Új hozzászólás Aktív témák

  • zsek

    csendes tag

    Sziasztok!
    Én is azok táborát gyarapítom,akiknek Best raktárában elakadt a csomagja
    08.16. rendeltem Gb-en Mlais M7 telót,mely 20-án érkezett a besti depoba
    és azóta a track nm szerint onnan nem mozdult.Eleinte bizakodóan vártam,
    hátha megérkezik.Szokásos levél ment a dpd és gearbest felé is,de csak
    időhúzásos blabla válaszokat kaptam.Úgy döntöttem megpróbálom a pay pal-en
    keresztül visszakérni a pénzt,09.14.nyitottam vitát melyből követelés lett.Leírtam
    a szituációt a pay pal-nek,ők megkeresték a gearbestet,akik mintha az természetes
    lenne,hogy már másfél hónapja egy helyben áll a csomag,elküldték a tr.számot.
    A pay pal ismét az én válaszomat várja,idáig értem gyenge angolommal:
    Provide some additional information about your dispute. In your message to the seller, be as specific as possible about the problem and provide some resolution options.

    Item(s) significantly not as described:
    -
    How was the item significantly not as described? (If more than one item was significantly not as described, check all that apply.)
    A rubrikák között nem találok olyat,mint az én esetem,hogy nem kaptam meg.
    Ha valaki tudna segíteni hálás lennék.Mennyi az esélyem szerintetek,hogy pozitív döntés
    szülessen?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák