- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
band1103
őstag
Én meg a 4GB körülikre. Erre most figyeltem fel. Apám most leesett az állkapcsom: ahogy nézelődtem konkrét számok után hát rátaláltam egy ilyenre:
Formatum : AVI
Fajlmeret : 8071,8 MB
Filmhossz : 1o 57percKep
Adatsebesseg : 8 942Kbps
Szelesseg : 1 920keppont
Magassag : 800keppont
Keparany : 2.400
Kepsebesseg : 23,976fps
Scan type : Progressive
Bit/(keppont*kepkocka) : 0.243
Codec ID : XVIDÍgy hát belenéztem a hsz.-eibe és ezt találtam:
"amúgy nagy parák lehettek itt tegnap, mert az összes hozzászólás ki lett törölve, pedig volt belőle bőven..... és szerintem nem rossz dolog ez az avi hd. ...pl az xbox media centerem nem szeresse a 264 kódolást. de az avi félékkel elvan. a 720at még szeresse. a 264 kódolás meg nagyon jó dolog. relatíve kis helyen gyönyörű minőség!!! .... a lényeg, hogy én pl szívesen vennék sok 720 xvidet. de ez persze én vagyok....."
Most már értem a motivációt!
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
Matthewus
őstag
Üdv!
Egy 8600GT-nek vinnie kéne szaggatás nélkül a killa sample-t MPCHC-ben, DXVA-val?
/op. rendszer Win7/ -
band1103
őstag
válasz Matthewus #6003 üzenetére
Az attól függ hogy a kari PCI-E vagy PCI-E2.0-ás szabványú a kari. Ha 2.0-ás akkor igen.
Most nézegetem a karid gyártói honlapját és nem tér ki rá pontosan hogy 2.0-ás-e vagy nem. Viszont ki merészelte tenni a HD utótagot a Purevideo után sőt még a CUDA logóját is használja. Ebből én arra következtetek hogy vinnie kellene a killa-t w7 alatt frissitet dx-el friss driver-el és friss MPC-HC bétával.
Bár kicsitt keveslem a vga 256MB-ját. Ha mégis akad akkor azért akadhat mert 512 kellhet neki.[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
nagyúr
válasz band1103 #6002 üzenetére
A srác el van tévedve, mert egy codec-et (x264) hasonlít egy konténerhez (avi).
Igaz, hogy x264-gyel is lehet avi-ba kódolni, de egy de facto szabályt érdemes szem előtt tartani:
"Do not encode x264 in avi. "
Matthewus:
Többen említették már, hogy a 256 MB-os kártyák a brutál kódolású HD-t nem annyira szeretik. (gondolom, nem DDR2-es) Ebben úgy tűnik, lehet valami, ha nálad se megy. A 8600GT CUDA-s és ha viszonylag új driver van fent, akkor nem kellene, hogy akadálya legyen.
Attól azért nincs miért aggódnod, mert az átlagos filmek 95%-a értelmesen (vagy közel értelmesen) van kódolva, nem úgy, mint a killa sample.[ Szerkesztve ]
-
FF23
senior tag
válasz Matthewus #6005 üzenetére
A Videó átalakító beállítások-> Megjelenésnél állítsd be az asztali-összeállítás kikapcsolását -felszabadul kb. 30-40MB- és akkor elég lesz ennél is a 256MB.
Az EVR puffer se legyen 5-nél több.[ Szerkesztve ]
Postázós üzenetekre nem válaszolok. Sajnálom...RT-AX58U v1
-
band1103
őstag
Na meg a srác jobban szereti a számokat mint a betűket .
De mindezektől függetlenül az igény valós lehet a 720p-s xvid-ekre xbox-ok esetében.más: Sajnos gyártottak nem CUDA-s 8600GT-ket is. Az nV már csak ilyen.
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
nagyúr
válasz band1103 #6008 üzenetére
Tényleg, erre én sem gondoltam, mert nincs konzolom, de akkor már inkább egy PS3. Az tud HD-t.
"más: Sajnos gyártottak nem CUDA-s 8600GT-ket is. Az nV már csak ilyen."
Ezen már meg sem lepődök...
FF23:
Azt mondod? Na akkor ezt a hsz-t ki is másolom egy txt-be, hátha kell még később a tipp.[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
[link] Az Xbox tud h264 HD-t L4.1-ig,az egyetlen limitáció,hogy nem lehet 5.1-es a hang. A PS3 jobb multimédiára,mert mindenféle lehet a hang.
[ Szerkesztve ]
-
band1103
őstag
Ami igazán furcsa hogy a múlt októberi tesztem során sok olyan 720p filmmel találkoztam ami L5.1 ben készült . Úgyhogy ha a kedves user nem akar szenvedni akkor kényelmesebb ha nem is nézi a H264-es filmeket hanem rögtön az xvid-re cuppna rá.
Szvsz írhattad volna on topikban is. Annyira nem üt el a témától mint ha a sertésdagadó készítéséről írtál volna.
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
-
nagyúr
válasz band1103 #6013 üzenetére
Ezzel az L5.1-gyel is az ember agyára mennek. Az, hogy milyen a leve értéke, önmagában semmit nem jelent és a szabvány szerint az L5.1 használata egy 1080p-s filmnél is még teljesen felesleges... ergo hiba. Sokan azt hiszik, hogy azért jó, mert akkor több ref, több macroblock belemegy és az megint milyen jó nekünk - de ez badarság.
-
band1103
őstag
válasz Matthewus #6016 üzenetére
Szívesen bár én csak alátámasztottam. Valójában FF23-t illeti a köszönet .
stevve: Mármint egyáltalán nincs vagy nem ekkora? Egyébként meglehet hogy a Compute Shader miatt nagyobb a mem használat. A CUDA más. Vagy az egyik megy vagy a másik.
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
band1103
őstag
Az MPC-HC mindig kiírja azt hogy "(DXVA)" amennyiben hardveres gyorsítás működik. Ez egy kis bug a playerben mert akkor is kiírja ha a CUDA megy a CoreAVC segítségével, pedig annak ugye semmi köze sincs a DXVA-hoz hisz a DXVA az DX-et használ. De ez utóbbit te is tudod.
DE az a helyzet hogy a 1.9.5.0-ös CUDA-s CoreAVC még w7 alatt sem tudja CUDA-val kezelni a killa sample-t. Mondanom sem kell hogy ekkor nem a CUDA-val van a gond. Akkor miért folyamatos a lejátszás? Mert a a W7-es DXVA II már az ugyancsak W7-es DX11-es Compute Shader api-ját hívja be segíteni. Bár ez a C.S. is a shader procikat dolgoztatja meg mint a CUDA de máshogy nyúl hozzájuk mint a CoreAVC.
Tehát a killa alatt jogosan írja ki hogy DXVA . De nem jogos a "(DXVA)" kiírása amikor a CUDA megy a CoreAVC-val.[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
band1103
őstag
válasz band1103 #6021 üzenetére
Tehát a Compute Shader nem a CUDA-t hívja be. Saját algoritmusai vannak a Shaderek használására melyek azért is különböznek a CUDA-tól mert a C.S. OpenCL-ben íródott hogy egy közös és nyílt felületet tudjon biztosítani a hardverfejlesztőknek.
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
nagyúr
válasz band1103 #6021 üzenetére
Hát... ha ez igaz lenne, hogy a DXVA a killa sample esetében a compute shader-eket használná ugyanúgy, mint a CUDA-t a CoreAVC, akkor ATI-n is kellene működnie. Ott is vannak shader processzorok és akkor lenne DXVA felirat MPC-HC-ben alul, ami nincs.
Most úgy beszélek, hogy nincs nV kátyám, ezért meglehet, hogy nagyon nem így van, de én a CUDA-nak tualjdonítom egyedül az ál-DXVA használatát MPC-HC-ben. Nem a shader effektekre gondolsz? Azokat is shader-ek számolják.
-
band1103
őstag
Nem az effektekre gondolok.
"...akkor ATI-n is kellene működnie."
Működne is csakhogy ne feledd hogy van még egy feltétel a C.S. használatához aminek az nV eleget tett viszont az ati csak részlegesen és kicsitt bug-osan. Ez pedig a megfelelő Driver.
Az ati a 9.12-es hotfix-el próbálkozott először olyan drivert írni amiben a saját Stream sdk-ját OpenCL kompatibilissé tette csak nem végzett jó munkát mert nem minden vga-n működik megfelelően a dolog.
De ez szvsz alapból kudarcra lett itélve mert ez olyan mintha az nV a CUDA sdk-ját-t tette volna OpenCL kompatibilissé. Persze nem ezt tette az nV hanem letette a seggét és nekiállt egy CUDA-tól független OpenCL -es driver megírásához.[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
PuMbA
titán
válasz band1103 #6021 üzenetére
"DE az a helyzet hogy a 1.9.5.0-ös CUDA-s CoreAVC még w7 alatt sem tudja CUDA-val kezelni a killa sample-t."
A 2.0-ás CoreAVC-vel sem? Ez van írva a honlapon: "CoreAVC 2.0 fully supports GPU hardware acceleration with NVIDIA CUDA Technology, and works with other compatible NVIDIA Platforms like ION running on Windows XP, Vista, or 7. "
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz band1103 #6024 üzenetére
Értem, hogy a driver szar, magam is próbáltam az előbb OpenCL-t tesztelni ATI-n és persze nincs támogatás...
De szerintem a compute shader másra való. Én úgy tudom, az inkább post process és ráadásul nem is használhatná a DXVA-HD (Win7-ben már ez a neve) API-t, ha a forrás nem felel meg a követelményeknek.
-
band1103
őstag
Eddig nem próbáltam de a kíváncsiságomat felkeltetted, ezért letöltöttem és kipróbáltam. Az eredmény:
ÓÓÓ igen. W7 alatt a 2.0-ás CoreAVC már tudja CUDA-val futtatni a killa-t. Ikon zöldre vált + CPU load max 28%.
stevve: Ez elgondolkodtat. Nem tudod hogy a "DXVA-HD"-nak pontosan mik a követelményei? Bár én nem úgy gondoltam hogy a C.S használná a DXVA-HD-t hanem hogy a DXVA-HD használná a C.S.-t.
(az aláhozott szó arra akar utalni hogy ezek tőlem csak találgatások)
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
nagyúr
válasz band1103 #6027 üzenetére
Eh, én túlságosan belebonyolódtam már. Minden kételynélkül elfogadom, amit mondasz, mert ha nem CUDA és nem DXVA, valami mégis dekódolta a GPU-n azt a sample fájlt nálad is.
A DXVA-HD a DXVA új neve a Win7-ben. Változott pár dolog, amik az ipar fejlődését követik, de szerintem a killa sample még mindig nincs a támogatottak között.
[ Szerkesztve ]
-
band1103
őstag
"...mert ha nem CUDA és nem DXVA, valami mégis dekódolta a GPU-n azt a sample fájlt ..."
Óóóó, hogy én miért nem tudok ilyen szépen és egyszerűen fogalmazni Pedig ez az egésznek a lényege.
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
band1103
őstag
Újdonság kollégák!:Ez a 2.0-ás CoreAVC mintha jobb lenne a DXVA-HD-nál mert bekapcsolt Aero-val is csupán 228MB-ot eszik a killa a vga-ból miközben megy a play 24fps-el.
Tehát a másik tipp a 256-osoknak hogy tegyék fel a 2.0-ás CoreAVC-t.
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
Balinov
félisten
Sziasztok
MPCHC (x64, build-et nem tudok, melohelyrol irok epp) eseten mitol van az, hogy rohadtul nem jo a keparany egy csomo esetben.Mindegy, hogy 1080p BRrip, 720p-s TV rip (mkv) vagy tvrip baratokkozt. Pl. utobbinal levagja a kep szeleit, alul es felul. Nem emlekszem, hogy varialtam volna valaha is a keparannyal az MPCHC-ben, van valami gyorsbillentyu, hogy gyari ertekre allitsam vissza? Tovabba most ugrott be, hogy igazabol ezt azota vettem eszre, miutan felraktam a 9.12 Catalystot (nem hotfixes, WHQL-t). HD4870 512MiB, Win7 x64 prof a kornyezet es frissitett dx9 runtime
Nem jovok ra az istener se magamtol, mi lehet a gond.
Koszi a tippeket
Balinov
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
band1103
őstag
válasz Balinov #6031 üzenetére
Egyszer nálam is volt ilyen hogy elszállt az MPC-HC-ben a képarány és az istennek sem tudtam visszaállítani. Nálam az volt a baj hogy előtte egy fura ötlettől vezérelve telepítettem a wmp11-et és az mindent összebarmolt. Még jó hogy volt mentésem a rendszer partícióról így gyorsan vissza tudtam állítani az előtte lévő állapotost és rögtön megjavult az MPC-HC.
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
Balinov
félisten
válasz band1103 #6032 üzenetére
wmp11-et miota vegleges win7 van fenn talan meg el sem inditottam, talan a media center lejatszot igen, de az is inkabb asszonyka volt. Ha legyalulom, majd reinstall neki a legutolso build-el (tenyleg x64 OS ala x64-es buildet hasznaljak, vagy teljesen megfelel az x32 is?) vajh megjavul?
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
-
Migee
tag
Üdv.
Hd filmezésre Gigabyte GTX 260?Jó választás?
Giga 3850-et cserélném le. Meg az XP-t is.
-
-
Tegnap én is feltettem és kipróbáltam a CoreAVC 2.0 verzióját. Sokkal jobb, mint az előző, nálam konkrétan végre eltűntek azok a csúnya képhibák, amelyek miatt az előző CoreAVC csomagot néhány filmnél blokkolnom kellett, azonban ezzel az újjal már tökéletesen mennek.
Plusz néhány filmnél mintha egy picit szebb lenne a kép, nem annyira szemcsés, bár ebben nem vagyok annyira biztos.
A legújabb, 1.3.1488 verziószámú MPCHC-vel használom.
Ezzel kapcsolatban lenne egy kérdésem:
Az Output menüben mi a Sync Renderer?Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
FF23
senior tag
-
Balinov
félisten
ott kerestem legeloszor, de vagy egy orat elbaszakodtam a lehetseges kombokkal, minden pozitiv eredmeny nelkul. Most uninstall, friss x64 letolt, telepit, regi beallitasok megorzese ignoralva, ffdshow kivesz dxva mellol es gyonyoruen es helyesen jelenit meg 1080p/720p-t es a teszt bkoztot. Viszont erdekes, feladatkezelovel nezve kb 25-30% mondjuk az Angyalok es Demonok 720p (dvd5 meret) a prociterheles. DXVA-val tamogatva. Azert az adatlapomon lathato wassal kevesebb procihasznalatot vartam volna.
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
nagyúr
válasz Balinov #6039 üzenetére
Nah, a kép akkor már rendben van, de ennek tényleg kevesebb használatot kellene produkálnia DXVA mellett. Főleg 720p-ben.
Más.
Használ itt valaki G45-öt (GMA X4500HD)? A blogomban van egy registry átírás arra vonatkozóan, hogy 16 ref-es filmeket is támogasson. Ki tudja ezt valaki próbálni, hogy megy-e?[ Szerkesztve ]
-
Balinov
félisten
Bocsanat, tevedtem, meg a 9.11-es WHQL Win7 X64 driver van fenn, meg kevesebb a CPU load, csak 14% (proci is csak 11*266-on megy, nem 8*400-on).
[link]GPU-Z szerint viszon a GPU load csak 9%? Nem keves ez?
Szerk: faradt vagyok, nem megy a Picasa-s linkeles
[ Szerkesztve ]
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
Balinov
félisten
-
Balinov
félisten
olyanom sajnos nincs, helyhiannyal kuzkodok, keves a 1.4 TB...
Erdekelne meg a postprocessing-es lejatszaskori kepminosegjavitas? Errol nincs valami jo leiras HD4xxx sorozathoz? Kivancsi lennek, egy dvd5 meretu 720p-bol mit lehet meg ilyen uton kihozni..
6yrs, 19.5kg :) Realme X2 Pro 12/256, Fizetési elvárás: hát, én már a Google-ban is sokat kerestem.... Flickr fotoim: http://www.flickr.com/photos/magdabalinko/
-
band1103
őstag
válasz Balinov #6043 üzenetére
Kár hogy a vga-m nem támogatja a GPU Load jelzését ezért az nem látható de legalább a memória Load látszik. egy példa arra az én gépemen hogy mit bír egy valójában már régi és gyenge gpu (8400gs):
2HD (1080p) DXVA-val (nem CUDA-val) W7 alatt:
Láthatóan magasabb a memória Load mint a killa sample-nál. De 24 fps még mindig megvan.
A 2.0-ás CoreAVC használatával tehát CUDA-val már sajnos más a helyzet. szvsz a 2.0-ás CoreAVC még mindig nem 100-as feltehetőleg azért mert nem tudja olyan jól kezelni (még mindig) a vga memóriáját mit a DXVAugyanazon sample-k)
[ Szerkesztve ]
"A bölény királyul néz ki: tisztára mint egy rasta tehén !" # * Have a Nice Death!* ...powered by vérpistike... #
-
Írtam cikket arról, hogy én hogy nézek max 5%os CPU használattal 1080 HD filmet.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topicban tilos a warez mindennemű formája!
Ennek értelmében nemkívánatos témák:
- filmek, sorozatok torrent- és egyéb letöltőoldalakon való fellelhetősége
- ki, mit, hogyan, mikor, milyen minőségben warezolt magának
- a különféle release-ek, illetve az azokat készítők munkásságának kitárgyalása
- másolási és egyéb védelmek kikerülése, rip-készítés, letöltött tartalmak konvertálgatása, szerkesztése
- Projektor topic
- Hardcore café
- alza vélemények - tapasztalatok
- Crypto Trade
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Starfield
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen