Új hozzászólás Aktív témák

  • Shiro

    senior tag


    Kánaánita Goa'uld (Aka Baal) F2P elemzés. (S némi aggodalom)

    Első ránézésre Baal Hu Tao vagy Yoimiya mellé ideális, mivel szinte pont addig tart a burst képessége, amíg azok skillje CD-n van.

    Raiden jelenlegi képességei.
    Ezt a "szigonyt" szerezhetjük meg neki a horgászással
    Artifactnak pedig az Emblem of Severed Fate fog szerepelni substatok nélkül.
    .
    Alap sebzés:
    A Plume és egy ATK Sands felszerelésével 1552,7 ATK-val fog rendelkezni, melynek efektív hatásfoga 698,7.

    Energy Recharge és DMG bónuszok.
    197,9 ER

    85,76% Electro DMG
    140,84% Burst DMG
    Teljes Burst DMG bónusz 226,6%

    A sebzés:
    (crit nélküli értékek feltüntetésével)

    Skill (Talent lvl10)
    Aktiváláskor 2.738 sebzés.
    Folyamatos sebzés (DPS) 1.090,24
    Alacsonynak tűnhet, de ne feledkezzünk el arról, hogy egyrészt a képesség folyamatosan aktív lehet, illetve hogy erősíti a Burst sebzést.
    Persze sajnos a leírásban nem szerepel, hogy ez csak Baal-ra vonatkozik e, vagy a többiekre is, illetve hogy az utóbbi esetben kinek az ER-je alapján számolja ki a bónusz mértékét.

    Burst.
    Ha egy másik karakternek használjuk a Burst képességét az megnöveli Baal Burstjének az erejét a felhasznált Energy függvényében. Max 60 stack (0,2 Energy = 1 stack)

    Az aktiváláskor 16.462,9 ami 60 stack esetében 26.047,14
    Megj. Crit esetén s némi Sub Stat bónusszal ez olyan 60-70 ezer körüli értékig is felmehet.

    S akkor itt jön az a rész ami miatt kicsit aggódóm, ami nem más mint akard használat.
    Ha jól rémlik mikor Childe skill-jével közelharci fegyverre váltunk, annak sebzését Normal Attack-ként kezeli a rendszer és a bunuszok is ebből a forrásból származhatnak.
    Tehát ha itt is Normal Attack-ként lesz kezelve, akkor rengeteg sebzéstől fogunk elesni.

    A másik, hogy a csapattársak által kapott stack-ek miként fogják növelni a kardcsapások erejét.
    Max 78,6% Bónusz

    1. (legrosszabb) Egyszerűen hozzáadódik a már meglévő DMG bónuszokhoz, így ez efektíven csak 24% (42% ha a sebzésre nem vonatkoznak a Burst DMG bónuszai)
    KB 4.683 DPS (Burst DMG bónusz nélkül: 3050)

    2. A teljes sebzést növeli 78,6%-al.
    KB 6.745 DPS (Burst DMG bónusz nélkül: 3836)

    3. (legjobb) Az egyes csapások Hit DMG lrtlkét növeli meg 78,6%
    Például az első csapás 79,82%-os sebzést okoz, ez a bónuszokkal 158,42%-os sebzést jelentene.
    A teljes kombó 165,5%-os DPS-ét 322,7%-ra emelné. Vagyis átlagosan 94,98%-al növelné a a sebzést
    KB 7.363 (Burst DMG bónusz nélkül: 4,188)

    Amennyiben sikerül megfelelő mennyiségű Sub Statokra szert tenni úgy a legjobb esetben akár 15K DPS is elérhető F2P-ként (ebbe már bele van számolva a Crit), ami kifejezetten jó Solo DPS-nek mondható.
    Ugyanakkor a leges legrosszabb eshetőség hogy a jó substtok ellenére is legfeljebb csak 6-7K DPS-el fogunk rendelkezni és egyedül csak az aktiválás sebzése lesz kiemelkedő.

    Bónusz: Vajon mikor Baal elhasználja a Burst képességét kap-e sebzést növelő bónuszt a felhasznált Energy alapján?

    Szóval vagy nagyon jó Sub DPS :DD lesz belőle, vagy only simp. :((

    ----------------------------------
    jonnyjoker01 #7774 Megvannak ott is a szép emlékeim. ;]
    --
    xeon forever #7751
    Ezer hála, így már kenyérre is marad! :R Kipróbáltam Velkinnel és csak 5 dodó volt :D


Új hozzászólás Aktív témák