Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szimi57

    őstag

    válasz Lootolok #43653 üzenetére

    Vannak olyan megszállottak, akik a kotont is évente kétszer lecserélik. :DDD

    A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.

  • tboldi

    nagyúr

    válasz Lootolok #43653 üzenetére

    Addig bírja, amíg le nem merül az elem, ami a szenzorba van beépítve (nem cserélhető benne, csak az egész egység a szeleppel). Van, akinél hamarabb megadja magát, és van, akinél elég hosszú ideig bírja.

    #43654: Ezt nehéz megsaccolni szerintem, viszont itt, Európában 2014 óta kötelező az azután gyártott autókban.

    [ Szerkesztve ]

  • MC Pite

    veterán

    válasz Lootolok #43653 üzenetére

    Van olyan TPMS ami 4 évig bírta, van ami hétig. Függ mennyit ment, hogy volt tárolva a kerék, és még tökömtudja mitől. 2-300at nem gumira, hanem kerékszettre írtam.
    "De amit írtam, hogy egy 4-5 milliós autónál akinek nincs pénze 4-5-6 évente rendes gumira, annak szerintem nem való az az autó (vagy semmilyen), igazából ez akart lenni a mondanivalóm lényege." Értjük, egyetértünk, de sokan azért vesznek új autót, hogy ne kelljen költeni rá, plusz a fejükben van egy kitalált keret amit rászánnak a gumira.

    2014től kötelező a TPMS, vagy az elemes, vagy az ESP szenzoros (indirekt). Marhaság hogy legjobb ha nincs, az ESP-s nem kerül pénzbe, nem kell foglalkozni vele, egy defektet mégis tud jelezni, ami hasznos, és fillérekbe kerül implementálni.
    #matek:Valóban drágább egy top 4 évszakos mint 1 szett top szezongumi. De olcsóbb mint kettő top szett. Sőt, két közepestől is olcsóbb, és attól akár jobb is.
    #matek2: Mutass olyan embereket, akik elkoptatják hamarább a két szett gumit, minthogy elrevülne. Na, nekik jobban megéri a két szett. A maradék 95% vagy kidobja, vagy még rosszabb esetben az öreg szarokkal korcsolyázik.

    Nem, rég nem így van a négyévszakos, hogy csak a nagymammernak jók. Ha ésszel veszik, elég jó itthonra egész évbe. Az igaz, hogy
    1, Nem árt ha az autó könnyű
    2, Nem árt ha nem 160al mennek vele naponta.
    Abból adódik, hogy havon (kivétel télies 4S gumik) vagy kánikulában nagyobb fékutat adnak mint a jó(!) szezongumik. Ilyenkor érdemes ezzel számolni, de esetemben a 208ason ezek pipa, pipa; messzire a nagyobbik autóval megyünk, azt a pártíz km autópályát meg amúgy sem szoktuk 110nél gyorsabban teljesíteni az M3ason.

    Sok ...közepes mag vacak gumit rásóznak az emberekre (pl Suzukis kollégákra márkaszervizben a kész kereket Yokohama meg Falken téliekkel), ami nem is olcsó, azt is hiszi a juzer hogy jó, aztán mégsem jobb mint egy jó 4S gumi. Ez talán még veszélyesebb, kombinálva azzal, amikor még nem/már nem az időjárásnak megfelelő gumi van az autón, mert október elején már van fagy, utána még mindig van huszonx fok is.
    A jó négyévszakosnál sokkal veszélyesebb amikor vesznek egy alsóközepes, hóra hangolt téligumit, ami nálunk pár napot teljesít jól, párat katasztrófálisan, köztes időben meg csak elmegy. Főleg amikor nyárit is ugyanolyan magas polcról veszik le, mert sok marha - itt elnézést kellene kérnem, de teli a tököm az ilyenekkel, úgyhogy nem teszem- x meg y forintos lélektani határból akarja megúszni a gumit, nem azt nézi mi lenne az ideális az autójára.
    #fizika Két olcsó szezonális szett anyagilag és teljesítményben is rosszabb mint egy jó négyévszakos szett.

    "195/55R15 méretben a legjobb téli gumik 20e-ből kijönnek" - pl az LM005? :U
    15/db áron nem nagyon kapsz rá jót.
    De, elöl-hátul cserélni illik évente. Miért, te milyen sűrűn centíroztatsz? :F Én évente, és meglepő módon pont érdemes ilyenkor felcserélni elsőt hátsót. :U

    <ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

Új hozzászólás Aktív témák