Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cs1csó

    félisten

    válasz Bl@tty #53131 üzenetére

    Üdv, ha a HD Sentinel 100%-ot ír - a felülettesztek és egyéb tesztek lefuttatása is - akkor a lemez jó és a bolt tuti nem garanciáztatná (lexarják az ilyet, ameddig működik működik) úgyhogy ha nem tetszik akkor inkább élj a 14 napos elállással és vidd vissza.

    Nem tudom hova akarod használni de ha NAS-ba akkor oda inkább WD RED lemezeket vegyél.
    Ha ritka üzemre csak adatmentésre akkor oda jó a WD BLUE is.

    A WD PURPLE "Surveillance" feladatra ajánlott ami egy folyamatos - 0-24-ben - viszonylag NEM túl magas terheléses, egyenletes terheléses használatot jelent (amikor a biztonsági kamerák tartalmát rögzíti az egy egyenletes, fix, és nem túl magas terhelés.

    HA te NAS-ba akarod tehát szintén 0-24-ben történő üzemre DE VÁLTOZÓ/MAGAS terhelésre pl. torrent akkor oda a WD RED a megfelelő.

    [ Szerkesztve ]

  • psl2003

    csendes tag

    válasz Bl@tty #53131 üzenetére

    Azt nem tudom, hogy normális-e az ilyen hang ennél a lemeznél. Mondjuk nekem is gyanús lenne. HDS mit mond róla? Áttekintés, SMART, rövid- hosszú önteszt, felületteszt írással, olvasással a teljes felületen? A HDS készítője szerint egyébként is erősen javasolt vásárlás után ezekkel kezdeni, mert főleg terás lemezeknél előfordulhatnak olyan gyári hibák, amik csak hónapok vagy évek múlva derülnek ki. Akkor, amikor a használat eléri a hibás lemezterületet. A program értelemszerűen csak akkor tud riasztani, ha az ilyen terület már legalább egyszer használva lett. Ha tényleg szóródik benne valami, akkor esetleg lehet, hogy lekarcolódott a lemezfelület mondjuk valahol a lemez utolsó 80 százalékában, de ezt a teljes felületteszt úgyis láthatóvá teszi és hát szerintem akkor a fej sem valószínű, hogy túlélte volna. Szóval teszteket neki, minél többet. Utána lehet tovább lépni. De ha van már rajta fontos adat, akkor előbb mentsd le, mert egy erős tesztelés lehet, hogy végleg előhozza a kezdődő hibát.

    Ha a tesztek jók, akkor garanciára csak akkor lehet esély, ha a szerviz belátja, hogy a jelzett probléma általánosan egyáltalán nem megszokott az adott szerkezetek esetén olyannyira, hogy az már tényleg valamilyen hibára utal. Ez cégenként változó, attól függ mennyire adnak magukra. Jobbak az esélyek, ha szériahibáról van szó és előtted már mások is jelentkeztek ugyan ezzel a problémával.

Új hozzászólás Aktív témák