Új hozzászólás Aktív témák

  • Bubu79

    addikt

    válasz golyani #1825 üzenetére

    Az akksi aszimmetrikus.
    A kimeneti csatoló kondi az a kondi,amelyik a végfok IC kimeneti pontja ( 4-es láb ) és a hangszóró közé van bekötve ( ha jól rémlik alap esetben a TDA 2030-nál ez egy 2000uF/16, vagy 25V-os kondi ).
    A puffer kondi a tápegységben lévő egyenirányító híd után ''kisimítja'' az egyenfeszültséget.
    Nálad - tekintve, hogy akksiról használod - a puffer valószínűleg kis értékű ( 1000uF, vagy 2200uF ) , ebben az esetben inkább a gyújtóelektronika által keltett zavarok szűrése a fontos ( feltételezve, hogy autóban üzemel az erőlködő, és nem dízel az adott jármű ) - de jelen esetben ezzel nem foglalkozunk.

    Szerk.: A linkelt rajzon a C3 a puffer, a C5 a kimeneti csatoló, a C4 a táp nagyfrekvenciás szűrését végzi, C8(?) + R3 a kimenet gerjedés elleni védelmét látja el. R4, R5, R6 az IC munkapontját állítja be - R4 és R5 felezi a tápfeszt, a C7 pedig pufferli a fél tápot.
    R7 és R1 aránya határozza meg a kapcsolás erősítését.

    [Szerkesztve]

    "In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast

Új hozzászólás Aktív témák