-
IT café
Téma összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tibcsi0407
félisten
-
baluzoli
csendes tag
Általában akinek nincsen problémája, az a fórumokba nem ír. Hogy megcáfoljam ezért írok.
Két tabletet rendeltem a Gearbesttől. ( EU-s raktár)
Az elsőt augusztusban egy vasárnap este. Hétfőn este küldték a csomagszámot, csütörtökön délután vált aktívvá és az azt követő kedden hozta a DPD futár a csomagot.
A második tablet rendelésem szeptemberben egy péntek délutáni. Aznap éjszaka küldték a csomagszámot, szerda délután vált aktívvá, péntek reggel ért Budapestre, nekem hétfőn délelőtt szállították ki. Szállító szintén DPD.
A harmadik rendelésem ( médialejátszó) ma adtam fel, remélem nem romlik a statisztikám. -
bbdzyx
senior tag
válasz baluzoli #1652 üzenetére
Én szintén két Chuwi tabletet rendeltem a holland raktárból, sikeresen megjöttek egy hét alatt. A hozzájuk tartozó tokok - amit csak kínából lehetett rendelni - nem jöttek még meg aug. 20-a óta. Ma indítom a paypal caset.
[ Szerkesztve ]
“Going outside is highly overrated.” ― Ernest Cline, Ready Player One
-
zsek
csendes tag
Sziasztok!
Én is azok táborát gyarapítom,akiknek Best raktárában elakadt a csomagja
08.16. rendeltem Gb-en Mlais M7 telót,mely 20-án érkezett a besti depoba
és azóta a track nm szerint onnan nem mozdult.Eleinte bizakodóan vártam,
hátha megérkezik.Szokásos levél ment a dpd és gearbest felé is,de csak
időhúzásos blabla válaszokat kaptam.Úgy döntöttem megpróbálom a pay pal-en
keresztül visszakérni a pénzt,09.14.nyitottam vitát melyből követelés lett.Leírtam
a szituációt a pay pal-nek,ők megkeresték a gearbestet,akik mintha az természetes
lenne,hogy már másfél hónapja egy helyben áll a csomag,elküldték a tr.számot.
A pay pal ismét az én válaszomat várja,idáig értem gyenge angolommal:
Provide some additional information about your dispute. In your message to the seller, be as specific as possible about the problem and provide some resolution options.Item(s) significantly not as described:
-
How was the item significantly not as described? (If more than one item was significantly not as described, check all that apply.)
A rubrikák között nem találok olyat,mint az én esetem,hogy nem kaptam meg.
Ha valaki tudna segíteni hálás lennék.Mennyi az esélyem szerintetek,hogy pozitív döntés
szülessen?[ Szerkesztve ]
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1656 üzenetére
Ezek után
hát valamelyik augusztus-szeptember környékén kirúgás alatt lévő besti dpd alkalmazott lopott magának pár telefont.Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
L4mie
veterán
válasz tibcsi0407 #1658 üzenetére
túl sok az eltűnt telefon..
Hálózatiadapter átalakító, szirszar kábelek miért nem tűnnek el?Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
WestBam
senior tag
Esetleg várható akcióban ez a konkrét powerbank ház valamikor?
Esetleg kuponkód hozzá?
Soshine E3 Dual USB Interface DIY⭐⭐⭐ https://elemlampablog.hu/linkek ⭐⭐⭐
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1628 üzenetére
Nekem tegnap válaszolt a GB, terméseztessen csak annyi volt, hogy elküldte a trecking számot.
Most itt tartok, de nem tudom mi a további teendő. PayPal kér további információt a vevőtől, de nem tudom hogyan tovább. Te ezen már túl vagy, tudnál ebben segíteni? -
tibcsi0407
félisten
Igen, túl vagyok ezen is. Az email, amiben értesítettek, írja, hogy most nincs szükség további teendőre, hanem várnod kell, amíg jelentkeznek.
Nekem ezt írta:
No further action on your part is required at this time. We will continue
our investigation, and contact you with any updates.Ezen is túl vagyok. Most ott tart, hogy being reviewed by PP. Remélem hamar meghozzák a döntést. Bízom benne, hogy nem fognak szívózni, mert a csomag elveszett, nem kaptam meg, így a teljes értéket elbuktam tulajdonképpen.
[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
somogy
tag
válasz tibcsi0407 #1667 üzenetére
Köszi! Igen a nekem is ezt írták, csak nem volt tiszta mert a pay pal felületén meg úgy jött le, hogy választ várnak a vevőtől. Amúgy írtad, hogy te még adsz nekik egy esélyt és lehet ,hogy megint rendelsz tőlük. Hát nem tudom, de nem egy korrekt dolog amit művelnek. Bezárták az előző ticketemet, ahol már mindent megbeszéltünk, címet egyeztettünk, meg írták ,hogy a DPD elhagyta a csomagot, erre most nyitottak egy új tickettet és jönnek ezzel megint.
Dear customer,
Thank you for placing your order from gearbest.
At gearbest we are always here to help all our customers.
We have noticed that a PayPal Non Receipt Dispute has been opened on your order.
Please note we already have shipped your order.Please check the delivery information below:
The delivery information
customers: ......, shipping address:....., city: ......, state: ....., zip_code: ...., country: HU, phone:
Tracking number: 05165003363023,shipping method: EUEXPUK,tracking site: http://www.17track.net/index.shtml,shipping date: 2015-09-03 13:04:33,estimated time: 2-5 business days,
sku*quantity:128228802 * 1,PB0110101 * 1,You can use the tracking number we indicated above to trace your order online and give us feedback.
We are willing to help you in a professional and friendly manner.Could you please reply us and close this PayPal dispute?
Usually there is always a way for us to resolve the issue to your satisfaction.
Please feel free to reply this message directly.
We look forward to hearing from you very soon.Thank you for your cooperation.
A pontok helyén természetesen a nevem és a címem szerepel.
[ Szerkesztve ]
-
tibcsi0407
félisten
Szerintem ez egy sablonlevél lehet, amit mindig becopyznak a kliensnek a ticketeknél. Gondolom többszáz ilyen sablon van, aztán mikor melyiket másolják be. Amikor eléggé kiakadsz, akkor kezdenek el normálisan fogalmazni.
Lehet még sem tőlük rendelem újra a telót, mert felment az ára 200 Dodóra. Nézegettem a shopokat és a Tinydeal-en van European Express shipping, meg a Merimobiles-on is Euroline. Ez a kettő nem más, mint az a fajta csomagküldés, mint amit a Gearbest csinál.
Azokat nézve nem drágább ott sem az ár.
A Gearbest is ezt csinálja, csak EU warehouse-ként adják el magukat. Jó trükk.[ Szerkesztve ]
https://utdetailing.hu/
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1669 üzenetére
Én ha felajánlanák talán belemennék az újraküldésbe. Mostanában mindenkinek megjöttek a cuccok EU raktárból. Bár a telefon jelenleg nincs is raktáron. Ha refund lesz akkor hiába drágább a xiaomiforsale-n inkább onnan rendelem meg. Csak már mozdulna valamit az ügy. Egy hónapja várok a telefonra. Most az én ügyem is a paypal-ra vár, remélem pár napon belül megvizsgálják.
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #1670 üzenetére
Úgy ajánlották, hogy zárjam be a claim-et és újraküldik. Azt nem teszem meg a kedvükért
https://utdetailing.hu/
-
mintapinty
csendes tag
Sziasztok! Kés-féle eljön Kínából? Mert van ez a folyadék-elem-kés-hisztéria és egyes kínai csomagküldők be sem veszik a rendelést. Aug. 25. -n és 27.-n feladott csomagjaim miatt kezdek parázni.
Valaki szóljon Crey-nek...
-
XtremLor
őstag
válasz mintapinty #1672 üzenetére
A kes megjon pont ma kaptam BG-rol, ellenben a GB-ben nem vagyok biztos...
"Legen...Wait for it...Dary"
-
hpsafl
tag
Szerintem kínába kell kiküldeni, a gyártó is ott van, az EU raktár csak az áfa és vám legális kikerülése miatt van.(de ez csak elmélkedés)
mzso: olyan termékek vannak/lesznek EU raktáron, ami nagyobb érték, és sokan rendelik. Előbbi azért fontos, mert az EU raktár lányege a vám és áfamentesség, utóbbi azért kell, mert pár rendelés miatt nem éri meg raktárkészleteten tartani
-westbam-: Lehet hogy lesz akció, vagy ha esetleg itt a fórumon lenne rá több jelentkező, akkor tuti lenne kupon is, amolyan kis group buy-t szerintem tudnák szervezni
[ Szerkesztve ]
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
tibcsi0407
félisten
Szerintem az EU raktár nem egy fizikailag megfogható valami.
Így működhet itt is.https://utdetailing.hu/
-
hpsafl
tag
válasz tibcsi0407 #1676 üzenetére
Ez is lehetséges, de akkor miért nincs minden EU "raktáron"?
Blogom: http://gearbest.blog.hu/ Egyedi kupon: gbkupon@gearbest.com
-
sanzi89
addikt
válasz sanzi89 #1588 üzenetére
Most jött mail a Paypal-tól, hogy 3 napon belül mellékeljek valamilyen dokumentumokat, különben zárják az ügyet. Kérdem én, mi a péket akarnak még tőlem? Mi a szent szart mellékeljek? Követési számot megadtam, csomag nem mozdul, DPD-vel, GB-vel írt leveleket bemásoltam nekik, fizetés meg rajtuk keresztül folyt. Mit akarhatnak még?
Egyébként több órája próbálkozok belépni a Paypal accountomba, de nem megy. 3 gépről, kb minden böngészőből két külön internet elérésen keresztül próbálkoztam.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz Killer man #1681 üzenetére
Most már nekem se mutatja...
De örülök, hogy legalább nem csak nálam van a hiba. Egyébként a véleményem, hogy ez a Paypal is egy vicc. Amikor minden rendben és fizetni kell, semmi gond. Ha valami gikszer van, és kellene a Paypal segítséget - amiért fizet nekik az ember - akkor hetekig megy a szarakodás. Komolyan, mintha egy biztosító lenne... Nagyot csalódtam bennük.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
Outlander
őstag
válasz sanzi89 #1682 üzenetére
Te/MI semmit nem fizetünk a paypalnak.. max ha nem állítottad át a váltást vagy pedig business regisztrációd van.
Az hogy eltűntek a ticketek az két dolog miatt lehet, vagy te zártad vagy ők.. mindkét esetben kapsz emailt.
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
Killer man
tag
válasz Outlander #1683 üzenetére
Belépéskor én láttam jobb fent, hogy van két nyitott ticket, de mikor rákattintottam már nem jött be semmi, illetve visszalépéskor a főoldalra már nem is jelezte, hogy lenne nyitva. Nekem még folyamatban volt és a válaszukra vártam, de email nem jött... Szóval ezt nem zártam sem én sem ők. Itt valami nagy hiba van szerintem.
-
sanzi89
addikt
válasz Killer man #1685 üzenetére
Nekem 100%-ban ugyan ez van.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
tibcsi0407
félisten
-
somogy
tag
válasz Killer man #1685 üzenetére
Nálam is ugyan ez van! Kissé peparáztam, de ez most megnyugtatott, hogy nem csak nálam van így.A resolutinol center-ben elvileg megtalálod, de nekem is hol be adja, hol nem.
-
thefreeman
aktív tag
válasz tibcsi0407 #1689 üzenetére
Nekem még ott van.
-
tibcsi0407
félisten
válasz thefreeman #1691 üzenetére
Nálam használhatatlanul lassú, biztos karbantartás van. Korábban is volt már ilyen, mikor a res centert nézegettem.
https://utdetailing.hu/
-
peestike
senior tag
az a baj, hogy ahogyan írod ez csak elmélkedés.
veszek egy telefont eu raktárból, kiküldöm Kínába garanciális szervizre, visszafelé megfogják, áfá-t akarnak fizettetni, nincs c22-m kitöltve (miért lenne? eu-s telefon), megszívom?
ezt azért jó lenne tudni véleményem szerint.42 - Nincs is jobb, mint egy kis kötöttség, ami ellen az ember kényelmesen lázadozhat.
-
sanzi89
addikt
-
madrac
őstag
válasz pulutodurumo #1694 üzenetére
Jah, az lesz. Egy ősrégi ww rom-mal jött ha jól látom... Egyébként egy fullos Asus Zenfone 2-ről van szó, de lehet hogy akkor ezt már tudod
-
Outlander
őstag
válasz sanzi89 #1696 üzenetére
Jó lenne tudni h milyen kontextusból ragadtad ki.
Így elsőre gondolom a gearbestes ticketes beszélgetésre gondolhattak... avagy ha írtad h leveleztél a dpd-vel és ott azt állították "elveszett" akkor azt (is).
De így ennyiből nehéz megállapítani.
[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
megarambo
tag
Sziasztok!
Előrendelés során vettem két telót, a fizetés státusza már több, mint egy hete "Payment Authorized " a GB-nél és "pending" a PP-nál, közben a számlámat már akkor beterhelték. Ez valami időhúzás a GB-től, a túl sok előrendelés miatt, vagy elakadt valahol a folyamat? Érdemes írni nekik, vagy úgyis a sablonszöveget lökik vissza? Köszi a segítséget!