- Mikrotik routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- XPEnology
- Facebook és Messenger
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Crypto Trade
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Furcsa, hogy a memóriát nem tudták tovább húzni. Folyékony nitrogénnel a HD 5870-en megy 3,2 fölé is. Nem értem mi lehet a probléma itt. Talán kifingott a táp. Esetleg a memóriavezérlő nem bír többet.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kell validálni, csak a gyártó nem a tuningot tesztelő programokon ellenőrzi a stabilitást. Ha a belső teszteken nem fagy ki a kártya, akkor az stabil, ha a játékok alatt jó, attól még helyből megbukhat a gyártói teszteken.
Az EVGA a tuningkártyájára 3800 MHz-es effektív GDDR5 memóriát rakott (olyan lapkával, ami képes a 4800 MHz-re). Egyszerűen ennél az órajelnél lehet validálni a holmit. Fölötte megbukik. Ugyanez volt az AMD-nél is a HD 4770-en. 3,5 GHz-es effektív órajel fölött nem volt tökéletesen stabil a kártya. A user programjai lefutottak, de ez nem vigasztalta a gyártót, ha a belső teszteken megbukott a cucc. A HD 5000-re megtalálták a hiba forrását. Gyanítom az NV is megtalálja a későbbiekben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A memória lapkának van egy névleges órajele, amire képes. Ez a mai GDDR5 memóriáknál 5 GHz szokott lenni. Nyilván ha tudna többet a vezérlő, akkor az új GeForce-ok is 4 GHz fölött ketyegnének. Minden extra sebesség számít, mert már így is alacsonyan van árazva a kártya a tervezett pozíciójához képest.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Robi BALBOA #499 üzenetére
A fejlesztők már mondták, hogy dolgoznak a problémán. Tényleg nem elvárható, hogy vakon fejlesszenek egy szoftvert. Nem volt hardverük, és ilyenkor ezek a hibák benne vannak ... maximum az NV visszajelzéseire hallgathattak az optimalizálás kapcsán.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Hát ha nincs kártya, akkor nem tudnak adni nekik. A mintákból nagyon kevés szokott készülni, azok pedig kellenek a HPC-s partnereknek. Ez a piac sokkal fontosabb az NV-nek, mint a PC, nem kérdés, hogy kinek lesz kártyája.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gépigények régóta fizetett hirdetések. Az EA-nak van egy olyan szerződése az NV-vel, hogy az ajánlott gépigény részhez csak NV kártya mehet. Példa: a DX11-es BattleField BC2, amihez DX10-es GeForce GTX 260-at ajánlottak. Radeont nem lehetett feltüntetni. Ez is egy módja a marketingnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A gyártóknak is jó, ha a CF és az SLI kapcsán a mikroakadás jön kérdésként. Arra szép kerek válaszokat lehet adni, ráadásul úgy, hogy nem is hazudnak. Ha a microsttutteringről kiderül, hogy nem valós probléma, akkor még az input lag felé keveredhetne a figyelem, amire nincs válasz, mert a jelenség kezelhetetlen.
A jelenségek léteznek, de ha kezelhető, akkor az nem jelent problémát. Ezekre valók a driverek, ezért kapunk szinte havonta-kéthavonta új verziót.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Furmarkra az NVIDIA sem készít Multi-GPU profilt. Értelmetlen azzal a programmal törődni. Csak akkor szűnik meg a jelenség, ha a profilban megadod az időzítési paramétereket, ezt már közel egy éve megcsinálta az NV és az AMD. Ha jön egy játék, akkor csak ki kell jelölni az algoritmust, amit a profil használ.
Emellett, ahogy eddig is mondtam, ez a program számos mesterséges korlátozás mellett fut, függetlenül a gyártótól. Ezek nyilván nem tesznek jót az egészséges megjelenítésnek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Át lehet írni az exe nevét a játékokhoz illeszkedő profilra, de számos AFR optimalizáció létezik ... nem tudni, hogy melyik játék melyiket használja, hovatovább azt sem lehet tudni, hogy milyen profil illik a Furmark-hoz.
Felesleges köröket futsz. Egyszerűbb beletörődni, hogy a gyártók nem szeretnék a Furmarkot az interneten látni, és nem is tekintik támogatást igénylő programnak.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mint írtam ezzel sokat nem értek el, mert nem biztos, hogy a Quake Wars multi-GPU profilja megfelel a programnak. A fejlesztők sem tudnak mit csinálni, az NV és az AMD akarata úgyis erősebb. Annál a hatalom, aki a drivert készíti.
Az új driverekben biztos van hozzá SLI vagy CF profil. Semmit nem kell csinálni. Indítod a játékot és működik.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Mr.Herold #527 üzenetére
Többnyire az, hogy a tuning stabilitásának mérésére használják a felhasználók, ám ilyenkor, akár tönkre is teheti a kártyákat, a gyártók meg szívnak a gari miatt, mivel a kártya halálát alapvetően nem rendeltetésszerű használat okozta. Olyan terhelést használ a program, aminek a játékok jó, ha a 70%-át képesek teljesíteni. A driverrel viszont nagyon egyszerűen kezelhető a probléma. Visszaveszik a termék teljesítményét. Sőt az új generációs kártyák már hardveres megoldást is találtak a problémára.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Papír alapján a GT200 a két RV770 ellen küzdött, de csak eggyel bírt el. A GF100 is a Hemlock ellen van, de csak a Cypress-szel bír el. Ha tudná drágábban adni az NV a GeForce-ot drágábban adná, de nincs rá lehetősége, mert nem hozza a chip az elvárt teljesítményt.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Főleg az cache szervezés a probléma a Fermihez képest a Radeonokban. De ezt ők is tudják és nem is támadják a HPC piacot. A Radeon még mindig GPU vagy GPGPU, a Fermi már cGPU. Teljesen világos volt az elején, hogy nem tudja hozni a csúcskategóriát, mert a HPC és a professzionális piacra fontos fícsőrök elviszik a tranyót a GPU-s teljesítményhez fontos részek elől.
Igazából az NV és az AMD is tökéletes munkát végez az architektúra fejlesztésével, csak látni kell, hogy más a célja a gyártóknak. Az NV-nél a HPC és a Prof. a szempont, míg az AMD-nél a PC-s GPU és a Prof.
Dark KillerX: Amíg nincs hivatalos támogatás, addig ez az opció nem életképes az OEM-ek körében. Persze nyilván láthatóan működik a dolog a hackokkal, de a hivatalos támogatás az más.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tényleg vannak árak. Az Asus tűnik a legolcsóbbnak az eddigiek szerint.
Kisker bruttóban ez várható:
GTX 470 (10%-os haszonnal): 110 000 Ft
GTX 480 (10%-os haszonnal): 150 000 Ft
Mintha lenne a nagykeres árakon egy kis extrahaszon, mert a HD 5870 nagyker nettója átlagosan olcsóbb, mint a GTX 470-nél. Persze a beszerzési forrást nem ismerem, de az MSRP-hez viszonyítva valaki túláraz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A GTX 480 azért gyorsabb a játékok egy részében a HD 5870-nél, mert 1,1 milliárd tranzisztorral több van benne és 60%-kal nagyobb a lapka mérete. Az lenne az gáz, ha egy jelentősen nagyobb lapka nem lenne gyorsabb. Pár programban ez az eset is fenn áll (pl.: Crysis, Vantage, BattleField: BC 2, STALKER: CoP). Ezekben a textúrázó kapacitás és a pixelkitöltési sebesség limitálja a teljesítményt. Utóbbi főleg a felbontás növelésével probléma, érdemes megnézni, hogy a 1920x1080->2560x1600 váltás a Radeont kevésbé viseli meg a sebességvesztés szempontjából.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ha hihetünk a gyártóknak, akkor HD 5000 sorozat teljes, és nem lesz új bejelentés. Helyette kora őszre készül egy állítólagos Lazarus kódnevű chip, amit a Pulau és a Sentosa egészít majd ki még október-november tájékán. Ha az eddigi stratégiát folytatja az AMD, akkor ezután kell jönnie a 28 nm-es pipe cleanernek.
RI/OS: A magyar és az európai árazás alapján sajnos az, de a dobozos kártyák 80%-át USA kapja meg. Várható, hogy a hiányt kihasználva felüláraznak a kereskedők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Erősen befolyásolja. Több tranzisztorba több okosság, képesség és teljesítmény fér. A cél, hogy a lehető legkevesebb tranzisztorral hozd ki a lehető legtöbbet. Ha ez nem sikerül, akkor az szopás, mert ez a gyártási költségen meglátszik, de eladni csak olcsón tudod.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennyit számít az architektúra működése. Nem véletlen tud az AMD ebből a számból 1600, míg az NV "csak" 512 SP-t kihozni. Teljesen más a működés.
Sárpac: a chipben 512 van, én arra gondoltam, de amúgy igazad van. A lényeg az arányokon van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak valami limitálja, mert túl sokat zuhan a teljesítmény a felbontás növelésével. Az 1920x1080->2560x1600 váltás elég gáz.
A Far Cry 2 az érdekes, de utánajárunk ennek. Az Avatarban nézzük a hardvert, ami a Dunia modernizált változatát használja. Ha hasonló az előny, akkor majd gondolkodni kell ezen, ha változik a felállás, akkor az AA resolve a probléma, ami az AMD-s karikon DX10.1-es kód, és vissza sem lehet váltani DX10-re. Valami a DX10.1-ben el lett meszelve, amitől túl lassúak lesznek a Radeonok. Annyi ebből a szempontból érdekes, hogy a Fermi sem vált be a DX10.1-be, pedig be kellene.
Majd kiderül a tesztben.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Alastair' #655 üzenetére
Rakd fel az Update 1-2-őt. Még a beta-ból maradt a BF-ben egy bug, ami miatt valamiért nem használja ki a GPU-t. A DICE várja a visszajelzéseket ebben az ügyben.
A többihez ott vannak a CrossFireX App profilok is. Azokat is telepíteni kell.
Driver + profil1 + profil2
Ebben a sorrendben. Ha a 10.3b már fent van, akkor azt kihagyhatod.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #684 üzenetére
Előbb lesz egy Southern Islands sorozat. A Northern Islands majd csak jövő nyáron jöhet. Egyszerűen a 32 nm-es törlés bekavart. Ilyet soha nem tett a TSMC, komoly indok kell egy technológia a finish előtti kukázásához.
Ha van pipe cleaner chip, akkor fel lehet készülni a problémákra. Az NV-nek pont egy RV740-es megoldás hiányzik. Ezért csúsztak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #687 üzenetére
A 40 nm-es chipek őszre, míg a 28 nm-es pipe cleaner, év legvégére vagy 2011 elejére.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azért ezen a Radeon-NV Physx párosításon érdemes elgondolkodni: [link]
A legújabb driverek lekapcsolják a hardvert, és visszaváltanak szoftver módba. Ez az NVIDIA új tiltó algoritmusa, amire még nincs hack.
Persze ettől még vehetnek az emberek GeForce-ot PhysX-re senkit sem akadályozok meg ebben, csak figyelembe kell venni, hogy az NV nem támogatja a konfigurációt hivatalosan, és ezért ne az NV legyen a föld utolsó szemét cége, mert erre a tiltásra sajnos elég sok Radeon-NV Physx, így reagált ... holott egy nem hivatalosan támogatott technológia miatt vettek GeForce-ot.(#691) hugo chávez: 3,2 millió a megközelítőleg pontosabb becslés.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én a Radeon-NV Physx párosítással kapcsolatban nem szeretnék győzködni senkit. Mivel nincs hivatalos támogatás, így nem ajánlom, de természetesen látom, hogy többnyire működik, szóval ellenzeni sem ellenzem.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NV doksija "more than 3 billion"-t ír. A 3,2 milliárd a pontosa adat, a gyártók is ezt adták meg rendre. Az NV sam hazudik, mert a 3,2 több a 3.
A tranzisztorszám nem számít. A gyártási költségben a méretnek van jelentősége. Az GF100-nál 530 mm^2.
(#701) fsb1000: A GT200-at már rég nem gyártják, még szép, hogy kiürült a készlet. Sok kisker nem fog felvenni rendelést ha nem lát a nagykerben. Mivel a nagyker sem raktároz 100k-nál drágább kártyákat, így a legtöbb kisker a GeForce GTX 480-ra sem vesz majd fel rendelést. De olyan kiskerhez kell menni, aki lerendeli. Tényleg nem értem, miért elvárás a nagykerekkel szemben, hogy 500+ eurós kártyákat hozzanak Magyarországra.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az NV mindenhol 3 milliárd-ot vagy több mint 3 milliárd-ot említett meg, a gyártók hangoztatják a 3,2 milliárdot, amit a reviewek és a fórumok egy része ír is. Mellesleg az NV szerintem nem olyan béna, hogy 530 mm^2-be ne zsúfoljon bele 3,2 millió tranyót, amikor az AMD 334 mm^2-be zsúfol 2,15-öt. Túl nagy lenne az eltérés a méret és a tranyószám között. Nem hiszem el, hogy ennyire gyenge az GF100 tranzisztorsűrűsége.
Az NV-től hiába kérdezzük tranyó és méret ügyben nem mondanak semmit. Ha 3 milliárd van benne, akkor az nagyon gáz, ezért én a 3,2-őt tartom reálisnak. Cypress-hez hasonló tranzisztorsűrűséggel 3,45 milliárd tranyó férne bele az 530 mm^2-es méretbe.
vhunor: megmutathatnám a fermis doksit ... más kérdés, hogy egy büdös szó nem esik benne a méretről és a tranzisztorszámról. Mindenhol PhysX, meg CUDA, meg marketing.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Megnézném, de az Intelnek nincs 40 nm-es node-ja, és még GPU-ja sincs. procit meg nem hiszem, hogy érdemes GPU-hoz hasonlítani. Teljesen más a felépítés. Sokkal több a cache, amit nyilván sűrűbben lehet helyezni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt látom, hogy az AMD-nek jobb volt régebben is a tranzisztorsűrűsége, de az a 3 milliárd tranyó 530 mm^2-en egyszerűen pocsék mérnöki teljesítmény lenne. A GPU-Z is 3200-at ír ... mondjuk ez annyira nem mérvadó, de a gyártók is ezt mondják. Az NV-t meg hiába kérdezi mindenki nincs válasz, illetve annyi, hogy több mint 3 milliárd. Nos a 3,2 is több.
Jelenleg ezért állok én is a 3,2 mellett.(#716) fsb1000: A GF100-ban 1792 kB cache van, míg a Cypressben 1152 kB. Plusz mindkét lapkán van még texture cache. Egyébiránt a több cache a GF100-nak lenne kedvező, hiszen több helyen lehetnek a tranzisztorsűrűséget növelni.
(#772) Sárpac: Az lehet, sőt biztos is. A problémám csupán annyi, hogy a 3 milliárd tranyószám melletti sűrűség irtózatosan gyenge ... Cypress viszonylatban persze. Még a 3,2 milliárd melletti is gáz, de az még belefér.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez nem olyan nagy baj szerintem. A piac érdeke a zárt technológiák halála, jelenleg jó úton haladunk efelé. Gondolom az NV még lát némi lehetőséget a CUDA elterjedéséhez, ezért kötik még az ebet a karóhoz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Robi BALBOA #794 üzenetére
Na kb. ez az ami nevetséges, ha most eladnám apróban a HD 5850-em keresnék rajta egy 10-est. Ez jól mutatja mennyire nincs verseny.
fsb1000: Arra a pár emberre gondolsz? Sokat fognak segíteni ... hiszen még hivatalos támogatásuk sincs.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejlesztők nem tudnak támogatni egy nem hivatalos konfigurációt. Majd ha az ATI+NV PhysX hivatalossá válik, akkor számításba lehet venni a fejlesztésnél.
Minden olyan technika meghal a PC-n, ami nem szabványos. Sose láttunk erre ellenpéldát. Ehhez nem kell jósnak lenni, egyszerűen ez a trend.Persze most, hogy tudjuk a Fermi képességeit népszerű téma lett, de az NV jobban örülne, ha a nép nem ATI+NV konfigokban gondolkodna, mert ilyen papírokkal nem tud oda menni a fejlesztőkhöz, hogy nézzék mennyire sok nem hivatalos PhysX-es konfig van. Egyszerűen ezekre senki sem vállalja fel a QA-t.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Sosem volt hivatalos, ha az lett volna, akkor nem tehetné meg az NV a tiltást, mert olyan pert akasztana minden ATI+NV PhysX tulaj a nyakába, amit nem nyerhetnek meg.
Jelenleg számukra az lenne a legjobb, ha a PhysX mehetne az ATI kártyával is, hiszen a piacnak igénye lenne a kisebb GeForce-okra. Ez az NV-nek anyagilag jól jönne, de nem tehetik meg az engedményt, mert ha egyszer hivatalos lesz a támogatás, akkor onnantól azt nem lehet visszavonna. Illetve vissza lehet, de számítani kell a jogi csatározásra a felhasználókkal, akik kártérítést követelnek majd a támogatás megszüntetése okán.Tök lényegtelen, hogy bezárja-e a kiskapukat. Az ATI+NV PhysX konfigok csak vannak, de értékkel nem bírnak a fejlesztések szempontjából.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Lehet, hogy nem lesz B1-es chip. Többen állítják, hogy a A4 lesz a végleges. A GF104 SLI-ben jobb alternatíva lehet. Ha megoldják a fogyasztást, akkor én is ezen a véleményen vagyok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz hugo chávez #853 üzenetére
Már válaszolt. 3 milliárd a megközelítőleg helyes szám, nincs benne 3,2 milliárd, nem tudja, hogy a gyártók, miért ezt közlik. Azt is megírta, hogy az 530 mm^2-es magméret a fogyasztás miatt van. Valóban nagyon gyenge a tranzisztorsűrűség, de csak így lehet a GeForce-ok paramétereit hozni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Itt lehet kapni.
[link]
Ez nem kamu. Állítólag még van raktáron.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Olvasd el az első oldalt. Ott meglátod, hogy a GF100 ellenfele a Hemlock, csak egyszerűen képtelen vele versenyezni. Mivel ez egy technikai cikk, így nem a terméket hasonlítjuk a termékhez, ezért nincsenek árak benne.
Lesz majd teszt is, ahol árkategóriához mérten termék a termék ellen verseny lesz.(#927) fsb1000: Ha megnézed a neten a fórumokat és a szavazásokat, akkor a nagy többség számára csalódás a Fermi.
Én ennyit vártam. Ez nyilván nagyon kevés hat hónap késéssel, de nem tudok mit csinálni azzal, hogy az NV jobbak koncentrál a HPC és a prof. piacra. Majd talán a GF104. Az kisebb GPU lesz. Ami a GeForce GTX 470-480-at illeti. GeForce szinten nem jósolok nekik hosszú életet. Amint lesz GF104, jöhet a duplachipes kártya belőle. Gyorsabb és gazdaságosabb lehet a mostani GF100-ra épülő megoldásoknál. Nem mellesleg elfogadható mennyiségben lesz gyártható.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem látod a problémát, vagy csak nem akarod látni. A GF100 egy sokkal nagyobb lapka, mint a Cypress, ráadásul az NV stratégiája a csúcskategóriás chip fejlesztése. Csak azért küzd a GF100 most a Cypressel, mert képtelen a vele egyenrangú Hemlock-ot verni. Mindezt több hónapos késéssel, és tömeggyártásra alkalmatlan állapotban.
Magyar kisker bruttóra számolt árak:
Radeon HD 5870: 100-105k
GeForce GTX 470: 150-155k
Radeon HD 5970: 165kMost úgy őszintén szerinted mivel kell versenyre? Az NV MSRP árai beetetések voltak. Csak azért 499 dollár az MSRP, hogy az első teszteken a Radeon HD 5870 legyen az ellenfél. A kereskedelmi ár sokkal magasabb, és ez nem a kereskedők hibája, mert a vártnál drágábban veszik a gyártóktól terméket.
(#933) rumkola: És szerinted a Heaven, mint tesztprogram mennyire releváns. Kb. annyi jelentősége van, mint a Global Illumination demónak az R600 idején. Ott 10-szer gyorsabb volt a G80-nál a Radeon, de most nézd meg mit ért el ezzel az előnnyel.
Mellesleg a a cikkben le van írva, hogy a tesszellációt a játékok, miért korlátozzák karakterre és effektekre. Ennek nem a sebesség az oka.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.