Új hozzászólás Aktív témák

  • nemszabad

    tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni DVR (talán rossz helyen vagyok) élőképeinek telefonos elérésével kapcsolatban.

    A kütyük az alábbiak:
    Modem: Thomson THG571 (Invitel, kábel TV-s net)
    Router: TP-Link TL-WR841N
    DVR: Dahua DPT-448M

    A konkrét bibi: QDMSS-ben állandóan időtúllépést dob APP-os elérés esetén, annak ellenére, hogy...

    1. A modem OK, mások ugyanilyen modemmel nem ütköznek ilyen hibába.
    2. A router (és a virtual serversben a portok nyitva) OK. Router nélkül sem érem el, pedig a DVR megkapja a WAN-os IP-t.
    3. A DVR OK, ugyanez 2 router után és dyndns-sel megfejelve is működött. Itt, mivel az Invitelnél nem nagyon változik az IP, nem tököltem dinamikus dns-sel.

    Ami érdekes: elérem a képeket WAN-on keresztül pedig, PC-ről, laptopról is. Tehát a 'neten' van a DVR, csak telón nem megy, QDMSS Lite-val és SuperLivePro-val sem (utóbbit ajánlották, mert univerzális).
    A helyszínen úgy teszteltem, hogy csak app-ban nem fut-e, hogy a mobilnetem megosztottam, arra ráakadtam egy laptoppal, láss csodát, úgy már elértem.

    Az OS-ek: iOS és Android. Egyiken sem megy, mindenhol időtúllépés.

    Én a fentiek alapján arra gondoltam, hogy még meg kéne nyitnom portot a routeren (RTSP), de meg van minden létező nyitva, amit a DVR-ben találtam. Az 554, 443, 8000, stb.
    Ugyanakkor nem lehet ilyen gond, mert router nélkül se ment úgy, hogy a QDMSS-ben WAN IP alapján próbáltam elérni.

    ... és mivel a routert kiiktatva sem ment, a következő, ami gyanús lett, a modem. Itt viszont visszakanyarodnék oda, hogy másnál ugyanilyen modemmel mennek a telós megfigyelések...

    A DVR, mint írtam, egy másik címen, más szolgáltatónál, dinamikus dns-sel és 2 router után is ketyegett...

    Összefoglalva: minden jó, mégse megy....

    Valaki esetleg hasonló papucsban? :F

    Köszönöm és elnézést, ha eltévedtem. :R

    Üdv.:

    Szarkafészkes

Új hozzászólás Aktív témák