Új hozzászólás Aktív témák
-
Shiro
senior tag
Kánaánita Goa'uld (Aka Baal) F2P elemzés. (S némi aggodalom)
Első ránézésre Baal Hu Tao vagy Yoimiya mellé ideális, mivel szinte pont addig tart a burst képessége, amíg azok skillje CD-n van.Raiden jelenlegi képességei. Ezt a "szigonyt" szerezhetjük meg neki a horgászással Artifactnak pedig az Emblem of Severed Fate fog szerepelni substatok nélkül. . Alap sebzés: A Plume és egy ATK Sands felszerelésével 1552,7 ATK-val fog rendelkezni, melynek efektív hatásfoga 698,7. Energy Recharge és DMG bónuszok. 197,9 ER 85,76% Electro DMG 140,84% Burst DMG Teljes Burst DMG bónusz 226,6% A sebzés: (crit nélküli értékek feltüntetésével) Skill (Talent lvl10) Aktiváláskor 2.738 sebzés. Folyamatos sebzés (DPS) 1.090,24 Alacsonynak tűnhet, de ne feledkezzünk el arról, hogy egyrészt a képesség folyamatosan aktív lehet, illetve hogy erősíti a Burst sebzést. Persze sajnos a leírásban nem szerepel, hogy ez csak Baal-ra vonatkozik e, vagy a többiekre is, illetve hogy az utóbbi esetben kinek az ER-je alapján számolja ki a bónusz mértékét. Burst. Ha egy másik karakternek használjuk a Burst képességét az megnöveli Baal Burstjének az erejét a felhasznált Energy függvényében. Max 60 stack (0,2 Energy = 1 stack) Az aktiváláskor 16.462,9 ami 60 stack esetében 26.047,14 Megj. Crit esetén s némi Sub Stat bónusszal ez olyan 60-70 ezer körüli értékig is felmehet. S akkor itt jön az a rész ami miatt kicsit aggódóm, ami nem más mint akard használat. Ha jól rémlik mikor Childe skill-jével közelharci fegyverre váltunk, annak sebzését Normal Attack-ként kezeli a rendszer és a bunuszok is ebből a forrásból származhatnak. Tehát ha itt is Normal Attack-ként lesz kezelve, akkor rengeteg sebzéstől fogunk elesni. A másik, hogy a csapattársak által kapott stack-ek miként fogják növelni a kardcsapások erejét. Max 78,6% Bónusz 1. (legrosszabb) Egyszerűen hozzáadódik a már meglévő DMG bónuszokhoz, így ez efektíven csak 24% (42% ha a sebzésre nem vonatkoznak a Burst DMG bónuszai) KB 4.683 DPS (Burst DMG bónusz nélkül: 3050) 2. A teljes sebzést növeli 78,6%-al. KB 6.745 DPS (Burst DMG bónusz nélkül: 3836) 3. (legjobb) Az egyes csapások Hit DMG lrtlkét növeli meg 78,6% Például az első csapás 79,82%-os sebzést okoz, ez a bónuszokkal 158,42%-os sebzést jelentene. A teljes kombó 165,5%-os DPS-ét 322,7%-ra emelné. Vagyis átlagosan 94,98%-al növelné a a sebzést KB 7.363 (Burst DMG bónusz nélkül: 4,188) Amennyiben sikerül megfelelő mennyiségű Sub Statokra szert tenni úgy a legjobb esetben akár 15K DPS is elérhető F2P-ként (ebbe már bele van számolva a Crit), ami kifejezetten jó Solo DPS-nek mondható. Ugyanakkor a leges legrosszabb eshetőség hogy a jó substtok ellenére is legfeljebb csak 6-7K DPS-el fogunk rendelkezni és egyedül csak az aktiválás sebzése lesz kiemelkedő. Bónusz: Vajon mikor Baal elhasználja a Burst képességét kap-e sebzést növelő bónuszt a felhasznált Energy alapján? Szóval vagy nagyon jó Sub DPS lesz belőle, vagy only simp.
----------------------------------
jonnyjoker01 #7774 Megvannak ott is a szép emlékeim.
--
xeon forever #7751
Ezer hála, így már kenyérre is marad! Kipróbáltam Velkinnel és csak 5 dodó volt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen