Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz mickemoto #35722 üzenetére

    Ahamm, szépen egymásra talált ez a két csúcsszuper cég. A vásárlónak kell biztosítani a rakodókat??? :Y Jópofák. Én simán megoldottam volna a dolgot: ha nincs a szállítónak 20 ezer Ft-ja egy lépcsőző molnárkocsira, akkor szépen fordulhat is vissza a hűtőgépével, meg a szekerével együtt.

    Egyébként még eddig sem kellett volna eljutni, hiszen az Euronics honlapján, az ászf-ben pontosan definiálják az adásvétel jogi oldalát:

    "A szerződés akkor jön létre, ha a Szolgáltató - a vásárlói igénybejelentést visszaigazoló e-mail üzenetet követően - a raktárkészlet ellenőrzése után, a megrendelés teljesíthetőségéről visszaigazolást küld újabb elektronikus üzenetben Vevőnek.
    Mind az igénybejelentés, mind a visszaigazolás akkor tekintendő a másik félhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik."
    ...
    "Abban az esetben amennyiben a termék nincs raktárkészleten és beszállító általi megrendelése szükséges, úgy a beszállítás várható időpontjáról elektronikus üzenetben értesítjük a Vásárlót, melyet a Vásárló nyugtáz, vagy elállhat a megrendelésétől.
    Ebben az esetben a szerződés azon a napon lép hatályba, amikor a Szolgáltató a szállítás tényleges napját a Vásárló számára visszaigazolta, és Vásárló a teljesítés bekövetkeztének várható idejét nyugtázta (nem törli megrendelését)."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák