- Microsoft Outlook topic
- Videó stream letöltése
- Proxmox VE
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- Microsoft Excel topic
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Hálózati / IP kamera
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz tomcsi23 #13161 üzenetére
Pár ezer Nm forgatónyomatékon innen, addig tud elcsúszni a felnin, amíg fel nem fújja a gumis. No para!
Lesz új gumi?
BTW: igényes gumis ha azt látja, hogy sok centrír-súly kellene a kerékre, akkor először elfordítja a felnin a gumit (leeresztett állapotban! ). Abban nem vagyok biztos, hogy 90 vagy 180 fokkal kell-e elfordítani, de ugye nem is vagyunk gumisok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz belaazallat #13175 üzenetére
Így keresd:
Wheel hub cap
Wheel centre cap
Wheel center capKell az átmérő is milliméterben.
-
veterán
válasz Skillet #13198 üzenetére
Sajnos csak tippelni tudok, hogy igen, mehet alumíniumra is, de a legjobb, ha felhívod a gyártót, a tulaj segíteni fog.[link] Délelőtt!
A lakkozásra is csak tippem van: én polirozás után színtelen lakkal lefújatnám, feltéve, hogy megtapad a lakk a polirozott alumíniumon.
-
veterán
válasz Skillet #13201 üzenetére
Üveggel én nem nagyon foglalkozom, így is több időt töltök autóápolással, mint kellene. Van egy készlet WS Platinumom (akciós volt!), abból kenek a tetőablakra, ne ezt a márkát vedd szvsz. MunezXBK a fő-üvegápoló asszem Rain X-et használ, érdemes őt megkérdezned.
A polírozott alu téma: ezek szerint nem érdemes közvetlenül rákenni. Talán arra utalt a Wolf, hogy lakkozd le és utána mehet a nano. Kérdezz vissza, hogy jól gondolod-e.
-
veterán
Az őstag = kb. nulla.
Ha nem gond pár ezer pluszba, akkor szvsz érdemes a prémiumot megvenni, de lehet, hogy az, amit Te középkategóriásnak gondolsz kezdő tulajként, az is a prémiumot közelíti.
Szedd össze, hogy milyen autóra, milyen igényekkel, elvárásokkal, méretben keresel. Biztos segíteni fognak a rutinosabb tagok.
-
veterán
válasz Skillet #13219 üzenetére
Sajnálom, hogy így jártál. :-(
Utólag könnyű okoskodni, de én is úgy tudom, hogy savazni (sósav) csak a hagyományos, fényezett felnit illik. Az enyémek szálhúzottak és lakkozottak gyárilag, de erre se mernék savat locsolni, mert nagyon macerás rendbe tenni, ha elrontom - míg egy hagyományost elég "csak" lefényezni.
-
veterán
-
veterán
válasz pocokxx #13479 üzenetére
Tudni kellene a gyári méretet. A felni most csak annyiban számít kb. hogy 16-os. A titkos tippem nekem is a 205/55, abból emberi áron tudsz minőségi abroncsot venni. A Kormorant a végére hagynám, Barum alá nem mennék.
Ha biztosra akarsz menni, akkor 205/55r16 XL, így a súlyindex kérdést ki lehet pipálni. (A súlyindex kérdése nem ilyen egyszerű, hogy x4 és az több legyen, mint az összsúly... tengelyterhelés is játszik, ezért a gyári adat fontos.) A használati utasítás vége felé ott szokott lenni az abroncsméret és a guminyomás.Ez mit ad ki? [link]
Ha megfelelő a 205/55r16 XL, abból 18 ezerért van Hankook, ami más ligában játszik, mint a Kormoran.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Ganz-[HUN] #13490 üzenetére
Milyen motor van benne?
A H-s sebességindex vélhetően kevés lesz (210-ig jó). -
veterán
válasz Ganz-[HUN] #13492 üzenetére
A NOKIAN szvsz jó lesz, de keress minimum V sebességindexűt.
-
veterán
válasz Ganz-[HUN] #13494 üzenetére
Párszáz forinttal, vagy annyival sem drágább a V-s a H-snál; továbbá elvárás, hogy ne legyen alacsonyabb a sebességindex, mint az autó tervezett végsebessége. Németországban nem menne át a műszaki vizsgán H-s nyári gumival; itthon a fene se tudja...
Ne ezen spórolj
-
veterán
-
veterán
TaaT a felniguru.
Amit írtál az tökéletes üzenet, esetleg:
Óvatosan a replika felnikkel, itt egy jó példa arra, miért érdemes a gyári vagy neves gyártótól származó alufelnik felárát kifizetni. A lenti/fenti felni egy olyan kátyú miatt deformálódott, amitől az erősen peres - így fokozottan érzékeny - gumiabroncs még nem sérült meg. -
-
veterán
válasz molnarpeter #13615 üzenetére
+1 , a Michelinek egy adott kategórián belül tartósnak számítanak.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz zsolt19900 #13670 üzenetére
Esetleg még a PZero 26,5-ért innen.
-
veterán
-
-
veterán
válasz focvis #13954 üzenetére
@ HussarF:
Ma felhívott a Michelin, a szabadságok miatt váratott eddig a dolog.
Nagyon segítőkész, szakértő válaszokat kaptam, tényleg profi volt, rám szánt negyed órát.Végül abban maradtunk, hogy inkább a télit (Alpin5) vegyem, ne CrossClimate-ot (CC).
Indoklás:
- ugye lesz egy teljes nyári garnitúrám
- évi futás 20-25 k km
- elég meredek utcában lakom, amikor leesik a hó, akkor csak másnap takarítják le
- az újabb generációs télik már jobban bírják a csapatást, nem darálódnak le olyan könnyenAzt is elmondta, hogy amikor összehasonlították havas emelkedőn a CC-t az A5-tel, akkor tényleg hasonló volt a kapaszkodóképességük, sőt a CC érzésre stabilabb volt. Ennek ellenére ő inkább az A5 felé hajlik.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz DeathAdder #14150 üzenetére
Úgy emlékszem tavaly a GoodYear és a Conti voltak a legjobbak. Én a Michelinre esküszöm, viszont az aktuális Alpin A5 a tesztek alapján csak jó, de nem kiváló.
Contiból tavaly még a TS850 ment, idén jön a TS860.
Sokan esküsznek még a Nokianra.
Szerk: nem tudom milyen méret megy az autódra, ha szerencséd van akkor 205/55r16, itt sokszor jó akciók vannak: [link]
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
válasz choco01 #14181 üzenetére
Ha ilyen sokat mész (150-200 km naponta), akkor nálam a kopásállóság miatt erősen a Michelin felé billen a mérleg nyelve.
De nézz utána az utóbbi évek tesztjeiben, hogy melyek a legtartósabb abroncsok és azok közül válaszd a legszimpatikusabbat, ill. aminek a legjobbak a vizes tulajdonságai. -
veterán
válasz modflow #14428 üzenetére
Ha még nem rendelted meg reggel óta a gumit, akkor inkább a Conti.
Nekem pont ez a méret van Michelin Alpin A5-ben, kissé csalódtam benne. Biztos veri ez is a mezőny 80-90%-át és tartós is, de a korábbi Michelin Alpin 4 jobb volt.
@Bálint: mér' szopatod magad ezzel a gumival szeptemberben? Mi bajod a nyárival? Vagy csak a kíváncsiság ilyen erős?
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs