga egy banknak elvárni, hogy milyen készüléke legyen az ügyfelének,
Joga semennyi. De nem innen kell megközelíteni a kérdést.
A bank kínál egy szolgáltatást. Azt meghatározhatja, hogy milyen feltételekkel lehet használni. Ezen belül azt is, hogy milyen paraméterekkel rendelező eszközzel használhatod. Te vagy elfogadod ezt, vagy nem használod.
Hasonlatként: egy autógyártó meghatározza, hogy milyen üzemeanyaggal lehet használni egy gépkocsit, pl. benzinnel. Ha nem azt töltesz bele, akkor nem működik. Mondhatod, hogy te dízellel akarod, de akkor sem lehet. Az a különbség, hogy egy autógyár gyárt dízelt is, választhatod azt is, a banknál viszont nincs választék (legfeljebb egy másik).
A ti logikátod szerint azt is joggal kérdezhetnénk, hogy miért nem működnek az appok android 2.3-on. Lehet, hogy valakinek az van, azt szereti, nem akar váltani vagy pénze nincs rá. Ő is ki van zárva az app használatából. Pedig igényelhetné, hogy arra is fejlesszenek párhuzamosan appot. Nem fognak.főleg olyan szolgáltatások tekintetében, ahol az készülékmentes alternatíva (pl. sms értesítés az isms helyett) jellemzően fizetős.
Mondhatnám, az érv jogos, de nézzük ezt az érvet alapelvként.
Akkor viszont jogos kérdés, hogy miért drágább papíralapon vagy telefonos ügyfélszolgálaton keresztül utalni? Ha valaki nem szereti, nem ért hozzá, hogy elektronikusan utaljon, az miért szenved hátrányt? Az nem érv, hogy ezekben az esetekben a banknak nagyobb az önköltsége, az sms-rendszer fenntartásának is több.
A bank a díjakon keresztül is tereli a fogyasztókat a neki kedvezőbb csatornák felé. Bizony ennek vannak vesztesei.
Az már sokkal validabb kérdés, hogy egyes bankok miért teszik fizetőssé az elektronikus hozzáféréseket? Miért szednek persze becsomagolva, rejtve magáért a hozzáférésért (app, direktbank, stb.)? Nekik ez olcsóbb. Összességében jelentősen csökkenti a működési költségüket (fiók, élő munkaerő, stb.), akkor miért? Én ezt tartom gusztustalannak. -
sifarr
senior tag
Szeretem az értelmes emberekkel az értelmes eszmecserét egy kérdés több szempontú elemzése céljából!
... ha egy nagy bank holnap úgy döntene, hogy mostantól csak iOS-es app van, ...
A jog általában az életszerű eseteket szabályozza, végletes eseteket ritkán.
Nem életszerű, hogy egy bank, amelyik iOS-re és Androidra fejlesztett, később az egyiket rapid kivezeti. Ezért nagyon teoretikus a kérdés, hogy mit tenne a fogyasztóvédelem vagy a GVH.
Viszont annak semmi akadálya (de már talán ilyenre nálunk nincs is példa), hogy egy bank csak iOS-re vagy Androidra fejlesszen. Nálunk az utóbbi lett volna esetleg elképzelhető. Ilyen esetben nem lépne/léphetne egyik hatóság sem. Ha egy bank úgy dönt, hogy mondjuk 1-2 %-os elterjedtségű oprendszerre nem fejlesz, neki nem éri meg, akkor megteheti. Majd megteszi a többi.
Annak se lenne akadálya, hogy egy mai, hagyományos bank direktbannká alakuljon át, megszüntetve a fiókhálózati kapcsolatot (nem lesz ilyen!!). Ha neki üzletpolitikailag jó, megteheti. De az átalakulásnál figyelembe kell vennie az ügyfelei jogait. Időt kell adnia nekik az átalakulás során, hogy dönthessenek. A banknak fel kell nekik kínálni a lehetőségeket:
Pl. ilyeneket:
1. Felmondhatnak a banknak, és megoldják ők.
2. A bank átadja őket egy másik, megnevezett banknak, ahol marad fiókügyintés. (Hitel esetén nehézkes.)
3. Ha az ügyfél nem reagál egyik esetre sem, akkor a bank mond fel.
Egy hasonló megoldást a GHV, fogyvédelem se kifogásolna.ha ma 11es android-ot várnának el. (itt még azt is el tudom képzelni, hogy akár fogyasztó védelem /GVH is büntetne, ha ezek kiváltását csak fizetős módon lehet megtenni)
Ez sem túl életszerű. Nem érdeke a bankoknak, hogy csak a legfrisseb (1-2) oprendszeren engedélyezze az appok futtatását. Túl sok ügyfelet vesztenének.
Viszont, ha emelik a szükséges verziószámot, azt a hatóság előtt is meg tudják indokolni. Pont azzal az érvvel, hogy régiek (3 éven túl mind az), nincs már sem hibajavítási, sem biztonsági frissítés rájuk. Ezt még olyan verziók esetében is elfogadná a hatóság, aminek pl. 10 % fölötti a részesedése.bank-magánszemély közötti szerződés nem sima polgári szerződés, a feleket nem tekinti egyenrangúnak a jog, ezért az ügyfelet (papíron legalábbis) jobban védi.
Ez teljesen igaz. Csak más területekre terjed ki a többletjog, védelem, mit amiket írtál.attól félnek, hogy a banki rendszerük támadhatóbb miatta (ami már az ő felelősségük lenne), amit el tudok sajnos képzelni, hogy igaz is, ha gyányul lett megírva az app.
Ehhez nem értek, de a tévedés jogát fenntartva, laikusként én így látom.
A banki rendszer, az app, a mobil oprendszere és még az internet is a működés során egy rendszert képez. Hiba, biztonsági kockázat bármelyiknél előfordulhat.
A banki rendszer a bank felelőssége. Az internetet a bank szolgáltatótól veszi, a biztonsági elemekkel együtt. Az app a bank felelőssége. De az app bizonyos tekintetben, mértékben "kiszolgátatott" a telefon oprendszerének.
Van még egy elem, a felhasználó. Ő a legnagyobb biztonsági kockázat.
A bank ebben a rendszerben próbálja a saját kockázatát csökkenteni. Jól, rosszul, nem tudom.Az eddigiek után én is nagyon kíváncsi vagyok, hogy a magyar bankok "túlkompenzálnak-e"? Ha a külföldi bankoknál/fintech szolgáltatóknál ilyen nincs, akkor ez nekem azt üzeni, hogy igen. Erről nekem infóm nincs. Wise-om van, de nem rootolt a telefonom, gyári a rom-ja, és egy teszt kedvéért sem változtatnék ezen. Saját kútfőből nem is tudnék.
-
sifarr
senior tag
Csak egy apró reflexió, és elvarrtam.
... elfogadható lenne az érvelés, ha nem mondana ennek ellent az, hogy az asztali szegmensben nem ilyen szigurúak a bankok
Nem összehasonlítható. Androidon évente van új verzió, a támogatási ciklus 3 év (de a Google nem tudja érvényesíteni). iOS-nél némileg jobb a helyzet. A Windowsnál viszont 6-8 évente van új verzió, a támogatási ciklus ennél is hosszabb, és a Microsoft kezében van, csinálja is. Tehetsége szerint. -
sifarr
senior tag
a root-jogra gondoltam, nem a verziótámogatásra :)
Történeti okokból ez az összehasonlítás sem áll. Amikor a bankok az asztali, online lakossági bankolást akarták elindítani, akkor kész helyzettel találkoztak. Ott volt a windows az általános, egyfiókos (rootolt) felhasználói gyakorlattal. Nem volt reális opció, hogy egy épp bevezetendő szolgáltatással ezt megváltoztassák "kényszerrel". Csak az a 2 lehetőség volt, hogy a helyzetet elfogadják és elindítják, vagy nem kezdik el. Elkezdték, elterjedt, innen már nem lehet visszalépni.
A mobilbankolásnak más volt a kiinduló helyzete. Az iOS eleve szigorúbb a felhasználó számára (bár feltörhető). Az android sokkal szabadabb, de ott is a gyárilag rootolás nem volt alapállapot. A felhasználók minimum 90 %-ánál ezt volt a használati mód.
A mobil kockázatosabb, mint az asztali, a felhasználók miatt. Nagyon sokan nem védik pl. a feloldást, vagy kikapcsolják a sim pin-védelmét a kényelem miatt. A biztonsági és felelősségvállalási elvárás a bankok felé viszont magas.
Pl. ott a kp és a bankkártya, a kp-helyettesítő eszköz, ugyanaz a funkciójuk. Senkinek sem jut eszébe, hogy ha kizsebelnek, akkor a jegybank kártalanítson. A bankkártyánál viszont ez az igény, ha pl. klónozzák a kártyát és leszívják a pénzt.
Jogos lenne a banki igény, hogy az ügyfél is vállaljon felelősséget a bankkártyával kapcsolatban, mint a kp-nál. Megoldható is lehetne.
Pl. a bankok ingyen küldenének push-t minden tranzakcióról, viszont csak az első tranzakció után kártalanítanak. Hiszen az ügyfél észleli a jogtalan használatot. Óriási felháborodás lenne ebből. Mert az ügyfelek jelentős része most sem olvassa el az értesítéseket. A facebook pittyre ugrik azonnal, a banki nem érdekli. Ráér, majd később (napok akár hetek) megnézi.
És jönne a tiltakozás, hogy nem is kaptam értesítést, fizessen a bank! És ez akár igaz is lehet, de ...
Én miért kapok meg minden banki üzenetet másodperceken belül? A GPay-t is, a CIB-et is. A CIB appra sok a panasz, push miatt is. Nekem is ugyanaz a banki rendszer, az app is, legyen azonos a mobilinternet is, mint másoknak. Akkor? Nem ezen a területen vagyok kimelt ügyfél CIB-nél.
Csak az androidra tudok gondolni. Ott a gyártók lényegében azt csinálnak az androiddal, amit akarnak. Nemcsak a hardver minőségében van a gyártók között jelentős különbség, hanem az alapszoftverben is. A felhasználó is úgy konfigurál, ahogy akar, tágak a lehetőségek. Appot is onnan telepít, ahonnan akar. Nem csak a Play-ről, ennek módját még én is tudom laikusként. Ragozzam még?
Hidd el, a bankok örülnének a legjobban, ha mindenki iOS-t használna. De ez nem reális. Amire egyébként én sem váltanék.
Én megértlek titeket, de a banki szempontokra is lehet tekintettel lenni. Kettős szorításban vannak biztonsági szempontból: elvárt ügyféligény és lehetőség. Próbálkoznak jól-rosszul.
Na, ezzel végleg lezártam. (Pedig még nincs is hétfő.)
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- World of Tanks - MMO
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Ingatlanos topic!
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Spórolós topik
- Mini PC
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- További aktív témák...
- iPhone 13 128GB Starlight, Beszámítással
- Uhh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ahh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" i5-10210U 4Mag 16GB 512GB SSD FHD IPS
- Ohh! DELL Latitude 3410 Tartós Profi Laptop -60% 14" Bivaly i5-10210U 4Mag 8GB 256GB SSD FHD IPS
- Prémium minőségű Samsung, Micron SSD meghajtók (frissítve: 2024. 09. 24.) - MEGA akciók!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen