Új hozzászólás Aktív témák

  • Flashcash

    Közösségépítő

    Erstebank, rokonnak kellene netbankot létrehozni.

    Délután elmentünk a bankfiókba, igényeltünk telebankot és netbankot is. Egy pos terminálon megadtunk egy pin kódot a telebank azonosításhoz is.
    Ezután itthonról felhívtuk a telebankjukat ahol aktiválni kellene a netbankot, de a kapott telebank kóddal és a megadott pinnel nem fogadja el a belépést. Ügyintézővel természetesen nem lehet beszélni, mert 5 perc várakozás után sem kapcsol senkit.

    Lehet, hogy a gagyi rendszerük nem frissíti be a telebank kódokat 1-2 óra alatt?

    Miért van az, hogy normális bankoknál megadok egy telefonszámot sms aláíráshoz, kapok előre lezárt borítékban egy kódot hozzá és azonnal működik a netbank. Itt meg nem működik soha semmi mindig csak a probléma van velük. :F

Új hozzászólás Aktív témák