- ASUS routerek
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vírusirtó topic
- Windows 11
- Finn kísérlet: kijelző helyett könyvet a diákoknak
- Most jöhet el a VR-headsetek kora?
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
-
IT café
Gitáros topic ♪♫ eddig összegyűjtött tapasztalataink → itt.
(gitár-, erősítő-, effekt- és húrválasztásról, hangkártyákról)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Moleman
addikt
válasz Alexios #46336 üzenetére
+1, a HB Fusion tényleg korrekt gitár, hardverileg semmibe nem tudnék belekötni, viszont bizonyos szituációkban nagyon vékonyka hangja van, olyankor még a kifejezetten mocsaras hangú KX-5 is jobban szól nála, pl mikor letekert hangerővel próbálok kitekert erősítőn tiszta hangot elérni. Pedig amúgy a hangerőpoti tökjól működne, treble bleed is van, nem sötétedik el a hangja, mint az SC450-nek.
Jobban még nem mélyedtem bele, lehet, hogy elég lenne pickupmagasságot állítani, vagy a 11-50-es Orphee-nak gyenge az outputja, mert fullhangerőn sem túl testes.A zeneszerzés valószínűleg minden bandánál, sőt, minden számnál más, néha egyvalaki leül és kompletten megír egy albumot, máskor meg csak jammelnek, aztán ha valami jó sül ki belőle, azt viszik tovább.
-
Moleman
addikt
válasz bigrob #46338 üzenetére
Én is ezért gyanakodom rá, nagyon kicsi a feszítőereje, az LP-n használhatatlan volt, annyira zörgött, ezen is rengeteget kellett tekerni a rugótartón, hogy síkban legyen a tremoló. Csak addig nem akartam jófélével felhúrozni, amíg nem döntöm el, hogy standard, drop D vagy drop C legyen a végső állapot.
-
Moleman
addikt
válasz benedekco #46345 üzenetére
A Claptont én is elfogadnám. Az én tökéletesem pedig mindenképpen ződ. De amúgy nincs is egyetlen tökéletes gitár, mert emellé is kéne még több másféle is.
Aztán még ki tudja, mi jön, régen sose akartam fekete gitárt, most meg a tökéletes világomnak mindenképpen része lenne egy fekete Lite Ash strat, pedig se nem drága, se nem ritka. -
Moleman
addikt
Eléggé le kéne csapnia, nekem 50 wattos Kox volt, 0.5/10 már elég volt, 1/10 már túl hangos volt lakásban, 6-nál kezdett volna torzítani, de azt csak eladáskor hallottam, mikor a vevő kipróbálta.
A hangszóró érzékenysége viszont sokat számít, ha érzéketlenebb a hangszóró, jobban fel kell tekerni. -
Moleman
addikt
válasz benedekco #46423 üzenetére
Következő lépcsőnek én a módokat próbálnám valóban megérteni és megtanulni.
#46421 beteg
A bandában állva gitározás engem is meglepett anno, ágyon görnyedés után semmit nem értem el. De mivel egyből 8-10. fekvés barréban kezdtünk, hamar belejöttem, most már nem annyira vészes állva játszani, akkor sem, ha sokáig nem gyarkolom. Elég rövid pántot használok (111 centi volt most az egyik, amit megmértem), majdnem ugyanott van minden, ahol ülve lenne.
Otthon és próbán is mindig széken ülve/kanapén fekve játszottam, de a koncerten működött állva is. Mondjuk nem vagyok túl virtuóz, zenekarban is mindig csak ritmus voltam.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz impalaman #46458 üzenetére
Nekem beragadt néha a bullet is, de meg szoktam szurkálni felülről egy másik, vastagabb húr végével.
Most nézem, hogy most már 1.5× annyiba kerül, mint a sima. Annak idején (14-15 éve) ugyanannyiba kerültek. Akkor most már értem, hogy miért pártoltam át a dáridóhoz.
Utoljára 6000 ft-ért vettem 4-es pakkot Amerikából, meg egyszer az Andertons-ban is bevásároltam valami kettőtfizethármatkap akcióban, bőven 2000 ft alatt jött ki egy szett.#46459 Bobrooney
Én sose próbáltam, mert nem futotta rá. Vagyis lehet futotta volna, de fillérkúró vagyok, az 1500 ft-os húrokat is évekig használom. A bariton KX-5-ömet különösen ritkán használom, azon 6 éves elmúlt az Earnie Ball, de még egész jó hangja van.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz benedekco #46464 üzenetére
Tényleg szép új dizájnt meg termékpalettát épített a Fender, pedig egy időben azt hittem, hogy kivezetik a húrokat. Viszont ott még durvább árak vannak.
A Mezzofortéban a sima Fender húr most még 2290 ft, az pillanatnyilag 5 font.
A classic gondolom ugyanaz lehet, mint az NYXL, azt sose próbáltam, de volt olyan akusztik húrom, aminek hex magja volt, bár a simával se volt soha problémám.#46461 arnyekxxx
A kínai húrokat nem gondolnám egyenértékűnek, tény, hogy van köztük jól sikerült, de nagyon ingadozó a minőségük. Bár a "Fender 60CL 11-50" (nem létezik ilyen) akusztik húr kifejezetten bevált, tartós is, a hangja is jó, és csak 1.46 dollár volt Banggoodon. Huh, most nézem, már az is 9 dollár... Vége a jó világnak.#46465 Hdave98
Nekem egy régi Shure SRH440 van (az SRH440A őse, amit ajánlottak), nagyon részletes a hangja, keveréshez jó, viszont gitározáshoz szerintem kevésbé. Hosszú távon zavaróan sok a magas benne, zenét is csak így tudok hallgatni vele.
Annak idején én is célzottan kiegyenlített hangú fejhallgatót kerestem a zenéléshez, mert nem szeretem a túlzott basszust, akkoriban a Superlux 668B hangja is nagyon tetszett, pedig annak legendásan zavaró magasai vannak.
Most 10 évvel öregebb füllel (és némi fülzúgással) viszont azt gondolom, hogy egy kis mélykiemelés pihentetőbb lenne.Költeni most nem akarok rá, de én is nézegettem, mit lehetne, a Takstarok is szimpatikusak, de ezt a K52-t is megjegyzem magamnak, hátha egyszer. Addig meg használom a Plantronics gamer fejesem, ha már nem bírom a Shure-t.
-
Moleman
addikt
válasz arnyekxxx #46471 üzenetére
Elektromoson csak a színes Orphee-kat próbáltam, 9-10-esekre már nem emlékszem, úgyhogy azokkal valószínűleg nem volt gond. Viszont a 11-es nem volt jó, ezért nem bízom már benne annyira.
Ja, meg volt egy, az talán 9-es készlet volt, aminél kicsomagolta magát az egyik vékony húr végén a bogyó, valahogy letekeredett a sodrat már a felhangolásnál.
A Telecasterem még kérdéses, túl halk az E húr, az sem segített érdemben rajta, hogy az indokoltnál lentebb engedtem a babát és megemeltem a hangszedőnek azt az oldalát. Ott lehet még hibás a 10-es Orphee.#46470 benedekco
Igen, tavalyi árfolyammal már barátibb, a hex úgy még olcsóbb is lenne, mint nálunk.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz espista #46487 üzenetére
Az asszony is mindig ezt mondja, hogy ő csak azért akarna gitározni, hogy zenét írjon, de ahhoz előbb meg kéne tanulni, az meg uncsi és fájdalmas.
Én meg tökéletesen boldog vagyok azzal, hogy eljátszom, amit mások írtak, a saját zenét játszó bandában is csak néhány ötletet hoztam én, de sose azok voltak a kedvenceim.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz benedekco #46509 üzenetére
És amúgy sem olyan könnyű újat írni.
-
Moleman
addikt
válasz btraven #46514 üzenetére
Nem, az említett elektronika ha van, az a gitárok belsejében van, nem külön.
Ilyen pici erősítőből nehéz lesz jó hangot kicsiholni, de a videó alapján a Marshall nekem kifejezetten tetszett. Nagy gainre csak azzal próbálkoznék a négy közül.
De ha van rá mód, érdemes kibővíteni a keretet, és használtan venni valami nagyobbat, ha nem számít a könnyű hordozhatóság.Az első erősítőm egy Fender FM25R volt (még mindig megvan) 10"-os hangszóróval, ahhoz képest ugrásszerű előrelépés volt a 30 éves Marshall Valvestate 8080 egy nagyobb, 12"-os hangszóróval. És látod, nem kerül sokba (én anno 40-ért vettem, 50-ért adtam el).
-
Moleman
addikt
válasz Bobrooney #46516 üzenetére
Én is sokáig éltem abban a hiszemben, hogy 2005-ben majdnem kezdőként írtam egy tökjó témát. 2 évvel később viszont szembejött, kiderült, hogy az akkordmenet a Tears of the dragon refrénje, még a hangnem is stimmelt... 1998-ban hallottam egyetlen egyszer a Kifutóban, ennyire megragadt.
-
Moleman
addikt
Szerintem célravezetőbb lassan kezdeni, de a részletekkel együtt, aztán majd jön idővel a tempó is. Én többek között pont erre tartom a bariton gitárom, H standardben bármit el tudok játszani 25%-kal lelassítva.
Vagy most már lehet, hogy vannak jobb eszközök, amikkel minőségromlás nélkül is le lehet lassítani a zenéket a hangmagasság megőrzésével, de én régimódi vagyok.Amúgy ennek a témának szerintem a sok apró nyújtás a kulcsa, hogy ugyanúgy szóljon. Én úgy szoktam tanulni, hogy folyamatosan haladok, és ha újrakezdem, akkor az elejétől gyakorlok mindent, azzal együtt, ami már jobban megy.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz espista #46551 üzenetére
Nekem most sajnos sikerült pont a hideg lukban tartani az akusztikokat, a fának látszólag nem lett baja, de a drágábbik gitáron elszakadt a 12-es E húr.
Pedig a régi stratot kihoztam onnan a tél elején, és betettem a szekrénybe, az akusztikok viszont a hidegben maradtak egy rendrakás után.Radiátornak számít a padlófűtés is? Van egy csomó kihasználatlan hely a szobában, de nem mertem oda gitárt tenni.
A páratartalmat nem tudom, nincs mivel mérni, de nem párásítok, nem páramentesítek, viszont télen csak nagyon ritkán szellőztetek.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #46575 üzenetére
De, pontosan az. És pontosan azt is csinálja, csúsztatgatja, meg áthelyezi E-A-ról az A-D húrokra. Itt folyamatosan kvinteket fogsz, és közben néha csak a basszushangot pengeted tompítás közben (a tenyered élét puhán ráteszed a húrokra közvetlenül a húrlábnál), néha elengeded a tompítást és megszólaltatod mindkét húrt, tehát a kvintet.
És amúgy ez egy standard pop-rock akkordmenet, Em C G D.
-
Moleman
addikt
Nyilván nem ideális, de ez a leggazdaságosabb megoldás százezren innen, tetszőleges méretű tranyós gitárerősítővel.
Normál esetben én is fülessel dobolok, de mikor másoknak meg akartam mutatni, rádugtam simán egy 25 wattos erősítő gitárbemenetére, élvezhetően szólt.Ideális egy olyan PA rendszer lenne, amit Goose-T is linkelt, de ahhoz még egy gitármulti is kéne, hogy a gitár is jól meg tudjon szólalni, plusz akár még egy keverő is, hogy ne csak a multi AUX bemenetére legyen dugva a dob - messzire vezet ez.
A 2.1 PC hangszóró is jó ötlet, és még olcsóbb, mint bármilyen kisebb gitárerősítő. És legalább sztereó.
-
Moleman
addikt
Igen, egyszerre szól a gitár az erősítőn keresztül, és az AUX is, csak az nyilván torzítás/effektek nélkül.
Ha a gitár marad a pici hordozható Marshall erősítőn, akkor ez a Genius hangszóró bőven elég kell legyen a dobnak.
Én kifejezetten szeretem, kettő ilyen is van itthon az asztali gépekhez, az asszonyé épp gyengélkedik (végfok és/vagy trafó probléma), de ha veszel egyet újonnan, azzal valószínűleg nem lesz gond. Az enyém több mint 5 éve megvan, és már akkor is használtan vettem.Az Edifier valószínűleg eggyel komolyabb kávéház, szokták dicsérni őket, de személyes tapasztalatom nincs velük.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #46652 üzenetére
A Studio csak az esztétikai korlátozottságra utal, nem csíkosjávor a fedlapja, nincs csillivilli szegélyezés a test és a fogólap körül, hangban semmi hátránya nincs.
Nekem is van egy, a nagytesók közül. -
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #46654 üzenetére
Az a fekete a koptatólap, én is leszedtem róla, nem szeretem. Van, aki azon támasztja meg a kezét. Kicsit csúnya a 2 kis csavarfurat, ami marad utána, de így is szebb nélküle.
A híd itt 2 részes, a hátsó fényes dolog a tailpiece, ami a húrok végét tartja, a kicsit ferde darab pedig maga a híd, az intonációt állító babákkal. Ilyen tune-o-matic hidat használnak máshol úgy is, hogy testen átmenő húrozással párosítják.
Nagyon szeretem, most a hatodik szülinapjára még egy keménytokot is kapott.
De a legnagyobb tanulság az volt, hogy nekem nem ez lesz a fő irányvonal, ezért Les Paul-ra kár lenne több pénzt áldozni (milliókat valami csillivilli Standardért). Hangra ez is tudja ugyanazt, és igen, félelmetesen jó hangja van, emiatt egy pillanatra sem bántam meg, nagyon sokszor ő az, akire rányúlok.
Viszont a legpraktikusabb/legkényelmesebb nekem a strat/superstrat vonal, HSS hangszedőkkel. Mindenki közül talán ő az abszolút kedvencem:
A hátsó humbucker majdnem ugyanúgy szól, mint a Les Paul, a másik kettő pedig hozza a legjobb féle singlecoil csilingelést. -
Moleman
addikt
válasz Bobrooney #46716 üzenetére
Én hiszek a csodákban, van egy régi sztorim.
Tényleg nagyon sokat számít, hogy mit nyomnak a kezedbe, én az alsókategóriás kínai Squier SD-6 után vettem a kezembe egy milliós custom shop stratot (és még sok más felsőkategóriás gitárt ugyanabban a németországi stúdióban), és sokkal ügyesebb voltam rajta. Pedig előtte sose volt elektromos gitár a kezemben.Ha nem okoz anyagi csődöt az eszközpark felépítése, érdemes minél előbb beruházni, egyrészt értékálló (a többnyire 5-6 éve, jó áron összevásárolgatott hangszereim most nominálisan 70%-kal többet érnek), másrészt utólag rossz bánkódni rajta, hogy mikor lett volna szorgalom/kreativitás, nem volt meg hozzá az eszköz.
Nekem azóta is fájó pont, hogy egyetemista koromban totálisan alkalmatlan eszközökkel voltam kénytelen zenét csinálni, pedig így is végtelenül élveztem. Mikorra pedig lett pénzem jobb hangkártyára/gitárra/billentyűre, már nem volt szabadidőm, úgyhogy csak felhalmoztam őket és ülök a kis szemétdombomon. És szégyenszemre kezdek befektetői szemmel tekinteni a hangszerekre.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Goose-T #46723 üzenetére
Pontosan így van, csak a nagyobb kontraszt kedvéért emlegetem a custom shopot, de tényleg nem kell drágának lenni ahhoz, hogy jó gitár legyen. Egy komoly stúdió gitárparkjában valószínűleg egy classic vibe strat is pontos lenne.
A kedvenc használt gitárjaimat az új/valós áruk töredékéért vettem, volt olyan is, amihez Guitar.clinic kellett, de megérte.
Viszont ahogy mondod, amiért a legtöbbet fizettem, a neten rendelt Les Paul nem volt jól beállítva, szöszmötölni kellett vele jó sokat, azon még a fogólap is szálkás volt, a bundok se voltak felpolírozva. -
Moleman
addikt
válasz KerryVTR #46768 üzenetére
A legelején nem lennék ennyire szigorú, bár én nem metállal kezdtem, hanem földvárfeléféluton meg közelihelyeken, az kicsit könnyebb volt.
Az első napokban jött hozzám valaki, aki tudott gitározni, megtanította a kromatikus skálát, azóta is tudom, de sose gyakoroltam a 20 év alatt.
Persze 10+ évvel később, mikor már láttam hasznát, pentaton meg blues skálákat már gyakoroltam, akár a TV előtt ülve is.Mikor nemrég elkezdtem dobolni, először próbáltam professzionálisan hozzáállni, hogy akkor milyen kötelező gyakorlatok vannak, mit kéne készségszinten fejleszteni. Aztán 2 perc után meguntam és visszamentem Billie Jeant játszani. Azóta sem gyakoroltam rudimenteket, de így is rohamosan fejlődtem, egyre több minden jött magától, ahogy egyre több mindent tudtam eljátszani. Technikailag biztos van sok hibám, majd utólag kijavítom, de legalább addig is jól érzem magam.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz terepkigyo #46927 üzenetére
Ezek teljesen jó USA stratok.
Az American Specialre határozottan emlékszem, 2016-ban 323 ezer volt újonnan, ez kifejezetten olcsónak számított, és nagyon jó gitár. Az American Standard viszont már 2002-ben is 353k volt.
A legolcsóbb USA modell a Highway One volt (2006-2011), már újonnan is nagyon olcsó volt, aztán egy időben 200k alatt mentek használtan, de most már azok is megdrágultak, 350 körül mennek.Ha nem zavar, hogy nem új hangszert veszel, akkor nyugodtan vegyél ilyet, és meglesz a tudat, hogy USA stratod van.
Mehikói szerintem közel 20 éve nem volt a kezemben, akkoriban nem volt egy nagy élmény az American Standardhez képet, de a mostani modellekről simán elhiszem látatlanban is, hogy jó minőségűek.
Viszont ha nem ragaszkodsz a márkához, és a kicsit modernebb vonal sem idegen, akkor érdemes lehet megnézni a Sire és FGN új modelljeit is.
Ha pedig USA Fender van bekattanva, akkor meg USA Fendert kell venni.Én egy piros vagy sunburst American Special HSS-t terveztem vásárolni, végül egy fehér nitrólakkos házilag épített SSS-t vettem sokkal olcsóbban, az szerencsére enyhítette a viszketést.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz terepkigyo #46944 üzenetére
Akár befektetési szemmel is racionális lehet egy komolyabb strat, de ha jó áron veszed, gyakorlatilag bármilyen gitár jó befektetés.
Épp nemrég leltáraztam, a legtöbb hangszerem 2016 körül vettem. A jelenlegi értékükkel számolva 70% nyereséggel tudnék most kiszállni belőlük. -
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #46981 üzenetére
Vannak olyan nagy nevek, akik szinte sose használják a kisujjukat, mégis virtuózok. De valóban érdemes gyakorolni, sokszor jól jön.
Régen nagyon rákattantam a fingerstyle-os coverekre, ez azóta is a kedvencem, nagyon sokat tanultam belőle. Itt nagyon kell a kisujj.
-
Moleman
addikt
válasz RoliHero #46991 üzenetére
Ha használt is szóba jöhet, akkor ki lehet fogni nagyon jó vételeket, 60k alatt nekem pl most ez a kettő lenne szimpatikus: [Cort] [Samick]
Mivel használták már előtted, jó eséllyel be is vannak állítva, remélhetőleg jól.
A Cort szerintem különösen jó vétel, az új árának a feléért kapsz egy szinte új gitárt. Ha nem 430 km-re lenne, magamnak is megvenném 14-ediknek.Persze egy használt gitár vásárlása esetén nem árt vinni magaddal valakit, aki meg tudja állapítani, hogy tényleg hibátlan-e.
-
Moleman
addikt
Igen, ugyanaz.
Azért kell a sztereó aljzat, hogy ne merítse az elemet az elektronika használaton kívül. Mivel mono gitárkábelt dugsz bele, az rövidre zárja az aljzaton a ringet és a sleeve-et, így kap testet az elem a hangerőpotin keresztül.
#47016 Alexios
Régen nekem is nagyon gyorsan koptak, de akkoriban 11-es akusztik húron használtam Fender mediumot.
Most 1 mm-es Fender vagy Tortex esik általában a kezem ügyébe, nem játszom sokat, de nagyon sok éve bírják, komolyabb kopás nélkül. Akkordozós témákhoz nekem az már túl kemény, oda a 0.6-os Tortex vált be, akusztikhoz pedig 1 mm nylon.[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #47029 üzenetére
A billegés és az eltérő magasság is normális.
Én úgy szeretem, ha minden pozícióban kb ugyanolyan hangerőn szól a gitár, úgyhogy én úgy állítanám be a pickupmagasságot, hogy jól is szóljanak, és kb egyforma hangosan.
-
Moleman
addikt
válasz jmarcell #47099 üzenetére
+1, szerintem is nagyon jó cucc lehet a Tremonti, bár ha jól emlékszem, még nem találkoztam vele személyesen. A tremolo nekem pluszpont, az ilyen kockababás tremoló szerintem kényelmesebb. A Tune-o-matic jellegű fix híd babája vágja a kezemet tompításkor (itt látszik, ahol a vastag E húr babájáról le van kopva a fekete festék, ott szúr ).
-
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #47129 üzenetére
Hajrá PRS!
Más: találkozott már valaki 9V AC táppal?
Tavaly hozzámvágtak ingyen egy Behringer X V-Amp (LX1-X) multieffektet táp nélkül, akkor bedugtam egy random adapterrel, világított, konstatáltam, hogy működik. Most oda akartam adni az asszonynak tanulni, bedugtuk, és csak zaj jön belőle, gondolom azért, mert az összes normális adapterből egyenáram jön. Természetesen elemfoglalat sincs benne, mert abból is egyenáram jönne.
Kerestem hozzá való tápot, de kb 30 dollárnál kezdődik, annyit az egész pedál nem ér, akkor már inkább valami gagyi új multi kéne. -
-
Moleman
addikt
válasz btraven #47147 üzenetére
Egy ilyen superstrat helyből elég kényelmes gitár, ha jól van beállítva, nem kell nagy erőfeszítés hozzá, hiába olcsó. Pl a Gibson Les Paulom nehezebben játszható, mint bármelyik superstratom.
#47146 arnyekxxx
Köszi! 5.5/2.5 kéne hozzá, de ha nagyon muszáj, valahogy megmókolom. Bár nem biztos, hogy megéri ennyit is költeni erre a tizenéves multira.#47145 consono
Köszi, várok pár hetet, hogy megmarad-e a lelkesedés (4 év alatt már harmadjára áll neki gitározni tanulni), ha megmarad, akkor lehet rendelek neki egy ilyet.
Tegnap próbáltam rámelegíteni a Harley Benton LP-t, hogy tanuljon azon, de már most ragaszkodik az Aria superstrathoz, amit botor módon először kölcsönadtam neki. -
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #47151 üzenetére
Naa, akkor happy end lett.
#47150 arnyekxxx
Most jutott eszembe, hogy egyszer kaptam pár sörért cserébe egy szatyornyi csatlakozót és adaptert, úgy rémlik volt közte egy AC is. Már csak át kell nézni 30-40 "valamire jó lesz még" feliratú dobozt a pincében, hogy megtaláljam. Ami amúgy sem árt, mert a Casio szintim gyári tápja sincs meg, az univerzálisokkal pedig zúg. -
Moleman
addikt
válasz Hdave98 #47190 üzenetére
A Korgnak elfogadhatóan kéne szólnia magában is, ő egy multieffekt, van benne erősítő/ládaszimuláció. Viszont az MT-2 után mindenképp kell egy szoftveres erősítőmodellező (pl Amplitube), hogy jól szóljon. Vagy az MT-2 után kötöd a Korg erősítőmodellezését (plusz torzítás nélkül), és úgy be az interface-be.
Erősítő fejet is össze lehet dugni, de csak akkor, ha van fejhallgató vagy DI kimenete, a hangszórókimenet nem erre való. Plusz arra figyelj, hogy a legtöbb csöves erősítőt nem szabad terhelés nélkül bekapcsolni, ez lehet hangszóró vagy műterheléses DI box.
-
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #47214 üzenetére
Hammer on (H) és pull off (P). Nem pengeted, mind az ujjaddal csinálod.
[videó] -
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #47266 üzenetére
Bekapcsolt erősítőből nyugodtan kihúzhatod vagy bedughatod a kábelt, az nem árt neki.
Viszont ha bekapcsolt erősítőbe dugott kábel végét dugod a gitárba, az sercegni fog, az valószínűleg nem használ a hangszórónak. Mikor gitárt cserélek, és közel van az erősítő, addig ki szoktam húzni az erősítőből a kábelt, nem is kell teljesen, csak fél centire.
Vagy ha majd egyszer lesz pedalboardod, ilyen gitárcserés átmeneti némításra jó egy hangerőpedál vagy egy hangolópedál is. -
Moleman
addikt
válasz Ctrl+Alt~Del #47274 üzenetére
Én is azt hittem 6 éve.
Aztán hirtelen lett húsz pedálom, pedig nyolcat már eladtam. Az más kérdés, hogy évek óta nem használtam őket, mert most nem játszom bandában, itthonra meg elég az Amplitube.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- ASUS routerek
- Overwatch 2
- Filmvilág
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Macska topik
- Netflixesedik a YouTube, AI gyárt rá videót
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- LG OLED65C11LB Smart OLED Televízió, 164 cm, 4K Ultra HD
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U745 - i5-5GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- HP ProBook 450 G6, 15,6" FHD IPS, I3-8145U CPU, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garanci
- Bomba ár! Dell Latitude 5430 - i5-1235U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I NBD Garancia!
- HP ProBook 450 G5, 15,6" HD, I5-7200U CPU, 8GB DDR4, 128GB SSD, Nvidia 2GB VGA, WIN 10/11, Számla, G
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen