Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #71562240

    törölt tag

    válasz Martell #45878 üzenetére

    Khm... megint a módszereid...
    Megintcsak a közvélemény kedvéért reagálok, csakis a tények miatt - a "stílust" most már hagyjuk...

    "Ismereteid hiányosak, Humphrey Bogartot nem Louisnak hívták. Non Rick a helyes." Na most, ezen mondatodban, egyébként önmagában sincs semmi logika (hogy jön az ide, hogy ki volt a filmben Humphrey Bogart, mi köze ahhoz az én NonLouis "aláírásomnak"?). Az előzmények fényében pedig konkrétan hazug a szöveged, ugyanis egymondatos privát "leveledben" már eleve Renault kapitány szerepét osztottad rám, és magadra osztottad Rick szerepét, miszerint ironikusan odajópofiztad: "„Louis, I think this is the beginning of a beautiful friendship.”, - erre volt ugyebár a reakcióm a NonLouis "aláírás". Ha esetleg közben megváltoztattad a szereposztást, akkor azt közölhetted volna, merthogy eredetileg Renault-t osztottad rám. (Egyébként töviről-hegyire ismerem a Casablancát - bár a melodrámák nem a kedvenceim, de egy másik szakmám a filmtanári szakma, tehát szakmai okokból sokat elemeztem már ezt a művetis.)

    "Hamarabb tüzelsz, minthogy tudnád mire lősz." Ezt megint te tetted. Amikor a Karat 40-ről és kategóriatársairól beszéltem, akkor jól láthatóan csak és csakis a Canton márkán belüli kategóriatársaira utaltam, tehát se nem utaltam se nem gondoltam semmiféle más hangdobozmárkára, így az erre vonatkozó levezetésed az akkori globális hangdobozpiaci helyzetre vonatkozólag teljesen indifferens. Lásd mondatomat az egyébként is végig csak a Cantonokról szól szövegrészben (most javítottam egy vesszőhibát): "Az emlegetett szúrósabb magasak is a "régi" Cantonoknál, jellemzően a relatíve olcsóbb szériáknál tudnak előfordulni, a Karat 40-nél és kategóriatársainál elég nehéz lenne ilyesmit rájuk fogni." Jól láthatóan a Cantonon belüli kategóriatársakról van szó, tehát enyhén szólva nem ide tartozik, hogy milyen más márkák és iskolák voltak és nem voltak akkoriban a globális hangdobozpiacon. Az a következő lépcső, hogy nem is igaz az angol iskola uralmáról szóló levezetésed, hiszen a nemzetközi hangdobozpiac a nyolcvanas években hasonlóan színes és árnyalt képet mutatott mint ma, méghozzá kialakult "nemzeti sajátosságokkal" ugyanazokban az országokban, amelyekre ma is értelmezünk ilyesmit, legalábbis a sztereó hifi szegmensben így volt - de mint mondtam, ez indifferens, mellékesen azért is, mert a Karat 40 a kilencvenes évek első felében volt kurrens típus, az évtizedfordulóhoz közeli, nyolcvanas évek végi megjelenése révén.

    A tények kedvéért.

Új hozzászólás Aktív témák