- Rendszergazda topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Windows 10
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Gmail
- Programozás topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Java programozás
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shiro
senior tag
TCG-nél ti is tapasztaltatok olyat, hogyha pvp-ben pl.: 2-tőt nyertek egymás után, akkor a harmadik meccsen eléggé szerecsétlen leszel a kockadobásban?
Ahogy haladok előre úgy változik a véleményem, hogy mi lenne a jó kombináció.
Meg úgy egy kicsit kezd...
Remélem majd kapunk új karaktereket, akiket persze be is kell illeszteni a rendszerbe.
Lehetséges karakterkártya képességek:
Gorou
Skill +1 Geo DMG minden Geo karakter után a pakliban. (max 3)
Burst? Kör végén 1 Geo DMG +1Geo DMG/Piercing DMG a Standby karakterekre.
Felszerelés kértya: vagy a Skill kap +1Heal opciót, vagy a Burst Standby karakterekkel is tud Crystalyze reakciót létrehozni.
Zhongli
Skill
Oszlop = Geo Support 1 vagy 2 Geo DMG a kör végén +1Geo Damage minden más Geo support után.
Pajzs = ami elnyel kb 2v3 pontnyi sebzést.
(Valószínűleg a felszerelés kártya adná a pajzsot)
Burst: Ha magából a rendes játékból indulok ki, a Petrificationt kellene alkalmaznia mind a 3 karakter kátyára = ez ellenfél egy körből kimarad, ez talán még 0 DMG mellett is túl erős lenne.
Valószínűbbnek tartom, hogy csak az aktív karakterre lesz hatással, némi sebzés kíséretében és esetleg a Standby karakterek kapnak 1-2 Piercing DMG-et
Beidou
Skill: Egy kb 2 pontot érő pajzs és ha az ellenfél x vagy annál nagyobb (pajzsok előtti érték) sebzédst okoz neki, akkor 3 Electro DMG-et szenved el,
Burst: Az Na triggerel 1 vagy 2 Electro DMG-et +1 Piercing DMG a Standby karakterekre.
Esetleg +1-1 DMG ha az ellenfélnek az ellenfélnek pont 2 életben lévő karaktere van.
Nahida
Skill: Mind három karakterre ráhelyezi a a Tri Karma jelet. Ha egy Tri Karmával megáldott karakter eleemi reakcióból származó sebzés ér, akkor minden Tri Karmával rendelkezp célpont 2 Dendro DMG-et szenved el. Maga a skill nem okozna sebzést.
A Tri akrma a kör végén megszűnne.Burst: 1 pontal növelné a Tri Karma okozta sebzést és 1 körrel növelné az időtartamát.
Két Pyro vagy Electro csapattárs további +1 DMG (összesen 4 DMG)
Két Hydro csapattárs +1 egy kör időtartam (összesen 3 kör)
Néhány karakter valószínűleg behozná az "Airbone" és "High Ground" státuszokat.
Mindkettőre igaz lenne, hogy az ilyen állapotban lévő karakterre nem hatnának a Mellee támadások, viszont a Ranged támadásoktól lezuhannának és +1 Fall DMG-et szenvednének el. Pajzsal kivédhető lenen a zuhanás.
Az Airbornbe lévő karakter következő (alap) normál táámadása Plunging támadásnak számítana és +2 DMG-et okozna.
Az "Airbone" meggátolná a karakter váltást.
A "High Ground" egy supporthoz lenne köthető, ami a karakter helyett szenvedné el a melee támadások sebzését. Elpusztitása Fall DMG-et okozna.
High Ground esetén a karakter a melee karkaterek enm tudnak Normal támadást használni
Akiknél ez jelen lehetne:
Xiao
Burst: Normal DMG-et Anemo DMG-vé konvertálja A Norméál támadás helyett egy ugrást hajt végre ami "Airborne" státuszba helyezni és átadja a cselekvést az ellenfélnek. Ezt követően a Plunging támadása +2 Anemo DMG és +2 Piercing DMG-et okoz.
Minden Plunging támadás 1 pontal csökkentené Xiao életét.Albedo
Skill Az aktív karaktert "High Ground" státuszba helyezi.
Ha az ellenfélnek sebzést okozol az +3 Geo DMG-t szenved el, amennyiben nem védi pajzs.
Venti.
Skill: felröppen és Airborne státuszba kerül. Hátrahagy egy egyszer használatos Wind Currentet, aminek hatáséra az aktív karakter a következő Normál támadása egy ugrás lenne.
Burst: Airbone státuszba helyezi az ellenfelet és esetleg el is kábítja a kör végéig. (Egy körből kimaradsz)
Kazuha
Skill: sebzést okoz, majd felugrik és Airborne státuszba kerül. Ha az aktíc vagy a standby karakter rendelkezik elemi aurával azt leszedi róluk. A következő normál támadása Anemo sebzést okoz és a felszívott aurákakal Swirl reakciót hoz létre. (Az aktív karaktertől származó élvez prioritást)
Amiket írtam, játék jelenlegi logikáján történú benyomásaim alapján tettem, de úgy érzem, hogy egy-két később érkező karakterlap bizony kicsit erősebb lehet a kelleténél.
Nábár ez igaz lehetne pl Noellre akit egy kicsit "megnerfeltek". A gyógyítása körönként csak egyszer használható, ráadusul a Skill által adott 2 pontyi pajzs elég gyenge, és gyógyítássát tulajdonképpen csak Geo Rezonancie és/vagy Crystallize reakcióval kombinálva használható a gyakorlatban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Sennheiser HD600 MADE IN IRELAND! Új állapotú! Ajándék Ballanced kábellel
- Fujitsu LifeBook E756 - i5 6300U/8GB/256GB SSD/Windows 10/Hun
- Denon AH-D5200 Új állapotú 2026 januárig garanciás Hibátlan+prémium ballanced kábel!
- ÚJ GAMER Ryzen 5 5500/ RX 6600XT / 16GB DDR4 / 256GB SSD / 500GB HDD / Beszámítás / Garancia
- Apple MacBook Air 13,3", M1, asztroszürke, 8GB/256GB, MAGYAR bill., eredeti dobozában, ajándék tok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen