Új hozzászólás Aktív témák

  • huskydog17

    addikt

    Megnéztem ma egy-két dolgot MPCHC és Splash Pro alatt, néhány érdekesség:

    - MPCHC videokimeneteinél a sima EVR hibás státusz jelentést ad, ugyanis nem írja ki a DXVA használatot, miközben ugyanúgy használja, mint a másik kettő. (Bizonyíték az 1-2 %-os CPU használat és 40%-os GPU Load 1080p film esetén)
    - MPCHC alatt a sima EVR a leggyorsabb renderer, ez alatt azt értem, hogy ez eszi a legkevesebb CPU-t. Kb. átlagosan 1%-al kér többet az EVR Sync és még 2%-al többet az EVR Custom. A sima EVR esetében azonban a shader és felirat támogatásról le kell mondani, így gyakorlatilag ennek nem sok értelme van.
    - Csak most vettem ugyan észre, de a Splash Pro Detail és Light képjavító funkciói teljes mértékben a GPU-n futnak, így semmivel nem növelik a CPU terhelést. Egy 12,6 Mbps bitrátás 1080p videónál maximális Detail és Light Boost mellett a Radeon 5470M ParkXT GPU-ját 70%-ra terhelte a lejátszó, természetesen UVD órajeleken.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák