- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Milyen routert?
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
-
IT café
Az összefoglaló átalakul, fontosabb infók a hajtás alatt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Bár tipikus spekulációkon alapúló cikk megint, viszont azt ténye, hogy a modern AAA+ játékfejlesztés egyik nagyon nagy hibája az, hogy olyan "minőségű" termékek előállításhoz mint ami pl. a GTA V, vagy az RDR2 volt, ahhoz ma már nem elég egy pár száz fős kis csapat pár évnyi munkája.
Ubisoft esetében is 10+ csapat dolgozik egy-egy AC-n pl. és ott azért részenként egyrészt nincs akkora változás, ugrás mint a Rockstar játékaiban, illetve azok azért hamarabb jönnek ki (termesztésen a különböző részeken, különböző stúdiók dolgoznak egyszerre ott azért, és a fejlesztés vége felé jön beesgetni a többi).
Illetve másik jellemző a játék fejlesztésre (és ez igazból szinte egyidős ezzel az iparággal), még pedig az, hogy ami "papíron" ötletként jól működne, azt a fejlesztésbe már nehezebb megvalósítani. Vagy mert elméletben igen, de gyakorlatban nem működik, vagy mert folyamatosan változik a koncepció (ami lehet a rossz vezetés, de akár amiatt is, hogy időközben mások egy jobb megoldást találtak arra az ötletre amikkel ők évek óta szenvednek). És emiatt sokszor van az, hogy akár évek munkáját kell a kukába dobni.
A legtöbb ilynek a leglátványosabb esete az, hogy amikor túl korán mutatnak be egy játékből gameplay, vagy target gameplay-t. Ha már Ubisoft, ott volt a The Division vagy a Watch_Dogs esete, ahol a végeredmény más lett és emiatt kapott aztán mindet is ezek a játékok. Persze ott van az is, amikor konkrétan egy kamu gameplay demót raknak össze ami játékként, csak abban működik. Állítólag ez volt a Star Wars 1313 esetében is, hogy azon kívül amit mutogattak, azon kívül nem volt semmi belőle meg.
De Rockstar esetében is ott vannak az elő előzetesek amikben volt már olyan dolog ami nem került be a véglegesbe. Ezek egy része ott van a fájlok között mint hivatkozás, de azokról kevesebb infó van ami teljesen szanálásra került végül (ezek egy részét a különböző dizájn dokumentumokból lehet kideríteni, hogy mi volt).
Úgyhogy simán ki lehet nézni, hogy ha csak hasonló ugrást szeretnének elérni mint ami volt a GTA V és RDR2 között, akkor oda bizony kell ember és idő. Meg türelem, hogy ha valami nem működik akkor csináljuk máshogy.
Végül még egy dolog. Rockstar esetében maga a hivatalos játékbejelentés általában egy évvel a tervezett megjelenés elött történik meg. Nos ezt azért az utóbbi időben (10év?) nem igazán tudták artani mert mind a GTA V, mind az RDR2 vagy évet még csúszott mint ahogy tervezték. Lehet, hogy ezért is várnak ki?
[ Szerkesztve ]
"Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."
Új hozzászólás Aktív témák
Topik szabályok:
- Elemzés Milyen vasat rakjak a GTA V alá?
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mesterséges intelligencia topik
- RAM topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Filmvilág
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Női városi bringa (Sierra City)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen