Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz axioma #27487 üzenetére

    azt se ertem uj szamla, boven bb egyesules utan, nekem miert az ex-bb app-ot rakattak fel
    Informatikailag nem volt egyesülés - ezért ment zökkenőmentesen.
    Az új, közös cégben is el vannak választva az ügyféltípusok. "MKB" rész prémium lakossági és vállalati/nagyvállalati ügyfélkör. "BB" a normál lakossági és a kisvállati kör.
    De ez csak az új ügyfelekre vonatkozik, a régiek típustól függetlenül maradtak a régi helyen.
    Az kérdés, hogy mi lesz a Takarék beolvasztásakor. Vagy lesz egy 3. rendszer, vagy őket szétválasztják és szétosztják a régi rendszerek között. Elsőkörben az első variációra tippelnék, újfent a zökkenőmentes átállás érdekében. Egy rapid, egylépéses migráció sok gondot okozhat. Később, fokozatosan meglesz a szétosztás.
    Az MBH holding, eszerint is fog működni.

Új hozzászólás Aktív témák