- Videó stream letöltése
- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz angyalpc2 #56579 üzenetére
Hogy itt legyen, hogy konkrétan mennyivel:
Eco Contact 6 a Premiumcontact 6 ellen:
Wet:
-12.9% in wet braking
-5% in wet handling (lap time)
-5.1% in wet circle
-4.3% in straight aquaplaning
-2.4% in curved aquaplaning
Dry:
-5.8% in dry braking
-1.1% in dry handling (lap time)+5% in subjective noise
+5% in comfort
+30.6% in rolling resistance
+3.7% in fuel economy -
[CS]Blade2
addikt
"The EcoContact 6 ended up with a fuel consumption of 5.07 liter/100km (highest ranked in the test) while the Premium Contact 6 has a 5.26 liter/100km fuel consumption value. The absolute differences were not huge considering a 30% advantage in rolling resistance values for EcoContact 6."
Nem jelent sokat. Talán ez az egyik legkevésbé "Eco" a sok "Eco" gumi között.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz szőröscica #56592 üzenetére
Úgy nem. Benya oldalról viszont 5 litykóval 2500 liter helyett 2600 liter, 6 litykóval 3000 helyett 3100 liter. Tankolásonként alig több, mint +1 litykó, cserébe jobban tapad, méterekkel hamarabb megáll esőben fékezésnél pl.
Mindkettőnek van létjogosultsága, piaca. -
[CS]Blade2
addikt
válasz [CS]Blade2 #56593 üzenetére
Michelin e.Primacy egy Kumho Ecsta HS52-hoz képest 4dl az utolsó ADAC teszten. Na már szerintem a ló túloldala, egy jó 38. helyet hozott az 50-ből.
Ez annyira eco, hogy lehet, hogy mérettől függően 2-4 gumi árát is behozza fogyiban, csak lehet, hogy a többszörösét meg elviszi amikor 9 méterrel túlcsúszik fékezésnél és nekicsuccsan a delikvens valaminek. -
[CS]Blade2
addikt
Szerintem mind ilyen. People get mixed up not so much when buying such tires as when fitting them. Virtually all of the motorists who have bought tires with such tread pattern tend to think that either the tires are fitted incorrectly or they were sold «only left» or «only right» tires.
The thing is that the tread blocks in such tires are positioned in different ways. As a consequence, the water evacuation will take place in different ways.
And there is no mistake here. The thing is that the tire tackles most of the water from the contact patch driving over a water film.
If the car hits a puddle at a high speed, the amount of water, which is dispelled to the sides, is, of course, larger than what the tire tackles with its tread pattern, but this difference is all but negligible, and does not affect the tire’s performance at all.focvis: Itt van egy Nokian NRV-left. [link] Ez volt elvileg az első. Párban árulták elvileg.
-
[CS]Blade2
addikt
4db 6x15-ös lemez-nek mennyi lehet a tömege? 30Kg alatt lehet, vagy benne van, hogy kicsivel 30 felett?
-
[CS]Blade2
addikt
7,8Kg. Annyi, hogy így 2000Ft-al drágább a postázása, mintha megállt volna 30Kg-ba.
ET46 helyett ET47-es lesz. Remélem, hogy tudom hozzá használni a meglevő dísztárcsát amit a kerékcsavarok fognak. Elvileg 1mm-es rés lesz körben a peremnél, de szerintem nem lesz annyi, mert most a 46-osra elég jól simul, talán van benne annyi, hogy jó lesz.
-
[CS]Blade2
addikt
Rápróbáltam a felnit a kocsira a disztárcsával (ET46 helyett ET47 a felni), és nem úgy van ahogy előzetesen számoltam, hogy a dísztárcsa éle eláll kifele 1mm-t, hanem ott jó, és helyette a közepe lötyög a csavaroknál. A eredeti a Kia, a másik Hyundai felni.
Vágok a csavar disztárcsa fogó részéhez kis gumi alátéteket, szóval végülis nem gond, de nem értem, hogy miért.
Létezik, hogy a 47-esnél nem ül be olyan mélyen a csavar kúpos része, mint a 46-osnál?
Másik, hogy a vett felni szettben benne van a szelep ilyen formában üresen.
Ezeket késsel belülről le tudom faragni, hogy kivegyem, ugye? Nem akarom, hogy a gumis esetleg bent hagyja, mert szinte újnak néz ki, de nem tudhatom, hogy mikori. -
[CS]Blade2
addikt
Nem akarom megsérteni a küszöb lemezt. A lemez mögött meg ahol ténylegesen emelné a gyári emelője, az sík, a krokin meg a kis "tál" éléből csak 4x 1cm 2-3mm-s anyagon érne össze, de ott is gyári festés és rücsi van végig.
A disztárcsából van 1, és két fajta felni. Rio+Rio az eredeti, és a télihez vettem használt (szerintem i20) felnit, szóval amit próbáltam összepárosítani az i20 felni Rio disszel.
Ha ET30 lenne, akkor kint lenne a pereme, és akkor a csavarok behúznák a dísztárcsa közepét, ha ET60, akkor meg a dísztárcsa maradna függőleges, és a felni pereme és a gumi lenne jóval beljebb, nem?
Végülis mindkettő ilyen "(" "(" , csak a i20-as 1mm-el kevésbé. Gyakorlatilag nem az van, hogy ilyen "(" helyett ilyet ")" rakok, amitől a pereménél eláll,
hanem csak kevésbé kifli, közelebb van a függőlegeshez az ET47-es.A csavaron a díszt fogó rész síkja és a felni külső peremének a síkja között a 47-esen 1mm-el kisebb a távolság, nem?
De biztos a furatoknál is más kicsit, mert inkább olyan jó 2mm-el tudom így benyomni a műanyagot a kia logo-nál.Teszek azért alá gumiból vagy bőrből, úgyis van 22mm-es és 28mm-es lyukasztó, hogy véletlenül se zörögjön rajta, hogy így a téli szetten kicsit lazább.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kelly416 #57614 üzenetére
A helyi gumisnál ott kell hagynom a cuccokat és pár órára rá mehetek érte. Ha kivágom, akkor biztos, hogy nem hagyja benne véletlenül sem.
Qru: Lakatos ismerőssel át akartam alakítani, hogy olyan legyen, mint a gyári emelőjének a vége, vagy gumiból csinálni olyat, de azt mondják, hogy az veszélyesebb, krokival jobb a futóműnél.
[link] Ilyenre gondolsz gondolom.
A gyári emelő meg ilyen, alá próbáltam:
A lemezek összefutásánál és kívül nem is ér neki. Szeretném megőrizni ezt az állapotot, én emeltem fel először tegnap 1 keréknél, eddig végig márkaszervíz emelgette egyben.
A bölcső csavarjánál meg elvileg rohadt erős. Hátul meg kb. 10cm-vel az emelési pont után van a hídnak a tartója. Onnan elvileg nem eshet le, nem dőlhet el, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen